X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כולם "מסכנים" ש"עובדים" מאוד "קשה" ואין להם פנאי לשום פנאי, מעבר לחובה האזרחית לצאת ולהפגין נגד מתווה הגז. הם נמצאים בהמוניהם בדרכים, מבוקר עד ליל, והפקקים מצאת החמה עד צאת הנשמה - ממלאים כמעט כל כביש אפשרי. היכן ומתי לעזאזל הם עובדים?!
▪  ▪  ▪
מפגינים נגד מתוה הגז [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]

כל המחאה נגד מתווה הגז – הונאה אחת גדולה. הו כמה שהולך להיות כאן שמח. קיראו, התפתלו בשלל ההסברים והתיאורים, תתמוגגו ותתפלצו כאחת.
לפני הכל, הבהרה אישית שאולי לרבים מכם איננה חדשה: לא יצחק תשובה ולא בנימין נתניהו מעניינים את קצה הזרת ו/או אחת משיערותיי הלבנות ברעמתי. לא צריך הסברים נוספים.
כעת לעניינינו – המאמץ הענק המושקע בעריכת מחאות נגד מתווה הגז, תוצאותיהן הישראליות השואפות לאפס – וכל האמת המכוערת מאחורי ניסיונות שקריים אלה.
האם באמת ישנם מובילי מחאה שמאמינים בצדק החברתי הזה שכביכול דורש תיקון, או שמא הקינאה לדפני ליף ו/או סתיו שפיר מגולמת היטב במאמציהם?
בואו נבדוק את האמת, העובדות, ואת האבסורד בכל המחאה הזו.
מה עשה יצחק תשובה?
בענייני כספים – בדיוק כמו שעשו כל יתר המתעשרים כקורח בעזרת קשרים ותככים.
בענייני נפט וגז – בדיוק כמו כל חברות חיפושי הנפט.
אם כך, כיצד זה שיצחק תשובה בולט יותר מכל יתר מיליארדי הצללים?
תככים, שאיפות, אופי, מזל... והנה לכם טייקון הממלא את רובנו קינאה.
לפני שאני נוגע בעיקר ההונאה מאחורי המחאה השיקרית הזו נגד מתווה הגז הספציפי/תשובה הזה, מילה קצרה על האחוזים: למה לעזאזל לא משאירים 90% רווחי גז בידי אזרחי המדינה, ולתשובה רק 10%? - התשובה מאוד פשוטה, ולכן קשה עד בלי די להבנה.
נתחיל בזה שהיו חוקים עד מציאת שדה הגז הענק ע"י תשובה, וחוקים שונים לחלוטין אחרי. בכל השנים נתנו למחפשי האוצרות בבטן האדמה לשפוך כספיהם וכספי המשקיעים במניותיהם, וכל עוד לא מצאו ורק הפסידו, החוקים נשארו על-כנם.
ברגע שתשובה מצא את האוצר ממונטה כריסטו, חיפשו את שישינסקי, הלבישו עליו כל תואר של אביר האפשריים (מעבר לתואר מלכת אנגליה שכבר תפוס) וזה הצליח לשכנע את המשוכנעים שצריך לחוקק חוקים חדשים נגד מגליי הנפט מבטן האדמה, ואפילו שיהיו רטרואקטיביים.
תראו איך איש לא קם ואמר שזה נוגד חוקה, זכויות יסוד וכו'. אבל מי מתעסק בקטנות? אבל זה בכלל לא הספיק. אחרי שמצאו כל דרך למסות את רווחי חב' "דלק" מעל ומעבר לנורמות הישראליות הכלליות, התחילו במו"מ בכדי למצוא דרך להוסיף עוד רווחים למדינת ישראל, הכל בתואנה שמשאבי האדמה שייכים בכלל לאזרחי ישראל ומה פתאום לאיזה יצחק תשובה?
דנו, נשאו ונתנו, הוסיפו, הורידו, ולבסוף הגיעו איכשהו להסכמה.
בל נשכח שכל ההליכים הללו ארכו שנים... על גבי שנים... ובינתיים מתמסמס לו הגז, מתפתחים אירועים איזוריים, ועדיין מבקשים לתת לאזרחי מדינת ישראל כמעט את כל הגז.
אז זהו. הגיעו לסיכומים, וכעת ביקשו להסדיר העניינים בחוק.
כאן התחילו גאוני הפוליטיקה הישראלית לעלות על טרמפים ל"תהילה". הגאון אריה דרעי. הסופר גאון משה כחלון, ועוד נספחים עלובים שללא המתווה היו נשארים בקאקט של עצמם. ראו זאת כמה ישראלים מחפשי כסאות בכנסת כהזדמנות להתמנף דרך עדשות הטלוויזיה, והחליטו על "מחאה".
בואו נבחן את אלה המייצגים כביכול את שאר תושבי מדינת ישראל – שביחד מבקשים לעצמם את כמעט כל רווחי מאגרי הגז של יצחק תשובה ושות'.
כולם "מסכנים" ש"עובדים" מאוד "קשה" ואין להם פנאי לשום פנאי, מעבר לחובה האזרחית לצאת ולהפגין נגד מתווה הגז. הם נמצאים בהמוניהם בדרכים, מבוקר עד ליל, והפקקים מצאת החמה עד צאת הנשמה - ממלאים כמעט כל כביש אפשרי. היכן ומתי לעזאזל הם עובדים?! פעם הייתה בושה להסתובב בחוץ אחרי 8 בבוקר. היום זו בושה להיכלא בתוך בי"ס או מקום עבודה. הם נמצאים בקניונים, בבתי הקפה, במסעדות, בבתי הקולנוע – ומספרים עד כמה חייהם קשים. הם מבקשים שתשובה יזרים להם כספים ממאגרי הנפט והגז שלו כדי שיוכלו לקנות מעבר ל-1,000 שקלים ביום שטויות וביזבוזים. הם רצים מחוג אחד של הילד לחוג אחר של הילדה ותמיד חסר להם עוד חוג שתשובה חייב לממן.
כמעט כולם רוצים להיות סינדרלה ששרה, משחקת, מדגמנת... ולא כמו ההורים המטומטמים והאומללים שכל חייהם עבדו למען המשפחה. מעניין שעבדכם הנאמן שעשרות שנים הגיח (בין עבודה לבין סלבריטאות במונחים של היום) ממשחק בסרטים, הופעה בפרסומות, שירה ועוד – סרב אחרי כל הופעה כזו לעוד עשרות הצעות – הכל כי "מצטער, אני עובד במקום שאינו מאפשר לי להעדר יום שלם". איפה תשמעו היום ילד או ילדה שמסרבים להצעות ליהוק ו/או הופעה בריאליטי ו/או להיות הכוכב הבא ב...?!
לסיכום: לעבוד זה בושה, ובין כה לא מתעשרים ממנה – אז למה שתשובה לא יעשה לנו את העבודה?
קניות זה הטופ של החיים, אז למה שתשובה לא יממן אותן בגדול יותר?
חיים טובים כולל טיולים בארץ ובחו"ל זה אין, וכל ההשתעבדות לבית והעבודה זה אאוט. תשובה – רק אתה תצילנו מהחיים הקשים.
נ.ב
אני יודע, יש דוח העוני...
וואווווו כמה מסכנים עניים ורעבים בישראל...
שני בני הזוג עובדים ולא מגיעים לכלום...
אם זה המצב, אז איך זה שהמצב הזה לא מסתדר עם כל המצב האמיתי שתיארתי?!

תאריך:  12/12/2015   |   עודכן:  12/12/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ההונאה מאחורי מחאת מתווה הגז
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
לפני
שמ  |  12/12/15 14:05
2
ביבי מוכר את המדינה
גבי יאיר  |  12/12/15 20:42
3
הבנת הנקרא?
אני1  |  12/12/15 22:48
4
להשתמש ברווחי הגז של תשובה כדי
שבץ חלובה  |  13/12/15 07:41
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות גז טבעי
איתמר לוין
לפעמים צריך לעצור, לקחת צעד אחורה ולבחון את הדברים מיסודם. מבט שכזה חיוני כדי להבין נושאים שעל הפרק וכדי להחליט כיצד לטפל בסוגיות מהותיות. הנה דוגמאות אקטואליות
אפרים הלפרין
יו"ר ועדת הכלכלה של הכנסת, ח"כ כבל זימן את הוועדה לפגישה לצורך המשך השימוע בנושא הגז    בשימוע הופיע ראש הממשלה על-מנת להצדיק את ישימות סעיף 52 לחוק ההגבלים העסקיים, ובמטרה לאפשר לו כשר הכלכלה לפטור את נושא הגז מהוראות חוק ההגבלים העסקיים מטעמים של מדיניות חוץ או ביטחון המדינה
מרדכי ליפמן
הוא לא היה כזה    אחת התכונות שהוא הצטיין בהן הייתה יכולתו לשנוא    כן, האיש, במיוחד בפרוס שנותיו, היה בעל מיצי מרה בלתי נדלים
מנחם רהט
מה המשותף לנס מאגר הגז שבקרקע הים, ולנס פך השמן של החשמונאים? - בשני המקרים מדובר באנרגיה שבגדר נס לאומי
הדי כהן
רה"מ: "הבטחת אספקת הגז חיונית לקיום המדינה. התנהלותו של הממונה על ההגבלים העסקיים תמוהה בעיניי"    התחמק משאלותיה של יחימוביץ' ואמר: "מתחנו את החוט והוא עומד להיקרע; ההתערבות הממשלתית המוגזמת עושה רע לכלכלת ישראל בעולם"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il