X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
וכך אמר שריד כאשר הובעה התנגדות להכנסת שיריו של מוחמד דארוויש המשורר הערבי הלאומני: "תלמידי ישראל פתוחים, מבינים וסקרנים, והם לא יכולים להיפגע מספר לימוד זה או אחר, וכי יש לסמוך על שיקול דעתם ותבונתם
▪  ▪  ▪
בנט. קח דוגמא [צילום: גרשון אלינסון/פלאש 90]

זה הפך לנוהל קבוע של אי-שליטה. אם אדם פרטי היה נוהג כך, מיד היו מזעיקים את האחראי לבריאות הנפש, אבל אצל השמאל, העניין לא מטופל כבר שנים, והוא עוד החריף מאז המפלה בבחירות האחרונות. יש אומרים שאובדן השלטון הרס לחלוטין את כושר השיפוט.
בלילה, בלילה, מבעתים אותם חלומות אימים על מירי רגב, על נפתלי בנט, על נתניהו, ובבוקר בבוקר, כשהם מקיצים, עיתון הארץ כבר מונח בפתח הדלת, ושם שחור על גבי עיתון, מודפסים בשורות איוב על מעללי הממשלה. הם קוראים, וה'דם' עולה לראש. אז מתחילה השתוללות. בכל יום יש נושא אחר. ביום ראשון חתונת הימין עם רובים, ביום שני אבוי, הספר 'גדר חיה' מחוץ לתוכנית הלימודים, ביום שלישי, לא מוכנים שהמקבלים תרומות מחו"ל יהיו מסומנים, ביום רביעי, לא עלינו, בספר האזרחות החדש יש 12 פיסקאות של יהודים, ביום חמישי בונים ב'שטחים', ביום שישי מדוע ניטרלו מחבלת צעירה שעדיין לא מלאו לה עשרים, ובערב שבת, בומבה בפרצוף לאילנה דיין שחברה ל-ימנים, ועזרא נאווי? הלוואי עלינו עוד כאלה צדיקים.
נמרוד אלוני הטיף השבוע מוסר בטלוויזיה. הוא שכח את אימו שהשתוללה במשרד החינוך כאשר שלטה שם, פרח ממנו שאפילו על ה'שמע ישראל' היא הטילה וטו. ואחריה גברת תמיר שהכניסה בזאפטה את הנכבה, ואת יוסף שריד שהכניס ללימודים את מחמוד דרוויש,שכתב, קחו מפה את מתיכם, הארץ הזאת איננה שלכם.
מעולם לא נכתב על איש שמאל מאית מביטויי הרעל שכותבים בהארץ ואצל מוזס על נתניהו, רגב ובנט. תמיד הם השתמשו בטקטיקה קלסית של אדומים - תמיד אישי, התעלמות מעובדות, ותיאור היריב כמטורף.
מהו אדם?
מה יש למשל באותו ספר אזרחות שהעלה כל כך את חמתם? עיינתי בו ובמה שכתב היועץ לענייני לשון, יערי, שהפך באחת למומחה אף, אוזן, ומוח. הרמב"ם למשל גדול הוגי הדעות היהודים לא הריח לו טוב. הוא לועג לדבריו על צלם האדם, וכותב שעדיף למצוא קטע בנושא מספרו של דוד גרוסמן 'מישהו לרוץ איתו', אבל הרי הספר 'מלא' בציטוטים 'טובים' אז מה הוא מלין? למשל של חגי אלעד מנכ"ל בצל"ם על מהו אדם? ויש של משה נגבי, ומרדכי קרמניצר, ואהרן ברק, ומישאל חשין, אבל אין לדעתו מקום ל-20 ציטוטים ממקורות דתיים. לא הגיוני, הוא טוען, שנלמד שיעור אזרחות מהרמב"ם. מה הרמב"ם כבר מבין בזכויות אדם ואזרח? בספר יש ליתר דיוק 12 ציטוטים ממקורות דתיים ו-37 אחרים, ולא מריח לו טוב ציטוטים כמו ממסכת אבות "יהי כבוד חברך חביב עלייך כשלך", בינינו, מה זה כל כך נורא? הרי מופיעים בספר ירום הודם אילה פרוקצ'יה ונגבי, ואהרן ברק, ה'נשרים הגדולים', ה'פטישים החזקים' אז מה אכפת לו?
לעומת זאת הוא מסכים שמהקוראן נילמד על הוקרת בני אדם, שהברית החדשה תגלה שצריך לאהוב את האחר (נו, רק שיוקירו ויאהבו) אבל הוא לא מוכן לקיצוניות וכך כתב - "המקורות היהודיים הם ניסיון השתלטות עוינת על מקצוע האזרחות על-ידי 'הדתה' של מקצוע אוניברסאלי וחופשי וניסיון לבצע הלאמנה (מה זה?) במקום שאינו אמור להיות פוליטי" אני מבינה מדבריו שיש לו כעס גדול על אלוקים "אחרי שישה מיליון הרוגים מהם מיליון תינוקות ועל כן יש לנסות את האופוזיציה"...
אפשר בספר גם ללמוד מ"דמותה הרצויה של מדינת ישראל", בהחלט לא מהרמב"ם, אלא מח"כ ג'מאל זחאלקה מבל"ד המסביר את יתרונות 'מדינת כל אזרחיה', ומחרים מחזיקים אחריו ועדת המעקב של ערביי ישראל. הם מספרים על 'אפליה' ממוסדת, ומי האשם בקרע עם הערבים? מדינת ישראל שהגדירה עצמה כמדינת לאום יהודית, שסמליה, המנון ודגל, קשורים רק ליהודים, וזו כמובן גזענות...
מומחה לענייני מוח
המומחה לענייני אוזן, יהודה יערי הבהיר לנו שדברי מני מזוז נשמעים באפרכסת רע מאוד, ואיך קביעה כזו נכנסה לספר? ומה אמר מזוז היום שופט בית משפט העליון, "רצח רבין הוא לא תוצאה של הסתה. הדבר היחידי שהוכח הוא שרצח יצחק רבין הוא תוצאה של כשל אבטחתי". ומה אומר על כך ידידנו המומחה "זה עלול להכשיר את הרצח הבא, זה הענקת רהביליטציה למסיתים, למקללים, שלא שלחו את יגאל עמיר, אבל הדהדו ללא ספק בראשו של הנבל".
אז כבר אמרנו שהוא מומחה גם לענייני מוח, על כן ברור לו מה הדהד בראשו של יגאל עמיר. תמיד הפוליטרוקים יודעים הכל. נרצחי אלטלנה למשל הם לדעתו רק מורדים במלכות, וכמובן אסור שביקורת תישמע על ה'תותח הקדוש'.
נפתלי בנט. אתה נבחרת ליישם תוכנית לימודים אחרת. עלייך לדעת שזה קרב מאסף על פניה של המדינה, ולא לאפשר שיכתוב ההיסטוריה על-פי מסורת השמאל. זה כבר לא ליקוי מאורות, זו בעיה בהחלט נפשית עם הרבה פארנויה, חרדות, אהבת מדנים וריבים.
השר בנט עלייך לקחת כדוגמה ו'מופת' את השר לשעבר שריד כמודל 'ראוי' לחיקוי, וללמוד ממנו איך מחליטים לבד בלא לשעות לזעקות השבר. וכך אמר שריד כאשר הובעה התנגדות להכנסת שיריו של מוחמד דארוויש המשורר הערבי הלאומני: "תלמידי ישראל פתוחים, מבינים וסקרנים, והם לא יכולים להיפגע מספר לימוד זה או אחר, וכי יש לסמוך על שיקול דעתם ותבונתם, מאוד לגיטימי לחלוק על ההחלטה של משרד החינוך, אבל ממחלוקת ועד להיסטריה רבתי המרחק גדול. יש החלטות שראוי לקבל גם אם הזמן לא בשל. כך אני תופס את תפקידה של מנהיגות אחראית, שלפעמים אין לה ברירה אלא לעשות להכשרת הלבבות".

תאריך:  01/02/2016   |   עודכן:  01/02/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הכר את המומחה
תגובות  [ 29 ] מוצגות  [ 29 ]  כתוב תגובה 
1
'רוח הקודש' גילתה לך מה בספר ? ל"ת
חסוי לח"כ  |  1/02/16 16:09
 
- לא צריך לדעת את העובדות. ל"ת
כדי לשפוך רעל,  |  1/02/16 16:30
 
- למציאות? כל המדינה יודעת לאחר
אתם מחוברים בכלל  |  1/02/16 17:28
 
- מעדת המעריצים של השניאורסון
עוד טיפש ימני  |  1/02/16 17:59
 
- כה אמרה שנאורסון וצדקה בהחלט
aeius  |  1/02/16 22:40
 
- זן נדיר של שונאי יהודים ואדם
זואולוג מורשה  |  2/02/16 00:44
 
- למד לקרא
חוסיין אובמה  |  3/02/16 18:55
2
גדול
מודאגת  |  1/02/16 16:17
3
השנאה, הרעל, השקרים, ההסתה.
שוב חוזר הניגון  |  1/02/16 16:21
 
- אבא שלך הוא הדריאיש
ביי, ביי  |  1/02/16 16:40
 
- כמעט כמו הכתבה עצמה. ל"ת
תגובה חכמה ורהוטה  |  1/02/16 17:03
 
- אינפנטיל עם דיפלומה
במדעי השום-כלום  |  1/02/16 23:51
 
- אוי שניאור זלמן מה יש לדבר,מה
צפנת פענח  |  2/02/16 10:42
4
אפילו לא קצת מזבולון המר ז"ל
בנט וחינוך ? !  |  1/02/16 16:24
5
שip שלך 4612144169
לנוטף הרעל  |  1/02/16 16:56
6
את ההסטוריה ולעוות אותה לצרכיו
השמאל מנסה לשנות  |  1/02/16 17:24
7
מההומור, מהשנינות
נהניתי  |  1/02/16 18:20
8
הצביעות של השמאל
דן מת"א  |  1/02/16 19:21
9
מאמר גדול נהניתי כהוגן
אהרון מושקוביץ  |  1/02/16 20:02
10
מצויין שהספר בידייך
גברת נכבדת  |  1/02/16 21:43
 
- את מחזקת את דבריה של שניאורסון
אוריוס  |  1/02/16 23:15
11
שנים רבות רדפו את נעמי שמר ז"ל
יעקב יעקב   |  1/02/16 22:55
12
החוקים הבאים הם הראויים למדינה
אקטואלי  |  1/02/16 23:29
13
נפלא. פשוט נפלא. ל"ת
שוחר הרוח  |  1/02/16 23:46
14
יודה, מה נשמע אצל חוה יערי ?
מדמוני אסף  |  2/02/16 00:06
15
כל הכבוד לגב' שניאורסון ל"ת
יוסי אבידור  |  2/02/16 09:34
16
אבל משרד החינוך היום שלנו אז
שבץ חלובה  |  3/02/16 08:35
 
- הוא פרווה כמו כולם ל"ת
אורה מהמרכז  |  3/02/16 11:06
17
חייבים לטפל בבולשבקים המטורפים
יוסי ארגואן  |  4/02/16 13:47
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שמעון גרובר
שידור התחקיר על מצוקת בתי החולים הציבוריים לא היה מאוזן    במקרים רבים מנהלי המחלקה מגיעים ב-06:00 בבוקר, בודקים את מצב הניקיון בשירותים, במטבחים, במסדרונות וכו'
רפאל בוכניק
ספק אם דברי שטנה מעין אלה נכתבו או נאמרו עד כה, אפילו על-ידי מקטרגיה החריפים ביותר של ישראל מקרב אויביה בעולם הערבי והאיסלאמי, קל וחומר בעולם המערבי
ארווין קליין
רצח היה רצח, הוא רצח ויהיה רצח - אבל היום קוראים לזה טרור    מדוע הופך הטרור להיות מכה בכל כך הרבה מדינות ומקומות?
אלינה ברדץ'-יאלוב
הרב זר הוא דוגמה מצוינת לאיש, שאינו חושש להשתמש בכל הסטריאוטיפים השליליים כלפי הנשים על-מנת לתפוס את תשומת לבו של הקהל. יתרה מזו, הצורה הקלילה שבה הוא בוחר להעביר את המסר הפוגעני כלפי העולות מבריה"מ לשעבר מעלה חשש, כי הסטריאוטיפים האלו ייקלטו טוב מאוד אצל מאזיניו
אורי שרגיל
"התשובה לשאלות האלה היא אחת, והיא פשוטה - תפקידנו כאנשי שמאל ישראלים, בהקשר של המאבק בכיבוש, הוא אחד: למנוע מהצד שלנו, הישראלי, מלבצע פשעים נגד האוכלוסייה הפלשתינית"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il