המותג הבינלאומי הידוע Hello Kitty השייך לחברת Sanrio העולמית בחר את חברת (LDI (Licensing Dynamics Int., החברה הגדולה ביותר בישראל, הפועלת בתחום מסחור זכויות ומתן רשיונות שימוש ברוב מותגי הילדים הבינלאומיים הנמצאים כיום בשוק, להיות נציגתה בישראל.
חברת Licensing Dynamics Int.) LDI) בבעלות חברת מפל תקשורת וגרנית הכרמל השקעות, מחזיקה במותגי הילדים הנחשבים ביותר בעולם כ- Looney Tunes, טום וג'רי, סופרמן, ספיידרמן, באטמן, Winx Club, צבי הנינג'ה, יו-גי-הו הארי פוטר, הפלינסטונס, פאוור-פאף גירלז, פוקימון, גרפילד, מונסטר אלרגי, פלוריסיינטה והמורדים.
LDI מעריכה כי חתך מותגי הילדים הפעילים בשוק המוצרים בארץ עומד על נתח של כ- 21% ממותגי Warner Brothers (אשר כוללים מותגים כ- Looney Tunes, טום וג'רי, הארי פוטר), מותגי kids 4 (הכוללים מותגים כמו המותג העולה והמדובר - Yu-Gi-Oh!, צבי הנינג'ה) אשר עומדים על כ- 10%, מותגי Marvel (ספיידרמן, X-men) ועוד. בּכל השמות הגדולים הללו מחזיקה LDI (Licensing Dynamics Int.), והיא מצליחה להגיע עם מותגי הילדים שבבעלותה לכל הארץ.
עתה - Hello Kitty עושה עלייה לישראל ומצטרפת למשפחת המותגים של (LDI (Licensing Dynamics Int.! חברת Sanrio (אשר מקורה ביפן) מייצרת בד"כ בעצמה את מוצרי Hello Kitty ומפיצה אותם ישירות דרך מפיצים מקומיים ברחבי העולם, אולם בישראל מינתה Sanrio את חברת (LDI (Licensing Dynamics Int. להיות נציגתה, לייצג את מותגי החברה בארץ ולמכור אותם לזכיינים ולקמעונאים השונים (LDI עובדת מול החברות ורשתות השיווק הגדולות במשק כטרה, עלית, שטראוס, אוסם-נסטלה, חוגלה- קימברלי קלארק, H&O, המשביר החדש לצרכן, כפר השעשועים, מקדונלד'ס, הפנינג, שופר-סל, קו-אופ, אל-על, בזק ועוד).
המותג Hello Kitty נוצר לפני כ- 40 שנה ונחשב למותג מוביל לילדים ולמבוגרים. מחזור המותג הפונה לקהל יעד ספציפי של נשים מגיל 0 - 50 הוא למעלה מ- 5 מיליארד דולר! לחברת SANRIO מאות חנויות ברחבי העולם.
Hello Kitty מתגאה בכך שפונה לצעירים ולצעירים בנפשם, שכן המוטו של Sanrio הוא שמוצריה באים להעשיר את העולם באמצעות מתנות שאנו מעניקים ליקירינו. התפיסה הייחודית, המכונה interpersonal communication קובעת כי "מתנה קטנה מעניקה חיוך גדול", ולפי נתוני החברה, כ- 91.5% מהכנסותיה נובעות ממתנות שאנשים רוכשים בעבור יקיריהם. ברחבי העולם מפעילה חברת Sanrio חנויות (בארה"ב בלבד מעל ל- 4,000 נקודות מכירה), פארקים-שעשועים, מסעדות ושירותי מזון (1.4% מהכנסותיה), וכן פועלת בענף הקולנוע והווידאו (תחום שעוד לא נכנס לישראל ואשר מניב 1.3% מהכנסותיה).
בישראל כאמור, Hello Kitty מצטרפת למשפחת המותגים של LDI (Licensing Dynamics Int.), ובשנה הקרובה נוכל לבטח לראות את דמותה על ילקוטים וציוד לבית הספר, פרטי לבוש, מצעי מיטה, טלפונים סלולאריים ועוד, בהתאם לשיתופי הפעולה של LDI (Licensing Dynamics Int.) עם הזכיינים.