X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
קלאסיקה ממחזות הזמר - מבדר, מרתק ומרגש - תיאטרון הספרייה מעין סיפור קטן המשתלב בעלילת מסגרת
▪  ▪  ▪
[צילום: יוסי צבקר ]
ביצועים מענגים [צילום: יוסי צבקר]

נוגע ללב [צילום: יוסי צבקר]

"זיכרונות" הוא מופע מוזיקלי מבדר, מרתק ובעיקר מרגש, בביצוע 6 זמרות-שחקניות, בוגרות בית צבי, שכובשות את הבמה ואת הצופים. המופע העולה בתיאטרון הספרייה ברמת גן, מיסודו של בית צבי, מתאפיין בכך שהשירים המושמעים בו, במשך שעה וחצי ברציפות, לקוחים ממחזות זמר, לאו בהכרח הידועים והמוכרים, אולם הם בביצוע מרטיט או ייחודי, מעין סיפור קטן המשתלב בעלילת המסגרת.
הבמאי עידו רוזנברג שגם ערך את המופע, ליקט את השירים בפינצטה והעניק אותן לשש זמרות, המופיעות לסירוגין עם קאסט נוסף של שש זמרות, רובן ככולן שחקניות-זמרות שכבר כבשו את הבמה, בארץ ובחו"ל, על במות התיאטרון הרפרטוארי והמסחרי, מנוסות בז'אנר הזה של מיוזיקלס. אין מדובר בשוב אותם הלהיטים או השירים הידועים, ורובם הגדול אינם מוכרים כל כך או מושמעים ואולם המשותף להם הוא שהם הקלאסיקה, השמנת והעטרת של המחזות הנודעים.
שניים מתחתנים
סיפור המסגרת עוסק בבוגרות בית ספר למשחק, המחליטות להיפגש שנים לאחר שסיימו, לערב מוזיקלי.
הילה מערבי אלמוג, שבה לבמה לאחר שהייתה שחקנית מרכזית במחזות זמר, הצגות ומופעים רבים והיא נחונה בקול קטיפתי ומיוחד. הביצועים שלה ל"איך שהכול מסתדר" מתוך ג'יפסי או לחיות בלעדיו מתוך מאק ומייבל, הם פניני שירה מוצלחים ומענגים.
כינרת לימוני, שחקנית תיאטראות רפרטוארים מקצועית, מרהיבה בביצועים אנרגטיים, מצוידת בקול ייחודי ומשובח, בולט בנוכחות שלו. הביצוע שלה ל"אם" מתוך "שניים מתחתנים" או לחיי הנשים עם הקלאס, מתוף קומפני, הוא מקצועי, נהדר וחוויה מוזיקלית.
נעה גודל מגישה את השירים במימיקה, לעיתים קומית ואופראית, והיא מצטיינת בקול קסום ובהגשה מצוינת. הביצוע שלה ל"טיפ טיפה של טוב" מתוך שיקאגו או הלילה יאהב אותי מתוך "משתגעים מאהבה" סוחפים מחיאות כפיים. רויטל זלצמן, כוכבת תיאטרון ומיוזיקל, זמרת מופלאה ונהדרת בביצועים המענגים שלה ויצוינו "לא כזה סיפור" מתוך גריז או דון חואן מתוך Smokey Joe's café..
סוף העולם
קרן הדר כוכבת בינלאומית, שכבשה כמעט כל במה קלאסית, אופראית ומופעים מוזיקליים, מפגינה יכולות מפעימות ובמיוחד השיר פרימדונה או חלום שחלמתי מתוך עלובי החיים, שהרטיט ונגע ללב.
יונית טובי הנהדרת הקסימה בביצועים מענגים לביצועים של אדית פיאף (כיכבה בהצגה פיאף בתיאטרון באר שבע) או מילים מילים מתוך המכשפות מאיסטוויק. אולם לשיא ההגשה היא הגיעה בביצוע המרגש שהותיר לחלוחית בעיני הצופים ואפילו בעיניה לשיר "סוף העולם" כמעט ללא ליווי, רק בנגינה סמלית של קלידי פסנתר. השיר הזה שבוצע לראשונה ב-1962 בידי סקיטר דייויס וכבש את המצעדים ב-75 בגרסה המושלמת של קרן קרפנטר, זכה עתה לביצוע מבריק וענוג.
אורי אוריין כתב את סיפור המסגרת. אודי גרשון עיבד וניהל מוזיקלית את המופע, המלווה בהרכב נגנים משובח. אדם קלר עיצב תפאורה פונקציונאלית ונאותה. מתן פרמינגר עיצב תאורה ראויה. אלעד דנון עיצב את התלבושות הנהדרות ובמיוחד את התלבושות היפיפיות לקראת סיום המופע. שחר פרץ עיצב את התנועה המקסימה. דוקי עצמון על ההדרכה הקולית ואלעד דדון עיצב את הסאונד המקצועי והמשובח ביותר.

הכותב הוא עיתונאי, עורך ראשי סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, עורך ראשי לשעבר סוכנות הידיעות עתים, חבר אגודת העיתונאים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים.
תאריך:  25/05/2016   |   עודכן:  25/05/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסי ברנע
כל מי שמדבר על רוממות "ירושלים המאוחדת" ומופתע מהאינתיפאדה העממית העכשווית, ראוי שילמד מספרו של קליין על מצב אוכלוסיית מזרח העיר מאז אוחדה לה יחדיו העיר
איתמר לוין
נקודות מרכזיות בדוח מבקר המדינה - ואף מילה על פרשת ביביטורס. על עבירות פליליות, על חוסר דוגמה אישית, על אישים שכשלו וגם על דרך קלה להפוך את הדוחות להרבה יותר אפקטיביים
איתמר לוין
גם אם חלק מאמצעי התקשורת יגידו מאה פעם שמבקר המדינה מצא "חשש לפלילים" בפרשת ביביטורס - זה לא יהפוך את השקר לאמת    שפירא משתמש במילים הללו רק בהודעה לעיתונות, ולא בדוח שלו - שהוא המסמך היחיד המחייב אותו
מאיה פלח
דוח מקיף של הממשל האמריקני מרכז את ההשפעות הבריאותיות הצפויות עקב שינוי האקלים. מה ממתין לנו? פגיעה בביטחון התזונתי, התפשטות מחלות, זיהומים במקורות המים וירידה באיכות האוויר
רויטל קירשברג
על הלקות השקופה שמשגעת את ההורים, הילדים ומערכת החינוך; ועל הצורך הקריטי במתן מענה במערכת החינוך לילדים עם הפרעות קשב וריכוז
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il