X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הילרי קלינטון, גילה קצב ונעמה בוכריס הן נשים שבעליהן הצמיחו להן קרניים, ולמרות זאת דאגו להתייצב לימינם לכל אורך הדרך. כך או אחרת עולה בבירור שהאישה שלצידו לא תעזוב אותו במקרה הגרוע, תתמוך בו בפומבי במקרה הטוב, ותכפיש את המתלוננות במקרה המגעיל
▪  ▪  ▪
משה וגילה קצב [צילום: פלאש 90]

יש, מסתבר, משהו משותף להילרי קלינטון, לנעמה בוכריס ולגילה קצב. שלושתן נשים נבגדות, שבעליהן הצמיחו להן קרניים, ולמרות זאת לא רק שנותרו נאמנות להם, אלא גם הואילו לשכב למענם על הגדר. האם הדברים אמורים בנשים אמיצות או כנועות? אתם כמובן תשפטו.
על הילרי קלינטון נתן לומר שהיא חיה כל שנות-נישואיה במעגל של אישה הנבגדת באורח סדרתי והמושפלת לא אחת בציבור על כך שיצאה להגן בגופה על בעל בוגד, שרימה אותה על ימין ועל שמאל, ובלבד להציל את עורו.
על נאמנותה היא שילמה, בסופו של דבר, מחיר די כבד. במהלך פרשת מוניקה לוינסקי הראו הסקרים שהיא מאבדת את הפופולריות שלה בקרב ציבור הנשים, בעיקר בקרב אלה המשכילות, העצמאיות ובעלות הקריירה, שבעבר ראו בה מודל לחיקוי.
גם גברים, בעצם, לא הבינו כל כך כיצד היא הייתה מוכנה לסלוח לאיש שהשפיל אותה מול אומה שלמה, אך היו אלה הנשים שראו בכך עניין הראוי להוקעה עמוקה. בעיני רבות מהן, בכל אופן, המחיר שנדרשה הילרי לשלם על נישואיה היה כבד מדי, לא סביר, וגם בלתי-נסלח.
בדרכה שלה
מסתבר שגם גילה קצב, להבדיל, בחרה ללכת בדרכה של הילרי קלינטון. מאז שהתעוררו החשדות לעבירות המין החמורות שביצע בעלה הנשיא - התייצבה רעייתו להגנתו המלאה. "אנחנו יחד עשרות בשנים, ואני מאמינה בו ומאמינה לו, ושום עלילה שקרית לא תשפיע עלי" - היא טרחה לא אחת להצהיר.
ואכן, לכל אורך הדרך האמינה גילה קצב בחום, במסורת, באהבה ובגיבוש המשפחתי, ואף טרחה להבהיר שאין לה ספק שבעלה-הנשיא מעולם לא עשה את הדברים שיוחסו לו. מרגע שהועמד לדין ועד לצאתו מן הכלא, חשה עצמה גילה קצב כמי שאינה עוד בבחינת האישה השקטה שמאחורי הבעל, אלא דווקא זו שחזקה כמו לביאה הנלחמת לחפותו.
עד הסוף
גם נעמה בוכריס התעקשה לתמוך בבעלה הבוגד, עד הסוף. נוכחותה בבית הדין הצבאי, בעת הסדר הטיעון עם הבעל, תא"ל אופק בוכריס, רק נועדה לתת לכך משנה-תוקף, גם אם הייתה מעט יוצאת-דופן, על-רקע מצעד הנשים התומכות בבעליהן הבוגדים.
לעומת גילה קצב, שנמנעה להגיע לרוב הדיונים המשפטיים, הגדילה נעמה בוכריס לעשות כשטרחה להגיע אפילו לאירוע שמטרתו האחת והיחידה הייתה הודאה פומבית של בעלה בקיום יחסי-מין עם חיילת צעירה ממנו, בהתנהגות בלתי-הולמת כלפי קצינה אחרת, ובעצם גם בהודאה בבגידה שבגד בה עצמה, הודאה בשקרים ששיקר לציבור, למתלוננות וגם לה.
כך או אחרת, עולה בבירור כי האישה שלצידו לא תעזוב אותו במקרה הגרוע, תתמוך בו בפומבי במקרה הטוב, ותכפיש את המתלוננות במקרה המגעיל.

תאריך:  21/12/2016   |   עודכן:  21/12/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יעקב שטרכר
ניסן העצוב, לפי השמועה, הוא הפרופסור ניסן לויתן פרופסור מבריק לכלכלה שהיה ממעצבי תוכנית היציאה מהאינפלציה. וחתן פרס ישראל נפטר לפני מספר חודשים. מעניין מה היה אומר על הניסן החדש
איתמר לוין
מנהל בתי הדין הרבניים הופך את המערכת כולה לעפרא דארעא, כדי לגונן על העובדה שמי שעומד בראשה - הרב יצחק יוסף - לא ממלא אחרי דרישות המינימום המוצבות בפני אחרון הדיינים
עידן יוסף
מידת הפרחחות של אורן חזן אינה מגיעה לקרסוליה של סתיו שפיר - כלי ריק וצווחני שכדי ליצור תמונת ניצחון לא מהסס לרמוס אנשים טובים ומקצועיים
מרדכי ליפמן
בארץ ישראל, תיזכר השנה הזו שוב בשל תהליך הבשלה, הקשור במיעוט החי בתוכנו. סיומו של מסלול תקוות, מסלול של אמונה ברצון הטוב שלנו ושל שכנינו, מסלול בו שלטה אמונה כי השלום הוא המצב אותו תמיד יעדיפו בני אדם על מצב של מלחמה, המסלול הזה קרס בחאלב, קריסה סופית ומוחלטת. אל תוך עצמו, וקרס גם כאן.
רפי לאופרט
שמחתי על התוצאה מפני שסברתי ועודני סבור כך שבתחום המצב הפנימי נקלעה ארה"ב, בהשראת אובמה והזרם הפוסט-מודרני שהוא ייצג והפעיל בה, למגמה שהיא מסוכנת לעתידה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il