X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
יותר מחצי מהחברים שלך בכנסת, יא גטאס. הם רוצים שידיחו אותך מהכנסת, כמה - כמה שיותר מהר. וואלה כמה שהם צודקים. למה שנשלם לך משכורת כל החודשים הארוכים האלה, כשיתנהל נגדך המשפט, עד שבסוף ירשיעו אותך? יש כבר כתב אישום והכל כבר סגור. אתה על בטוח תורשע ואתה תלך לבית סוהר להרבה שנים, יא בוגד
▪  ▪  ▪
[צילום: יאיר שגיא]

יאללה, יאללה באסל גטאס. לך כבר הביתה - וכמה שיותר מהר. אין לנו זמן ואין לנו עצבים בשבילך, יא בוגד. מה זה בוגד - אתה האבא והאימא של הבוגדים. מה לא הוגש נגדך כתב אישום? מה כתב האישום לא הוגש נגדך לאחר קבלת אישורו של היועץ המשפטי למשלה, ד"ר אביחי מנדלבליט? אז מה אתה מיתמם ומגלגל עיניים לשמים? אתה בוגד - וזהו! תכיר כבר בעובדה הלא נעימה הזו - וזהו. לך כבר. לך כבר מכאן וצא לנו מהעיניים.
תראה, יא בוגד באיזה עבירות בטחונות כבדות וחמורות מאשימים אותך בכתב האישום שהוגש נגדך לבית המשפט המחוזי. תראה. תראה. תסתכל לנו בעיניים ואל תביט פתאום לצדדים. מה אין שם בכתב-האישום החמור הזה. הכל, בכל כל. מכל טוב. הכנסת מסמכים שלא דרך הנהלת בית הסוהר, הכנסת ציוד קצה רט"ן (רדיו טלפון), פעולה ברכוש למטרות טרור, מרמה והפרת אמונים על-ידי עובד ציבור, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות. ושזה כתב אישום חמור, כבר כתבנו? מה זה חמור, הכי חמור. אפילו חמור יותר מזה שהגישו נגד ז'וז'ו לפני שש שנים כשהוא העיף סכין על הרוש וקיבל כתב אישום על ניסיון לרצח. אל תוציא אותנו צ'יפס, יא גטאס.
אתה קראת את כתב האישום ששמו לך, בתחילת החודש, במחוזי? כתוב שם בין היתר שעשית כמה מעשים פליליים בנסיבות מחמירות. רגע. רגע. בוא נסתכל בנייר. הנה. כתוב שם, כי: "הנסיבות המחמירות מתבטאות בעובדה שמדובר בהכנסת כמות גדולה של ציוד קצה (טלפונים) לכלא ביטחוני, בו שוהים פעילי טרור, דבר המסכן את ביטחון המדינה ובכך שמעשה זה נעשה תוך ניצול מעמדו כחבר כנסת וחסינותו". כתוב, מה זה כתוב. כתוב שחור על שחור, קראנו הכל בעיתונים ואפילו הביאו ת'נוסח של זה כתב האישום באינטרנט, כדי שהכל יקראו יבינו איזה בוגד גדול אתה. מה אתה רוצה עוד. בסוריה על זה היו כבר תולים אותך מזמן על חבל באמצע העיר. אז לך כבר. לך מהכנסת. צא לנו מהעיניים.
אה, אתה לא רוצה ללכת מהכנסת. אתה חושף אנחנו פראיירים שלך. טוב. טוב. אנחנו נראה לך מי פראייר כאן. אתה שכחת שהסירו לך החסינות והיית במעצר כמה ימים, הא? אנחנו לא שכחנו, שום דבר. הווזיר שלנו בממשלה, שיושב אצל ביבי, כווזיר להגנת הסביבה, ירושלים ולמורשת - איזה מורשת אתה שואל. מורשת ישראל -בטח. מה חשפת, מורשת ישמעאל? - אז הווזיר הזה אסף כבר חתימות של 72 חברים שלך מהכנסת מתוך 120 חברים, שלא רוצים שתשב איתם שם, עוד, בכנסת, בירושלים. זה יותר מחצי מהחברים שלך בכנסת, יא גטאס. הם רוצים שידיחו אותך מהכנסת, כמה - כמה שיותר מהר. וואלה כמה שהם צודקים. למה שנשלם לך משכורת כל החודשים הארוכים האלה, כשיתנהל נגדך המשפט, עד שבסוף ירשיעו אותך? יש כבר כתב אישום והכל כבר סגור. אתה - על בטוח - תורשע ואתה תלך לבית סוהר להרבה - הרבה שנים, יא בוגד.
פתאום. פתאומית כולם נעשו לנו פה אינטליגנטים. אבא של האינטליגנטים. קודם הם אמרו שעוד לא הורשעת ושזה שקיים כתב אישום, לא אומר שתורשע. אומנם אין לך עוד את מה שקוראים "חזקת החפות", אבל - בינתיים - אתה חף מפשע. אז מה אם בג"ץ קבע שאם מוגש כתב אישום לבית משפט נגד שר וסגן שר, הם חייבים להתפטר מהממשלה ואפילו עוד לא התחיל זה המשפט שלהם. שם - זה ממשלה. וכאן - אתה אומר - זה כנסת. זה לא אותו דפר. וואלה, אתה צודק. יש הפרדת רשויות. זו רשות מבצעת ואתה ברשות המחוקקת. וואלה אינטליגנט אתה גטאס.
פתאום אחד, עו"ד איל ינון, זה המוחמי של הכנסת, אומר שלא טוב מה עשה הווזיר של איכות הסביבה, זאב אלקין, שאסף 72 חתימות בשביל יוכלו להעיף אותך מהכנסת. הוא אומר צריך בקשה מחדש. למה מספיק שהגישו את כתב האישום נגדך ויש תיעוד שהברחת, כאילו, טלפונים סלולריים לאסירים ביטחוניים. צריך, הוא אומר, גם נימוקים, מעכשיו, שיוכיחו שאתה עפרת עבירה ביטחונית.
אז נכון יש בכנסת חוק שאפשר להדיח אותך, אפל עכשיו אומרים, יהיה קשה להוכיח שעברת עבירה ביטחונית, לפני שהביאו את ראיות לשופט ועשו לך משפט שלם עד את הסוף. ואולי אפילו תגיש ערעור. אחרי - אחרי שירשיעו אותך. הא? אז אני חושב, יא בוגד, שאין שום סיבה שבינתיים תמשיך לאכול משכורת שלנו כל הזמן, כחבר כנסת מכהן ותוכל לשלם ממנה על האוכל שלך במזנון חברי הכנסת. אבל אנחנו לא פרייארים. אתה תשב במזנון כמו מצורע. איש לא יתקרב אליך ולא יגע בך, אפילו לא במקל. הבנת את זה יא גטאס? חוץ מזה אולי החברים שלך, מהרשימה המשותפת, ממרצ ומהמחנה הציוני, יבואו וידברו איתך. אבל הם בוגדים ושמאלניים כמוך, אז זה לא משנה בכלל. העיקר, אנחנו לא נראה אותך ממילימטר ולמשחקים של בית"ר - אפילו אלה מול סכנין - לא תיכנס, גם אם יש לך תעודה של חבר כנסת. על "לה פמיליה", כבר שמעת, יא גטאס?
גילוי נאות: לפעמים לכותב שורות אלה, שהוא שמאלני ידוע ומפורסם, יש גם חוש הומור, אולי קצת שחור, אבל מה זה משנה. לפחות יש לו חוש הומור, שלאחרים - לאחרים - אין בכלל.

הכותב הוא השותף-המייסד של ד"ר חיים שטנגר, משרד עורכי דין ומשרדו מתמחה בתחום המשפט הפלילי, דיני מעצרים, כמו-גם בתחומי המשפט העסקי, דיני חברות, פירוקים ופשיטות-רגל, דיני ירושות וסכסוכים עסקיים-משפחתיים ודיני משפחה, כמו-גם בהופעות בבג"ץ ובענייני עתירות מנהליות, קניין רוחני ומקרקעין.
תאריך:  18/01/2017   |   עודכן:  18/01/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יאללה גטאס - תעוף לנו מהעיניים ומהר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חיים שטנגר
בפגישותיהם של ראש ממשלת ישראל, בנימין (ביבי) נתניהו ומו"ל ידיעות אחרונות, ארנון (נוני) מוזס, כדי לדון בענייניהם האישיים, הפוליטיים והכלכליים הפרטיים, גרמו הם לזילות מקצוע העיתונות. בפגישות אלה גרמו הם, שניהם יחד, להבאת מקצוע העיתונות עד פתחי פתחה של מציאות דברים המביאה להזניית מקצוע העיתונות לשמו
חיים שטנגר
יש לחוקק ובמהירות האפשרות חוק עיתונות שיסדיר רישוי מקצוע העיתונות. חוק זה יחיל גם נורמות עונשיות-פליליות על עיתונים ועיתונאים. החוק יקים מערכת אתיקה ומוסדות אתיקה, כולל בית דין למשמעת ובית-דין לערעורים עליו, מכוח הוראות חוק מפורשות ולא על דרך הסכמה וולנטרית, כפי שפועלת כיום, מועצת העיתונות ומערכת האתיקה הקיימת לצידה
חיים שטנגר
טענותיהם של אותם רבנים חרד"לים, מהדור הישן, כי שירות בצה"ל, "יקלקל" הבנות הדתיות, טומן בחובו פטרונות מאצ'ואיסטית והחפצת בנות דתיות אלה. הבנות הדתיות של תקופתנו אנו, המתגייסות לצה"ל מאסו ובחלו בהחפצתן בידי רבנים חרד"לים מיושני דעות
חיים שטנגר
בעבר, שעה שמרוץ הזמן מרגע ש"עלתה ידיעה לאוויר" ועד שהיא פורסמה בעיתונות המודפסת, היה זמן רב יותר לברור עובדות וידיעות חדשותיות, לגופן. לא התפרסמו ידיעות חדשותיות מזויפות, בקצב ובמינון כה מוגבר, כפי שנעשים הדברים, בימינו. זה הוא המחיר היקר שאנו משלמים עבור קבלת ידיעות חדשותיות "טריות"
חיים שטנגר
העיניים הרואות מגן דוד ענק, בצד פסי התכלת, על-רקע לבן, המוקרנים על שער ברדנבורג, אינם יכולים לנתק מעשה מחווה אציל זה, שעשית כהזדהות עמנו, על-רקע פיגוע הדריסה האחרון בשכונת ארמון הנציב, ממראה של המוני נאצים הצועדים אל עבר ותחת שער ברדנבורג
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il