X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כל עם חייב לחיות בארצו לבקר מדינות אחרות כתיירים, להשתתף באירועים תרבותיים וספורטיביים הדדיים, לשתף פעולה בתחום המסחר, לעזור בעת צרה
▪  ▪  ▪
סכנה לכדור [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

נשיא מקסיקו לא עשה כלום כדי שלמקסיקנים יהיה טוב במדינתם, כפי שלאזרחי ארה"ב טוב במדינתם. כדי שאזרחי מקסיקו לא יברחו בחיפוש אחרי אושר למדינה בה יחיו על תקן שב"חים נטולי זכויות. במקום זה הוא בוחר לנזוף בישראל.
את הגרסה הרוסית של רשימתי זאת הקדמתי בבדיחה הרוסית הישנה מתקופה הסובייטית. עיתונאי מראיין את מזכיר סניף המפלגה הקומוניסטית במחוז ריַאזַן (כל יוצא ברה"מ יודע, שמזכיר - הוא השליט של המחוז), ושואל מה הוא עושה כדי להתגבר על המחזור במזון במחוזו (כולם יודעים שאז המדפים בסופרמרקטים היו ריקים). מנהיג המחוז עונה: 'פתרנו את בעיית המחסור במזון בכך, שהפעלנו רכבת יומית נוספת למוסקבה' (כאן כל רוסי צוחק כי יודעים, שרק בבירה היו מוצרים בסופרמרקטים).
נשיא מקסיקו זימן שגריר ישראל בארצו יוני פלד לנזיפה בעקבות ציוץ בטוויטר, בו ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו שיבח שיטת בניית חומה כאמצעי הגנה יעיל.
מה הוא עושה את עצמו, הנשיא הגדול של מקסיקו הגדולה אנריקו פניה נייטו? הוא סוף-סוף הצליח לאתר את מקור כל הבעיות של עמו וארצו: ראש ממשלת ישראל הרחוקה, אשר צייץ כמה מילים בחשבון הטוויטר שלו?
מה, נתניהו אשם בכך שארה"ב נאלצת לבנות חומה כדי להגן על אזרחיה מפני האנשים שבורחים ממקסיקו הגדולה שלהם? בונה, כדי לצמצם הברחת הסמים בכמויות אדירות?
מן הסתם נייטו בזמן השבעתו לתפקיד הבטיח לדאוג לעמו, לפרנסתו, לביטחונו. איך הוא רוצה לפתור את הבעיות החברתיות? תעלה את המקסיקנים על רכבות לארה"ב כדי שירוויחו שם וישלחו כסף למשפחותיהם שנשארו מאחור? מה, חסר שטח במקסיקו עצמה? העם המקסיקני לא דיו חכם ופיקח כדי להסתדר בארצו?
מה עושה נייטו כדי למגר הברחת הסמים לארצות הברית?
נייטו זימן אליו שגריר ישראל לנזיפה. גם כן מנהיג דגול. כשמדווחים לו שבמהלך גניבת הגבול לארה"ב נהרגים מקסיקנים מסכנים - נשים, ילדים - האם הוא מזמן אליו את שריו כדי לדרוש תשובה: עד מתי המצב במקסיקו יהיה גרוע עד כדי כך שהאזרחים בורחים לנפשם תוך סיכון חייהם?
האם הוא זימן אליו פעם את שר המשטרה ושאל, איזה צעדים הוא נוקט כדי להפסיק הברחת סמים לשכנה בצפון?
נייטו (ביררתי בוויקיפדיה) בתפקידו כבר משנת 2012, לפני כן כיהן כמושל מחוז מקסיקו-סיטי. ולא עשה כלום כדי שלמקסיקנים יהיה טוב במדינתם, כפי שלאזרחי ארה"ב טוב במדינתם. כדי שאזרחי מקסיקו לא יברחו בחיפוש אחרי אושר למדינה בה יחיו על תקן שב"חים נטולי זכויות ויפחדו מפקיד זוטר של מחלקת ההגירה יותר מאשר מאלוהים.
אני לגמרי שלם עם מדיניותו של דונלד טראמפ - גם אני סבור שכל עם צריך לחיות באושר בארצו שלו. ומשימה המעלה של מנהיג כל מדינה - לא להילחם בחומה ששכן בונה בשטחו שלו, אלא לדאוג לפרנסתו ומזורו של עמו.
הכדור יתהפך
ובכלל - מה זה האופנה הזאת עכשיו: אנשים לא הצליחו לבנות חיים נורמליים במדינה שלהם - ורצים למדינה זרה, שם הכול מסודר? איזה היגיון? יש לאכלס את כדור-הארץ באופן שווה בכל חלקיו, אחרת הכדור יתהפך לעזאזל!
כתבתי בעבר וחוזר: כל עם חייב לחיות בארצו. לבקר מדינות אחרות כתיירים, להשתתף באירועים תרבותיים וספורטיביים הדדיים, לשתף פעולה בתחום המסחר, לעזור בעת צרה. מה זה המגפה של המאה ה-21: משאירים את מדינת המולדת לידי טרוריסטים, רודנים, נשאים שלומיאליים שלא מצליחים לנהל מדינה באופן יעיל ובורחים למדינה אחרת - לא בכוונה להפוך שם לאזרח מהשורה אלא להשתכן כעדה מתבדלת, המאיימת על תרבותה, דתה, אורח חייה של האוכלוסייה המקומית?
לפי הדיווחים הקהילה יהודית במקסיקו קיבלה כבר איומים בגלל הציוץ של נתניהו. מה?! כשהנשיא נייטו הושבע בוודאי לקח על עצמו חובה להגן על בני עמו. האם הוא החריג את יהודי מקסיקו? למה הוא לא מגיב לאיומים בפוגרומים כלפי היהודים בארצו? מרוב הפחד הם כבר מיהרו לגנות את דבריו של נתניהו. איך הם קשורים למה שכותב ראש ממשלת ישראל בחשבון הטוויטר שלו? הרי אין להם אפילו זכות הצבעה בישראל! האם המקסיקנים יעשו פוגרומים במקסיקנים ממוצא גרמני אם אנגלה מרקל תגיד משהו שלא ימצא חן בעיניי הנשיא נייטו? או לצרפתים? מדוע נייטו לא משמיע את קולו כדי להגן על הקהילה היהודית שם? במקום למלא אחרי חובתו הוא כועס על ראש ממשלת ישראל, כאילו לו נתניהו לא היה כותב את הדברים בטוויטר שלו המקסיקנים היו חיים בגן עדן!
נייטו לא החכמולוג היחיד: הוא נדבק במחלה מברק אובמה שלפני כשנה בא בטענות ליהודי ארצות הברית בגלל חילוקי הדעות עם ראש ממשלת ישראל.
מה שצריכה הקהילה היהודית במקסיקו - לא לגנות את ראש ממשלת ישראל אלא לדרוש את פיטוריו של נשיאיהם המועל בתפקידו.
או להודות שהיהודים בכול העולם - הם העם הנרדף, לשמור מכול משמר את מדינת ישראל כמקלט היחיד לעט צרה.

תאריך:  31/01/2017   |   עודכן:  31/01/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פתירת הבעיות נוסח מקסיקני
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
אתה לא מבין,המטרה של דת ה PC
בני בנקר  |  2/02/17 23:25
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק מאיר
אולי הפחד המודע מאובדן המזהה בעולם בו הטכנולוגיה רואה בבני האדם משאב חסר זהות, מציע לבני האדם להיאבק על זהותם, בחזרה בתשובה דתית, בחזרה בתשובה לאומית ולאומנית, בחזרה בתשובה תרבותית אתנית
יוני בן-מנחם
מבחנו של הנשיא טראמפ יהיה בהעברת שגרירות ארה"ב לירושלים מבלי להביא לפרוץ אינתיפאדה חדשה. הנשיא האמריקני צריך להוביל עסקת חבילה הדרגתית שבה יש גם גזר מדיני עבור הפלשתינים
רחלי מורדוף
כיום הרבה מן הבנות הדתיות בארץ שמסיימות את לימודי התיכון פונות לשרת בשרות לאומי על-מנת לתרום מחייהן למדינה. במהלך השירות הלאומי נתקלות הבנות בקשיים רבים, מצבים שבהם מתגלה חוסר אחריות מצד מסגרת השרות הלאומי שבו הן משרתות והבנות נחשפות לסכנות שונות
רון בריימן
ניתן לחשוב על גדעון סער, הן כמי שיכול להיבחר והן כמי שיכול למלא את תפקיד ראש עיריית תל אביב-יפו בצורה טובה. בגיל חמישים, ואחרי שני תפקידי שר, ועם שאיפה להגיע גבוה יותר, נראה שהאיש עשוי לרכוש ניסיון רב וחשוב בתפקיד ראש עיריית תל אביב-יפו
יצחק מאיר
ישראל וכל עדת בני ישראל באשר הם שם, מחויבים להזהיר את הבית הלבן כי לא ירשו לאיש לעבור על מצוות זיכרון השואה שאימצו לעצמם אומות העולם בלי להתריע כי פגיעה בזכר היהודים היא פגיעה באנושות כולה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il