X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
נהוג לחשוב שאנשים, ואמנים בפרט, לא מפרגנים אחד לשני, והנה הופתעתי שאמנית ישראלית מפרגנת ונותנת במה לאמנים ישראלים ביוזמתה, בשעותיה הלא פנויות, ויותר מכל - בהנאה רבה
▪  ▪  ▪
תמר מייק לאופר

גילוי נאות: גם אני זכיתי בפירגון זה, וכך התוודעתי אליה. תמר מייק לאופר 44DEGREES אמנית מדיה דיגיטלית, מייסדת ועורכת המגזין הדיגיטלי המופק באנגלית, לקידום אמנים ישראלים ברחבי העולם. כל מגזין מציג אמנים ישראלים בתחום החזותי, עם תיאור אישי שלהם על דרך עבודתם והקריירה שלהם.
איך הגעת לרעיון זה?
הגעתי לרעיון המגזין במחשבה של שניה אחת, סוג של הברקה, ובבדיקת כל היכולות שלי שצברתי במעצבת וארט דירקטור. במשך כחצי שנה עבדתי על הקונספט, לוגו, נושאים ובדיקת ממשק משתמש ועוד.
אחד השלבים הראשונים הוא מציאת שם ועיצוב לוגו. שאלתי את עצמי איך אני רוצה להציג לעולם את האמנים הישראלים בעצם ואני אחת מהם? הדבר שעלה במחשבותי, אנחנו מדינה חמה, אנשים חמים. הדבר הכי לגיטימי הוא חום רב. מכאן השם 44 מעלות...וכך עוצב הלוגו בין הלהבות והחום והצבע הכתום.
לגבי הקונספט. החלטתי מה יהיו מגוון האמנויות שאציג, מציור קלסי, מדיה מעורבת, פיסול וכמובן מדיה דיגיטלית על כל נגזרותיה, שזה אומר ציור דיגיטלי, וידאו ארט, צילום וגם רישום ואילוסטרציה. כל אמן מקבל עמוד טקסט בו הוא כותב הצהרת אמן קצרה באנגלית, כי המגזין פונה בעיקר לעולם הרחב, כתובת המייל והאתר, אם יש, כך שניתן יהיה לפנות אליו ישירות ליצירת קשר. כל גיליון עוסק בנושא אחר. זהו מיזם של אישה אחת: אני האוצרת, העורכת, המעצבת, ארט דיירקטור, בונת האתר, אחראית לקידום קשרים ועוד...זהו פרויקט ענק וזוהי השנה השלישית לפעילותו.
את משקיעה כל כך הרבה זמן במגזין זה. מה זה נותן לך?
הסיפוק הוא עצום, הסטטיסטיקה מראה על אלפי צופים בגיליונות השונים. אמנים סיפרו שפנו אליהם לאחר שראו עבודות במגזין. החשיפה עובדת וזאת הייתה המטרה. לא מעט אמנים אינם יודעים כיצד לפרוץ את גבולות הארץ, וזאת דרך נוספת להציג אמנים ישראלים לאוהבי וצרכני האמנות בעולם.
הצלחה נוספת: פנו אלי בעבר ממוזאון ישראל בירושלים וממוזאון תל אביב, והמגזין נמצא במאגר המידע וניתן לצפות בו גם שם לא דרך האינטרנט. המגזין פתח בפני דלתות. הכרתי מאות אמנים נוספים. לא קל לתחזק קריירה בינלאומית וגם לקדם אמנים נוספים, אך זה סיפוק אדיר.
אני מציירת מאז שאני זוכרת את עצמי, אני באה מתחום עיצוב אדריכלי ועיצוב גרפי. במשך עשור עד שנת 2009 הייתי ארט דירקטור ועסקתי בפיתוח ועיצוב דמויות בתלת ממד וממשקים למשחקי מחשב ולומדות. משנת 2009 אני מציגה בתערוכות ברחבי העולם באופן מקצועי. הצגתי בתערוכות רבות, תערוכת יחיד במוזאון ינקו דאדא בעין הוד, והשתתפתי בתערוכות קבוצתיות ופרויקטים בביאנלה ה-53 בוונציה. ביפן, באירופה, רוסיה, ארה"ב וניו מקסיקו.
מה מייחד אמנות דיגיטלית?
בציור דיגיטלי המסך הוא הקנבס שלי, והעכבר והעט הדיגיטלי הוא המכחול שלי. אני עובדת לרוב בתוכנות לתלת ממד. בעיקר בתוכנה המתקדמת בעולם אני יוצרת ווידאו ארט מהדימויים שאני מציירת בשם ZRUSH.
מה המלצותיך לקידום אמן באינטרנט?
הקמת אתר מקצועי, שיהיו בו הצהרת אמן בעברית ובאנגלית, קורות חיים, תערוכות יחיד וקבוצתיות, ועמודת פרסומים על-אודותיכם, אפשרויות יצירת קשר אתכם.
נוכחות ברשתות חברתיות, כמו פייסבוק, לינקדין,
AICF הקרן לתרבות אמריקה ישראל
[קישור]
ניתן לבנות אתר אישי דרך WIX
[קישור]
זאת פלטפורמה אינטרנטית, שניתנת בחינם לכל אחד. אלא אם רוצים לקנות דומיין כדי שהכתובת לא תהיה בוויקס. פלטפורמה זו מאפשרת בניית אתר מקצועי, בצורה אינטואיטיבית וקלה. אין צרוך בידע בתכנות, הכל נעשה על-ידי גרירה והשמה.(דראג אנד דרופ).
האפשרויות שם מגוונות, ואחרי משחק של כמה דקות אפשר להבין את הרעיון ואפשר להגיע לתוצאות מרהיבות ניתן לקחת דוגמאות קיימות ולהלביש עליהם חומרים שלכם, טקטס ותמונות.
אתר צריך להיות פשוט, קל להבנה למי שנכנס אליו. אתר טוב צריך להכיל, קורות חיים מקצועיים, תערוכות, גלריות של עבודות, אפשרויות ליצירת קשר עמכם. עמודת פרסומים על-אודותיכם. רצוי שהאתר יהיה גם בעברית וגם באנגלית. לפחות הרזומה. רצוי לעדכן את האתר בכל פעם, עם תמונות חדשות, תערוכת חדשות וכו. קחו אחריות על הקריירה שלכם.
בימים אלו היא עובדת על תערוכת יחיד חדשה שתעסוק בקידום נשים ושבירת תקרת הזכוכית, נושא שהיא מרבה לעסוק בו. התערוכה תוצג במנהטן ניו-יורק בקיץ הקרוב.
כיאה לאמנית דיגיטלית היא הוציאה ספר אמן דיגיטלי והוא זמין גם כספר מודפס במוזאון תל אביב בעברית, ובאנגלית בספרית אוסף אמנות של מלון קזבלנקה בכיכר טיימס בניו-יורק. "זאת עבודה של שנה" היא מציינת.
[קישור] ספר אמן
מייק לאופר סיימה בהצטיינות לימודי עיצוב גרפי ואמנות בטכניון (שלוחת תל אביב). עסקה בפרויקטים באדריכלות ועיצוב, אצל אדריכל רוטמן, ואדריכל לוי.המשיכה בלימודי התמחות למעצבים במחשבי מקינטוש במכללת סיון, וסיימה בהצטיינות. שימשה מנהלת אמנותית ומעצבת בחברת 'פקאן' לפיתוח ועיצוב משחקי מחשב (רמת גן). היא עיצבה סדרה של 200 גופנים (פונטים) אמנותיים בעברית.
כרגע היא בעלת סטודיו לאמנות עכשווית, מציגה בתערוכות, במוזאונים ופרויקטים של וידאו ארט ודימויים דיגיטליים ברחבי העולם. משנת 2013- מייסדת\ עורכת\ אוצרת\ מעצבת\ מנהלת אמנותית של מגזין האמנות העכשווית 44DEGREES.

תאריך:  06/02/2017   |   עודכן:  07/02/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלי אלון
ועדת התכנון אישרה לבקשת קיבוץ ניר דוד, תוכנית מתאר להקמת כ-160 וילות לאורך גדות נחל האסי בקיבוץ ניר דוד, אף במרחק כ-15 מטרים מהנחל. מדוע לא התנגדו הגופים הירוקים לתוכנית זו, הפוגעת פגיעה נופית בנחל וסביבתו ולבניית וילות "עירוניות" על שטחי חקלאות פתוחים
איציק וולף
נוסעי הרכבת התחתית של ניו-יורק גילו כתובות אנטישמיות - "מקומם של היהודים בתנור" - וצלבי קרס באחד מן הקרונות    הנוסעים התגייסו למאמץ משותף ומחקו את הכתובות
אמיתי ויסמן
כסטודנט עני שגר בדירת שותפים ואזרח בישראל שסובל מיוקר המחיה כאן, קיימת נקודת אור אחת - השמיים הפתוחים. או בקיצור: הרבה טיסות זולות. טיפים להזמנת טיסות במחיר הכי טוב שיש
עליס בליטנטל
מעבר להיות המחזה "אבודים ביונקרס" האהוב ביותר על מחברו, ניל סיימון, הרי בחירת תיאטרון באר שבע בקאסט הכה מתאים ומוצלח היא הסיבה העיקרית להעלאתו
רבקה שפק ליסק
הגליל המזרחי, מרכז היישוב היהודי מאז חורבן בית שני עדיין היה מרכז החיים היהודיים בתקופה הצלבנית. הצלבנים טבחו ביהודים בערים, בעת הכיבוש. היהודים בכפרי הגליל לא נפגעו במיוחד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il