X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
עופרת בקפה - עופרת במי השתיה, אז מה עלינו לעשות הסכנה בעופרת הזורמת בקפה ובמים שלא יהיו לנו "חיילי עופרת" במבצע "עופרת יצוקה", חיילי צה"ל ירקו עופרת ונצחו בקרב המומחים ממליצים על ניקוי המכונות ורצוי גם מכונות הממשלה המחליטות והמבצעות
▪  ▪  ▪
רגב. חוסר טעם [צילום: אוהד צביגנברג/פלאש 90]

עופרת בקפה ובמי שתייה
אחרי מבצע "עופרת יצוקה" ומבצע צוק איתן שהסתיימו בהצלחה, אנחנו עכשיו בעיצומו של מבצע "עופרת נוזלית" הנמצאת לא רק במכונות הקפה אלא גם במים בברזים, בכמות חריגה, מסחרית ולא בריאה. הסכנה שבדבר היא לא רק לשותי הקפה המסורים אלא שאולי יהיו לנו חילי עופרת. במבצע "עופרת יצוקה", הוכיחו חילי צה"ל שהעופרת הזורמת בדמם הובילה אותם להצלחות גדולות מול החמאס, והעופרת שנשפכה עליהם הייתה הרסנית. לעומת החילים העופרת לא השפיעה לטובה על המנהיגות כעולה מדוח המבקר. מסקנה - ניקוי מכונות הקפה וניקוי במסדרונות הממשלה, ממלחמת הגנרלים, הוא מבצע בריא לגוף ולנשמה.
מדד הדמוקרטיה החיובי בישראל
הפתעה הפתעה, יחידת המחקר המודיעינית של השבועון הבריטי היוקרתי "אקונומיסט "פרסם את מדד הדמוקרטיה לשנת 2016 בעולם והדגיש שהדמוקרטיה בישראל בסימן עליה בכל הפרמטרים לעומת ירידה בארה"ב וצרפת ובעוד מדינות באירופה. ולמה אני מצטט ומדגיש פרסום זה? יש רבים מבין הפוליטיקאים באופוזיציה, פרשנים למיניהם, ועיתונאים מנופחים, שמוצאים לנכון להדגיש ולצייר את הדמוקרטיה בישראל בצבעים שחורים תוך שימוש בקלישאות שחוקות נוסח: סכנה לדמוקרטיה, סכנה לשלטון החוק, הדמוקרטיה בסכנה ועוד דברי הבל מז'אנר זה.
הדמוקרטיה בישראל בין החזקות והיציבות בעולם ובוודאי באזורינו ובשנים האחרונות היא בשלב של דמוקרטיה מתגוננת שאולי צורמת ומפריעה לחלק של הציבור שהיה רוצה לראות בישראל מדינת כל אזרחיה חלום שלא יתגשם לעולם כי הוא מתכון בטוח לחיסול ישראל כמדינת העם היהודי. ויתרה מכך, כאשר סגן הרמטכ"ל באחד מנאומיו האחרונים ציין כי התהליכים בישראל מזכירים לו את אירופה של שנות ה-30 עם קונוטציה לעלית היטלר לשלטון וממשלתו וכאשר הגאון התורן אהוד ברק, צייץ לו שיש ניצנים של פשיזם מדובר בדברי הבל ורעות רוח שצריכים לפסול אותם בהווה ובעתיד לכל תפקיד ציבורי.
פינוי עמונה
הכשל בפינוי בית הכנסת. לעומת זאת מבצע פינוי משפחות עמונה - הצליח. פינוי הצעירים שהתבצרו בבית הכנסת, נעשה להערכתי בצורה לא נכונה והליכה עם הראש בקיר בית הכנסת.
ניתן היה להגיע לפינוי בדרך אחרת - יותר מתוחכמת מהתנגשות פיזית וגרימת פציעות מיותרות לשוטרים וחיילים.
היה צריך להשאיר את בית הכנסת במצור, להתיש את היושבים, המתבצרים, ואלה שקשרו עצמם בשרשראות. לאחר יום יומיים של מצור, תוך ניסיון לשכנעם לעזוב מרצונם, היה מגיע כנראה סירוב, ואז להוציאם בעזרת "גז צחוק" או אמצעי דומה לא מזיק לבריאות אבל מעצבן, מטריד ומחייב לשאוף אוויר צח.
לסיום - מי שזרק אבנים, פצע, התנגד בכוח להעמידו לדין. יש לציין שהנוער בעמונה, אלה שבאו לתגבר גילוי כושר יידוי אבנים וכושר גופני טוב שמתאים ליחידות קרביות שצריך לגייס אותם בבוא העת.
מירי רגב - חוסר טעם וחוסר שקט בליכודיאדה
להצהיר שהאירועים באילת ביום השואה הבינלאומי העלו את "הרייטינג" של האירוע, היא הבעת חוסר טעם, גסות רוח וטיפשות ביחד.
במקום להקים את כולם לשתי דקות דומיה ולכבד את היום, בו כל העולם על-פי החלטת האו"ם מכבד את השואה, ואפילו בברלין הורד הדגל לחצי התורן, הגברת רגב מעלה את הרייטינג, איזה בעסה.
אולי מירי רגב שכחה, שמי שאחראי להישג בינלאומי חשוב, זהו סילבן שלום שבהיותו שר החוץ נלחם והצליח לחייב את האו"ם להפוך את יום שחרור מתנה ההשמדה אושוויץ בסוף ינואר כל שנה כיום השואה הבינלאומי. כל הכבוד לו על ההישג.

הכותב הוא עורך דין, בעל תואר שני במשפטים, המתמחה במשפט פלילי, צבאי וציבורי, והיה בעבר מדריך בקורס קציני שריון, ראש לשכה של האלוף טל, פרקליט צבאי, יועץ משפטי ביו"ש וברצועת עזה, שופט צבאי בדרגת סא"ל, סגן פרקליט מחוז, משנה ליועץ המשפטי של מועצת העיתונות ופרשן משפטי בהווה.
תאריך:  06/02/2017   |   עודכן:  06/02/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מבצע "עופרת נוזלית" – ומדד הדמוקרטיה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
הערת פכטר על דברי ה"רייטינג"
אמירה של בורות  |  7/02/17 20:34
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות הקרב על עמונה
ישראל רוזנבלט
פינוי עמונה הסתיים עם אלימות מועטה, פחותה בהרבה מזו שליוותה את הפינוי הקודם    כ"פיצוי", שפכה התקשורת ביקורתה על אדיבותה המופרזת של המשטרה, שלדעתה צריכה לנהוג כך גם במקרים של פינוי בדואים    המבקרים רק "שכחו" כי כל מיפגש של המשטרה עם בדואים או ערבים מקבל מיד אופי של עימות לאומני, ואם אין - יש מי שדואג לכך
איתן אראל
וְשַׁנֵּן הֵיטֵב לְמַעַן לֹא תִּשְׁכַּח עַל מַה אַתָּה נִלְחָם: עַל אַרְבָּעַת-אַלְפֵי-שָׁנָה-בָּאֲדָמָה-הַזֹּאת    עַל הֱיוֹתָהּ דָּמְךָ וּמְאוֹדֶךָ
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי    והפעם - בעדם, עקירה, על מה חרבה ירושלים, זדון ומעז ייצא מתוק    שבת שלום
עידן יוסף
במהלך ניסיונות הפריצה הושלכו לעבר השוטרים אבנים, מטפי כיבוי, בקבוקי צבע, קרשים ואמצעים נוספים    השר ארדן: המתבצרים מבזים את היהדות ואין להם שום כבוד לדת
מנחם רהט
הנשיא טראמפ הוכיח בשבועיים הראשונים, שהעולם הדמוקרטי נחלק לשניים: אלה שעושים ואלה שמדברים
רשימות נוספות
נתניהו הודיע: נקים יישוב חדש  /  איציק וולף
בג"ץ פסל את מתווה עמונה  /  איתמר לוין, איציק וולף
הפינוי נמשך, רוב המשפחות פונו  /  איציק וולף
ההגיון שבשגעון (1) טראמפ, צווי ההגירה   /  מרדכי ליפמן
רשלנים או רמאים  /  איתמר לוין
פנייה דחופה ואישית לבנט ושקד  /  בעז שפירא
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il