X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הכרה בבעלותו של העם היהודי על ארץ ישראל ויישוב הערבים מחדש בארצות מוצאם הוא הבסיס להסכם שלום עם הערבים
▪  ▪  ▪
בעלות של אלפי שנים [צילום: נתי שוחט/פלאש 90]

כל זרועות המימשל הישראלי מתעלמים בצורה מביכה ומסוכנת מהשורשים המקראיים וההיסטורים של העם היהודי בארץ ישראל. כתוצאה מכך המימשל הישראלי, בין היתר, נמנע מלדרוש את פינויים של הערבים מארץ ישראל כתנאי לכל סדר שלום. המימשל הישראלי מתנהג ביחסיו עם הקהילה הבינלאומית כאילו העם היהודי נולד בשנת 1948 וליבו של העימות עם הערבים הוא הבטחת בטחונה של ישראל. ההתעלמות הבלתי נסבלת של דוברי הממשלה מהבעלות בת אלפי שנים של העם היהודי על ארץ ישראל היא השקר המרכזי שמביא להפעלת לחצים בלתי נסבלים על מדינת ישראל. ברור לכל בר דעת כי לא יהיה כל הסדר או הסכם שלום אלא לאחר הכרה ברורה של אומות העולם, כולל הערבים, בבעלות העם היהודי על ארץ ישראל. כל עוד תרבות השקר שולטת בשיח הפוליטי, המדיני והמשפטי, הריבונות היהודית בארץ ישראל תאלץ לסגת מבית לבית ומישוב לישוב.
הכרה בזכותו של העם היהודי על ארץ ישראל צריכה להיות הבסיס לכל משא-ומתן ולכל שיח על הסכם כלשהו עם הערבים. יש לדחות על הסף כל הכרה ב"זכויות" של עמים זרים על חלקים בארץ ישראל.
השתלטות הערבים על חלקים שונים בארץ ישראל נעשתה שנים מעטות לפני הקמת המדינה. רוב התושבים הערביים היגרו לארץ ישראל במשך תקופה שנמשכה 70-30 שנה לפני ההכרזה על הקמת מדינת ישראל. אדמות הכפרים הערבים בארץ ישראל, כולל רצועת עזה, ניתנו לערבים על-ידי הכובש העותומני או המלך הירדני ללא כל תשלום או בתשלום סמלי בלבד. הכובשים העותומנים לא היו בעלי הבית החוקיים של ארץ ישראל ולא הייתה להם זכות ל"מכור" או להעניק חלקים מארץ ישראל. כמו כובשים אחרים לפניהם, הם השתלטו על ארץ שוממה שבעליה החוקיים היו בגלות. עד שהחלה תנועת שיבת ציון הארץ הזו הייתה שוממה, חריבה ועזובה. אלו הן העובדות ויש להזכיר זאת מעל כל במה. הערבים בארץ ישראל הם אורחים בארץ לא להם וישיבתם כאן היא בחסד ולא בזכות.
תרבות השקר
"אדמות פרטיות פלשתיניות" הוא מונח שיקרי ללא בסיס מוסרי וללא תוקף חוקי. "אדמות פרטיות פלשתיניות" הוא מושג ערטילאי, דמיוני ושיקרי שהומצא על-ידי אנשים שלא הפנימו עדיין את העובדה שהעם היהודי חזר לארצו והוא מסרב לחלק את ארצו עם עמים אחרים.
בעת ההכרזה על הקמת המדינה קבעה מועצת העם הזמנית כי החוק הקיים (עותומני ואנגלי) ישאר בתוקפו עד לחקיקה חדשה. אפשר להבין את חששם וחוסר נסיונם של הפוליטיקאים בוגרי הסוכנות היהודית מפני התגרות בערבים או בגורמים זרים. אילו הממסד הפוליטי דאז לא היה נגוע בתרבות השקר כאילו עלינו להתחלק עם גורם זר בריבונות על ארצנו, החוקים העותומאנים והאנגלים היו מוחלפים לאחר מספר חדשים בחקיקה יהודית כראוי לחידוש הריבונות היהודית בארץ ישראל.
הדבר הזה לא קרה. כעת קיים במדינה מצב מביש ואומלל המכיר עדיין בחוקי המג'לה העותומנים כחוקים הקובעים את הבעלות בחלקים שונים של יהודה ושומרון ומדינת ישראל.
חוקי הסדרה שהכנסת מנסה לחוקק (בהנחה ותקוה, שבג"ץ, הגולם שמתנשא על יוצרו, לא "יבטל" את החוק) מהווים לכל היותר רטייה זמנית מאוד לפצע מוסרי ותודעתי עמוק הדורש שינוי מהותי. למרות הקושי שבדבר, הגיע הזמן להפסיק לשקר לעצמינו ולעולם כולו. יש להכיר בכך כי שלום יכון באזור רק לאחר החזרת הערבים המתנגדים לריבונות יהודית לארצות מוצאם. פתרון של חילופי אוכלוסין תואם את הפתרון שעזר ליישב מחדש בהצלחה עשרות מיליוני פליטים שנדדו באירופה ואסיה כתוצאה ממלחמות עולמיות ואיזוריות במאה העשרים. אין כל הצדקה להחזיק כמה מיליוני ערבים "פלשתינים" על חשבון האו"ם בארץ לא להם. צריך להחזירם לביתם בקרב אחיהם הערבים בארצות השכנות.

הכותב הוא עורך דין מוסמך לעריכת דין בניו-יורק ובישראל, מחבר מאמרים שונים בתחום המדיני והפוליטי.
תאריך:  09/05/2017   |   עודכן:  09/05/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תרבות השקר של ממשלת ישראל
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
כל אשר כתבת כאן הוא נכון ואמת.
מר גורמן היקר  |  9/05/17 17:01
2
למר פרס יש עדין חזון של מזרח
סניל  |  11/05/17 12:25
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
גרשון אקשטיין
יוני בן-מנחם
תנועת חמאס התנתקה באופן פורמלי בלבד מ"האחים המוסלמים" והמסמך המדיני החדש שלה הושפע רבות מהשיח' יוסף קרדאווי. מבחינה אידיאולוגית אין שום שינוי מהותי בינה לבין "האחים המוסלמים" והיא עדיין דוגלת בהשמדת ישראל
ראובן לייב
הפה שאסר הוא הפה שהתיר. בהפירו בעצמו את שביתת הרעב, שאותה פקד על 894 האסירים הפלשתינים, נחשף רב המחבלים המוביל במלוא קלונו, כשהוא עובד עליהם בעיניים
ציפי לידר
בשולי הכותרות: פוטו פייק מכירים? תשאלו את אחמד טיבי    פרס נובל למלחמה?    מדינת תל אביב בראי שלה    ולקינוח קפה ונימוסים
יוני בן-מנחם
מרוואן ברגותי נחשף כשהוא מפר את שביתת הרעב אך ייתכן שהאסירים דווקא יסלימו את השביתה. התדרדרות במצבם הבריאותי של שובתי הרעב עלולה להביא להפרת הרגיעה הביטחונית בגדה לקראת ביקורו של הנשיא טראמפ בישראל
רשימות נוספות
פדואה ברגותי: הסרטונים - תעמולה  /  איציק וולף
ברגותי אכל שתי עוגיות וטורטית  /  עידן יוסף
הנייה נבחר לראש הלשכה המדינית של חמאס   /  מחלקה ראשונה
פניו החדשות של החמאס  /  ראובן לייב
ניצחונה של אירן  /  יוני בן-מנחם
חלום באספמיא  /  ראובן לייב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il