X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
טוב להזכיר לטראמפ ולתקשורת העולמית כי מחצית הישראלים פליטים מארצות ערב, מבבל הקדומה, מארם, שהייתה לפני סוריה, מתימן ומצרים בני ישראל אלו נקלטו והפריחו את המדינה החדשה
▪  ▪  ▪
פרס על מעשי טבח [צילום: עבד ראחים חטיב/פלאש 90]

כל דיון על 'חידוש מו"מ להסדר שלום עם הפלשתינים' מסכן את ארה"ב. זה המסר שעלינו להעביר לנשיא דונלד טראמפ ולאנשי ממשלו. הדיבורים על משא-ומתן בין ישראל לבין ארגון הטרור הנקרא 'רשות פלשתינית', יוצרים תקווה בלב טרוריסטים אסלמיים כי יש שכר לפעולתם, כי יש הצלחה במעשי ההתאבדות שלהם. על המערב להוכיח את ההפך.
הדבורים על מאמץ לחדש את המשא-ומתן להסדר שלום עם 'פלשתינים' אינם מקרבים שלום אלא מזמינים מעשי טרור ומסכנים את ארצות הברית.
יאסר ערפאת קיבל בהסכם אוסלו פרס גדול על מעשי הטרור שלו - נמסרו לו שטחים וכלי נשק. רבין התנגד לרעיון הקמת מדינה פלשתינית, אבל בהמשך זה הדרך שהלכו בה אנשי אוסלו. מערפאת למדו המחבלים של דאעש. הם קוראים לעצמם מדינה, לא ח'ליפות, לא אל-קאעידה. והם מחקים את דרך המחבלים של אש"ף וחמאס, החל משליחת מתאבדים להתפוצץ בקרב קהל, ועבור לדריסת אנשים ברחובות. בשנים האחרונות נעצר תהליך אוסלו, ונעצרו הצעדים להקמת מדינת מחבלים בלב ארץ ישראל. אנשי אוסלו ותומכיהם באחוד האירופי ובמשרדי חוץ שונים ובאמצעי תקשורת כמו הביביסי מצטערים על כך. לפי השקר שלהם נעצר תהליך השלום. החיאת תהליך זה תהיה תמריץ ועידוד למחבלים לפעול באמריקה ובאירופה. על המערב להבין את המושג של ג'יהאד. פירושו מאמץ, וג'יהאד למען האיסלאם פרושו מעשה שמביא נצחון לאיסלאם, שליטה על שטחים חדשים, התחזקות של כוחות אסלמיים. ולהפך מעשים שמביאים הפסד של שטח והחלשת כח, אינם ג'יהאד, ואיסורים.
ומה ההצדקה לרעיון על הקמת מדינה הנקראת 'פלשתינית' בלב ארץ ישראל. הפעם היחידה שהייתה יחידה מדינית שנקראה פלשתין באנגלית ארץ ישראל בעברית היה זה הבית הלאומי ליהודים שבקשו בריטניה וחבר הלאומים להקים בארץ ישראל. הבריטים הקריבו אלפי חילים במלחמה עם האמפריה העותמנית במלחמת העולם הראשונה וזכו בשטחים שהיו תחת שלטון העותמנים. במשך כאלף שנים עד מלחמת העולם הראשונה, לא הייתה מדינה ערבית, ועל השטחים שלטו אמפריות שונות, ביניהם הפרסים והתרכים הסלג'וקים ובמשך ארבע מאות השנים האחרונות האמפריה העותמנית.
באופן זמני
הבריטים וחבר הלאומים צרפו פובינציות (ולאיאת) עותמניות - מדינה שנקראה סוריה ועוד מדינה שנקראה עירק. אנו רואים כי עשרות שנים אחרי שהתקימו המדינות הללו, הן מתפרקות לאזורים של שבטים וכתות. המדינות הללו שהתקימו בעירק מלחמה בין הסונים והשיעים, הרבה לפי קוי החלוקה למחוזות של ימי התרכים - הוילאיה של מוצל סונית, הוילאיה של בצרה שיעית. באותו אופן יש חלוקה בין האזורים השונים של סוריה ושל העדות והכתות השונות. מעולם לא הייתה לערבים ישות שנקראה פלשתין, וגם מלכות עבר הירדן היא יצירה חדשה. הערבים התנגדו להקמת הבית הלאומי היהודי, ולפייס אותם בותר עבר הירדן מן השטח. ההתישבות של יהודים במזרח הירדן הוקפאה ב'אופן זמני' והוקמה שם לבסוף ממלכת עבר הירדן. ממלכה זאת תקפה את ישראל במלחמת השחרור ב-1948 וכבשה חלקים ממערב לירדן, תקפה שוב במלחמת ששת הימים ב-1967 והפסידה אותם. בגלל כיבוש זה, שנמשך 19 שנים והסתיים לפני חמישים שנה, מבקשים למנוע מישראלים לבנות ישובים אל אדמות נטושות בתהליך שבו הפכה ארץ ישראל משטח מדבר תחת שלטון הטורקים לגן פורח אשר בנו אותו הישראלים.
על ארה"ב לחזק את זכותה של ישראל על ארץ ישראל המערבית ולסלק מלב הערבים כל שביב של תקווה כי יקבלו אדמה ממדינת ישראל כפרס על מעשי הטבח שלהם.
הערבים מדברים על פליטים פלשתינים, וכוללים בתוכם דור שלישי של תושבים במדינות ערב. כאשר שני הצדדים הנלחמים בסוריה כובשים שטח הם טובחים באוכלוסיות. זה מה שביקשו לעשות לישראל. עכשיו הם מבקשים להציג עצמם כנגזלים, נמנע מהם לטבוח אותנו, ואנו נתנו להם להוסיף לחיות במקומותיהם, וכל הדיבורים על התנחלויות וגזל קרקעות הם שקר גמור.
לבסוף טוב להזכיר לטראמפ ולתקשורת העולמית כי מחצית הישראלים פליטים מארצות ערב, מבבל הקדומה, מארם, שהייתה לפני סוריה, מתימן ומצרים. בני ישראל אלו נקלטו והפריחו את המדינה החדשה. כל רכושם של היהודים ואדמותיהם בעירק נגזל מהם, הממשלה החרימה את נכסיהם בחוק מיוחד. יוצאי עירק נקלטו בישראל ופתחו בחיים חדשים ולא תכננו מעשי טרור נגד עירק. ידוע כי כאשר הביאו הבריטים ממכה את פיצל בן המשפחה ההאשמית להיות מלך בעירק, המדינה שיצרו, לא היה למלך החדש שהגיע לבגדד ארמון משלו, והוא התגורר זמן מה בבית של משפחת שעשוע. עד הזמן האחרון היו מורים על הבית בבגדד בכינוי 'קצר שעשוע', ארמון שעשוע. בני המשפחה איבדו את הרכוש הזה כמו שאר יהודי עירק.
תעמולה על עוול
בימים אלה התפרסם כי חברה ישראלית מכרה, בחמישה עשר מיליארד דולר, מערכת מחשוב למכוניות ללא נהג, אשר תביא תועלת לכל העולם, תחסוך בדלק ותקטין תאונות דרכים ותחסוך חיי אדם. אחד משני המיסדים של החברה, פרופסור באוניברסיטה העברית בירושלים ושמו אמנון שעשוע. זה הניגוד בין הערבים אשר ביקשו לטבוח בישראלים, וכאשר נכשלו, הם יוצרים תעמולה על עוול שנגרם להם ויוצאים למעשי טרור בעולם. לממשלת ישראל הזכות לבקש מן הנשיא האמריקני לסיים את ההשפעה המסוכנת של הנסיון לפייס את המחבלים, ובמקום זאת לדרוש מהם להשלים עם ישראל ולחדול מן הנסיונות להשמידה, ועד אז להבטיח את עזרת ארצות הברית לישראל, והפסקת הלחצים על ישראל שהיו בימי אובמה.
לארצות הברית הייתה הזדמנות גדולה לתרום לשלום עם ישראל. כאשר כבשה ארה"ב את עירק במלחמת המפרץ, הפילה את המשטר והדיחה את כל אנשי הממשל של צדאם ויצרה משטר חדש. לאותה ארץ אין גבול משותף עם ישראל ואין לה סיבה להיות במלחמה עם ישראל. אמריקה הייתה צריכה, בתור השליט החדש, לסים את מצב המלחמה עם ישראל, ולדרוש מן השלטון החדש שהציבה שם, להכיר במדינת ישראל. הבורחים מפני סדאם חזרו לעירק וקבלו חזרה את בתיהם. ארה"ב הייתה צריכה לבטל את החרמת רכוש היהודים ולתת להם לבוא למכור את בתיהם. אותו דבר נכון לגבי כוית אשר ארה"ב שחררה אותה מן הכבוש של סדאם חוסין.
אסור לארה"ב להפיח בלב יורשי ערפאת כי יזכו לנתח אדמה מישראל. ארה"ב תרתיע את המחבלים האסלמיים בעולם אם תחזק את ריבונות ישראל בשטחים אשר שוחררו מן הכיבוש הירדני לפני חמשים שנה, ותכיר בריבונות ישראל בירושלים.

תאריך:  24/05/2017   |   עודכן:  24/05/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הסדר שלום או תמריץ למחבלים
תגובות  [ 11 ] מוצגות  [ 11 ]  כתוב תגובה 
1
יש מישהו ערבי
ערב  |  24/05/17 09:37
 
- עדיף לחיות על חרבנו מאשר מתחת  ל"ת
חרבם של הערבים  |  24/05/17 10:39
 
- רק 90% מהמוסלמים אומרים
בני בנקר  |  24/05/17 10:46
2
תרומת הערבים לאנושות
עמעד  |  24/05/17 11:12
3
רבין ורק(!) רבין הוא האשם בכל
אהוד פרלסמן  |  24/05/17 18:02
4
אברהם שלום שואל: הסדר שלום
השאלה של א. שלום  |  24/05/17 19:46
5
לכותב
ולמגיבים:  |  25/05/17 06:00
 
- על תגובה זאת כבר נאמר: הנבואה
בני בנקר  |  25/05/17 09:56
 
- אל נא תזלזל בדברים אלה. לעתים
לב. בנקר  |  25/05/17 20:47
6
זילות המילה שלום שיש לתבוע את
קורןנאוה טבריה   |  30/05/17 11:47
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
איתמר לוין
המסר של דונלד טראמפ הוא, שהסכם בין ישראל לפלשתינים חשוב - אבל המאבק בטרור חשוב יותר. ישראל אינה הבעיה אלא חלק מהפתרון, בעוד הפלשתינים עלולים למצוא את עצמם בצד הלא-נכון אם ימשיכו לעודד מחבלים
איתמר לוין
"עשיית שלום לא תהיה קלה. שני הצדדים יעמדו בפני הכרעות קשות, אם עם אמונה ונחישות - הדבר אפשרי"    "אירן רוצה להשמיד את ישראל; לא עם דונלד ג'יי טראמפ!"
מרדכי ליפמן
אנשים פוליטיים כמו השר לביטחון פנים גלעד ארדן, וגם מפכ"ל המשטרה, חייבים להביא בחשבון את השחיקה, שהתנהלות כזו גורמת לאורך זמן, למתנחלים, עצמם
בעז שפירא
"אין רשות לשום יהודי לוותר על זכות העם היהודי בארץ. אין זו סמכות של שום יהודי, אין זו סמכות של שום גוף יהודי. אין זו אפילו סמכותו של העם היהודי כולו החי אתנו היום לוותר על איזה חלק שהוא בארץ"
אליקים העצני
לאחר יובל שנים האמת המרה צפה על פני השטח: נשיא, האמור להיות הכי ידידותי לנו, אינו רוצה, או אינו יכול, להעביר את השגרירות ל מ ע ר ב ירושלים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il