אתר
WiseBuy - המדריך לקנייה חכמה, שהושק לאחרונה, הוא מיזם תוכן צרכני המסייע לצרכן בהחלטות הקנייה של מוצרי חשמל, אלקטרוניקה ומחשבים, ומושך אליו מדי חודש קהל מבקרים ייחודי של עשרות אלפי קונים פוטנציאליים הנמצאים בתהליך קבלת החלטות הקנייה.
ערן פישמן, מנכ"ל WiseBuy ואחד מיזמיו, מציין כי "יתרוננו כמדיה פרסומית הוא בכך שקהל הגולשים באתר נמצא בשלב שבו כבר החליט על קנייה של מוצר מסוים אך טרם החליט איזה דגם לרכוש והיכן לקנות אותו בדיוק השלב בו המפרסם מעוניין לתקשר עם הלקוח. הודות לתוכן המקיף והאיכותי באתר, משך החשיפה באתר גדול מהמקובל באינטרנט ובכל מדיה אחרת ועומד על ממוצע של 7 דקות ויותר".
פישמן מדגיש כי "האתר מאפשר למפרסמים להגיע לקהלי קונים ממוקדים וקטנים אשר עד היום כדי לתקשר עימם היה צורך בתקציבים גדולים במדיות ההמוניות, לדוגמה, מדי חודש נרכשים בישראל כ-5,000 מחשבים ניידים פרטיים אך עד כה לא הייתה דרך להגיע לקהל זה באופן יעיל וכלכלי". כמו כן מציע האתר אפשרות למתן חסות תדמיתית על תחומי המוצרים השונים על-ידי משווקי מוצרים משלימים, כמו חסות של מותג אבקות כביסה לתחום מכונות כביסה, חסות של ספק תוכנה על תחום המחשבים ועוד. "בעולם קיימים אתרים דומים, כדוגמת CNET האמריקני, בו נהנים מפרסמים מובילים, כדוגמת HP, Sony, Best Buy ואחרים, מיתרונות הפרסום הממוקד" מסכם פישמן.
אתר WiseBuy הוא אתר תוכן צרכני המתמחה במתן כלים שימושיים המסייעים לצרכן לקבל את החלטות הקנייה הטובות ביותר. האתר מספק לצרכנים מידע אובייקטיבי מעמיק באמצעות מדריכי קנייה ידידותיים וקטלוג מוצרים מקיף ומפורט.
האתר מציע תהליך קנייה בארבעה צעדים פשוטים: למידה אודות המוצר, איתור הדגמים המתאימים, השוואה ובחירה בדגם המתאים ביותר והחלטה על מקום הקנייה. המידע באתר מאפשר לצרכן לקבל החלטות מתוך ידע והבנה ומספק לו שקט נפשי וביטחון בבחירת המוצר המתאים ביותר לצרכיו וליכולותיו.
מערכת WiseBuy מחויבת לספק מידע מקצועי ומהימן ופועלת משיקולים אובייקטיביים בלבד.