X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם תיאטרון חולון
▪  ▪  ▪

"פסטיבל אשה" 2007 יתקיים בתיאטרון חולון בתאריכים 19.2.07-24.2.07. זוהי שנתו ה-11 של הפסטיבל המציין את יום האשה הבינלאומי. הפסטיבל מתקיים בחסות עירית חולון ובהפקת תיאטרון חולון בניהולו של ארנון פורת- מנכ"ל התיאטרון.
השנה יקיים הפסטיבל ערבים מיוחדים כמחווה לנשים שהטביעו חותם על תחומי עשייה ייחודיים. ערבי הוקרה לשחקנית יונה אליאן, למעצבת האופנה לאה גוטליב, לסופרת והעורכת נירה הראל ולמורה לפיתוח קול פרופ' חנה הכהן.
"ים פרחים ואהבה" - ערב הוקרה ללאה גוטליב מייסדת "גוטקס"
הפסטיבל ייפתח השנה במופע הוקרה לגב' לאה גוטליב מעצבת האופנה - האשה שבכוח חזונה, כישוריה ותעוזתה היתה לפורצת הדרך הראשונה לשוק העולמי עם אופנת בגדי הים והחוף שעיצבה.
מופע חגיגי ומיוחד המתבסס על מולטימדיה מגוונת, תוך שילוב קטעי וידיאו מרהיבים מתצוגות "גוטקס" בארץ ובעולם, תצוגת אופנה, קטעי מחול ומוזיקה, ראיונות מרגשים עם אורחים מיוחדים, זיכרונות וחוויות משנות עבודתם עם גברת גוטליב ומהיכרותם האישית איתה.
במופע ייטלו חלק, רקדני "הבלט הישראלי" בניהולם האמנותי של ברטה ימפולסקי והלל מרקמן, להקת הפלמנקו הישראלית COMPAS בניהולה של מיכל נתן, מקהלת הנשים "המיולה" בניצוחה ובניהולה המוסיקלי של רחל כוכבי לוונטר, תיאטרון מחול-רנה שינפלד ועוד. את הערב תנחה גלית גוטמן.
מחווה ליונה אליאן
ערב מיוחד יוקדש לכוכבת תיאטרון בית ליסין יונה אליאן, מי שגילמה עשרות תפקידים קלאסיים ובלתי נשכחים בתיאטרון הישראלי, בין היתר בהצגות: "חלום ליל קיץ", "מי תהום"," "ביוגרפיה", "יתוש בראש", ובהצגות בית ליסין: פילומנה", "הזוג המוזר", "מי מפחד מוירג'יניה וולף", "זוג פתוח", "פלדה" ועוד.
כמו-כן, שיחקה בסרטי קולנוע וטלוויזיה. יונה אליאן הינה שחקנית האהובה מזה שנים על הקהל הישראלי והיא מפליאה לשלב משחק דרמטי יוצא דופן עם כישורים קומיים. את הערב מביים רוני פינקוביץ' והוא מופק בשיתוף תיאטרון בית ליסין. בין משתתפי הערב: ששון גבאי, מאיה דגן, דפנה רכטר ועוד . מנחה הערב - ליאור אשכנזי.
"חברים על המדף" מחווה לסופרת נירה הראל
עם צאת ספרה ה-50 "מעשה בשרביט הקסמים" יתאספו ב"פסטיבל אשה" חברים ושותפים לדרכה של נירה הראל, סופרת הילדים שמאחוריה רבי מכר כמו: "את זה", "שפת הסימנים של נעה", "אפשר להשאיר הודעה", "סיפורי הבית המשותף" ועוד. בערב ישתתפו הסופרים חיים באר, אלונה פרנקל ופוצ'ו, ד"ר מירי ברוך, הצייר יאיר גרבוז, הבמאית דניאלה מיכאלי, המאייר מישל קישקה והתסריטאי אסף הראל. מנחה: דני קרמן.
מחווה לפרופ' חנה הכהן המורה לפיתוח קול שהדריכה עשרות אמנים וכישרונות
פסטיבל אשה בשיתוף אוניברסיטת תל אביב, החוג לאמנות התיאטרון, יקיימו אירוע הוקרה לפרופ' חנה כהן אשר למעלה מ-30 שנה מלמדת פיתוח קול, מדריכה שחקנים וזמרים ומלחינה מוזיקה להצגות. בערב יופיעו רבים מתלמידיה: ריטה, אחינועם ניני, משה בקר, איציק כהן, צביקה הדר, נירה רבינוביץ ועוד. הקהל יוכל להיות שותף לעשייתה המגוונת והמיוחדת כ"כ. תתאפשר לקהל מבט אל כוחו הקסום של עולם התיאטרון והמוזיקה. איציק כהן ינחה את האירוע ורפי קדישזון ינהל מוסיקלית, בימוי: חיים פיליבה.
בכורות והפקות מקור בפסטיבל: "גלי חום"- מחזמר של תיאטרון חיפה, "כמו שאני"- מופע בידור חדש לאסנת וישינסקי, רולנדה שגרן במופע חדש,"שופיניאנה" דרמה מוסיקלית על נשותיו של שופן מאת עדי ציון זק ,"אשה באלכסון" יסמין אבן מארחת את אהובה עוזרי, אסנת חכים, נתן סלור וסימה לוי דוכין ועוד
בתחום התיאטרון יציג הפסטיבל:
בכורה חגיגית של תיאטרון חיפה: "גלי חום" מחזמר מאת ג'ני וינדרס בנוסח עברי של דן אלמגור ובהשתתפות: אסנת וישינסקי, רותי הולצמן, טל אמיר, וסמדר ברנר. בבימויה של במאית ההפקה המקורית מארה"ב פטי בנדר. המחזמר העוסק בתופעות גיל המעבר, מפגיש 4 נשים שונות שכולן בגיל המעבר.
"שזיפים" - מונודרמה מאת ובביצוע שגית רגב בבימוייה של ירדן בר כוכבא. המחזה דן בדימוי האשה בעיני אביה המנוח, בעלה לעתיד ובעיקר בעיני עצמה.
"שופיניאנה" - דרמה קונצרטנטית מאת ובביצוע עדי עציון זק המגלמת את דמותן של ארבע נשים משמעותיות בחייו של המלחין פרדריק שופן. יחד עם עדי עציון זק על הבמה מופיעים: הצ'לן שמחה חלד, הפסנתרן יונתן זק הפסנתרן רון טרכטמן, ואיתמר פרג בתפקיד שופן הצעיר.
"בדרך להר-פות" - ערב תיאטרלי מקורי בביצוע שחקניות יוצרות של תיאטרון הגוף על חמש נשים החושפות כל אחת בדרכה המיוחדת בשירה,ליצנות,קברט יחיד ומונולוג את עולמן בתוך מציאות תל אביבית עכשווית.
"את כבר מאושרת?" מאת ובביצוע ורדה בן-חור בבימוייה של גבריאלה לב, קבוצת התיאטרון הירושלמי. קומדיה על חייה של אישה שמנה עם שלושה נגנים ושחקנית אחת השרה, רוקדת ומספרת את סיפור חייה.
"דברים שרואים משם" הצגה המיועדת לנשים בלבד ומתאימה לנשים דתיות וחרדיות מאת ובביצוע איריס שריקי המספרת בהומור ושירה את סיפורה האישי כחוזרת בתשובה.
"אני אוהב אותך... בואי נפרד?" מאת שלי ניידיץ' ובהשתתפות השחקנים ענבל אברהם, תמי ברק ועופר שריג. זהו מופע המורכב משירים, מונולוגים ומערכונים על היחסים שבינו לבינה.
הסטודיו למשחק של תיאטרון חולון, בביצוע תלמידי שנה ג' - יעלה בהפקה מיוחדת לפסטיבל את "הבתולה האחרונה" מאת אלדד כהן ובבימוייה של טל עומר: פסיפס מונולוגים מצחיקים ועצובים של נשים הכמהות לאהבה אך מחמיצות אותה.
במהלך הפסטיבל יוצגו בסטודיו של התיאטרון שני מיצגים: "האשה שנשמה יותר מידי!" - מיצג תיאטרלי של האמנית מיכל סבירוני: "האשה שנשמה יותר מידי!", יצירה לבובות, חפצים, אוכל ושחקנית: בתוך מבנה בצורת שד של אשה, יושבת אשה ומפסלת את סיפורן של שתי דמויות. היא נושמת ונותנת להם את האוויר כדי לספר סיפור על עונג. יוצרים: מיכל סבירוני, ארנו לוסקי-פאן, סוניה בוסק.
"אונס עונש" - מיצג במסגרתו נעשה ניסיון להציץ אל תוך נפשה של הנערה הנאנסת. במיצג חוזרת הנערה אל רגעי ביצוע המעשה האכזר בכל פעם שנפתח הנושא לדיון משפטי חדש. כתיבה ובימוי: אביבית שקד, שחקנים: מורן גרינברג, מורן קורן, ליאור אוקנין, מיכאל שאינסקי הקראה וסאונד: עומר לשם.
מופעי בידור ומוזיקה בפסטיבל: בכורה לאסנת וישינסקי, מופע חדש לרולנדה שגרן,קברט נשים פולני, מופע מיוחד של יסמין אבן עם עליזה עוזרי, נתן סלור ,אסנת חכים וסימה לוי-דוכין
מופע ג'אז מיוחד עם הזמרת האמריקנית ג'ודי סילבאנו
"כמו שאני" מופע בידור מוסיקלי חדש של הזמרת, השחקנית והקומיקאית אסנת וישינסקי בבימויו של יובל זמיר יועלה בבכורה בפסטיבל. בליווי זמרים ונגנים מגישה אסנת וישינסקי ערב המשלב סיפורים אישיים משעשעים על הזוגיות המופלאה בין אמן לקהל. במופע שרה אסנת וישינסקי את השירים מוכרים ואהובים ומגלמת גלריה של דמויות כמינה צמח, ורדה רזיאל ז'קונט וכן מבצעת חיקויים של מיטב הזמרות הישראליות מהארץ והעולם.
לאחר שנים של הצגות בתיאטרון ותוכניות טלוויזיה תעלה רולנדה שגרן בפסטיבל אשה מופע יחיד
חדש:"רק על עצמי לצחוק ידעתי" המשלב סטנד אפ, מערכונים, מוזיקה ריקודי בטן והכל בשיתוף עם הקהל. במופע מדברת על גברים, נשים, נישואים, הגיל המתקדם, סקס ועוד. במופע תתארח הסטנדאפיסטית דינה אור.
מפולין ובשיתוף עם המכון הפולני לתרבות יועלה קברט נשים בהשתתפות שלוש שחקניות מהמפורסמות בארצן: אמיליה קרקובסקה, ברברה ורשינסקה ואווה קוקלינסקה. בתוכנית, משירי להקת ספייס גירלס, מרילין מונרו, לייזה מינלי, ג'ניפר לופז ודיאלוגים משעשעים ושנונים על נשים.
היוצרת והמלחינה יסמין אבן זוכת פרס אקו"ם בשנת 2004 תעלה בפסטיבל אשה את המופע "אשה באלכסון" המוקדש לשירים מולחנים של משוררות. בערב יתארחו: המלחינה והזמרת אהובה עוזרי עם לחן חדש שכתבה לשיר של תרצה אתר אותו יבצע בנה של תרצה המלחין והזמר נתן סלור. עוד ישתתפו: השחקנית אסנת חכים והזמרת סימה לוי-דוכין.
לראשונה בישראל תגיע מארה"ב זמרת הג'אז האמריקנית ג'ודי סילבנו שתופיע עם תזמורת הג'אז של חולון בניצוחו של גורי אגמון.
אירועים מיוחדים ובמרכזן נשים:
"הכח שבפנים" עם שירה פליקס ואורחות, "נשים, נסים וצירופי מקרים", ערב מספרות סיפורים, נשים מצלמות עולם ועוד.
גם השנה יתקיימו אירועים מיוחדים בפסטיבל ובמרכזן נשים.
"נשים נסים, וצירופי מקרים" - ערב בהנחייתה של העיתונאית ורדה הורוביץ יציג נשים שיספרו סיפורי נסים ומפגשים דרמטיים לא צפויים. בערב ישתתפו אפרת שר-שלום, מנחת קורס נסים, פנינה עין מור- מספרת סיפורים אנתרופולוגים, דן דן בולטין- מדריך טיולים וחוקר שבטים "מסע אחר" ודינה חסון שחקנית ומתופפת בקטעים מתוך המופע "תופים, אהבה והפתעה".
מרכז תרבות בית אריאלה יגיש "אשה, היא אשה, היא אשה" סיפורים מאת בוקצ'יו, צ'וסר וסיפורים מאת חנוך לוין ועוד. בין המספרות: בהט קלאצ'י, לילך צור, דרור עמרני, ענת פלוקסמן ודליה סגל.
הכוח שבפנים: ערב עם המנחה והמראיינת מערוץ 10, שירה פליקס שתארח לשיחה אינטימית שתי נשים שלמרות הכל מצאו את הכוח לחייך: אתי אג'יסון אם לילד, שבאמצע החיים התמכרה לסמים ולאחר שהות בכלא נגמלה ומטפלת בעצמה באסירות מכורות לסמים. סוזי דבוסקין, שבתה תמר נהרגה בגיל 21 בתאונת פגע וברח לפני שעמדה להשתתף בתחרות הטריאתלון. הוריה ואחיה השתתפו בתחרות במקומה ומאז מארגנים בהתנדבות את תחרות הטריאתלון לנשים המוקדשת לזכרה.
גם השנה יתקיים "מסע כורסה" שיוקדש לנשים מצלמות עולם בשיתוף עם ה"נשיונל ג'אוגרפיק" המהדורה הישראלית. בערב יספרו שלוש צלמות את סיפורי מסעותיהן בעולם: אלכסנדרה בולה, צלמת ה"נשיונל ג'אוגרפיק" הידועה, שמגיעה במיוחד מצרפת לערב זה והצלמות הישראליות עליזה אורבך וחגית גלבר. מנחה: יואל שתרוג.
כנסים בפסטיבל: כנס נשים בעסקים, כנס נשים בפוליטיקה, כנס נשים בתקשורת - מיטב הכוחות הנשיים בארץ ואורחות מחו"ל יגיעו לפסטיבל אשה.
במסגרת הפסטיבל יתקיימו שלושה כנסים גדולים שיציגו נשים בעולם הכלכלה והעסקים, נשים בתקשורת ונשים בפוליטיקה.
כנס נשים בעסקים יתקיים בשיתוף עם "דה מרקר" של עיתון ה"ארץ" וישתתפו בו בכירות המשק והתעשיה: העיתונאית אורלי וילנאי פדרבוש, טמירה ירדני - מנכ"ל טדי הפקות, אורית פרידמן ויסמן - שותפה בגולדמן סאקס העולמית,פרופ' נאווה בן צבי - נשיאת מכללת הדסה, מיקה שרון - בעלת מסעדת "מיקה", אורנה אנג'ל - מנכ"ל נמל תל אביב ועוד.
מנחות הפנלים - עורכות ועיתונאיות TheMarker ו-TheMarker WOMEN.
"לפרוץ את תקרת הזכוכית" - לקראת הבחירות המוניציפליות הבאות - הכנס מתקיים בשיתוף עמותת כ"ן (כח נשי) ידון בתרומתן של נשים לעיצוב חיי הקהילה, בקשיים העומדים בפני נשים הפונות לעשייה ציבורית. משתתפות: מיכל יודין יו"ר עמותת כ"ן, חנה הרצמן מנכל"ית עיריית חולון, מרים פיירברג ראש עיריית נתניה, שרית ארבל,יועצת אסטרטגית ועו"ד איילת גולן-תבור, ראש הצוות המשפטי בעמותת כ"ן.
מנחה: איילה חסון, הכתבת הפוליטית של הערוץ הראשון.
כנס נשים בתקשורת - "דילמות עיתונאיות" בשיתוף מרכז פרס לשלום יארח נשות תקשורת מובילות בארץ ובחו"ל. הכנס ידון בשאלות כמו: מעמד החיסיון העיתונאי וסיקור הסכסוך הישראלי ערבי. אורחי כבוד בכנס: העיתונאית האמריקנית ג'ודית מילר, מי שישבה בכלא על סירובה לחשוף מקור עיתונאי, שמעון פרס המשנה לרה"מ ואנשי התקשורת: אילנה דיין, גיא פלג, סמדר פרי, מיקי רוזנטל,שמרית מאיר, געברה אל בדארי- כתבת אל ג'זירה. דברי פתיחה: נשיאת מועצת העיתונות כבוד השופטת דליה דורנר. עורכת ומנחה: יפעת זמיר.
תערוכות בפסטיבל
נשים יוצרות אופנה - הצלם בן לם וסטודנטים ב"מכללת שנקר" מצדיעים ללאה גוטליב. בגלריית תיאטרון חולון תוצג תערוכת צילומי אופנה של הצלם בן לם - מיצירותיה של לאה גוטליב לאורך השנים.
עוד יוצג בגלריה מיצב אופנה של הסטודנטים במחלקה לעיצוב אופנה בשנקר - בית ספר גבוה להנדסה ועיצוב כהצדעה לגב' לאה גוטליב. הסטודנטים יציגו בגדי נשים בקטגוריות שונות: שמלה קטנה שחורה, בגדים מחויטים, שמלות ערב, שמלות כלה ועוד. אוצרת: מעצבת האופנה תמרה יובל - ג'ונס.
במהלך הפסטיבל תוצגנה תערוכות נוספות ברחבי העיר
"בד בבד - כחומר ביד היוצר"
בגלריה חנקין תוצג התערוכה "בד בבד - כחומר ביד היוצר" של האמנית מיקה דרמר. בתערוכה תציג דרימר כובעים ותיקים מפוסלים וכן אוסף שמלות מפוסלות.
אומרת דרימר: "השמלות משדרות עוצמה. אפשר להציץ מתחת לשמלה ואני לא מפחדת יותר. התיקים מאפיינים סוגים שונים של טיפוסים: סגורים, פתוחים, סקרנים, סקסיים. כל העבודות המוצגות בתערוכה משקפות את הכח והעוצמה שנשים יכולות לתרום גם כשהן לבד וגם כשהן ביחד".
13.2.07-11.3.07, חנקין 109 חולון. טל': 03-5590021
שעות פתיחה: ג'-ה' 10:00 - 13:00, 16:00 - 19:00.
שישי 10:00 - 13:00, שבת 10:00 - 14:00.
עיצוב דמויות תלת-ממדיות
בגלריית החווה בחולון תוצג התערוכה של האמנית דבורה ירון: עיצוב דמויות תלת-ממדיות בעקבות ציורי ילדים. דבורה ירון יוצרת פסלים תלת מימדיים שנעשו בעקבות ציורי ילדים ומביעה את עולם הילד עם הנאיביות והישירות שלו. הפסלים נראים כמו בובות גדולות ומשונות ויש בהם מקוריות ודמיון שרק ילד יכול להביע.
8.2.07-9.3.07. שעות פתיחה: ג', ה' 17:00 - 20:00.
שישי, שבת 10:00 - 14:00.
רח' הנחושת פינת המלאכה, חולון, טל' 03-5596590.
"אשה קלועה"
במשכן לאמנות ע"ש מאירוב תוצג התערוכה "אשה קלועה" של האמנית אסתי לוי.
לוי יוצרת מיצבים של פסלי נשים העשויים מנייר עיתון המאוגד ומחובר בנייר דבק. שם התערוכה "אשה קלועה" מביע את הצורך לנפץ מוסכמות, שבאות לידי ביטוי במסורות קדומות כמו עבודת קליעה (הנחשבת "מלאכה נשית") ולפרוץ את הכליאה של הדעות הקדומות.
אוצר: דניאל הולנדר.
17.2.07-13.3.07, שעות פתיחה: ג'-ה' 17:00-20:00.
שישי 11:00 - 13:00, שבת 10:00-14:00.
המשכן לאמנות מאירוב, רח' הרצפלד 31 חולון, טל' 03-6516851.

תאריך:  22/01/2007   |   עודכן:  22/01/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il