X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
מעודי לא הבנתי מה ליצחק הרצוג (ילד שמנת מפונק, מצהלה) ולמפלגה בעלת השקפה חברתית הנוטה לכיוון הסוציאל דמוקרטי. מאז ומעולם לא הבנתי מה קושר בוז'י הרצוג שהיה שותף בכיר במשרד עורכי הדין, הרצוג, פוקס, נאמן ושות', שאביו נמנה על מייסדי משרד זה עם מפלגה התומכת במדינת רווחה הדואגת לציבור העובדים ולחלשים בחברה, המתנגדת להפרטת השירותים הציבוריים
▪  ▪  ▪
הרצוג. הפסיד [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]

יש לברך ברכת "ברוך שפטרנו מעונשו של זה", יחד עם ברכת "הגומל", בקול רם בשם ובמלכות בשל סילוק ח"כ יצחק (בוז'י) הרצוג, מהנהגת מפלגת העבודה. אם חפצת חיים היא עדיין מפלגת העבודה ואם חושבת היא אי-פעם להחליף הליכוד בשלטון וליטול מושכות ההנהגה בידיה, לא יצחק הרצוג הוא האיש שיוביל אותה, למיצוב דברים זה.
מעודי לא הבנתי מה ליצחק הרצוג (ילד שמנת מפונק, מצהלה) ולמפלגה בעלת השקפה חברתית הנוטה לכיוון הסוציאל דמוקרטי. מאז ומעולם לא הבנתי מה קושר בוז'י הרצוג שהיה שותף בכיר במשרד עורכי הדין, הרצוג, פוקס, נאמן ושות', שאביו נמנה על מייסדי משרד זה עם מפלגה התומכת במדינת רווחה הדואגת לציבור העובדים ולחלשים בחברה, המתנגדת להפרטת השירותים הציבוריים.
בכל הכבוד הראוי, תמו חלפו ועברו להם מהעולם, הימים בהם יכול היה אדם, דוגמת אביו של בוז'י זה, אלוף (מיל.) חיים הרצוג המנוח, לשחק גולף, במגרשי הגולף בקיסריה ובו זמנית, לכהן כחבר כנסת מן המניין, מטעם מפלגת העבודה. כיום, לו היה הוא נוהג כבעבר וממשיך לשחק גולף בקיסריה, כדבר שבשגרה, היו העיתונות ודעת הקהל כאחת קורעים תדמיתו הציבורית לגזרים. הוא היה מוצג, ברבים, כהדוניסט, שדבר וחצי דבר, אין לו עם צרכי הכלל.
נראה הדבר שמשהו מתרבות ההדוניזם של חיים הרצוג המנוח או ליתר דיוק, משהו ויותר מתרבות אי-נטילת אחריות מוסרית וחברתית, כאחת נטל על עצמו, בנו, יצחק (בוז'י) הרצוג. יצחק הרצוג, המכונה בשם הכינוי בוז'י, מכונה כך, משום שבילדותו כינתה אותו אמו "בובל'ה ז'וז'ו", משום שלדעתה, נראה היה כמו בובה. ואכן, דומה שמשהו מתרבות הבובות, המחייכות לכל עבר, מפיסות דעת הכל, מנסות לרצות כל הסובבים אותן, דבק ביצחק הרצוג. לרגע, מבקש אתה לעצור, לצבוט בלחיו, בחיבה, ולכנות אותן, בחיבה, כמנהג אחינו יוצאי עירק במלה: "עבדאלק".
נראה גם שיצחק הרצוג התרגל להתנהגות בובתית משהו זו, מילדותו. מעבר לכך שהוא מחייך לכל עבר ומנסה לרצות, כלל הסובבים אותו. מעבר לכך שהוא בא מצויד בעבר וברקע המתאים של "הבן של..", כמו גם, בעבר וברקע ההולם והראוי של "הנכד של...", הוא גם מפורסם ברבים כמי שאינו ממהר ליטול אחריות אישית על עצמו. ליתר דיוק, התנהגותו הציבורית מעידה עליו כמאה עדים שהוא בורח מנטילת אחריות אישית על עצמו.
בשנת 1999 מונה יצחק הרצוג למזכיר הממשלה בממשלת ברק. בשל מעורבותו במערכת הבחירות בשנת 1999 נחקר הוא בחשד למעורבות בפרשת עמותות ברק, שעניינה עבירה על חוק מימון מפלגות. בדוח מבקר המדינה, שגרם לפתיחת חקירת משטרה, נכתב כי הרצוג ניתב חלק מכספי קרן פילנתרופית, שהקים אוקטב בוטנר לזכר בתו לעמותות התומכות בברק. במהלך החקירה השתמש הרצוג בזכות השתיקה. בשנת 2003 הודיע היועץ המשפטי לממשלה על סגירת התיק נגדו מחוסר ראיות .בחודש ינואר, בשנת 2015, גינה יצחק הרצוג, החלטת ח"כ פאינה קירשנבאום לשתוק בחקירתה. יצחק הרצוג, צוטט בתקשורת, בהתייחס לשתיקת ח"כ פאינה קירשנבאום, בחקירתה, במשטרה, בזו הלשון: "היום הייתי נוהג אחרת".
בחודש אפריל, בשנת 2016 נחקר יצחק הרצוג באזהרה, בחשד כי עבר על חוק מימון מפלגות כאשר התמודד בשנת 2013 בפריימריז על ראשות מפלגת העבודה אל מול שלי יחמוביץ'. הרצוג נחשד בכך, כי מטהו קיבל, שלא כחוק, 40 אלף ש"ח. החקירה התקיימה במשרדי יחידת להב 433, באישור היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט ונמשכה כשש שעות. בחודש ינואר, שנת 2017 החליט היועץ המשפטי לממשלה, ד"ר אביחי מנדלבליט, לסגור תיק החקירה נגד בשל מה שהוגדר, עלידו כ"העדר ראיות מספיקות". היועץ המשפטי למשלה מתח אגב סגירת תיק החקירה שהתנהל במשטרה נגד הרצוג ביקורת על כך שגרסתו של הרצוג אינה עולה בקנה אחד עם חומר הראיות.
זה הוא בדיוק האיש יצחק (בוז'י) הרצוג. ילד שמנת, צפונבוני, מרוצה מעצמו, משדר תחושת התנשאות עצמית (על אף ניסיונות, בלתי פוסקים, לחבב עצמו ולהתחבב על ציבור נרחבים), אשכנזי "לבן", שאינו מתחבר לדלת העם ונראה מנותק מהם לגמרי. בל נשכח שהרצוג זה, כיהן במסגרת תפקידיו הפוליטיים השונים בין היתר בשנת 2007, כשר הרווחה והשירותים החברתיים בממשלה, בראשותו של אהוד אולמרט. הצבת אדם מסוגו של יצחק (בוז'י) הרצוג בראש מפלגת העבודה בתקופת היותה מצויה באופוזיציה הינו, לדעתנו אנו, מתכון בדוק, להיוותרות באופוזיציה.
אין בדעתנו לנקוט עמדה ברשימה זו ולהצביע על כך, מי מבין שני המועמדים המתמודדים, בשבוע הבא, על ראשות והנהגת מפלגת העבודה, עמיר פרץ או אבי גבאי, עדיף לכהן בתפקיד יו"ר מפלגת העבודה. עם זאת, אחת נאמר ובנחרצות רבה. הן אבי גבאי והן עמיר פרץ, מייצגים באופן ראוי והולם, המצביעים בכוח של מפלגת העבודה. רק בראשותו ובהתנהגותו של מי משניים אלה, תצליח אולי מפלגת העבודה להיחלץ מהמשך ישיבה על ספסלי האופוזיציה ובכל מקרה לא לאורך זמן רב.

הכותב הוא השותף המייסד של ד"ר חיים שטנגר, משרד עורכי דין ומשרדו מתמחה בתחום המשפט הפלילי, דיני מעצרים, כמו גם בתחומי המשפט העסקי, דיני חברות, הלבנת הון, פירוקים ופשיטות רגל, דיני ירושות וסכסוכים עסקיים משפחתיים ודיני משפחה, כמו גם בהופעות בבג"ץ ובענייני עתירות מנהליות, קניין רוחני ומקרקעין.
תאריך:  05/07/2017   |   עודכן:  05/07/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לכתו לבלתי שוב של יצחק הרצוג
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
ח--ז--ק ח---ז---ק גם נתחזק ל"ת
ברל כצנלסון  |  5/07/17 10:25
2
מפלגה הדואגת לעובדים ?
ארי כספי  |  5/07/17 10:51
 
- אתה טועה,"המחנה הציוני" דואג
בני בנקר  |  5/07/17 14:07
 
- בנקר אתה חי בסרט טורקי. לך תאכ ל"ת
דני הסרטן והמסריט  |  7/07/17 06:22
3
יחימוביץ שמחה ש נבחרו שני
ישע   |  5/07/17 12:17
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עפר דרורי
יגאל יששכרוב
בטרמינל יפעלו, בין היתר, 3 מעליות ו-3 דרגנועים. במתחם התחנה בונים כעת רציפים ומגדילים את המסוף
חיים שטנגר
הצועדים לאורך האוטוסטראדה E-5, זוכים לעידוד, מאנשים המסמנת להם תנועת האות האנגלית "וי", בשתי אצבעות, או בתגובות התנגדות, מצד תומכי ארדואן וממשלו, המניפים ארבע אצבעות, לאות וסימן שהם בעד ארדואן. ימים יגידו אם "צעדת הצדק" תביא להחלשת והפלת ממשל ארדואן
חיים שטנגר
יש לגזור על אולמרט גזר-דין ציבורי וחברתי, שמשמעותו הינה אחת מחיקתו של אולמרט מן התודעה הציבורית, אחת ולתמיד ובאופן מוחלט. אין לראיין אולמרט - בתקופת היותו אסיר ברישיון וגם לאחר מכן - בכל עניין ונושא שהוא. אין לפנות אליו ולבקשו לחוות דעתו, אם בעניינים שעל הפרק ואם בעניינים אחרים. יש להתעלם באופן מוחלט וחד-משמעי - מהספר שעומד אהוד אולמרט להוציא לאור
אריה גל
אם ניסית לגנוב ולא הצלחת, הרי לא גנבת    אך אם ניסית והצלחת הרי שבעל הרכוש לא שמר עליו מספיק טוב    ואם לא שמר עליו מספיק טוב הרי שלא מספיק אכפת לו    ואם לא באמת אכפת לו הרי בעצם זה "הפקר", ולקחת מן ההפקר איננה גניבה...
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il