מועדון "פאואר קארד" מקבוצת פישמן ישקיע 2 מיליון ש"ח בחגיגת פברואר החורפית של המועדון "קונים מגרדים וזוכים". בשבוע הבא ייעלה קמפיין פרסומי התומך במבצע ומבטא את המיקוד האסטרטגי החדש של המועדון- פנייה לעולם הפנאי.
מועדון POWER CARD מקבוצת פישמן ישקיע 2 מיליון ש"ח במבצע הגרלות לחורף. "פאואר קארד" הינו אחד ממועדוני הלקוחות המובילים בישראל, נסמך על פלטפורמה של כרטיס אשראי של חברת Cal והוא מונה 100,000 חברים ו-15 רשתות מהמובילות בישראל : הום סנטר, מגה ספורט, טויס אר אס, ביתילי, טן- תחנות דלק, בסט ביי,ביג בוקס, סליו, אפריל, קרביץ, סטימצקי, ZER4U, נרות בשינקין, טלפארמה ונעלי נמרוד.
מדובר בפעילות השיווקית המרכזית של המועדון לרבעון הראשון של 2007, אשר נתמכת במבצע רחב היקף, במסגרתו מתקיימת הגרלה כפולה של מאות פרסים יוקרתיים לזכייה מיידית באחת מרשתות המועדון והגרלת ג'יפ סוזוקי גרנד ויטארה בסוף המבצע. את המבצע ילווה קד"מ מאסיבי בכל רשתות המועדון והוא ילווה בקמפיין פרסום בעיתונות ארצית ומקומית, רדיו אזורי, אינטרנט, אינסרטים בעיתונים ועוד. הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום "דובצקי-זקס-אוברוצקי". היקף הקמפיין הוא כ-2 מיליון ₪ והוא יעלה לתקופה של 3 שבועות. זהו הקמפיין הראשון של "פאואר קארד" באמצעות "דובצקי-זקס-אוברוצקי" שהחל לטפל בתקציב הפרסום של המועדון בתחילת השנה.
לדברי ליאור טנר, מנהל האסטרטגיה של "פאואר קארד": "החלטנו השנה להגדיל באופן משמעותי את השקעת המשאבים בתחומי השיווק והפרסום לנוכח התחרות המתעצמת בשוק שירותי האשראי החוץ-בנקאי. המבצע החדש יחדד את הקו האסטרטגי והפרסומי החדש של המועדון, אשר יבליט את עומק מגוון הרשתות החברות בו ואת יתרונו היחסי בתחומי הפנאי ואיכות החיים בנוסף לכדאיות הכלכלית והמימונית".
טנר מעריך כי אטרקטיביות המבצע תגרום להעמקת השימוש בכרטיס בקרב חברי המועדון הקיימים באחוזים ניכרים, לצד השגת גידול משמעותי במספר חברי המועדון.