X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
עמוס רגב היה המוציא לפועל של המדיניות המוכתבת ועושה דברו הנאמן של ראש הממשלה; כיום, לאחר התפטרותו, כנראה ממתין רגב לקבלת תפקיד שגריר ישראל במדינה דוברת אנגלית, וזו אולי תהיה "המתנה" שיעניק לו נתניהו על מסירותו רבת השנים
▪  ▪  ▪
נתניהו. יעניק מתנה? [צילום: מרק ישראל סלם/פלאש 90]

עם חשיפת ריבוי ההתקשרויות הטלפוניות של ראש הממשלה בנימין נתניהו אל עורך "ישראל היום עמוס רגב והכתבת הכותרות הראשיות של החינמון אפשר לומר, כי מי שהיה העורך הראשי של הפמפלט הזה היה ראש הממשלה ורגב לא היה אלא עושה דברו הנאמן. חבל שאת העובדות המביכות האלה שנחשפו עתה לא ידענו אז. כי אילו ידענו לא היינו מאשימים את רגב שהוא נוהג בעיתונאים שלו ביד רמה ובזרוע נטויה כיוון שכך האמין שצריך לעשות. אילו ידענו היינו מבינים כי רגב היה רק עושה דברו של בנימין נתניהו.
עמוס רגב הינו עיתונאי מנוסה שכבר הוכיח את עצמו כאשר מילא תפקידים בכירים בידיעות אחרונות ובמעריב ז"ל. כל מי שהכיר את עבודתו ידע כי בדעותיו הוא משתייך למחנה הימין, אך מעולם לא הצליחו לגלות מקרים שבהם החדיר את דעותיו לתוך התכנים של החומרים העיתונאיים שעברו תחת ידיו. אך מרגע שהחליט לקבל על עצמו את תפקיד העורך של החינמון הפרטי של שלדון אדלסון כנראה שחל בנפשו מהפך וכל מה שהצליח להסתיר במהלך השנים פרץ לאוויר העולם בקול רם וברור. ואכן רגב החל לטפל בטקסטים העיתונאיים ביד חופשית כדי שיתאמו לאידיאולוגיה שלו או על-מנת שלא יפגעו בה. ולא לחינם יצא עליו קצפם של לא מעטים מהעיתונאים שהועסקו בעיתון.
כדי שלא אתפס בעיניכם כמי שמוציא דיבה על עמית למקצוע, זה הזמן לגלות כי בימי ייסודו של העיתון הייתי אמור להיות אחד הכותבים של מאמרי הדעה. אם תבדקו את הגיליונות הראשונים של החינמון תמצאו שם מספר מאמרים בחתימתי. עד שגם אלי הגיעה ידו של הצנזור הראשי רגב. ומעשה שהיה כך היה: בתיאום עם רגב כתבתי מאמר והוא פורסם. כאשר קראתי את מה שנדפס בחתימתי הסתבר לי להפתעתי הרבה שיד נעלמה שינתה חלק משמעותי מהדברים שכתבתי ואף הוסיפה דברים שלא אני הגיתי. פניתי בקובלנה לרגב. הוא הבטיח שיברר מה קרה. ואכן כעבור זמן מה קיבלתי תשובה.
"העורך הזוטר", טען עמוס, "הכניס את השינויים, אך מתוך אי-הבנה שכח לתאם אתך". לא האמנתי. בירור קצר שעשיתי בעצמי העלה כי ידו של הזוטר לא הייתה במעשה וכי רגב עצמו הוא אבי השיניים והתוספות ששינו את כוונתי המקורית. כיוון שנתניהו היה השדכן שחיבר אותי לישראל היום פניתי אליו. סיפרתי לו מה קרה והודעתי שאין בכוונתי להמשיך לכתוב בעיתון הזה. וכך היה.
עורך עיתון, פרט להיותו עיתונאי, הוא גם איש ציבור המעצב דעת קהל. משום כך לא ברור מה היה האירוע, אם היה, שגרם לרגב להיעלם ולהיאלם בקול דממה דקה מן הבימה התקשורתית, לפני כארבעה חודשים, ולפנות את כסאו לבועז ביסמוט. לשאלה זו יכולות להיות מספר תשובות.
האחת: נותן לחמו של רגב, המיליארדר שלדון אדלסון החליט לסיים את כהונתו כעורך כיוון שלדעתו הפסיק עמוס לספק את הסחורה שלשמה נשכרו שרותיו: להאדיר את שמו ומעמדו של נתניהו.
השנייה: עמוס יושב בביתו וכותב ספר על עשר שנות שירותו הלא פשוטות ובו יגלה כיצד הצליח לגבור על ידיעות אחרונות במלחמה על התפוצה ואיזה הון עתק הוציא שלדון כדי להשיג את המטרה.
השלישית: עמוס עסוק בהכנות לקראת יציאתו לתפקיד שגריר ישראל במדינה דוברת אנגלית, וזו כנראה "המתנה" שיעניק לו נתניהו על מסירותו רבת השנים.
כך או כך בכל הפרשה המוזרה הזו מגיעים שבחים מיוחדים לכושר העבודה של נתניהו שביום היה ראש הממשלה ובשעות המאוחרות של הלילה מילא בהתנדבות את תפקיד העורך הראשי של עיתונו הפרטי ישראל היום, כאשר עמוס רגב היה המוציא לפועל של מצוות אדונו.

תאריך:  05/09/2017   |   עודכן:  05/09/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נתניהו עורך ישראל היום
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
זה כמו לומר שאבו מאזן
סב  |  5/09/17 12:41
2
אם השמאלנים לא מרוצים
ב_שמואל  |  5/09/17 21:38
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רון בריימן
אין שום הצדקה להעמיד את אמצעי התקשורת הישראלים לרשות האויב, כדי שמחבלים ישתמשו בהם להעברת מסריהם. תקשורת אחראית אינה נוהגת כך. לא מדובר על חופש העיתונות, אלא על חוסר אחריות של העיתונות, ההופכת את עצמה לכלי בידי מבקשי נפשה של ישראל. שירות השידור הבריטי במלחמת העולם השנייה לא העביר מסרים של האויב הגרמני
חיים שטנגר
מתברר שמשהו בכל זאת מסריח בממלכת דנמרק, סליחה, בלשכה המייצגת, בקושי רב ציבור עסקניה ורבע רבע מציבור עורכי הדין בישראל! מתברר, שחוץ מהחברים הנכבדים, אפרים נווה ואילנה סקר, אין כל מועמדים אחרים. במצב דברים זה הופכת "בחירת" שני נציגי הלשכה לוועדה לבחירת שופטים לפארסה, שכן למה יש צורך בקיום "בחירות" שכאלה, אם "בחירתם" של שני מועמדים יחידים אלה לשני המקומות המוקצים על-פי חוק ללשכה, מובטחת מראש?
יוסי דר
תחת למיטה של שרה כבר חיפשתם? כי יש שם מתחת למיטה ערימה של חמגשיות עם שרידי עצמות שקאיה לא הספיקה לכרסם. ואם כך, למה לבנות על עדותו של מני נפתלי כאשר יש לנו כלבה מהימנה שגם יודעת לצוד מלפפונים במעופם?
עו"ד עדנה שקל
סמכויות האשפוז הכפוי נתונות בידי הפסיכיאטר המחוזי והוועדות הפסיכיאטריות המחוזיות    הגיעה העת להעביר חלק מהסמכויות אל בתי המשפט
עמי דור-און
פיצוץ מימני "קטן" בעוצמה של מגה-טון אחד, בגובה 100 ק"מ מעל קוריאה הצפונית, הקרוי "פעימה אלקטרומגנטית", מסוגל לייצר מכת חשמל עזה ביותר המשבשת את השדה המגנטי של הארץ. התוצאה: התמוטטות כל מערכות התקשורת של התחבורה היבשתית, הימית והאווירית, האזרחית והצבאית, יחד עם כל השירותים מבוססי תקשורת מחשבים. מרחב ההשפעה: שטח של 4 מיליון קמ"ר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il