X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כנראה שהאוליגרך מיכאל צ'רנוי אוהב אהבה עזה את אשת חיקו, מלכת הביצה המקומית ניקול ראידמן, או שהוא פשוט אינו יודע לקרוא עברית ועל כן אינו מתנפל על בת זוגו בזעקות ותובע שתפסיק לספר את סיפורי הסבתא שלה על כך שהיא "תהיה גולדה מאיר החדשה"; את הפגישה הראשונה שלה עם שרה מתארת ראידמן כך: "שרה אישה מאוד קטנה בממדים שלה. פטיט, אבל עם פרונט מכובד, עסיסי"
▪  ▪  ▪
ניקול ראידמן [צילום: אלירן אביטל]

כנראה שהאוליגרך מיכאל צ'רנוי אוהב אהבה עזה את אשת חיקו, מלכת הביצה המקומית ניקול ראידמן, או שהוא פשוט אינו יודע לקרוא עברית ועל כן אינו מתנפל על בת זוגו בזעקות ותובע שתפסיק לספר לכולנו את סיפורי הסבתא שלה על כך שהיא "תהיה גולדה מאיר החדשה". אחרי הכל הוא בחר בה כיוון שהיא נראית כמו בובת בארבי עם נעלי עקב מזכוכית ועכשיו תארו לעצמכם איך היה מגיב אם היה רואה אותה כשהיא מנסה להתנועע על נעלי גולדה הכבדות, נמוכות העקב. וחוץ מזה אם חשבתם שעלמת החמודות הזו הסכימה ללדת ילדים לבעלה המבוגר ממנה בכמעט שלושים שנה, שבו כנראה ראתה דמות אב, יש לי חדשות בשבילכם, היא מצאה דמות אב חדשה ואולי טובה יותר, כפי שהיא חושפת בפני הציבור בראיון בידיעות אחרונות. ומי דמות האב שמעולם לא היה לה, לדבריה, אם לא ראש הממשלה בנימין נתניהו שאליו הגיעה באמצעות חברתה הטובה ביותר שרה נתניהו. ועכשיו תארו לעצמכם איזו תסבוכת עלולה להתחולל אם עובדה זו תיוודע לצ'רנוי ומה יקרה אם, חס וחלילה, שרה תתחיל לחשוד שמדמות האב ביבי יולדו לניקול צאצאים חדשים.
ניקול אישה מחושבת ושואפת להצליח בחיים ועל כן החליטה ללכת לפוליטיקה. אומנם היא לא חושבת שתוכל לדלג ישירות לתפקיד ראשת הממשלה, כי קודם היא צריכה לצבור ניסיון במישור המוניציפלי. בתל אביב, כמובן. ולשם כך היא מתכוונת להקים רשימה עצמאית שתתמודד בבחירות הבאות במטרה לשבת על כיסא סגנית ראש העיר. וכבר בנתה לעצמה אג'נדה: זכויות הקהילה הגאה, תחבורה ציבורית בשבת, וכמובן גם פתרון בעיית דרום תל אביב. "למה צריך לתת את זה לסודנים" היא שואלת שאלה רטורית, "זה התחיל כמו חיידק, כמו וירוס, ומתפתח. שיעשו להם במדבר מושב סודן ויעברו לשם. ולא תגידו שאלה אנשים נורמטיביים - היא מבהירה - התחושה שם היא כמו הארלם".
ומי יממן את המרוץ לצמרת? סביר להניח שזה יהיה המיליארדר צ'רנוי שאתו היא תשמח לאחד לא רק את חיי המשפחה אלא גם את חשבונות הבנק.
מן הראיון אנו יכולים ללמוד שעור מאלף כיצד מפלסת ניקול הקטנה את דרכה לצמרת. הכל התחיל במקרה כמו בסיפור מתח דרמטי והיא ניצלה את ההזדמנות.
"הדרמה מתחילה", כך מספרת ניקול, "כשאני מקבלת פתאום באמצע הלילה טלפון. 'שלום, מדברים מהלשכה של שרה נתניהו. יש משימה לאומית'. ישר אני מרגישה בן-גוריון. נעמדת במיטה עם מסכת פנים. מסתבר שהם נכנסו לאיזה מצב של חרדה. ואז עולה על הקו הספר ז'אן כהן ואומר: "חייבים להציל את המצב. זה קטסטרוף ברמת שיתוק".
ראידמן לא התבלבלה והתחילה לחפש בגוגל "איך היא מתלבשת. ראיתי כל מיני אסונות. חטפתי שיתוק. למחרת היא מגיעה שרה. נכנסת אישה מאוד קטנה בממדים שלה. פטיט, אבל עם פרונט מכובד, עסיסי. עכשיו היא כנראה לא הבינה לאן היא מגיעה. אז היא הוציאה בגדים שהביאה אתה. במקרה הטוב היה שם זארה, נראה כמו בני ברק. מכנס מ-1971 ונעלים מהשואה. כשהתחלנו למדוד והיינו עד השעות הקטנות של הלילה, מגברת נתניהו היא הפכה לשרה, ואחרי שבוע שבועיים היא פתאום אומרת לי "זה קוטור? זה סטייל?, הורג וסבבה".
ניקול טרחה לחשוף גם מה קורה בחדר המיטות של ביבי ושרה שאליו הגיעה כאשר באה לחזות בנפלאות המטבח. "אני נכנסת לחדר המיטות" היא מספרת "ושואלת את שרה למה יש לכם פה קופסאות פלסטיק, קאיה ישנם אתכם?" "לא, בגלל הנזילה. בואי נגיד שראש הממשלה לפני שהוא נכנס לחדר השינה שלו, צריך לקחת מטריה".
מה שלא ברור מפרסום הראיון שרק תמצית ממנו הוצגה בפנינו וכולו עתיד לראות אור לקראת שבת, אם הפרסום הזה, על כל פרטי פרטיו מרוממי הנפש, נועד לפאר, לרומם, לשבח ולקלס את שרה ומשפחת נתניהו, או שמטרתו האמתית היא לגרום מבוכה למשפחת המלוכה כאשר מציגים בפני מאות אלפי הקוראים את רמת החברים של בני הזוג. למערכת ידיעות אחרונות פתרונים, אבל לכל אחד מהקוראים קיימת הזכות להחליט מה הנכון.

תאריך:  27/09/2017   |   עודכן:  27/09/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ביבי, האב הרוחני של ניקול
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
בהחלט משובב נפש לדעת
הירונימוס  |  27/09/17 17:53
 
- אני זוכר שבזמן
באום  |  28/09/17 03:43
 
- מר באום, ידידי
יוסי מ.  |  28/09/17 10:01
 
- אכן ידידי, מר מ.
מתגעגע  |  28/09/17 11:48
 
- ידידי יוסי מ
באום  |  28/09/17 17:34
 
- תשובה לעניין!
הירונימוס  |  28/09/17 10:44
2
קבלו את איש המוסר הנאצל
טקס קצר  |  28/09/17 08:51
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתן קלינסקי
מכל תחומי העשייה העשירה של אבא קובנר בחרתי בשלושה בתים משיר "הפרטיזנים היהודים" להתייחד עם זכרו בתקווה, שמשרד החינוך יתקן את העוול שנעשה לזכרו והנצחת שמו של המשורר אבא קובנר, שנמחק ונעלם מספרי הלימוד של ילדי ישראל
אליהו קאופמן
הגענו לימים שנשים הופכות יותר ויותר למשפיעות ביבשת המרכזית ששמה אירופה, ובכול זאת הן, כמו הגברים ממש, ממשיכות לחלוק ביניהן על מלחמה ושלום ומפולגות בין הימין העולה והמפחיד את אירופה למרכז-שמאל, המפורר אותה
ציפי לידר
בשולי הכותרות: רק 7% שולטים במיומנויות נהיגה. אתם שומעים טוב?    בצומתי החלטות - לא נָכים לרגע    מה לומדים מהביוגרפיה על נעמי שמר    וּלקינוח אם נדרסים, לא רבים
עו"ד ורו"ח רמי אריה
תוכנת האקסל אינה יכולה לשמש לניהול ספרי חשבונות והשימוש בה עלול לגרום לפסילת ספריו של העוסק. כך אירע לגננת שניסתה להשתמש בתוכנה כתחליף ל"ספר תלמידים"
יובל לובנשטיין
מחיר חצי ליטר בירה טובה בסופיה בירת בולגריה הוא שלושה שקלים ואילו בישראל מגיע ל-32 שקלים    מחיר חצי ליטר בירה מקומית טובה ואיכותית עולה בוורשה בירת פולין במסעדה מכובדת, שמונה שקלים ומסעדת פועלים חמישה-שישה שקלים לחצי ליטר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il