X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים

ברצוני להעלות בפניכם שלושה סיפורי חלם אופייניים לישראל. זאת מכיוון שחלם לא נמצאת באוקראינה אלא בישראל. חיה ונושמת ממש בקרבנו יום יום שעה שעה, הולכת וגדלה ומקבלת מימדים בילתי נתפסים.
סיפור ראשון: סגנית מנהל בנק המסלקת את לקוחותיה מהבנק
בתאריך 2.10.05 נכנסתי לסניף 663, בנק מרכנתיל דיסקונט, ברחוב ז'בוטינסקי ברמת גן. עמדתי בתור ארוך מאוד להפקיד סכום כסף לחשבוני בבנק, אתם יודעים יום לפני ערב חג, שתי פקידות בלבד יושבות ומקבלות קהל. בתור עומדים כ-14 אנשים. בסניף יש מנהל, סגנית מנהל בשם רונית אלגרבלי ועוד 12 פקידים שונים העסוקים בשלהם, וכמובן שתי פקידות שמטפלות בכל הלקוחות העסקיים והפרטיים.
לאחר שהטיפול בכל אחד מהלקוחות המסורים בבנק צורך זמן של כ-5 דקות והתור לא מתקצר והזמן הולך ומתארך ונמשך חצי שעה ואף יותר, פונה אני ועוד לקוחה לסגנית הנ"ל ומבקשים ממנה שתקצה עוד כוח אדם בכדי להקטין את זמן ההמתנה ואת העומס מהפקידות אשר לא מסוגלות לתת שירות טוב ללקוחות. אז מגיעה תשובת המחץ של הסגנית אלגרבלי: 'אם אתם לא מרוצים אתם יכולים לעזוב את הבנק, אנו לא נקצה עוד כוח אדם. לכל הפקידים יש להם עיסוקים ולמי מהלקוחות שלא מרוצה שיעזוב'.
אתם יודעים זה הבנק עם הפרסומות בעלות של מיליוני שקלים על טיב השירות. על היחס החם. על טיב הבנק. תסתלקו מכאן קליינטים טרדנים. תגידו בכלל תודה שמטפלים בכם ,את מי מעניין זמנכם, מה זה חצי שעה או שעה של המתנה. מה אתם מתלוננים. תגידו תודה שאתם בכלל מקבלים שרות.
סיפור שני: מבצעים חמים בקוסמוס ראשון לציון אזור תעשיה חדש
יום לפני ערב החג בתאריך 2.10.05, אני וכל בית ישראל מקימים את מצוות קניות לחג. להלן הסיפור האמיתי של המבצעים החמים.
כמו בכל שבוע ניגש אני לקוסמוס לבצע את קניותיי. לא שאני מכור לקוסמוס, הם פשוט נמצאים מול ביתי. ניגש אני למדף צמר הגפן וברצוני לרכוש מספר חבילות צמר גפן. ואז כאשר אני לוקח את חבילת צמר הגפן אני רואה שאם אני אקנה שתי חבילות המחוברות יחדיו אני אקבלן יותר בזול, כך לפחות מופיע בפרסום.
ובכן אני לוקח את שתי החבילות המחוברות יחדיו ומחירן במבצע
הוא 5.99 ש"ח. נו טוב אני רוצה לראות בכמה אני אקנה חבילה במבצע או לחילופין כמה חסכתי ואז אני מגלה כי מחיר חבילה אחת הוא 2.99 ש"ח כלומר רווח נקי של 0.5 אגורות, לאלה שלא הבינו חצי אגורה חדשה לא ישנה, נו גם זה חיסכון לא?
ואז אני מגלה שאם אני קונה שלוש חבילות גם יחד אני אקבל חיסכון אמיתי - אני לוקח את השלישייה והמחיר לא תאמינו: 11.50 ש"ח, כלומר אני משלם תמורת חבילת מבצע ארוזה בשלישיה מחיר היקר בשקל וחצי יותר, כלומר כל צמר גפן מתייקר מידית בחצי שקל. איזה מבצע מצוין לקוסמוס - ממש מציאה - תקנה מבצע חבילה משלושת ותשלם יותר.
נו טוב אני פונה לאחת האחראיות ושואל לפשר המבצע, היא בודקת ואומרת לי 'אדבר עם המנהל'. לאחר כמה דקות חוזרת אליי ואמרת שהמנהל כבר יתקן את הדרוש תיקון. אני חוזר לאחר כ-45 דקות לצמר גפן, והאם היה תיקון? אולי היה תיקון של מחשבות או של מעשים העולים באוב אך המבצע של צמר הגפן נשאר כפי שהיה 45 דקות לפני כן.
אתם יודעים דבר נפלא גיליתי בקוסמוס. אני אתן לכם מספר דוגמאות - אתם מקבלים קופונים? גם אני קיבלתי קופון שאומר - תיגש לקוסמוס תקנה סבון נוזלי לכלים מסוג... ותקבל אחד במתנה. מפתה לא? ניגשתי, קניתי אחד, לקחתי את השני, אך בקופה אומרים 'לא. אתה לא יכול לקבל את השני במתנה', אני שואל למה? ואומרים שזה רק לסבון של חצי ליטר. אני שואל למה בקופון לא רשום חצי ליטר? הקופאית בודקת את הקופון ואכן לא רשום שזה חצי ליטר ואז היא אומרת לי - 'זה רק חצי ליטר וכן זה מופיע אצלנו'. כלומר - לא כל מה שכתוב בקופון הוא נכון, אך מחירו של אותו חצי ליטר הוא כמו של הליטר אז יש יופי של מבצע - שאר מעללי המבצעים מפסטיבל מספרי הסיפורים של המבצעים בכתבה הבאה.
האירוע האחרון והדרמתי ביותר
בתי משרתת בצה"ל זה כתשעה חודשים. לפני כחמישה חודשים העבירו אותה מחיל האויר לחייל ירוק. התייצבה בתי בבסיסה החדש ונשלחה מיידית למחסן ביחידה להחליף את מדיה מחאקי של חיל האויר למדי זית הראויים לחייל ירוק. במחסן שמחו לקראתה ואמרו לה כי מייד מזמינים לה את המדים המתאימים לחייל החדש בו היא הוצבה. בתי שמחה ומאושרת חזרה למקומה לשרת את צה"ל ואת יחידתה החדשה.
כך יום יום התקשרה לאפסנאות היחידה ושאלה למדיה החדשים שנתפרים ממש בימים אלו עבורה לתפארת צה"ל וחילות השדה. כך במשך שלושה חודשים המתינה למדיה החדשים ובכל אותה תקופה שירתה את אותו החייל הירוק עם מדי חיל האוויר ועם כובע הצבע כחול, תג יחידה של חיל האויר ועם סמל הכנפיים היפה של חיל האויר.
נו טוב לאחר שלושה חודשים יש בשורה בצה"ל - הגיעו המדים החדשים. בתי מתייצבת מייד במחסן היחידה ואז מנפיקים לה שתי חולצות זית. המכנסיים יגיעו בקרוב. בטח עדיין לא הספיקו לתפור אותם. נו טוב בתי לוקחת את החולצות שומרת אותן בבית וממשיכה לשרת במדי חיל האוויר באותו חייל ירוק וממשיכה להתקשר יום יום למחסן ולשאול האם סיימו את מלאכת התפירה של המכנסיים.
לאחר חודשיים ימים יש בשורה - המכנסיים ותג היחידה הגיעו.יש יש יש. אך איזו אכזבה אי אפשר ללבוש את המדים החדשים כי לא הגיע הכובע הירוק ולא החגורה הירוקה. נו טוב עדיין תופרים אותם. בתי ממשיכה לשרת בחייל הירוק עם מדי חיל האויר רק את סמל היחידה של חיל האויר החליפה לסמל היחידה החדשה ישנה.
כך עובר עוד חודש וממש בימים אלו ממש יש בשורה - הגיע הכובע בצבע זית, נו טוב אך החגורה לא הגיע ולא הסמל שעל הכובע. לאחר חמישה חודשים יש סוף סןף 90% מפריטי הלבוש, עכשיו ממתינים לחגורה שלבטח תגיע בעוד חודשיים, לסמל על הכובע והמעיל ושאר פרטי החורף שעליהם עדיין לא דובר יגיעו בקיץ הבא. בינתיים בתי נשארת במדי חיל האויר בחילות היבשה, עם כובע כחול, עם סמל של חיל האויר.
כך היא כבר קיבלה דרגה ירוקה שאינה יכולה לשים על מדים של חיל האויר, כך היא קיבלה את האלופים שביקרו בבסיסה - הרמטכ"ל הקודם והנוכחי. נו טוב קשה כיום למצוא תופרת זריזה שתתפור לה את המדים.
וכל המוסיף גורע.

תאריך:  05/10/2005   |   עודכן:  05/10/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד גולדבלט משה
נוכח זכות העמידה שניתנה לעותר ציבורי, מן הראוי שנמקד את תשומת ליבנו בעותר הציבורי, שכן חשיבותו ומעמדו במערכת הפיקוח של הבג"צ על התנהלות רשויות השלטון הינה עצומה    [חלק ראשון]
יובל ברנדשטטר
מנטרות נבובות אינן מובילות למנהיגות
אורנה רב-הון
תיקון והתבוננות פנימית
טובה ספרא
אסטרולוגיה: מדינת ישראל בשנת תשס"ו 2005-2006    האסטרולוגית טובה ספרא לא אופטימית    לפי הכוכבים, מה שיקרה בשנה הקרובה לא נראה ורוד    על מה שיבוא אחרי ההינתקות והצמיחה והבורסה
עו"ד יוסי דר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il