X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בשולי הכותרות: מינוי-פינוי - נסאר החוּצה! שיקום אקולוגי - לא רק לקשישים ארה"ב - נשק לכל פסיכופט? חופש הפרט גם בעידן הסמרטפונים המיוחדים תורמים וּלקינוח פסוקו
▪  ▪  ▪
אין פרטיות [צילום: נועם רבקין פנטון/פלאש 90]

ההֵסַתְּתְּ וגם ירשתְּ?
מינוייה של מקבולה נסאר לאחראית להסברה בערבית לבטיחות בדרכים אומרת דרשני. ברשות הלאומית לבטיחות בדרכים טומנים ראשם בחול וטוענים שהמינוי היה מקצועי וּמנותק מדיעותיה הפוליטיות.
האם ברָשוּת לא מבחינים שמדובר בהסתה של פלשתינית התומכת בטרור ויוצאת נגד הרשויות בישראל? וּמניין יש ערובה שהיא לא תשתמש בכספים הישראלים העומדים לרשותה למטרות פסולות אלה נגד המדינה, בדומה לרש"פ וּלחמאס, כשהיא צוחקת כל הדרך אל הבנק? האומנם ההסתת וגם ירשת?!
אז נכון שיש לה מודל פרלמנטרי - הרשימה הערבית (הפלשתינית) המשותפת, איך לא, החולבת אף היא את הכספומט של המדינה תוך חתירה מתמדת נגדה. וזה קורה רק בישראל.
שיקום אקולוגי
היֵלכו שיקום, קהילה ואקולוגיה יחדיו? תשאלו את הקהילה השיקומית הגריאטרית, הפועלת ברחבי הארץ בגישה אקולוגית. וכך כל הגורמים יוצאים נשכרים - הקשישים, הריאות הירוקות של ארצנו והקהילה כולה.
כידוע בעשור האחרון, בניגוד לאישפוזים פסיכיאטריים וגריאטריים בעבר, במשרדי הבריאות והרווחה גוברת המגמה לשיקום במסגרת הקהילה. זאת תוך שילוב שיטות מודרניות ממגוון תחומים לתועלת הקהילה, הארץ והאדמה. הייחוד הפעם שהקשישים מהווים קהילה בפני עצמה, שלא רק נתרמת אלא תורמת בעבודה למען איכות הסביבה (מגמה המשולבת גם בגנים וּבבתי ספר), דבר המעלה את ביטחונם בערכם ואת הדימוי העצמי שלהם.
ראוי שהמגמה תורחב גם למסגרות שיקומיות אחרות, וּבכללם של נוער נושר, לתועלת המטופלים, החברה והארץ.
טראמפ והגשר
הקלוּת הבלתי נסבלת של חלוקת נשק לאזרחים בארצות הברית אומרת דרשני. בעקבות הטֶבח בכנסיה אמר הנשיא טראמפ שהאזרח שיָרה ברוצח בנשקו האישי מנע אסון כבד יותר, וביקש להוכיח בזאת, איך לא, את נחיצוּת זמינוּת הנשק לכל.
משום מה טראמפ בחר להתעלם מהעובדה, שאילו לא היה נשק בידי הרוצח, הטֶבח היה נמנע ולא היה צורך כלל בשימוש בנשק כדי לחסל את הרוצח. האֵין הוא מזכיר את חכמי חלם שבמקום לתקן את הגשר הרעוע, החליטו להקים בית חולים לידו לריפוי הפצועים שמעדו עליו?
התדירות הגבוהה של מקרי הרצח באמריקה מוכיחה עד כמה רישוי נשק חופשי אולי טוב לדמוקרטיה אבל רע ביצירת אנרכיה, וּמאפשר לכל פסיכופט להוציא את זממו הרצחני על הציבור. איך זה שכבוד הנשיא והמימשל האמריקני ממשיכים לטמון ראשם בחול נוכח מציאוּת קטלנית עגומה זו?
די להונאה
בעידן הסמרטפונים, הרשתות החברתיות והאח הגדול (והקטן), שבו כל אוחז בטלפון נייד, בעל עניין בדבר, מקליט וּמצלם שיחות ותמונות אינטימיות ביותר, שזוכות לתהודה תקשורתית וציבורית רחבה ביותר, חייבים לשים קץ לתופעה. והפרשה התורנית של הלפת דברי דרעי על הרב עמאר, שעלתה לכותרות, כמשל.
הפרטיוּת היא מִבצרו של האדם, ואין לפגוע בה, גם אם היא תבוא על חשבון הרייטינג והסקוּפים בחדשות. על הכנסת להרחיב את חוק איסור האזנת סתר גם לאיסור 'גניבת מצלמה', או הונאת צילום, כלומר צילום והדלפה בלי רשות הדובר. זאת כדי להגן על פרטיותו של אדם, ולאַפשר לו את חופש השיחה בארבע עיניים, או בקרב קהל ספציפי, מבלי להדליף את תוכן השיחה החוצה (דרשות הרב עובדיה זצ"ל זוכרים?). וּבא לחרוּת הפרט גואל.
די לסטיגמה
התרומה של הצעירים בעלי הצרכים המיוחדים לאסירים בכלא אינה מפתיעה. הם מאופיינים בלב חם ואוהב ורצון לעזור לזולת. לא פחות משהם נתרמים, הם תורמים לקהילה בהתנדבות לקשישים ולאנשים סיעודיים ועוד, ורבים מהם מצטיינים בכישורים אומנותיים.
בשנות האלפיים הגיעה השעה להסיר את הסטיגמה כלפיהם, וּלשלבם בקהילה בדיור ובעבודה, ללא רתיעה, תוך הכרה בערכם הייחודי וּבתרומתם הקהילתית והאומנותית. מה עוד שאין לאף אחד תעודת ביטוח שלו זה לא יקרה.
פסוקו
משאיות בתנועה - גוליבר והרֶכֶב הַגַּמָּדִי
גשם מלאכותי - אֵד המדינה
תוּר וטיֵיל - מאֵילת עד כֵּיף
חולי אלצהיימר - בריחת מוחות
שומר קוּפה: אוֹפַנוֹ-אבטחה
עכשיו זה רשמי: ביבי -דיל: א-נוני מו(ז)ס
הסכם רש"פ - חמאס: על כל צעד וּמִשְׁעָל
זעם המתיישבים: מַחֲנָק במִגְרוֹן
התמקד בחוֹזקוֹת: חישוּל ממוּקד
בקטנה
280 תווים בטוויטר - זה לא ציוץ, זוּ יללה
נכנס קפה - יָצא סוד

תאריך:  12/11/2017   |   עודכן:  12/11/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
יוני בן-מנחם
ממשל טראמפ רתם את סעודיה כדי לשכנע את יו"ר הרש"פ לקבל את עקרונות התוכנית המדינית החדשה לפתרון הסכסוך. הממשל האמריקני שואף לסגור עסקה לפני שמחמוד עבאס יפרוש מהחיים הפוליטיים
עומר כרמון
מאות אלפי פלשתינים בעצרת לציון 13 שנה למותו של יאסר ערפאת    אבו מאזן: אם יוזמת טראמפ תיכשל - נפעל להקמת מדינה דו לאומית
יוני בן-מנחם
הרש"פ אינה מוכנה לוותר לחמאס בנושא הביטחון ברצועת עזה ודורשת ריבונות מדינית וביטחונית מלאה כתנאי ליישום הסכם הפיוס. הנושא הביטחוני יעלה בשיחות בקהיר ב-21 בחודש והוא מאיים לפוצץ את תהליך הפיוס
עמי דור-און
על-פי תפיסת עולמו של נתניהו חובתנו היחידה היא להמשיך לדבר עוד ועוד על הרצון בחידוש המו"מ לקראת השלום שכולנו שואפים להשיגו בכל מאודנו. ובינתיים? המסקנה הסופית ברורה: לא יתקיים כל מו"מ תכליתי, לא ייחתם הסכם שלום, ירושלים לא תחולק, ההתנחלויות לא יפונו, וכמובן - לא תמומש כל תביעה ל"זכות שיבה"
יוני בן-מנחם
תנועת חמאס מתנגדת להפעלת מעבר רפיח על-פי הסכם המעברים משנת 2005 שמאפשר לישראל לפקח במצלמות מרחוק על תנועת הנוסעים במעבר. למרות מגרעות הסכם הפיוס, פתיחת מעבר רפיח על-פי הסכם המעברים עשויה לסייע לישראל ולרש"פ לצמצם את פעילות הטרור ברצועה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il