X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
זכות הציבור לדעת שמדד המחויבות לציונות במדינת ישראל, בעליה מתמדת ומגיע ל-90%. רוב החרדים מגדירים עצמם כציונים לעומת זאת, יותר משליש ממצביעי ישראל ביתנו, בעיקר העולים שעלו לאחר 1990, הצהירו שאינם ציונים
▪  ▪  ▪
לא ציונים [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]

זכות הציבור לדעת שעיתון 'הארץ', היחידי שמתעלם והתעלם לחלוטין מציון שבעים שנה להחלטת האו"ם בכ"ט נובמבר על הקמת מדינה לעם היהודי בארץ ישראל. עיתון החביב במיוחד על מצביעי מרץ ושונאי מדינת ישראל בעולם.
זכות הציבור לדעת שמפלגת מרץ אינה מוכנה להצהיר רשמית שהיא מפלגה ציונית, ובמצעי המפלגה במערכות הבחירות האחרונות נמחקה לחלוטין המילה "ציונות". דוברת המפלגה מאי אוסי ומזכ"ל המפלגה מוסי רז אמרו מפורשות שמרץ אינה מפלגה ציונית ומעולם לא הוגדרה כמפלגה ציונית. 17% ממצביעיה היהודים של מרץ הצהירו שאינם ציונים.
זכות הציבור לדעת שמנכ"ל המחלקה למפעלים ציוניים, בהסתדרות הציונית, הוא אורי זקי, שהיה מנכ"ל הארגון האנטי ציוני והמחתרתי "בצלם" בארצות הברית. מנהל המחלקה הוא נציג מרץ, דרור מורג, שכאמור לעיל, שייך לתנועה שמחקה ממצעה את המושג והחזון "ציונות".
זכות הציבור לדעת שמדד המחויבות לציונות במדינת ישראל, בעליה מתמדת ומגיע ל-90%. רוב החרדים מגדירים עצמם כציונים. לעומת זאת, יותר משליש ממצביעי ישראל ביתנו, בעיקר העולים שעלו לאחר 1990, הצהירו שאינם ציונים.
זכות הציבור לדעת שממשלת שבדיה העניקה למעלה מ-45 מיליון דולר (בין השנים 2014-2017) לארגונים מסיתים נגד ישראל, שקבעו את מושבם ברמאללה. למשל, ארגון 'בדיל' האנטישמי קיבל משבדיה למעלה מחצי מיליון דולר. ארגון 'המרכז הפלשתיני לזכויות אדם', שמאשים את ישראל בפשעי מלחמה, קיבל משבדיה מעל מיליון דולר. זו טיפה בים, מההיקף האדיר של ההתערבות הזרה, של מדינות וארגונים זרים, בשיבוש חיינו במדינת ישראל והרס הדמוקרטיה שלנו.
לא חוקי
זכות הציבור לדעת שמתחם הקניות צומת 'ירקונים', המכונה גם מתחם פאוור סנטר, בפתח תקוה, הוא מתחם לא חוקי, שהוקם על קרקע חקלאית, ועל-פי החוק עליו ליהרס, כאשר ראש העיר מגן עליו בטענה שאין שום היגיון להרוס מתחם שפועל ושוקק חיים. משפטנים טוענים שאין להורסו כי הוא מספק תעסוקה לרבים וטובים. זכות הציבור לדעת שעיר המחסנים בצומת קאסם, היא עיר לא חוקית שהוקמה באופן לא חוקי, ואין פוצה פה ומצפצף. כך גם יש בניה בלתי חוקית אדירת ממדים בנגב ובגליל, שגם היא שוד קרקעות מדינה לאור היום, ולעין הכל, ואין פוצה פה ומצפצף. לעומת זאת, קולם של יישובים פורחים ושכונות יהודיות פעילות ושוקקות חיים, לא נשמע והם גורשו מגוש-קטיף וצפון השומרון, מבית אל ומבנימין, ומגוש-עציון ונתיב האבות עליהם מורמת חרב ההרס של בג"ץ. כל הטיעונים שהועלו להגנת המתחמים העסקיים הלא חוקיים בלב הארץ ובפזורה הבדואית והדרוזית, מוסלמית ונוצרית, נעלמו ונאלמו כלא היו, בעת שבג"ץ בשיתוף יועצים משפטיים לממשלה ולכנסת, בסיוע התקשורת הממוסדת, קבע כי ההרס והגירוש הם תכלית ראויה.
זכות הציבור לדעת כי יצא לאור ספר שיכול היה להיכתב על-ידי שונאי ישראל, על-ידי הרש"פ והחמאס, על-ידי האו"ם ואונסקו, אלמלא שנכתב על-ידי יהודים כמו דן קורן וחיליק גוטמן. שם הספר הוא: 'ממשלות ישראל לדורותיהן - החלטות חכמות והחלטות מטופשות'. הספר קובע שהקמת ההתנחלויות היא החלטה מטופשת. הספר קובע שהחברה הישראלית החליפה התיישבות חקלאית, במשיחיות. הספר קובע שלמעלה משני שלישים משנות קיומה, מדינת ישראל היא מדינה כובשת, ששולטת בבני עם אחר ושוללת את זכויותיהם. הספר קובע שמדינת ישראל היא מדינה כובשת, שפועלת בניגוד למשפט הבינלאומי, האוסר על מדינה כובשת להעביר את אוכלוסייתה אל שטח כבוש.
מורה לחיים
הספר תוקף אישית את בנימין נתניהו ומבזה את נפתלי בנט כאדם שמעדיף חשבונאות מפלגתית קטנה על פני שיקולים לאומיים, כאדם שלוקה בקוצר ראות, כאדם שמפחד מפני בוחריו,מה שמשבש את תבונתו. הספר מתעלם ומוחק את תוצאות הוועדה בראשות שופט בית המשפט העליון אדמונד לוי ז"ל, שקבעה ברורות כי ההתיישבות החלוצית ביהודה ושומרון היא חוקית לחלוטין מבחינה משפטית לאומית ובינלאומית. השופט חנן מלצר, המשנה לנשיאת בית המשפט העליון, הצהיר בטקס הצהרת האמונים שלו בבית הנשיא, כי אדמונד לוי הוא המורה שלו לחיים, אחד יחיד ומיוחד, שאישיותו הקרינה עוצמה וענוותנות, והכל לצד ידע רב, הספק כביר, וכושר תמצות שאין שני לו. את אדמונד לוי היקר הזה, מחקו מחברי הספר מזיכרונם. הספר מתעלם ומוחק את התוצאות הברורות של ההתיישבות החלוצית ביהודה ושומרון, שמנעה התפתחות של מדינת טרור ערבית מוסלמית נוספת בלב המדינה, כפי שהוקמה חמאסטן בעזה לאחר גירוש יהודים ממפעל ההתיישבות החקלאית המוצלח ביותר בעולם.
הספר הלזה, מכתיר כהחלטה נבונה את החלטתו של משה דיין המטריד הסדרתי, הבוגד הסדרתי באשתו ובילדיו, השודד עתיקות הידוע לכל, הוא החליט כביכול בתבונה למסור לוואקף המוסלמי את הר-הבית, כדי למנוע הסתה ומהומות. הרי כולנו יודעים שהר-הבית הפך למרכז ההסתה לרצח, ולבסיס טרור מדיני ודתי, אלים ורצחני, שלא נודע כמותו בעולם.
הספר הלזה מכתיר כהחלטה חכמה את בריחת אהוד ברח ברק מלבנון, המכונה הנסיגה מלבנון. במרומי מגדלי אקירוב הוכתרה ההחלטה לברוח מלבנון, כהחלטה חכמה, כי מאז גבול הלבנון שקט, וליישובי הגליל שלום. זהו כמובן, כידוע לכל, שקר במצח נחושה. אינספור תקריות ללא נפגעים. חטיפת והריגת שלושת חיילי צה"ל בני אברהם, עדי אביטן ועומר סועאד, בהר דב, נמחקה מזיכרונם הלקוי של מחברי הספר ההזוי. גשש צה"ל ח'ליל טאהר נהרג ממטען חבלה, נשכח ממחברי ספר שקרים זה. לוחם גולני אלעד שניאור נהרג מירי טיל נ"ט בהר דב, נשכח על מחברי הספר. אלעד ליטווק מפקד הטנק, נהרג מירי טיל נ"ט, ונשכח ממחברי הספר. חמישה אזרחים וקצין צה"ל נהרגו ליד מצובה בידי מחבלים שידרו מלבנון, והם הושמטו ונמחקו מהספר הזה. חייל צה"ל אופיר מישאל, הנער חביב דדון, לוחם גולני דוד סולומונוב, מפקד דחפור צה"ל יאן רוצ'ינסקי, לוחם יחידת אגוז דניס למינוב, חיילי צה"ל אבישי קוריסקי ואיתיי אילוז, סמ"פ גולני שרון אלמקיאס, לוחם גולני עוזי פרץ, כולם ועוד רבים נפצעו ונהרגו לאחר הבריחה מלבנון. ועוד לא הזכרנו את הפקרת לוחמי וקציני צד"ל, והניצחון בחינם שהעניקה הבריחה מלבנון לארגוני הטרור בארץ ובעולם.
רק רציתי שהציבור יידע. זכות הציבור לדעת.

תאריך:  30/11/2017   |   עודכן:  30/11/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
זכות הציבור לדעת
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
שואת אוסלו שהנחית עלינו השמאל
מקס פאואר   |  1/12/17 15:02
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
איתמר לוין
חיות מאותתת שלא תאפשר לשנות את ההלכה הקיימת, המתירה להרוס את בתיהם של מחבלים כאמצעי הרתעה גם אם הדיירים האחרים לא ידעו על תוכניותיו של המחבל
עומר כרמון
המו"מ עם משרד האוצר במבוי סתום: עובדי רשות המעברים במשרד הביטחון יסגרו ביום חמישי את המעברים לרצועת עזה ויהודה ושומרון
מנחם רהט
  להיטותו של עיתון 'ישראל היום' להוכיח כי ערביי ישראל הפכו "מתונים יותר, פרגמטיים יותר", כלשונו של פרופ' עוז אלמוג, שגויס לפרשן את הסקר הגדול שערך העיתון בקרב ערביי ישראל במלאת 70 למדינה, אילצה אותו לעוות את המימצאים ולפרש אותם שלא כהלכה    נתוני הסקר מצביעים בדיוק להפך: שערביי ישראל עודם בגדר גייס חמישי החולמים על הכחדת המדינה היהודית מעל פני האדמה   
אליהו קאופמן
אין ספק שהמטרה היא שהפלשתינים יוציאו למצרים את ערמוני הבדואים ודאעש מאש המרד ומנגד שטחי יו"ש יקבלו ציוויון אזרחי ישראלי וישחררו את ישראל מתדמיתה האנטי דמוקרטית
עומר כרמון
השרה לשוויון חברתי הציעה להקים מדינה פלשתינית בחצי האי סיני    שגריר ישראל במצרים הגיע לשיחת הבהרה במשרד החוץ בקהיר    הרשות הפלשתינית: "נישאר בפלשתין ונילחם על שחרורה עד לסיום הכיבוש. לא משנה כמה זמן זה ייקח"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il