X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
העיתון שתמיד היה ידוע בדעותיו השמאל רדיקל, מצליח איכשהו גם לבכות על השתקה ובאותו זמן לנסות להשתיק את מי שלא חושב כמותו. גם מי רצה להפיל את דנון רגע לפני חזרתו לליכוד
▪  ▪  ▪

אם אתה שמאל קיצוני, בעד חופש הביטוי אבל רק כשמדובר בדעות שאנו מאמינים בהם, בא אלינו. מערכת הארץ מחפשים אנשים כמוך. הסתירה הפנימית שזועקת לשמיים כשמדובר בעיתון הארץ מצריכה תגובה. לא ברור הקונפליקט בין השתקת הדעות שהם לא בתלם של החמאס ובד בבד לבכות על כך שרוצים להשתיק אותם.
אז מי היה לנו ברשימת חיסול עד כה: סיוון רהב מאיר סומנה ע"י רוגל אלפר כדתית מסיונרית ימנית קיצונית, על עמית סגל נכתב שהגינותו מוטלת בספק בגלל שחס וחלילה יש חשד שמתנועותיו נראה זיק מרכז ימין ( שילמד מאמנון אברמוביץ' מה זה להישאר אוביקטיבי) ברשימה הזאת ישנם עוד רבנים מכובדים, משפחות שכולות ועוד. המטרה מקדשת את האמצעים. (ועוד לא הגענו ל"רוצחים לטיס")
הקובלנה היא לא על רדיקליות של הארץ שזו זכותם המלאה לבחור בדעה חסרת הגיון ככל שתהיה, אבל לעשות מהציבור מטומטם ולרקוד על שתי החתונות גם "השלטון הימני משתיק אותנו" ובאותו הזמן לגרום להשתקה..
בשביל למצוא דוגמאות לא צריך ללכת רחוק היום (יום חמישי) חבורת פורעים פלשתינית ניסתה לבצע לינץ׳ בילדים ישראלים, אך נהדפה ואחד מהמחבלים נהרג הכותרת של עיתון הארץ הייתה פלשתיני ירה ונהרג ע"י מתנחל יהודי כותרת הזויה בשל עצמה, אבל הדבר המצחיק קרה כמה דקות לאחר מכן, כשכתב חדשות 12 13 עמית סגל העז להביע את דעתו על הכותרת תקף אותו אסף הראל על חוסר הגינות כלומר אותו האיש ששייך להארץ עיתון שאף פעם לא ניסה לעשות את עצמו כאוביקטיבי תוקף על חוסר אוביקטיביות. הציטוט המדויק של הראל "הפרשן הפוליטי הבכיר של חברת החדשות - קווים לדמותו. לרמתו. ליושרתו. להגינותו. מתי באמת יצרף אבי וייס את אראל סגל וריקלין לצוות הפרשנים?"
עד מתי איש לא יפצה פה לנוכח האיוולת שכותרתה היא "לאנשים חושבים" כותרות כמו הגיע הזמן לא לראיין אף איש מהליכוד כמחאה על החוקים הלא דמוקרטים הם כשל עצמם סתירה שאיש לא פוצה עליה פה.
בקטנה לגביי פרשת דנון שלמי שלא זוכר "חדשות 2" פרסמו גילויים על התנהלות השגריר באו"ם, שלכאורה שילם מיליונים מכספי ציבור לחברי ליכוד תמורת תמיכה בפריימריז. כך נראו ההנחיות למינוי המקורבים, ואלה היו אירועים שמומנו ע"י עמותת "עושים ציונות" כדי להאדיר את שמו.
והנה שאלה שעוד לא נשאלה השבוע בתקשורת: מי אחראי על הפרסומים כלומר קצת נראה מוזר הצירוף מקרים שקצת לפני שנגמרת כהונתו של דנון, וטרם שיבתו לארץ כלומר חזרה לליכוד, בדיוק מישהו זורק את הרימון הזה. לאיזה ח"כ הפריע או הפחידה חזרתו של דנון.
כלומר זה לא סוד שהרשימה הבאה לליכוד הולכת להיות עם פחות ח"כים ועל המקום של הפרובקטור עם ההשפעה יש השנה הרבה מתחרים לא צריך להיות כיתונאי בשביל לחבר את הנקודות (חומר למחשבה)

תאריך:  03/12/2017   |   עודכן:  03/12/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בין שמיים להארץ
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
עיתון בבעלות חלקית של
ישע  |  3/12/17 12:01
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל, בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי    והפעם - בונים, תפוח, מופרך והתקיפו    שבת שלום
עדי חן
אסור לנו להמתין לחוק שישלים את המלאכה ויביא לשינוי המיוחל שיגן על זכותנו, השינוי צריך להגיע מאתנו הנשים. יש לחנך את דור העתיד, שנשים לא יוותרו על האוטונומיה הכלכלית שלהן גם לא ביחסים הזוגיי
ראובן לייב
לסגנית שר החוץ אין שום זכות להטיף מוסר ליהודי ארה"ב, ובהצהרתה הבומבסטית, שכוונה כנגדם, היא רק יצרה קרע איתם
עו"ד ורו"ח רמי אריה
חברת עופר נכסי רעננה, בעלת קניון רננים, ביקשה ליהנות מהטבות המס הניתנות ל"חברת בית". ביהמ"ש קבע: הבעלות הציבורית עליה ופעולותיה שאינן בתחום הנדל"ן אינן מאפשרות הכרה שכזאת
עמי דור-און
כל מי שחושב שהבעיה היחידה המפרידה בין ישראל לבין הפלשתינים היא המחלוקת העמוקה על אודות "זכות השיבה" - אינו מבין את המציאות. אחרי שיממשו את "זכות השיבה", אם נסכים לכך, ידרשו הפלשתינים לקבל לרשותם את כל נכסיהם הנטושים ואחר כך יגרשו אותנו. לאן? הם יאפשרו לנו לממש את "זכות הבחירה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il