Smile אינטרנט זהב, מעלה קמפיין רחב היקף במטרה לבסס את שירותי החברה והמחירים שהיא מציעה כמשתלמים ביותר. הקמפיין תחת הכותרת: "יתרון ברור במחיר", מציע ללקוחות כל ספקיות האינטרנט להצטרף לאינטרנט המהיר של החברה במהירויות גלישה של 2 ו-2.5 מגה, במחירים המשתלמים ביותר.
צביקה שיינפלד, סמנכ"ל השיווק של Smile אינטרנט זהב: "הקמפיין מתבסס על סקר גלובס האחרון שמצא כי לSmile אינטרנט זהב יתרון ברור במחיר על פני ספקיות האינטרנט האחרות והיא החברה המציעה את חבילות הגלישה המשתלמות ביותר במהירויות 1.5-2.5, בין השאר מצא גלובס שגם תיבת הדואר המוצעת על ידנו היא בעלת הנפח הגדול ביותר.
מחקרים מראים שהפרמטר המרכזי בבחירת ספק אינטרנט ביתי הוא "ההצעה המשתלמת" ולפיכך במהלך זה Smile אינטרנט זהב ממשיכה ומבססת את התפיסה כי הצרכן יכול לגלוש במהירויות גבוהות, ולמצות את חווית הגלישה באינטרנט גם במחירים משתלמים וגם ליהנות מסל שירותים מיוחדים".
הקמפיין, מבית היוצר של ראובני פרידן יעלה בערוצי הטלוויזיה המסחריים השונים, ברדיו ובאתרי אינטרנט מובילים בהשקעה של כמיליון ש"ח.
הקמפיין מציע ללקוחות כל החברות להתקשר למוקד Smile אינטרנט זהב וליהנות ממבצע מיוחד בהצטרפות לחבילות גלישה במהירות 2 ו-2.5 מגה. ניתן להצטרף למבצע עד התאריך ה-31 במרץ.
קרדיטים: מנהלת תקשורת שיווקית: הילה פרידמן; מנהל שיווק: אילן סיגל, סמנכ"ל לקוחות: אורלי ראובני, סמנכ"ל קריאייטיב: ניב חורש, קופי: עודד צור, ארט: אורנה נמירובסקי, סופרוויזר: גיא טל, סופרווייזר קריאייטיב: מוטי בן בכר, תקציבאית: טולי זיונץ, פלנינג: יעל פודקמיין.