X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ירח סוריאליסטי בגלריה נגא, אמנות רב תחומית מספרד בגלריה האוניברסיטאית בת"א, גלויות דואר מצוירות בירושלים ועוד תערוכות חדשות
▪  ▪  ▪
דנה קרינסקי, מתוך "מעבר לבית" [צילום: עכבר העיר]
אורן אליאב מתוך התערוכה הקבוצתית בגבעון

גלריה המשרד (שלמה המלך 3, תל אביב)
בתערוכה "מעבר לבית" שתיפתח היום, מציגה דנה קרינסקי ציורים המתארים סצינות ביתיות ובמיוחד תיאורים של חדר ילדים.
גלריה נגא (אחד העם 60, תל אביב)
המיצב "לונה" של עדן עפרת, שמוצג מאתמול, הוא מעין מיצב סוריאליסטי הכולל דימויים של ירח מלא שמשתקף בחביות מלאות מים וסרט וידיאו שמוקרן על רשת קורי עכביש ובו עלמה מטפסת אל הירח. בחדר הפרויקטים יוצג המיצב "חומת ברלין" של קוקו קון המורכב מתצלומים של חומת ברלין ופסל שמדמה חלק מהחומה.
גלריה הפירמידה (נחום מילר 6, חיפה)
השבוע נפתחה התערוכה "שוחה באוקיינוס אדום" של מיכל צ' פרי ובה ציורים צבעוניים מסדרות שונות ובגדלים שונים. אוצרת: שירלי משולם.
גלריה גבעון (גורדון 35, תל אביב)
השבוע נפתחה תערוכה קבוצתית ובה עבודות של רפי לביא, משה גרשוני, נורית דוד, דניאל סילבר, דוד ריב, גבי קלזמר, אורן אליאב, משה קופפרמן ואדם רבינוביץ'.
הגלריה האוניברסיטאית (תל אביב)
אתמול נפתחו שתי תערוכות: "ריקוד במלוא המעוף" של האמנית הספרדייה פרנססקה מרטי ובה שילוב בין תצלום דיגיטלי, ציור, וידיאו, ריקוד ומוזיקה. תערוכת התצלומים "עין הסערה" של דרורה שפיץ עוסקת במחול הבוטו היפני.
גלריה אלה (טורא 1, ירושלים)
תערוכה של יהושע אלירז תיפתח בשבת ובה עיסוק במוטיב הבית. אלירז מציג בתים צבעוניים שדבוקים זה לזה, צומחים זה מתוך זה "ויוצרים דגשים קליידוסקופים מתעתעים".
גלריה דוויק במשכנות שאננים
בתערוכה "האוריינטליסטים הגרמנים מציירים את ירושלים וארץ הקודש על גלויות דואר" שתיפתח ביום שלישי מוצגות גלויות דואר שציירו ציירים ממזרח גרמניה לבית היתומים הסורי בירושלים.
ועוד: בגלריה גרוס בדיזנגוף סנטר תיפתח היום התערוכה "המוח" של נעמי שלו. בעיתון רחוב אייזנברג הסמוך תיפתח באותו יום התערוכה "הקעקוע מקועקע" של אורן גולן. בחלונות המוזיאליים בקניון אביב (אינשטיין 40) תיפתח היום תערוכה של ג'ניפר טויל. בבית יגאל אלון בקיבוץ גינוסר תיפתח בשבת התערוכה "עמק ואגם - סיפור אהבה" של ריק השלו, שרון טריבלסקי ומלכה אדלר. אוצרת: שרי לוי. בגלריה העירונית לאמנות ברחובות (גולדין 2) תיפתח בשבת התערוכה "פה ושם" בהשתתפות רות אור, ליאב מזרחי ואורית רף. בערב הפתיחה, ב-20:00, יתקיים שיח גלריה עם האמנים המציגים.
בגלריה אלטרנטיב (שד' ירושלים 15, יפו) תיפתח בשבת תערוכת תצלומים של דודי דיין. אוצרת: נורית טנא. בגלריה שורשים (כיכר הבימה 2, תל אביב) נפתחה התערוכה "שמן אש מים" של מאיר סלומון (אוצרת מירי קרימולובסקי). בגלריה דרובל (שד' בן צבי 5, רמת חן) תיפתח בשבת התערוכה "השקוף והמרקם" של רות זלינגר. בבית אבא חושי (אבא הלל סילבר 71, חיפה) תיפתח ביום שני תערוכת ציורים של מיכהאל קליש. בגלריה גורן במכללת עמק יזרעאל תיפתח ביום שלישי התערוכה "Under Construction" של גלעד אופיר. בגלריה לעיצוב חנקין בחולון (חנקין 109) תיפתח ביום רביעי התערוכה "מגזרות נייר" של מרתה גולומב ובה מגזרות נייר שנעשו בהשראת העולם היהודי.
שיח גלריה: במוזיאון ינקו דאדא יתקיים בשבת ב-12:00 שיח גלריה עם האמנים אסנת אוסטרליץ, אלי טויסטר, שרון מורדך, האוצרת רונית מילאנו ואמנית אורחת שולי נחשון.

תערוכות נוספות
תאריך:  09/03/2007   |   עודכן:  09/03/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת עכבר און ליין
מי יהיה הכי ג'אז? ומי הכי לירי? ומי הכי היפ-הופ? מי נולד לרקוד - איתי, תום, יוליה או עדי? ומה יגידו השופטים? הגמר של "נולד לרקוד", מוצאי שבת בערוץ 2
שרון אריאלי
שון לנון, שיופיע במוצ"ש בת"א, יודע להלחין פצצות מלודיה מתקתקות, כאלה שאלפי מוזיקאים היו רוצחים בשבילן    נראה שזה באמת אצלו בגנים
אריאל שמידברג
נשיא צרפת אמר כי תוכניתה של ארה"ב להציב מערכות טילי הגנה בצ'כיה ובפולין עלולה לפלג את אירופה    לדבריו, המהלך עשוי להצית מחדש יריבויות ישנות
עמי עצמון
נדחתה בקשת אריה גולדין, שהורשע בגין עבירות מרמה ושוחד בהיקף עשרות מיליוני שקלים, לצאת לחופשה מכלאו
אתי אפללו
בכר על הרפורמה בשווי השימוש ברכב: "יש לדאוג בעיקר לאוכלוסיה שמשתכרת 17,000-7,000 שקל בחודש"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il