X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הירוקים שכחו מהצרות והשפילו את האדומים - אז מי בדיוק רץ פה לאליפות? בוקולי, רפאלוב, דירסאו ועצמי של פאס כבשו לחיפה. דואני ודה-ברונו הורחקו
▪  ▪  ▪
[צילום: ONE]

השבוע קפטן הפועל ת"א אמר שהאדומים בדרך לאליפות. אז הוא אמר. הקבוצה של ניר לוין הגיעה לקריית-אליעזר במטרה להשיג ניצחון על מכבי חיפה שיחזיר אותה למקום השני, אבל הושפלה עם 0:4 גדול של האלופה לעיני 7,500 צופים בקרית-אליעזר.
הירוקים מנסים להתאושש מהתבוסות האחרונות לבית"ר ירושלים (1:4) בליגה ולאספניול (0:4) בגביע אופ"א, שסיימה את דרכה של האלופה באירופה.
חאבייר דירסאו ועבאס סואן, שלא שיחקו בספרד בגלל כרטיסים צהובים, חזרו להרכב חיפה ופתחו במרכז השדה. גוסטבו בוקולי וליאור רפאלוב פתחו באגפים, רוברטו קולאוטי כחלוץ בודד ויניב קטן מאחוריו.
הפועל ת"א, שמגיעה למשחק במרחק של 5 נקודות בלבד מהמקום הראשון, נאלצת להסתדר ללא שי אבוטבול ואליניב ברדה המוצהבים.
איבזיטו אוגבונה פתח כחלוץ בודד בהתקפת האדומים כשמאחוריו 5 קשרים כאשר סלים טועמה, גיל ורמוט וברוך דגו מנסים לספק את הכדורים לניגרי. הקפטן יוסי אבוקסיס, ששב מפציעה, קיבל מנוחה ופתח על הספסל.
מחצית ראשונה
כבר בדקה ה-2 הפועל הגיעה להזדמנות הראשונה במשחק כאשר ברוך דגו בעט כדור חזק מחוץ לרחבה, ניר דוידוביץ' הדף רע למרכז ואיבזיטו אוגבונה כמעט כבש מ-3 מטרים.
דקה 3 - 0:1 לחיפה: בוקולי העלה את המקומיים ליתרון מוקדם. בונדר השאיר חור באגף הימני של הגנת הפועל, אותו ניצל עבאס סואן כדי להעביר רוחב שפגש מקרוב את הברזילאי, שבעט מקרוב לרשת והבקיע את שערו השלישי העונה.
מיד לאחר כיבוש השער דגו קיבל כדור גדול בתוך הרחבה ובעט מהאוויר, אבל לא הצליח להכניע את דוידוביץ'. המקומיים התחילו להפעיל לחץ על שערה של הפועל במטרה להכפיל את היתרון וכעבור 5 דקות יניב קטן ניסה את כוחו כשבעט כדור שנעצר היטב על-ידי שביט אלימלך.
כעבור דקה נוספת גיל ורמוט עבר השתחרר על סף רחבת חיפה ושיחרר כדור שנעצר על-ידי דוידוביץ'. בדקה ה-12 חיים מגרלשווילי חדר לרחבת הפועל, נפל ליד דני בונדר וספג את הכרטיס הצהוב הראשון במשחק. לאחר 10 דקות עבאס סואן נכנס לפנקס של השופט לאחר עבירה על וואליד באדיר והפועל קיבלה כדור חופשי במצב מסוכן.
ברוך דגו החטיא פנדל
בדקה ה-23 טועמה הרים את הכדור לרחבה והשופט תפס את דירסאו אוחז ברמי דואני, לא התבלבל, הצביע על הנקודה הלבנה והוציא את הצהוב לעבר קשרה הברזילאי של חיפה. בהיעדרו של יוסי אבוקסיס, הבועט הקבוע של האדומים, ברוך דגו לקח את הבעיטה, פספס את המסגרת והצטרף ללוסיאנו דה-ברונו ו-וואליד באדיר, שכבר עשו זאת השנה.
בדקה ה-30 אייל משומר פרץ באגף הימני והרים כדור קשתי לתוך הרחבה, אלימלך יצא משערו אבל לא הצליח לקלוט וקולאוטי, שהיה באיזור, לא הצליח להשתלט והגנת הפועל הצליחה להרחיק. כעבור 4 דקות בוקולי חטף כדור בחצי של הפועל ת"א וניסה למצוא את הארגנטיני על סף הרחבה, אבל שוב האדומים הצליחו להרחיק.
דקה 38 - 0:2 לחיפה: הירוקים לא עוצרים - ליאור רפאלוב לקח את הכדור באגף השמאלי, חתך למרכז, עבר את דני בונדר ללא קושי ומול חאבייר פאס שלח כדור אדיר לרשת הגבוהה של שביט אלימלך בשער שהזכיר את הגול שספגה חיפה מאיבן דה-לה-פניה מול אספניול ביום חמישי.
לאחר 4 דקות הפועל הגיעה להזדמנות הראשונה מאז ההפסקה כשגיל ורמוט פרץ באגף ימין כדור מסוכן לרחבה, אותו קלט דוידוביץ' בקלות. בדקה ה-57 רפאלוב ניסה לשחזר את השער שכבש, השתחרר על סף הרחבה ובעט לשער, אבל הכדור פגע בהגנת האורחים ונקלט על-ידי אלימלך.
לאחר דקה ניר לוין הכניס את ביבראס נאתכו במקומו של גיל ורמוט. בדקה ה-60 יניב קטן זיהה את קייסי פורץ לרחבה, מסר לו את הכדור והמגן, שראה את אלימלך מחוץ לשערו, ניסה להבקיע מזווית קשה, אבל השוער האורח הצליח להגיע בזמן כדי לעצור.
מיד לאחר מכן וואליד באדיר ניסה את כוחו ממרחק כשבעט מחוץ לרחבה כדור שחלף מעל לקורה. כעבור דקה בוקולי קיבל כדור עומק בתוך הרחבה ובמקום להעביר רוחב, ניסה לכבוש מזווית קשה והחטיא את המסגרת.
כעבור 10 דקות רפאלוב חתך לאמצע מאגף שמאל והוכשל על סף הרחבה על-ידי דני בונדר. השופט ריחם על הפועל ולא שרק לכדור חופשי.
דה-ברונו עלה מהספסל והורחק
לוסיאנו דה-ברונו, שעלה מהספסל בדקה ה-72, הורחק והשאיר את הפועל ב-10 שחקנים אחרי שספג 2 כרטיסים צהובים. הראשון הגיע מיד עם עלייתו למגרש כשנכנס בפראות בגוסטבו בוקולי, השני הגיע 13 דקות לאחר משפגש באייל משומר.
בדקה ה-88 הורחק שחקן שני של הפועל תוך פחות מ-5 דקות לאחר שרמי דואני הכשיל מאחור את גוסטבו בוקולי וראה כרטיס אדום.
דקה 89 - 0:4 לחיפה: חאבייר דירסאו שלח כדור חופשי אדיר לרשת הגבוהה של אלימלך והשלים את ההשפלה עם שער רביעי לזכות המקומיים.
הפועל ת"א: שביט אלימלך, דני בונדר, רמי דואני, חאבייר פאס, יגאל אנטבי, וואליד באדיר, וולינגטון, סלים טועמה (איבן יוליץ', 81), גיל ורמוט (ביבראס נאתכו, 58), ברוך דגו (לוסיאנו דה-ברונו, 72) ואיבזיטו אוגבונה.
מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אייל משומר, אלון חרזי, דקל קינן, חיים מגרלשווילי (אדורם קייסי, 41), חאבייר דירסאו, עבאס סואן (רביד גזל, 61), גוסטבו בוקולי, ליאור רפאלוב, יניב קטן (מאור מליקסון, 79) ורוברטו קולאוטי.

תאריך:  18/03/2007   |   עודכן:  19/03/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הילה רפופורט
ההודעה באה בתגובה לפתיחת הליכים משפטיים נגד שר הפנים הסודני לשעבר ונגד מנהיג המיליציה הסודנית, המואשמים במעורבות ברצח העם בדארפור
מתי טוכפלד
נתניהו אמר דברים אלה בכנס פעילים    הוסיף: "הציבור אומר: עד כאן! חברי הכנסת לא רוצים, מסיבות אישיות, ללכת לבחירות, ולבסוף יצטרכו ללכת עם רצון העם"
אסף דוד-מרגלית
יצחק קופמן אשר נתפס על-ידי כלבוטק כשהוא מטריד מינית קטינות שוחרר למעצר בית    נגד קופמן עומדים שלושה אישומים    נאסר עליו לקיים כל קשר טלפוני/באמצעות מחשב
הילה רפופורט
משרד החוץ האיטלקי: אין אישור לידיעה; לא נתקבלו אינדיקציות כי העיתונאי אחר שוחרר
אורה קורן
חברת היהלומים חייבת 41 מיליון דולר לבנקים    נמצאת בבעלות החיים אלישיוב, בהם דוד אלישיוב, גיסו ושותפו לשעבר של לב לבייב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il