X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
בואו נתאר מצב היפותטי בלתי אפשרי לחלוטין, במדינת אוטופיה, שם יש פוליטיקאי בשם שישי גבריהו, ושם יש עוד פוליטיקאי, סאמי פאריד ממפלגת "יש לי פיד"
▪  ▪  ▪

שישי גבריהו הוא פוליטיקאי באוטופיה. אוטפיה היא מדינה רחוקה, מאוד רחוקה, ולא היה ברור לשישי איך הוא גורם לכך שהציבור יאהב אותו וישנא את יריביו הפוליטיים. היו לו שתי חלופות, האחת לדבר עם מנכ"ל "חדק" כי לחדק היה אתר אינטרנט מוביל בשם "קואלה" והשנייה לעשות קומבינה עם שנוא נפשו מאתר "טאבלט".
ואז איזה לילה אחד הוא התעורר כולו שטוף זיעה. האסימון ירד.
  • מראה שרמנטי יש? יש!
  • קול רדיופוני יש? יש!
  • קריצה ממזרית? ואללה יש!
  • שיער שיבה יש? אין, אז צובעים!
אז הוא הלך לרשות השפוייה וקיבל את הקובייה עם מלאן רייטינג בטלוויזיה, משהו כמו חצי מיליון צופים בכל שבוע, רק בלי הדתיים והחרדים (בגלל השבת), כי הדתיים והחרדים לא מעניינים אותו, הוא אף קרא לתוכנית על שמו, "אולפן שישי".
בצנטרום של הפיילה של קהל הבוחרים, כל שבוע, שנים, חוג בית של חצי מיליון איש, עשרות מיליונים של שקלים עלויות הפקה, חלקית על חשבון הציבור, ומבלי להתחשבן עם מבקר המדינה, זה נראה לכם שוחד? תגידו נפלתם על הראש? זה שוחד זה? אז מה אם חוק הרשות השפויה אוסר? אז מה?
איזה רעיון, איזה רעיון, למה ללקק לאנשי עסקים ופוליטיקאים אחרים, כאשר אתה בעצמך יושב באולפן, מכסח את כל היריבים הפוליטיים שלך, רק יוצא מהאולפן אתה מוריד את התחפושת וכך שבוע אחרי שבוע במשך שנים.
ככה בונים חומה! ככה בונים חומה! אתה לא מלקק אף אחד, אתה לא משלם לאף אחד, אין לך ניגוד עניינים, אתה ד"ר ג'קיל ומיסטר הייד גם יחד, אתה פוליטיקאי המקבל זמן מסך ציבורי, כאשר כולם מזיעים על-מנת לקבל חצי פרומיל ממנו, והכל בשיטת DIY דו איט יורסלף. DIY עם הפרומפטר.
הוא השתמש במסמך מזויף תוך שאתה יודע שייתכן שהוא מזויף, ואיש לא בא אתו חשבון, הוא פרסם מבדקי התאמה לעבודה של מישהו ואיש לא בא אתו חשבון, הוט שידר ראיון עם מתמודד במכרז לתפקיד מפתח כאשר פניו מוסתרים וקולו משובש, כאילו הוא אחד העובדים, יריבו/שותפו מבת-ים סוכל לעד על-ידי מעצר משטרתי פומבי ואיש לא נתן את הדין הציבורי על כך. איש לא התקרב אליו כאילו היה עטוף בצמר גפן ואיש לא נגע בו.
אפילו נשיאת מועצת העיתונות קבעה בעניינו "לפי תחושתי אני לא רואה סיבה שעיתונאי לא יוכל לעסוק בפוליטיקה" ואם אין בסלט הטורקי הזה כל בעיה אתית על אחת כמה וכמה שאין כל בעיה פלילית, לא כן? זה שוחד זה? כולה כמה עשרות מיליונים חלקם מקופת הציבור שבמשך כמה שנים מימנו לגבריהו את צמיחתו הפוליטית.
אבל מה חבל שהיה זה רק חלום, ושישי גבריהו כן הלך ללקק ולהסתחבק, ודווקא סאמי פאריד ממפלגת "יש לי פיד" הוא זה שהנחה את אולפן שישי, הביא גם בעזרת האולפן הזה כ15% מהפרלמנט, וכלפתן גייס למפלגתו מאוחר יותר גם את ראש אגף החקירות של המשטרה באותה עת בה תעתע מהאולפן בתושבי אוטופיה.
שישי גבריהו אכל אותה, וסאמי פאריד מאיים לאכול את תושבי אוטופיה.
משוגעים רדו מהגגות.

Test amber feb 22 123

ת"א 46758-02-18, מיכאל צ'רנוי נ' ידיעות אחרונות ואח' / כתב תביעה
מיכאל צ'רנוי תובע 705,000 שקל בטענה ללשון הרע בפרסום בכלכליסט על פעילותו בתחום המטבעות הווירטואליים
תאריך:  22/02/2018   |   עודכן:  22/02/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשות נתניהו
אסתר שניאורסון גרי
כמה קטנים ועלובים כל העוסקים ב"מלאכה" הזו    אלה הקוראים לראש הממשלה לפרוש, אלה המספרים, מנתחים, מקרינים, שמונה מאות פעמים, את פילבר ואלוביץ יוצאים ונכנסים למעצר, עם כיתוביות מדובבות
עמוס גלבוע
"תיק 2000" הוא מזעזע וממחיש עד כמה התקשורת היא כחומר ביד היוצר ועד כמה ראש הממשלה חסר אמינות
יצחק מאיר
אבל ראשי הקואליציה, אינם עוברים על שום חוק כאשר הם אומרים חזור ואמור לציבור הסובל ממחנק כי הם לא ייוותרו על השלטון רק מפני שהנורמות הציבוריות מצפות לכך    אין סעיף, אין עברה, אין צורך בעדויות כי הם אומרים את הכל קול גדול
רון בריימן
ה"תחקירנים" מתיימרים להיות שומרי הסף וכלב השמירה של הדמוקרטיה    תפקידה של התקשורת לבקר    בישראל רואה התקשורת את תפקידה בביקורת על הממשלה, כל ממשלה, משמאל בלבד    אבל, בכל הקשור לביקורת על הממשלה מימין ה"תחקירנים" ממלאים את פיהם מים    מתי יקום תחקירן אמיץ אשר ילך נגד הזרם?
בצלאל לביא
במהלך השנים הארוכות בצמרת השלטון פיתח נתניהו עור עבה לביקורת לפי הכלל שהכלבים נובחים והשיירה עוברת    הוא משיג כל מה שהוא רוצה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il