X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
הערבים מייעדים כספם ופעילותם לחיזוק התנועה האיסלאמית, למלחמת דת על אל-אקצה ולהקמת אצטדיון דוחא ולטרור פוליטי ומדיני נגד מדינת ישראל ואזרחי ישראל היהודים
▪  ▪  ▪
מוציאים דיבת ישראל [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]

מסיבת העיתונאים בה חשף ראש הממשלה שלנו את תוכנית הגרעין האירנית, היא אסטרטגיה עליה הוחלט, אחרי שיקול דעת משותף, של ועדת השירותים המיוחדים והמוסד' כדי ליצור גל לחץ על מנהיגי העולם. בהצלחה רבה.
במסגרת אותו הסכם רע עם אירן, אובמה התחייב לשלם לאירן 1.7 מיליארד דולר. אובמה שילם, כמו בעולם הפשע, 400 מיליון דולר במטוס של מזומנים בשטרות של דולרים, יורו ועוד. מדינות כמו גרמניה וצרפת ורוסיה הזרימו עוד 15 מיליארד דולר. הכסף הלך לפיתוח אמצעי לחימה ותמיכה בארגוני טרור שיעים בהיקף של 2 מיליארד דולר בשנה, לסוריה, לבחריין ולתימן. 830 מיליון דולר הלכו לחיזבאללה. כל שנה 100 מיליון דולר לחמאס ולג'יהאד האיסלאמי בעזה ולחיזבאללה. שום דבר לרווחת האזרחים באירן. לכן בנקים ומשקיעים לא עשו עסקים כרגיל עם אירן והיא בקריסה כלכלית. כך בדיוק התהליך עם חיזבאללה, הרש"פ והחמאס. כך קץ שם לחושך.
החשיפה של הארכיונים של תוכנית הגרעין האירנית מהווה שובר שוויון, וזהו אחד מההישגים המודיעיניים הגדולים ביותר אי-פעם. אבי דיכטר קורא לגילוי החדש לא רק אקדח מעשן אלא טיל מעשן. האירנים שיקרו לעולם כולו. הם הזיזו את הארכיון ב-2017, שנתיים אחרי ההסכם. כלומר זהו ארכיון חי ושמור. הם השאירו ופיתחו אופציה פתוחה לגרעין צבאי. הם בנו מאגר של ידע לבניית נשק גרעיני ושמרו עליו. זו הפרה של ההסכם. אירן רימתה ושיקרה. במסמכים שנחשפו יש הסבר מדויק כיצד ואיך להונות את פקחי הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית. בארכיון שנחשף יש מידע שלא נודע עד כה - על אנשים, על אתרים, על ציוד. אירן יכולה מיידית להעשיר אורניום באחוז גבוה יותר ממה שהיה לפני ההסכם. הם הגיעו ליכולת זו רק דרך פיתוח התוכנית המנוגדת להסכם. ההתנגדות של צרפת וגרמניה לביטול ההסכם היא רק מכיוון שהן מושקעות מאוד כלכלית באירן. את זאת אומר יעקב נגל, מי שהיה ראש המטה לביטחון לאומי וראש צוות המומחים הישראלי שבקי לעומק בגרעין האירני.
בעוד שמרבית הפלשתינים הם ערבים-מוסלמים, הרי שמקור השם פלשתינה, שנועד לסייע לאימפריה הרומית למחוק את העם היהודי ואת ארץ יהודה מספרי ההיסטוריה, הוא בפלשת שתושביה, הפלישתים, הגיעו מהאיים האיגאים ומפניקיה.
שליחות נעלה
בעוד שהערבים-מוסלמים הגיעו לארץ ישראל במאה השביעית לספירה, הרי שהפלישתים גורשו מיוון ב-1300 לפני הספירה והתיישבו בשפלת החוף של ארץ ישראל ב-1200 לפני הספירה. פלשתינה לא הייתה מעולם ישות בעלת זהות מדינית, גאוגרפית, תרבותית, לאומית ייחודית. לעומת זאת, איש השמאל האמריקני, הפציפיסט, ממייסדי "האיגוד האמריקני לזכויות האזרח", ג'והן היינס הולמס, כתב ב-1929 בספרו, Palestine Today and Tomorrow: "זאת הארץ אליה באו היהודים לשקם את מולדתם העתיקה... בכל העולם אין בית ליהודי חוץ מההרים והבארות של ממלכתו הקדומה... בכל מקום אחר היהודי נמצא בגלות... גרד את הקרקע בכל מקום בפלשתינה ותמצא את ישראל... אין שם דרך, מעיין, הר או כפר שאינם מהדהדים שמות יהודיים... ליהודי יש בפלשתינה שליחות נעלה יותר מכלכלה... השליחות היא שיקום ציון וציון היא פלשתינה". המציאות מלמדת שארץ ישראל מהווה את ערש הזהות היהודית כאלפיים שנה לפני הופעת האיסלאם, והקשר בין העם היהודי לאדמתו הוא קשר נצחי.
ערביי ישראל ויו"ש הם יוצאי חלציהם של מהגרים מוסלמים שהגיעו לאזור בשנים 1947-1845 מסודן, ממצרים, מלבנון ומסוריה, וגם מעירק, מסעודיה, מבחריין, מתימן, מלוב, ממרוקו, מבוסניה, מקווקז, מהודו, מאפגניסטן, מבלוצ'יסטן, מקורדיסטן ומטורקמניסטן. פועלים ערבים יובאו, במיוחד ממצרים, מסוריה ומלבנון, על-ידי האימפריה העותומנית והמנדט הבריטי להקמת תשתיות כגון נמל חיפה; מסילות הברזל חיפה-קנטרה, חיפה-אדרעי (1905), חיפה-שכם (1914) וירושלים-יפו (1892); מתקני צבא, דרכים, מחצבות, יבוש ביצות, וכו'. מהגרים ערביים היגרו לאזור גם כדי ליהנות מהצמיחה הכלכלית שבאה בעקבות העלייה היהודית השנתית מ-1882.
האוכלוסייה הערבית של חיפה זינקה מ-6,000 בשנת 1880 ל-80,000 ב-1919, כתוצאה מהגירת עובדים זרים, הכיבוש הבריטי והתיישבות יהודית ששדרגה את תשתיות התעסוקה. מלחמת העולם השנייה האיצה את הגירת הערבים לפלשתינה לעבודות תשתית של הצבא הבריטי. לפי דוח ועדת פיל הבריטית מ-1937 (Palestine Betrayed, פרופ' אפרים קארש, הוצאה לאור אוניברסיטת ייל, 2010, עמ' 12): "הגידול באוכלוסייה הערבית מורגש במיוחד בריכוזים העירוניים המושפעים על-ידי הפיתוח היהודי. השוואת מפקדי האוכלוסין של 1922 ו-1931 מתעדת גידול של 86% בחיפה, 62% ביפו37% בירושלים, לעומת 7% בלבד בשכם וחברון וירידה של 2% בעזה. "האוכלוסייה הערבית של יפו, חיפה ורמלה זינקה פי 17, 12 ו-5 כתוצאה מגלי הגירה מסיביים, ולמרות עזיבתם של ערבים רבים עקב האלימות הבין-ערבית מערבית לירדן. הכיבוש המצרי (עד סוריה) על-ידי מוחמד עלי בשנים 1840-1831 הביא בעקבותיו זרם של מהגרים מסודן ומצרים שהתיישבו בין עזה לטול-כרם ועד לעמק החולה. הם פגשו כאן אלפי מהגרים מצריים שברחו לעכו כדי להשתמט משרות צבאי.
מהגרים ממצרים זוהו בבית שאן, עכו, חדרה, נתניה ויפו ב-1865 על-ידי הגיאוגרף הבריטי הנודע, H.B. Tristram בעמוד 495 בספרו: Land of Israel journal of travels in Palestine. שכונות של מהגרים מצריים ביפו, כגון שייך מוניס (רמת אביב), אבו-כביר, סומייל, סלמה ופג'ה תועדו על-ידי ה-British Palestine Exploration Fund, וב-1917 היו ביפו מוסלמים מ-25 מדינות, כולל אירן, אפגניסטן, הודו ובלוצ'יסטן. מהגרים מצריים התיישבו גם בטייבה, בקלנסוואה, בכפר קאסם, בערה ובערערה.
טרור חמאסי
ב-1908 התיישבה ביפו הגירה תימנית. מהגרים מהחורן כיכבו בנמלי יפו וחיפה. "36,000-30,000 מהגרים סוריים (חורנים) הגיעו לפלשתינה בחודשים האחרונים" דיווח היומון הסורי, La Syrie, ב-12 לאוגוסט 1934. איז א-דין אל-קאסם, מנהיג טרור אנטי-בריטי ויהודי בשנות ה-20 וה-30 וסמל הטרור החמאסי, היה מהגר סורי וכך גם סעיד אל-עז ממנהיגי פרעות 1939-36 וקאוקג'י, מפקד "צבא ההצלה הערבי". מהגרים מלוב התיישבו בגדרה, אלג'יראים התיישבו בצפת ובטבריה לצד סורים, ירדנים ובדווים, וצ'רקסים, בוסניים, תימנים, טורקמניסטנים ומהגרים מוסלמים נוספים התיישבו מערבית לירדן.
מספר רב של פליטי 1948 חזרו למשפחותיהם במצרים, בסוריה, בלבנון ובירדן, כפי שעשו ערבים רבים בתקופת הפרעות 1936-1939.
אריה אבנרי קובע בספרו, ההתיישבות היהודית וטענת הנישול ("הוצאת הקיבוץ המאוחד", 1980, תרגום ממהדורה אנגלית) שלא היה ולא נברא עם פלשתיני ערבי: "היו הרבה מקרים שכיבוש הוביל ליצירת ישות לאומית. אילו הכיבוש הערבי בארץ ישראל היה מביא לגיבוש ישות לאומית ערבית, גם אם מעוטת אוכלוסין, היה קשה להפריך את טענת הערבים להמשכיות היסטורית בפלשתינה. אך זה לא המקרה. הערבים שהתגוררו בארץ לפני 100 שנים, עם תחילת ההתיישבות היהודית, היו מספר קטן שנשאר מאוכלוסייה ערבית רבת-תהפוכות, כתוצאה מסכסוכים פנימיים... שמנעו מהערבים להכות שורשים" (עמ' 13-11).
ב-1554 היו בארץ ישראל 205,000 מוסלמים, נוצרים ויהודים. ב-1800 מנתה האוכלוסייה 275,000 איש. אוכלוסיית פלשתינה עברה תהפוכות עקב מלחמת נפוליאון (1799), הכיבוש המצרי (1840-1831), דיכוי מרידות, נסיגות הכובשים, רעש אדמה (1837), מחלות, משברים כלכליים, ועוד. הטענה הערבית לקיום עם ערבי בפלשתינה מאז ומקדם, והניסיון לערער את הזכות המוסרית, היסטורית וגאוגרפית, לריבונות יהודית על ארץ ישראל, מזינים את השנאה והטרור הערביים, מהווים מכשול מרכזי לשלום, מנציחים מלחמה, מרחיקים שלום ומנותקים מהמציאות.
מלחמת דת
האוניברסיטאות במדינת ישראל גדושות בתלמידים ערבים. באוניברסיטת חיפה 42% מהתלמידים ערבים. בשבע השנים האחרונות נרשם גידול של כ-80% סטודנטים ערבים לכל שלושת התארים. יותר מ-50% מתקבלים ללימודי המתמטיקה, הנדסה ומדעים. אוניברסיטת באר שבע החליטה השנה על תנאי קבלה מקלים לערבים ולבדואים. 300 מיליון שקלים הקציבה מדינת ישראל עד 2016 לקידום שילובם באקדמיה, ומאז עוד כמיליארד שקלים למשך שש שנים. הערבי פוצח בקריירה אקדמית כבר בגיל 18. לא משרת בצבא.
הערבים מרצים מן השורה, דוקטורים, פרופסורים מכובדים, דיקאנים. בבתי חולים הם בצוות הרפואי הבכיר והזוטר, ראשי מחלקות וגם מנכ"ל. ערבים לא תורמים שקל לטובת מוסדות אקדמיה ובריאות. הם יכולים להסתובב בארץ בכל מקום ובכל אתר והם עושים זאת. הערבים מופלים לטובה במגזר הציבורי ובנציבות שרות המדינה. הערבים והבדואים מקבלים דמי ביטוח לאומי למשפחותיהם מרובות הילדים והנשים. ערבים בוחרים ונבחרים לכנסת וחברי הכנסת שלהם ידועים בתמיכתם בטרור נגד יהודים והמדינה היהודית. הם משתתפים במשטי טרור ומשתמשים בתקשורת הישראלית ובארגוני זכויות האדם הישראלים לקידום מטרותיהם המוצהרות להשתלט על מדינת ישראל ולהקים מדינה ערבית נוספת ביהודה ושומרון ובעזה שבירתה ירושלים.
הערבים מייעדים כספם ופעילותם לחיזוק התנועה האיסלאמית, למלחמת דת על אל-אקצה ולהקמת אצטדיון דוחא ולטרור פוליטי ומדיני נגד מדינת ישראל ואזרחי ישראל היהודים. הערבים מוציאים דיבת ישראל בעולם כולו ובעיקר באוניברסיטאות בארץ ובחוץ לארץ, ומגייסים תמיכה בתנועת החרם על ישראל בכל התחומים. אנחנו המדינה הכי נאורה והעם הכי נאור בעולם, מאז ומעולם. סובלנות כמו שלנו, כלפי מיעוט חתרני, לוחמני, כפוי טובה, אלים, מפתה נערותינו, גונב רכבינו וציודנו ותשתיותינו, מפיץ סמים ואלימות ונוהג כרוצח במזיד בדרכים, - אין כזאת סובלנות בעולם, מעולם.
השקר הערבי הפלשתיני שובר שיאים. הטלוויזיה של הרש"פ זייפה צילום היסטורי של קורבנות יהודים שנרצחו במהלך השואה במחנה ריכוז נורדהאוזן, והציגה את הצילום כקורבנות פלשתינים שהיהודים רצחו. כך גם זייפו תמונה של קורבנות הטבח בסברה ושתילה בלבנון, שביצעו נוצרים לבנונים, והציגה אותה כתיעוד ערבים שנרצחו בידי יהודים. הם האשימו את היהודים בהרג ובהתעללות בגופות ושריפת נשים וילדים ערבים בתנורים. השקר המתגלה וההסתה מביאים עליהם את קיצם.
המוח היהודי
700 קצינים וחיילים משרתי מילואים חתמו על עצומה שהועברה לשר הביטחון ולאלוף פיקוד המרכז, בה הם דורשים להרחיק מיידית פעילי שמאל ואנרכיסטים שמלבים שנאה כלפי יהודים וכוחות הביטחון ביהודה ושומרון, מבצעים חסימות צירים והפרות סדר אלימות. ביניהם עדיין לא הועמדו לדין עזרא נאווי, גיא בוטביה ונאסר נוואג'ה. נגדם קיימות ראיות לעבירות ביטחון חמורות כמו גם קשירת קשר לחטיפה ופגיעה באזרח ישראלי. יתמו חטאים מן הארץ ורשעים עוד אינם.
יצחק פטנה, תלמיד כיתה ח בבית החינוך אמית המר רחובות, הוא מתאבק מקצועי שזכה בשבוע שעבר באליפות רוסיה לנוער בהיאבקות. הגיבור שלנו עלה לפודיום כשלראשו כיפה ועל גופו מדליית זהב. תזכורת לבת אל גטרר, נילי בלאק ולשרה אברהם. התגשמות חזון הנביאים.
פרופסור מיכאל בנק, מהמרכז האקדמי לב, המציא המצאה מעוררת עניין עולמי. הוא מצא דרך להחליף את עמודי החשמל האימתניים לאורך הכבישים בחוט אחד בלבד, תוך צמצום אובדן החשמל לאורך ההולכה. עלות החשמל תהיה שליש מעלות החשמל כיום, מאות מיליוני שקלים ייחסכו ומחירי החשמל, המים והגז יוזלו. קרינת הקורונה הנפלטת מעמודי החשמל תקטן משמעותית וניתן יהיה להעביר את החשמל באדמה בצורה אסתטית יותר וידידותית יותר לסביבה. איזה כיף להיות יהודי. איזה כיף לעולם שאנחנו כאן לעולם. כושר ההמצאה והמוח היהודי מנצחים.
בית כנסת ראשון בקיבוץ כרם שלום. עוד ארבעה ייחנכו בקיבוצים נגבה, בית קמה, מגידו וגבעת השלושה. מזכיר התנועה הקיבוצית גדי ירקוני קרא לכל תושבי כרם שלום להשתתף באופן סדיר בתפילות השבת בבית הכנסת. תודה לארגון איילת השחר בראשות הרב שלמה רענן. תודה לשר החקלאות אורי אריאל שהשאיל ספר תורה ראשון לבית הכנסת. ימות המשיח ממש.
נ.ב חוקרים מאוניברסיטת מאניטובה ואוניברסיטת ויניפג בקנדה חקרו ומצאו כי כתיבת טוקבקים עוקצניים או פוגעניים קשורה למאפייני אישיות סאדיסטיים, פסיכופטיים או מניפולטיביים. המחקר פורסם כמחקר בכתב העת המדעי "Personality and Individual differences". החוקרים מגדירים את כותבי הטוקבקים הפוגעניים, שמכונים "טרולים", כגולשים הפועלים כסוכני כאוס בחברה. הם מזיקים לעצמם ולזולת ולאתרים בהם הם מבקרים. הטרולים נחשפים ברבים וקל לזהותם ולטפל בהם. כיום יודעים הרבה יותר על הטרולים והטרוליות, נוקטים נגדם אמצעים משפטיים וחברתיים, וזו עוד זירה שבה האור מנצח את החושך.

תאריך:  06/05/2018   |   עודכן:  06/05/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חדשות טובות
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
נגעלתי
ערב  |  7/05/18 15:10
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
ראובן לייב
יו"ר הרשות הפלשתינית, שהצטייר כמנהיגם המתון של הפלשתינים, מתגלה כמנהיג קיצוני שעבר זמנו ובטל קורבנו ושיש לסלקו מהזירה המדינית
יוני בן-מנחם
מחמוד עבאס הצליח לחזק באמצעות כינוס המל"פ את מעמדו ולנטרל את תנועת חמאס מקרב הירושה. המועצה המרכזית של אש"ף היא שתקבע את יורשו של מחמוד עבאס כשברקע נדונה האפשרות למנות את ראש הממשלה חמדאללה ליורש זמני
עומר כרמון
משטרת מלזיה: היורים עשו שימוש בדרכונים מזויפים של סרביה ומונטנגרו    שבו לארץ מוצאם הקשורה לסכסוך הישראלי-ערבי    נמצא האקדח ששימש לחיסול
עומר כרמון
הרשות הפלשתינית: "יש רק מדינות ספורות בעולם שתומכות במדיניותה הגזענית של ישראל. מודים למדינות הידידותיות שעומדות לצדנו תמיד"    מועצת הביטחון דחתה את ההצעה לגנות את נאומו של אבו מאזן
עומר כרמון
סרטון שצולם ביום שישי ממחיש כיצד איבד צה"ל את ההרתעה מול רצועת עזה    צעירים פלשתינים מסרבים להתרחק מגדר הגבול ופורצים בצחוק כשכרוז צה"לי מאיים לפגוע בהם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il