X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
האמור לעיל אינו בדיחה, אלא אם נסכים שיש גם בדיחות עצובות אי-שם לפני, לאחר הגירוש והחורבן ובעוד הערבים יימח שמם מפגיזים את עוטף עזה, שאלתי קרוב משפחה בעל דעות שמאלניות אם הוא עדיין חושב ש"ההינתקות" הייתה הצלחה תשובתו כדלעיל - "הצלחה מסחררת" האמת - נאלמתי דום
▪  ▪  ▪
הצלחה [צילום: פלאש 90]

האיש שכיום כבר אינו בין החיים אדם מוכשר היה, איש רב פעלים ומצליח מאוד במקצוע החופשי בו עסק. הכיצד אם כן הצליח לשחרר אמירה כה מופרכת, כה רחוקה מהמציאות, כזו המבזה את אומרה? התשובה פשוטה. לאדם המורעל פוליטית ואידאולוגית אין יכולת או רצון להפעיל את השכל. איך אומרים במקומותינו? לא נותנים לעובדות להפריע לתזה...
מתברר שבצד המתפכחים ההולכים ומתרבים ברוך השם, עדיין יש בינינו חיות ליהודים המתכחשים ליהדותם, שונאים אותה ובזים לה. כך אנו עדים לטקסי "נישואים" שבינם לבין נישואים אמתיים אין ולא כלום, כך אנו רואים יהודים אחוזי פניקה ממה שהם מכנים "הדתה", כך אנו רואים יהודים המזדהים עם "סבל" האויבים שלנו, אלה המבקשים לרצוח אותנו נפש.
האם החינוך או העדרו אשמים? האם הם לוקים בסינדרום השנאה העצמית המוכר כתופעה אצל יהודים? האם אינם בריאים בנפשם או לוקים במום רגשי בהיותם נמשכים להזדהות עם שונאי עמם ולהעריצם?
מה גורם לנשים יהודיות להתייצב מול חיילים בעוטף עזה ולהאשימם בביצוע פשעים נגד האנושות? מה גורם לרופאים לזכויות אדם להתאמץ ולהגיע לעזה על-מנת לטפל במחבלים ערבים שביקשו לחצות את הגבול ולשחוט יהודים, מהו החיידק הטורף את דעת יהודים הנוסעים לנחם את משפחות הרוצחים של משפחת פוגל לאחר הטבח?!
תשובות מניחות את הדעת אין. נטייתי לראות בכל אלה כסובלים מבעיות נפשיות ורגשיות, כאלה הגורמות להם לחפש את קבוצת ההזדהות אליה ישתייכו, אצל האויב, בעוד שאדם רגיל ובריא בנפשו מוצא קבוצה כזו בקרב בני משפחתו, בני עירו ובני עמו.
לצערי נוכחתי דווקא לאחרונה בתופעות של התנכרות ליהדות הבאות לידי ביטוי אצל יהודים מבולבלים שעושים ככל יכולתם להתכחש למורשת עמם ואבותיהם אגב הפניית עורף לדת משה וישראל, שלא לדבר על בעיטה מופגנת בה ובקודשיה.
דוגמאות:
זוג יהודי "מתחתן" אלא שהטקס משונה בלשון המעטה. הוא אומר לה שהוא מקדשה, היא אומרת לו שהיא מקדשתו, יש שתי עדות (נשים) והקהל מתמוגג (אלה שבאו...).
זוג אחר שהתחתן כדמו"י מביא ילד לעולם. מטעמים רפואיים (ואולי חברתיים...) מחליט למול את הרך הנולד. מוהל? ברית כדמו"י? ברכה ו"שמע ישראל"? חלילה וחס!! רופא כירורג מוזמן לטקס אינטימי בחוג המשפחה והוא מבצע את הניתוח. בלא ברכה, בלא מילה כדין, בלא אזכור (חלילה...) של העניין היהודי.
עוד זוג מחליט להתחתן. מה עושים? נוסעים לקפריסין וחותמים על חוזה. אבי ה"חתן" מתמוגג ברשתות החברתיות - "איזה כיף, לשמוע חתן אומר - I DO""2 (אני מסכים... בתשובה לשאלת הפקיד אם אכן מעוניין לחתום על המסמכים...). מה אומר לכם, משהו בין מעורר רחמים למעורר גועל.
ועוד לא התייחסתי לסטיות לסוגיהן ולאלפים המתגאים בכך ויוצאים לרחובות - כפי הפריצות והתועבה שאפיינו חברות נחשלות ונבערות בתולדות העמים בימים עברו...
הכול "כשר" ובלבד שלא לעשות מעשה יהודי כשר.
לעומת אלה שאיבדו כל שייכות רגשית לעמם ולמורשת אבות יש תופעות אחרות. זוג חילוני מבוגר שהגיע לחתונת אחת מבנותיי נראה מתמוגג מנחת - "כך צריכה להיראות חתונה", שמענו אותם אומרים. במעמד דומה אמרה לי אישה מבוגרת אחרת "בגלגול הבא אני רוצה להיות דתיה". זוג חברים יוצאי השומר הצעיר מצהירים בפה מלא כי כאשר הם מבקשים לרוות נחת ולשמוח הם מפללים להיות מוזמנים לחתונה יהודית. אשרינו.
נדמה שהתופעות הקשות שתוארו לעיל, הניתוק מהמציאות, ההתנכרות ליהדות, פיתוח נוגדנים לוחמניים נגד כל סממן של יהדות - כל אלה הולכים ומתמעטים. אלא שלעתים נדמה שקרב המאסף הזה נהייה מר מתמיד לקראת סופו. הייתכן שזה מה שקורה?
כשלעצמי תש כוחי מלשכנע, להסביר, להוכיח... אני כבר לא שם. מי שירצה ליהנות מתורת ישראל המעניקה חיים מוזמן ומתקבל בברכה. מי שלא, שימשיך לומר "I DO" בעוד סביבתו הקרובה על מוזרויותיה מתמוגגת מנחת. עוד נחת כזו ואבדנו.

תאריך:  26/05/2018   |   עודכן:  21/06/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"ההינתקות הייתה הצלחה מסחררת"
תגובות  [ 10 ] מוצגות  [ 10 ]  כתוב תגובה 
1
כמה הרוגים
היו לישראל,  |  27/05/18 06:57
2
נראה שהכותב הוא סמוטריץ
גד השפוי  |  27/05/18 10:25
3
מכתב שנשלח לח"כ ושרים
אקטואלי  |  27/05/18 12:26
4
הבריחה מן הרבנות היא אות אזהרה
הירונימוס  |  27/05/18 13:00
 
- אני לא מאמין...
שוחר-שלום  |  27/05/18 15:44
 
- אכן, מה למתייון ולרבנות... ל"ת
חד עין  |  28/05/18 11:26
5
דמגוגיה מסוכנת ומטופשת
נדב  |  27/05/18 23:02
 
- תשובה לך:
בעז ש  |  28/05/18 10:06
6
המשך המכתב
אקטואלי  |  29/05/18 00:26
7
דבר אחד טוב יצא מ"ההתנתקות":
בני בנקר  |  29/05/18 09:50
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
רון בריימן
אין משמעות לגדר ללא כוח אש מאחוריה    "פתרון" שתי המדינות - עובר שנולד מת - ראוי שיעבור מן העולם    חובתו של נתניהו להבהיר לטראמפ את הסכנה בפצצה הפלשתינית באותה נחישות שבה הבהיר לו את הסכנה בפצצה האירנית
עומר כרמון
השתתף ביום חמישי לפנות בוקר במבצע ללכידת מבוקשים    פלטת שיש הושלכה עליו מגובה שלוש קומות ופגעה בראשו. קסדתו התנפצה והוא נפצע באורח אנוש    הועלה לדרגת סמל-ראשון לאחר מותו
עומר כרמון
"אתה מאיים ולא מממש. אתה פוגע בהרתעה"    האלוף (במיל) ח"כ אייל בן ראובן (המחנה הציוני): "בצה"ל עושים ככל יכולתם כדי למנוע התלקחות בצפון שתוביל למלחמה אזורית, והפעולות של ראש הממשלה עושות בדיוק את ההפך"
עומר כרמון
דובר צה"ל: "הכוח שהגיע למקום ביצע ירי לכיוונם והחשודים נמלטו לשטח הרצועה"    ההפגנות החמאס ביום שישי הבא יוקדשו להזדהות עם ערביי ישראל תחת הסיסמא: "מעזה לחיפה - אחדות הדם והגורל המשותף"
עומר כרמון
כותרת ההפגנות ליד גדר רצועת עזה: "מעזה לחיפה - אחדות הדם והגורל"    השר לביטחון פנים, גלעד ארדן ויו"ר הרשימה המשותפת, ח"כ איימן עודה, המשיכו להתעמת מילולית בעקבות ההפגנה בחיפה: "לא סתם גורשת מנצרת, וגם בחיפה"
רשימות נוספות
ברק ונסראללה מצהירים: "ניצחנו"  /  עומר כרמון
בג"ץ: להרוס בנייה בדואית  /  איתמר לוין
בג"ץ אישר נוהלי הירי בעזה  /  איתמר לוין
יש פסק דין ויש הדיווח של הארץ  /  איתמר לוין
מדינת הדגל  /  ציפי לידר
ההיסטוריה תהיה אסירת תודה  /  איתן קלינסקי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il