X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בסופו של דבר נותרה פתוחה השאלה מי שילם עבור האירוח של רביעית המכובדים: נתניהו, צ'רנוי, ליברמן ורהב וגם נשותיהם
▪  ▪  ▪
ראידמן. חברה של שרה [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]

הפעם, קוראי היקרים, נעסוק בנושא הידוע בתואר המופשט "מוסר השכל". מסיפור המעשה המובא כאן ניתן ללמוד חכמת חיים רבה. הדברים התרחשו בימי כהונתו של נשיא ארה"ב ג'ון קנדי. באחד הימים הגיע למשרדו בבית הלבן אדגר הובר ראש "משטרת המחשבות", הידועה בתואר אפ.בי.איי, למפגש השבועי, ואמר לו בשפתו הבוטה את הדבר הבא: "ידידך, הזמר פרנק סינטרה, מתרועע עם ראשי המאפיה, משתתף בשמחותיהם המשפחתיות ויוצא איתם לבילויים. עובדה זו יכולה להזיק לקריירה שלך. חשוב שתנתק את קשריך אתו". לאחר דין ודברים קצר קיבל קנדי את העצה והחליט לא להזמין עוד את סינטרה. וזאת יש לזכור: הזמר הנודע לא היה חשוד שהוא "חייל" במאפיה אלא רק חבר אישי של ראשי עולם הפשע.
והנה מסתבר כי ראש ממשלתנו ורעייתו האהובה שרה קשורים בעולם התחתון האירופי והם אף יוצאים לסעוד בחברותא עם פושע מבוקש בשם מיכאל צ'רנוי. וזה סיפור המעשה: ארגון האינטרפול פנה לרשות לשחרור פלשתין, שלדעתו צ'רנוי מתגורר בתחומה, וביקש שתסגיר לידיה את צ'רנוי. משטרת ספרד טענה בבית המשפט, כי צ'רנוי ומספר אוליגרכים רוסיים הקימו, על-פי החשד, ארגון פשיעה בשם 'איסמעילובה' שאנשיו היו מעורבים בין השאר ברצח, בסחיטה באיומים ובהלבנת הון ברחבי העולם. צ'רנוי הכחיש את כל החשדות; בקשת ההסגרה לא בוטלה אך גם לא בוצעה.
הסיפור על שיוכו הארגוני של צ'רנוי לעולם הפשע איננו סוד. הוא פורסם לא מכבר באתר האינטרנט של יואב יצחק. סביר להניח שהוא הובא לידיעת ראש הממשלה נתניהו. אך העלילה קצת יותר מורכבת. לצ'רנוי יש בת זוג צעירה בשם ניקול ראיידמן שהיא חברתה הקרובה של שרה נתניהו. בימים אלה מלאו לה 32 שנה והיא החליט לחגוג את האירוע יחד עם חבריה הקרובים. היא טלפנה לשרה והזמינה אותה ואת בעלה בנימין. סביר להניח שאמרה לה כך: לחגיגה מוזמן גם איווט ליברמן שר הביטחון, כולם דוברי רוסית, וגם היחצ"ן הידוע רני רהב, היודע לשוחח על דברים של כלום עם כל אדם. הגברים ישוחחו על הדברים העומדים בראש עולמם ואנחנו נעמיק בענייני אופנה. כיוון שניקול חברה קרובה של שרה, הסכימה רעיית ראש הממשלה להזמנה. את התוצאה ראינו בתמונה בעיתון שבכיתוב שלה הוסבר כי הרביעייה המכובדת, גברים ונשים, סעדה במסעדה שפעם נקראה "רפאל" במתחם מלון "דן" בתל אביב.
נתניהו שמכיר היטב את הסיפור על קנדי ואדגר הובר, לא נהג כמו הנשיא המנוח. הוא התעלם מן העובדות. וכי מי יאמר לו מה לעשות? רק שרה וזו הרי חברתה של המזמינה. בסופו של דבר נותרה פתוחה השאלה: מי שילם?
הסופר הנודע מיגל דה סרוונטס נהג להשתמש בפתגם העתיק המופיע בראש הכתבה ולומר כך: אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה. לטוב ולרע. וזה מוסר ההשכל של הסיפור.

תאריך:  17/06/2018   |   עודכן:  17/06/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה"
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
הסעודה הזו היא הפרצוף הסימבולי
יפה ששמת לב  |  17/06/18 18:19
2
יש גם מוסר השכל אחר
באום  |  17/06/18 20:17
3
הם ישבו עם בתו של צרנוי ל"ת
אז מה הבעיה?  |  17/06/18 22:31
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלברט שבות
נתניהו הגיע בשלב מסוים להבחנה כי יש לעשות את הכל בשביל להביא את רצון העם מהכוח אל הפועל, והמטרה הציבורית שהופקד עליה מקדשת את האמצעים    הוא סבר, עשה ולא טעה, אך בסופו של יום נפל בבור שחפר לו הזרם המניפולטיבי השולט בפועל
אסתר שניאורסון גרי
כמה שפלות יכולה להיות ביאיר לפיד, לדבר שוב ושוב, על הצוללות כיודע דבר או שניים, כנמצא בעניינים, שכולנו איננו מודעים להם, לזרוק רפש וזוהמה
יצחק מאיר
סערה המשתוללת פתע, אינה פתע אלא מפני שלא השגיחו בה כשהיא צברה זעמה מעט מעט מן המעמקים מטה ומן הרוחות מעלה
איתן קלינסקי
מערכת המשפט בישראל נותנת יד למדיניות הכשרת הקרקע לסיפוח שטח C למדינת ישראל    תהליכי הכשרת הקרקע לכך מלווים במעשים, שכואב לי לקרוא בשמם, אבל מעשים אלו מהווים פשעי מלחמה
יהודה קונפורטס
המיזוג של שני הערוצים צפוי לכלול גם שילוב של מערכות המחשוב של שניהם    כיצד זה יקרה? ומה זה אומר על מיזוגים ורכישות בארגונים אחרים?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il