X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
תופעת השטינקרים שפשתה בשנות ה-40 כשיהודים הלשינו לבריטים מי הם אחיהם חברי אצ"ל ולח"י, וגרמו למאסרם - חוזרת כעת ובגדול המטרה: לסרס את צה"ל וחייליו, ולהחיש בכך (לדעתם) את הפלת השלטון הלאומי הימני
▪  ▪  ▪
עושים יד אחת [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]

התופעה המסואבת של הלשנה של יהודים על בני עמם בפני הגויים, חוזרת (היום בסגנון שונה אך אותו העקרון של הלשנה), כשהמניע הוא ברור: רצונם של היהודים (אז, בשנות ה-40) להיפטר מהחומר האנושי הלאומי, שהתעקש לגרש את האנגלים מהארץ, ולהביא לביסוס מעמדם בעיני השליט הזר, ובהמשך להקמת מימסד נקי מכאלה. מאיר פעיל היה מסתובב אז ברחובות ירושלים עם נבוט/אלה לירכו, עימה היה מכה באלימות את אלה שתפס בטרם הסגירם, ומתגאה במעמדו כראש היחידה להסגרת יהודים לבריטים. טדי קולק לא הסתפק בהלשנה על פרטים בודדים. יום אחד הוא שלח לוינסטון צ'רצ'יל רשימה של שמות 1,000 חברי אצ"ל ולח"י, ביניהם הסטודנט למשפטים, ולימים נשיא בית המשפט העליון מאיר שמגר, שכולם נשלחו לכמה שנים מאסר בכלא גילגיל בקניה שבאפריקה. צ'רצ'יל היה כה המום מ"ההישג" הזה, שטרח לצאת באמצע ישיבת קבינט המלחמה על-מנת לשלוח מברק תודה במילים "THANK YOU FOR THE LOVELY GIFT".
פלוגות המחץ לתפיסת אנשי המחתרות (שבזכות פועלן עזבו הבריטים את הארץ, כמו פיצוץ מלון המלך דוד בירושלים וכך הוכרזה עצמאות ישראל), עמלו ללא הרף כדי ליצור ארץ ישראל נקיה מחומר אנושי שלא תאם את הקונספציה שלהם. וכעת, בזמנים הקשים ביותר לישראל מבחינה ביטחונית, כשלימינה עומדת בעיקר רק ידידתה האמיתית - ארה"ב, עמלים קשות (בעזרת כספים המגיעים מאיחוד מדינות אירופה שונאות ישראל), ארגונים יהודים ישראלים הטורחים לקעקע את זכותה של ישראל לעמוד על חייה, להילחם בטרור ולאפשר לאזרחי ישראל להמשיך לשכון בביטחון במולדתם.
ארגוני "יש דין", "רופאים לזכויות אדם", "שוברים שתיקה", עושים יד אחת כל שביכולתם על-מנת לשבש כל פעילות ביטחונית לסיכול הטרור. הסקופ של אריאל כהנא בישראל היום חושף לראשונה קבל עם ועדה, מה שרבים ידעו אך על זה לא דיברו: השטינקרים חותרים נגד קיום המדינה. לטענת ארגונים אלה, "מערכת המשפט של ישראל אינה מסוגלת לחקור כראוי פגיעות בלתי חוקיות של חיילים בתושבים פלשתינים". בכך, הם מעניקים לבית הדין הבינ"ל בהאג את הזכות להתערב בחקירות בנעשה באדמיניסטרציה הצה"לית. מה שמצלצל כה מוכר מסיפור מימי בית שני. זוכרים את ריב האחים הורקנוס ואריסטובלוס, ששניהם רצו להיות המלך של יהודה, ולכן פנו לקיסר הרומי שיפשר ביניהם? וכיצד הסתיים הריב? הוא בחר בחלש ביניהם, העמיד נציב מטעמו, ובכך סלל את הדרך לכיבוש רומא את יהודה ובהמשך - את חיסולה.
המלשנות כנראה קיימת בכל הדורות. טיפוסים נאלחים שונאי עמם, ארצם, שורשיהם ואמונתם - תמיד יהיו. אך הפעם הגדילו עשות חוגי השמאל, שדעתם נטרפת עליהם מהעובדה שרוב העם הוא יהודי לאומי, שממשיך את המסורת של ארבעת אלפים שנה מאז הוקם הקשר בין בורא עולם לאברהם, כשהבטיח לו את הארץ המובטחת, בתנאי שיהיו ראויים לכך. לכן נוצרו סיסמאותיהם לדרישה לדמוקרטיה (מבחינתם - להחליף את שלטון הרוב הימני ולהחזיר את המיעוט השמאלני לשלטון ממנו ינק 70 שנה).
האנטישמיות לא תמות
לשם ביצוע משימתם, הם מציעים לנשים פלשתיניות לצלם כל אירוע ביטחוני בישוביהם, כך שחיילים וקצינים שיעמדו בפני חקירות שתיסגרנה יצטרכו לעמוד בשנית בפני ערעורים לבג"ץ, מגן הערבים. כמו-כן, הם מציעים להכשיר באופן שוטף אנשי צוות ומתנדבים לצורך ביצוע המשימות. כך הם מבקשים על-ידי פרויקט זה, ליצור לחץ מדיני על ישראל, מה שמהווה למעשה לוחמה משפטית כנגד ישראל מצד האיחוד האירופי והממשלות הממנות את הפרויקט.
בה בעת, מקווים אנשי השמאל, שלאחר שכל המסתננים יקבלו זכויות אזרחיות כאן, וקרוב לוודאי שהם יהיו אלה שיבחרו בקלפי עבור מיטיביהם, יפי הנפש, יוכלו לשנות את המצב הפוליטי. הודות ליבוא האפריקנים המאסיבי שכבר ממלאים שכונות שלמות בערים רבות, מקווה השמאל להרחיב את מספר מצביעיו, ולהגיע לשלטון מחדש, גם תמורת שינוי זהותה של ישראל ממדינה יהודית למדינת כל אזרחיה. הם פועלים חזק מכל הכיוונים למען ערעור כוחו של צה"ל, מה שעלול לקרב את התמסמסות ישראל בין הישויות הערביות השונות מימין, מדרום-מערב ומהצפון. עם זאת, הם מדמיינים לעצמם שהערבים אי-פעם יסכימו לאפשר ליהודים להישאר עצמאים במדינונת קטנטונת שברחוב שיינקין ומסביב לתל אביב. אשליות.
האנטישמיות כנראה לעולם לא תמות. עצם קיומנו כאן הוא לצנינים בעיני הגויים, בדיוק כפי שהיהודים היו לצנינים ולמושא לפוגרומים וטבח במשך מאות שנים ברחבי אירופה. דווקא משום כך, על המדינה לאזור את כוחותיה ולהוציא מחוץ לחוק את כל הארגונים החותרים תחת קיומה. האופי הרחום של היהודי באשר הוא, הבא לידי ביטוי בעודף הומניות, הוא שעלול להביא עלינו את הקץ.

תאריך:  18/06/2018   |   עודכן:  18/06/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ה"סזון" חוזר ובגדול
תגובות  [ 12 ] מוצגות  [ 12 ]  כתוב תגובה 
1
כמה הערות:
אבנר צפוני  |  18/06/18 12:56
 
- הרש"פ אינה פועלת נגד קיצונים,
שתי הערות.  |  19/06/18 10:10
 
- מספרם לא גדל? טייל בשכונת
alice  |  19/06/18 22:40
2
את נשמעת מבולבלת
אלטע קאקער  |  19/06/18 15:36
 
- למגיב אלטעהקאקער אתה קאקער
מקס פאואר   |  19/06/18 19:11
 
- הקאקער לא מעודכן.הבריטים נסוגו
בגלל המחתרות.  |  19/06/18 20:28
 
- תגובה נאה..לבורות אין תחתית !
מ.אלקרייאף   |  19/06/18 21:24
 
- בוא נבדוק מה הבריטים אומרים
אלטע רוכב שנית  |  21/06/18 01:23
3
האמת הצרופה !
מ.אלקרייאף   |  19/06/18 20:53
4
הסזון כבר כאן ..
מ.אלקרייאף   |  19/06/18 21:11
5
להבדיל בסזון לא היתה מדינה
שבץ חלובה  |  20/06/18 08:05
 
- האם זו סיבה להיות אנטישמי?
alice  |  20/06/18 14:24
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
בעז שפירא
האם מדינת ישראל רוצה לאפשר מצב בו גוף ביטחוני חוקר שהכוח בידו עושה כראות עיניו בהעדר עין מפקחת עליו? האם הציבור בישראל לרבות מקבלי ההחלטות ומערכת המשפט מוכנים להסכין עם מצב בו מתקיימים עינויים במחשכים? האם לרוסיה של טרוצקי היינו או לסוריה דמינו?
יוני בן-מנחם
מפריחי בלוני ועפיפוני הטרור ברצועה משגרים אותם מבתים ומשתמשים באוכלוסייה האזרחית כ"מגן אנושי". פגיעה בנערים המשגרים אותם תזיק לתדמית ישראל בעולם, אבל צה"ל יכול להתחיל בינתיים בסיכול ממוקד של המפקדים בזרוע הצבאית של חמאס המפעילים את חוליות הבלונים והעפיפונים
עידן יוסף
שב"כ חשף תשתית חמאס נרחבת שתכננה פיגועי תופת קשים בהם פיגוע מטען חבלה בתל אביב, פיגוע התאבדות ומטען בירושלים, פיגוע מטען באיתמר ופיגועי ירי בשומרון
ראובן לייב
אחרי שסיים בהצלחה מו"מ עם שליט קוריאה הצפונית, נחוש עכשיו נשיא ארה"ב לחייב מו"מ לשלום בין מחמוד עבאס לבנימין נתניהו
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי    והפעם - מקרר יקר, חיפושים ובדיקות, תאונות אוויריות, קידום, שריפות ו"חסיד"    שבוע טוב
רשימות נוספות
ח"כ טיבי התקשר לבכיר החמאס  /  עומר כרמון
שליחי טראמפ למזה"ת יפרסו תוכנית לשלום  /  עידן יוסף
הושמדה מנהרת טרור ימית התקפית  /  עידן יוסף
מכתב גלוי לנשיא ישראל   /  עזרא אלנקם יכין
לא יורים על אזרחים בעזה!   /  איתן קלינסקי
תחת המדרך החובט  /  איתן קלינסקי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il