X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ענקית האינטרנט הודיעה על מינוי המנכ"ל אריק שמידט גם לתפקיד יו"ר החברה רשמה בתקופה המדווחת הכנסות של 2.53 מיליארד דולר, זינוק של 66% לעומת הרבעון המקביל, ומעט מעל לתחזיות האנליסטים זינוק של 69% ברווח הרבעוני למיליארד דולר
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

ענקית האינטרנט גוגל (סימול GOOG) ניפצה היום את תחזיות הרווח לרבעון הראשון של השנה, ובמקביל הודיעה על מינוי המנכ"ל אריק שמידט, גם לתפקיד יו"ר החברה. גוגל, מפעילת מנוע החיפוש הפופולרי ביותר באינטרנט, דיווחה על רווח נקי של מיליארד דולר, או 3.18 דולרים למניה - זינוק של 69% לעומת התקופה המקבילה בשנה הקודמת. בניכוי הוצאות חד פעמיות רשמה החברה רווח של 3.68 דולרים למניה - 38 סנט מעל לתחזיות האנליסטים.
גוגל, אשר זינקה בשנה האחרונה ביותר מ-100 מקומות במעלה רשימת 500 החברות הבורסאיות הגדולות ביותר בארה"ב של המגזין "פורצ'ן" (למקום ה-241), רשמה בתקופה המדווחת הכנסות של 2.53 מיליארד דולר, זינוק של 66% לעומת הרבעון המקביל, ומעט מעל לתחזיות האנליסטים להכנסות של 2.49 מיליארד דולר.
"הצמיחה הגלובלית בעסקי הליבה שלנו, תחום החיפוש, ובעסקי הפרסום, יחד עם התמקדותנו בבניית שותפויות, עמדו מאחורי התוצאות החזקות של הרבעון", אמר מנכ"ל גוגל, אריק שמידט, בעת פרסום הדוחות. "אנו ממשיכים להרחיב את דריסת הרגל שלנו ברחבי העולם, מצרפים שותפים חדשים חשובים, ומרחיבים את הפלטפורמה שלנו, כדי להגדיל את יכולתנו לספק שירותי פרסום ממוקדי מטרה ומדידים. ההתרחבות המתמשכת של הרשת שלנו מאפשרת לנו לשפר את חוויית המשתמש באמצעות הזדמנויות ותוכניות חדשות", הוסיף.
מניית גוגל, אשר עלתה ב-15% במהלך השנה החולפת, עולה ב-5% במסחר לאחר הסגירה, אחרי שסיימה את שעות המסחר הרגילות בוול סטריט בירידה של קרוב ל-1%.
גוגל הודיעה בסוף השבוע האחרון על רכישת חברת הפרסום המקוון דאבל קליק תמורת 3.1 מיליארד דולר - כמעט כפליים מהמחיר ששילמה עבור אתר קבצי הוידיאו יו טיוב בשנה שעברה. המחיר ששילמה גוגל עבור דאבל קליק גבוה בהרבה מההערכות שהסתובבו בשוק בשבועות שקדמו להודעה על העסקה, אשר עמדו על כ-2 מיליארד דולר. עם זאת, בתמורה לתג המחיר הגבוה, הצליחה גוגל להדוף את מתחרתה הגדולה ביותר, מיקרוסופט, שהתעניינה אף היא ברכישת דאבל קליק.
56% מהחיפושים באינטרנט מתבצעים באמצעות מנוע החיפוש של גוגל, לפי נתוני נילסן-נטרייטינג לחודש פברואר. במקום השני ניצבת עם יאהו עם נתח שוק של 21%. בחודש פברואר לבדו ביצעו גולשים לא פחות מ-3.6 מיליארד חיפושים באמצעות גוגל - זינוק של 40% לעומת החודש המקביל בשנה הקודמת.
במהלך הרבעון השיקה גוגל גירסת בטא של שירות אד-וורדס (AdWords) המאפשר למפרסמים לקבוע מראש עבור אלו פעולות של גולשים הם ישלמו, כמו למשל כאשר גולש רוכש מוצר או לחילופין כאשר הוא נכנס לעמוד רשת מסוים. במקביל נכנסה גוגל גם לתחום הפרסום בטלוויזיה וברדיו, עם חתימת הסכם עם חברת הטלוויזיה בלוויין אקוסטאר ועם חברת קליר צ'אנל - רשת הרדיו הגדולה בארה"ב.
בחודש שעבר הוגשה תביעה משפטית גדולה ראשונה נגד אתר קובצי הווידיאו יו טיוב בגין הפרת זכויות יוצרים. ענקית המדיה ויאקום הגישה תביעה בסך מיליארד דולר בטענה כי יו טיוב "הפרה ביודעין זכויות יוצרים בהיקף עצום".
דוחות גוגל מגיעים על-רקע תוצאות כספיות מעורבות שרשמו החברות המובילות במגזר האינטרנט ברבעון האחרון. אי-ביי (סימול EBAY), מפעילת אתר המכירות הפומביות המקוון הגדול בעולם, דיווחה אתמול על זינוק חד מהצפוי של 52% ברווח הרבעוני ועל גידול של 27% בהכנסות - מעל לתחזיות. כמו כן העלתה החברה את תחזיותיה לשנה כולה בשורה התחתונה והעליונה כאחת. מנגד, חברת יאהו (סימול YHOO) דיווחה שלשום על רווח והכנסות נמוכים מתחזיות האנליסטים, ובעקבות התוצאות המאכזבות נפלה מנייתה ב-12% ביום אחד.

תאריך:  20/04/2007   |   עודכן:  20/04/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מניית גוגל עולה ב-5% במסחר לאחר הסגירה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
אי הארכת חוזה רב חברת אל על נדונה בישיבה מיוחדת של הרבנות הראשית לישראל    המועצה החליטה כי אם לא יוחזר הרב אבשלום קציר לתפקיד, תסיר הרבנות את הכשרות מאל על
תיגל נשיא
ז'ולי דלפי ואיתן הוק נפגשים ב"לפני הזריחה", מדונה והארווי קייטל עושים את זה ב"משחק מסוכן", קיאנו ריבס נלחם על חייו ב"תגובת שרשרת"
עידן יוסף
על פי החלטת דירקטוריון הבורסה, ייקבע משקל המניות במדדים לפי החזקות הציבור ולא לפי שווי השוק שלהן, כמקובל כיום
אלון עידן
"המפצחים", הוריאציה הישראלית לסדרות סטייל "CSI", מבהירה שהשוטר הישראלי רחוק מלהיות כוכב קולנוע, ומצליחה לשעשע ולעניין
אלעזר לוין
Nfc דיווח כבר ב-30 במרס כי ספק אם המגעים לעסקה בין אפריקה לחבס יבשילו לכדי עסקה    חבס היא בעלת 17% בקרן הנדל"ן ההולנדית המובילה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il