X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הירוקים סיימו את דרכם בגביע המדינה אחרי הפסד מפתיע ודרמטי של 1:0 למוליכת הארצית קובי חסן כבש את שער הניצחון עמוק בתוך ההארכה
▪  ▪  ▪
יניב קטן מנסה להסתדר עם הבורות במכתש [צילום: יניב סופר]

הפועל ר"ג חוללה היום (שלישי) סנסציה כשגברה 0:1 על מכבי חיפה לעיני 3,500 צופים נלהבים במכתש והדיחה את הירוקים מגביע המדינה.
חיפה התקשתה לשחזר את היכולת מה-1:6 הגדול על הפועל פ"ת בשבת האחרונה לא מעט בגלל תנאי המגרש הקשים באצטדיון הוותיק.
רוני לוי לקח את שחקניו להתאמן במגרש האימונים הסמוך לקריית-אליעזר כדי להתכונן למשטח הדשא הגרוע, אבל זה לא עזר.
רק אחרי כחצי שעה חיפה השתחררה והחלה להגיע למצבים, אבל לא הצליחה למצוא את הרשת. בדומה למשחקים מול בית"ר ובני-לוד, גם הפעם המשחק הלך להארכה אלא שכאן שחקני חיפה נעצרו.
האחראי הבלעדי לכך הוא קובי חסן שהבקיע את שער הניצחון בדקה ה-114 ושלח את הפועל ר"ג לחצי-גמר גביע המדינה והותיר את חלומות שחזור הזכיה מ-2003 בחיים.
עוד לפני תחילת המשחק, 4 אבוקות וחזיז הושלכו מיציע אוהדי מכבי חיפה כאשר חזיז נוסף הושלך עם שריקת הפתיחה. לפני שריקת הפתיחה קובי חסן העניק פרחים לגוסטבו בוקולי, שכאמור החל את הקריירה בישראל בשורות ר"ג.
מחצית ראשונה
כבר בדקה ה-2 הפועל ר"ג הגיעה להזדמנות הראשונה במשחק כשקובי חסן שלח כדור עונשין לעברו של צ'קאנה, שבעט מעל לשער. בדקות אלו הבורות במגרש הקשו על חיפה לפתח את משחקה והירוקים ניסו להתקיף מהאגפים, אלא שדווקא המקומיים המשיכו לייצר מצבים בעידוד הקהל.
בדקה ה-9 היה זה צ'קאנה שפרץ בקו השמאלי ושלח רוחב שחלף על-פני הגנת חיפה והגיע לאלירן אסאו, שפספס את הכדור. חיפה המשיכה להתקשות כאשר גם פעולות בסיסיות כמו הוצאות חוץ ומסירות לא צלחו לאורחים מליגת העל.
לעומת זאת, הפועל ר"ג השתלטה על מרכז המגרש. בדקה ה-21 חיפה נזכרה להגיע למשחק כאשר בעיטה של עבאס סואן חלפה בסמוך לקורת שערו של שי הס. סואן המשיך להיות זה שסיכן את שערה של הפועל ר"ג כששוב בעט ממרחק בדקה ה-33, אבל שוב החטיא את המסגרת.
על סף השריקה למחצית, חיפה היתה קרובה לעלות ליתרון כאשר חרזי, ארבייטמן וקולאוטי טיווחו את שערו את שי הס, אבל נבלמו ונחסמו פעם אחר פעם על-ידי שחקני ר"ג. השיא היה כאשר הבלם אלי לוי הרחיק מקו השער כדור מסוכן של קולאוטי.
מחצית שניה
חיפה פתחה היטב את המחצית השניה והגיעה ל-2 הזדמנויות טובות לכיבוש כאשר קולאוטי איים פעמיים על שערו של שי הס. בדקה ה-53 הגיעה ה-הזדמנות של המשחק: קובי חסן קיבל את הכדור באגף השמאלי והעביר רוחב לצד השני, אבל שוב אסאו איחר להגיע והכדור חלף על פניו.
בדקה ה-59 רוני לוי ביצע חילוף התקפי בשורות חיפה כשהכניס את אלן מסודי על חשבונו של עבאס סואן. ליאור רפאלוב הפעלתן הצטיין בדקות אלו בשורות הירוקים וכעבור 3 דקות חיפה הגיעה להזדמנות הטובה ביותר במשחק כאשר יניב קטן מצא את שלומי ארבייטמן באגף השמאלי והאחרון בעט מהאוויר לכיוון הפינה הרחוקה, אבל פספס את המסגרת.
בדקה ה-65 כדור ירוי נעצר על-ידי אחד משחקני הפועל ר"ג ברחבה, ספק בידו - חיפה דרשה כדור עונשין מ-11 מטרים, אבל השופט ביטל את טענותיהם. בדקות אלו הכושר הגופני החל להשפיע וכושרם העדיף של שחקני חיפה נראה בבירור במגרש, מה שגרם למקומיים למשוך את הזמן. 6 דקות מהסיום רביד גזל החליף את אלון חרזי הוותיק בשורות חיפה.
הארכה ראשונה
בדקה ה-92 דקל קינן היה יכול לקנות את עולמו כשנגח כדור קרן של חיפה מ-5 מטרים היישר לידיו של שי הס. כעבור 4 דקות קובי חסן שלח כדור עונשין אל בין חיבורי שערו של ניר דוידוביץ', אבל השוער החיפני זינק והדף היטב לקרן.
בדקה ה-104 הזדמנות נוספת לחיפה - גזל פרץ באגף הימני והעביר רוחב לרפאלוב, שבעט מ-16 מטרים שטוח וחלש לידיו של שי הס.
הארכה שניה
דקה 114 - 0:1 להפועל ר"ג: בכוחותיו האחרונים, קרלוס צ'קאנה לקח את הכדור ופרץ באגף השמאלי, הרים כדור רוחב לצד השני וקובי חסן שהגיע כטריילר מאחור הדהים את כל 3,500 הצופים כשהכניע מקרוב את ניר דוידוביץ' ושלח את הפועל ר"ג לחצי-גמר הגביע. שחקני חיפה ההמומים לא הצליחו להתאושש מספיגת השער ולא הצליחו להבקיע את השוויון עד לסיום.
מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אלון חרזי (רביד גזל, 84), רפאל אולארה, דקל קינן, אדורם קייסי, חאבייר דירסאו, עבאס סואן (אלן מסודי, 59) ליאור רפאלוב, שלומי ארבייטמן, יניב קטן, רוברטו קולאוטי.
הפועל ר"ג: שי הס, רמי גלאם, אלי לוי, אסי ברזילי, תומר אזולאי, תמיר בן-עמי, עמית אוברמן, שרון ברנשטיין, קובי חסן, קרלוס צ'קאנה ואלירן אסאו (שוקי סדיס, 67).

תאריך:  01/05/2007   |   עודכן:  01/05/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סנסציה: הפועל ר"ג העיפה את מכבי חיפה מהגביע
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
במכתב לשר התחבורה כתב נשיא התאחדות התעשיינים כי הרפורמה בנמלים פשטה את הרגל וחוץ מתוספת של כמה עשרות ג'ובים המחולקים לאנשי ציבור, לא קורה דבר    קורא למופז להתערב אישית כדי להפסיק את השערורייה בנמלי ישראל
מחלקה ראשונה
מסעדת אבו גוש החלה לשווק לרשתות השיווק ברחבי הארץ סדרת סלטים הכוללת: חומוס, טחינה וסלט טורקי    מחיר: 15.99-17.99 שקלים
הילה רפופורט
בפתח הדיון במשפטו הודיע סטיבן רייט, הנאשם ברצח חמשת הפרוצות ממחוז ספוק שבבריטניה, כי הוא כופר באשמה
מתי טוכפלד
ביום ה' תתכנס הסיעה לדון בהשלכות דוח וינוגרד    מסתמן: למעלה ממחצית חברי הסיעה יקראו לאולמרט לעזוב את תפקיד ראש הממשלה וללכת הביתה
גלית יצחק
רוית הוברפלד מונתה לתפקיד    הוברפלד הינה בעלת ניסיון עשיר בתחום המימון הבנקאי לעסקות נדל"ן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il