X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
מאחר שטראמפ איננו יהודי, ורק היהודים אומרים שאדמה היא דבר לא חשוב שלא ראוי להילחם עליו, ורק יהודים מכנים חלקים מרכזיים במולדתם "שטחים כבושים" או "גדה מערבית", יהודים שעל פניו מכנים עצמם נורמלים, אז מזלנו שהנשיא האמריקני, הוא גוי גמור
▪  ▪  ▪
נתניהו וטרמפ. ידידות גדולה [צילום: אבי אוחיון/לע"מ]

נזקים בל ישוערו גרמו רבים במעלליהם לעם ישראל, ואלה שבחיים עדיין ממשיכים בכך. חותרים תחת הממשלה החוקית, עולים במקום לרגל לירושלים, היישר למכחיש השואה אבו מאזן. הפשע הפלילי של אהוד אולמרט הוא כאין וכאפס לפשעים הפוליטיים שלו. הוא הציע לאותו מאזן את החזרת 97% מיהודה ושומרון והתחייבות לכמות פליטים אל תוככי הקו הירוק, כדי ליצור רוב ערבי בארץ. כל 'מתנותיו' נדחו, כי לא היו מספקים דיים. גם חברתו לקדימה ציפורה, עלתה לחבר שלה, זה שתכנן את רצח הספורטאים במינכן.
הם מבקשים לשכנע אותו להתייחס יפה לטראמפ, כדי שיכריז כבר על שתי מדינות. וצהלות השמחה של הכנופיות הפוסט יהודיות בתקשורת אמש, כאשר אמרו שטראמפ ידרוש מדינה פלשתינית, וגיחכו על 'כישלון' נתניהו, דומות היו לשמחת בית השואבה. בעיתון של המדינה הופיע היום מאמר 'הפספוס של נתניהו', המתחיל בהכרזת טראמפ שהוא אוהב את פתרון שתי המדינות, ועל כן "הסומק חזר ללחיי השמאל הישראלי, מים חיים, מרוים, ומשיבי נפש, השיבו מזור ונסכו תקווה בשמאל... ומנגד תסכול אדיר לאנשי הימין "...
והנה לא חלפה לה יממה וטראמפ חזר בו מההצהרה ואמר שיהיה מה שהצדדים יסכימו עליו במשא-ומתן. אבוי, מה יהא על הלחיים הסמוקות, הילבינו כלחיי שכיב מרע ומה יהא על המים? שמא יינסכו אותם על גבי המזבח?
נראה שטראמפ הבין את עצם העניין. לא מדובר באדמות כבושות, משום שהשטח מעולם לא היה בריבונות פלשתינית, ואילו ירדן, כבר הודיעה שאין לה שום תביעות עליו. כל אמריקני יבין את הטיעון הזה. השמאל הישראלי לועג כל השנים לביטויים כמו "נחלת אבותינו", אבל לא לעגו לסאדאת כאשר נשק חופן של אדמה באל-עריש ודיבר על גרגיר החול האחרון של אדמת סיני. אפילו מי שמאמין בנוסחת הפתאים של "שטחים תמורת שלום" היה צריך להילחם על זכותננו עליהם, ולו רק כדי שבבוא היום יוכל לתבוע, 'משהו תמורת הוויתור' על הזכות הזאת.
גוי גמור
הימין אינו מתווה כיוון של קבע. והגיע הזמן לכך. לבקש מהממשל האמריקני לנקוט במפורש בעמדה: של מי האדמה הזאת, לתבוע מהם הכשר להתנחלויות. לפני שנים מספר השגריר בלונדון נשאל בבי-בי-סי שאלה פשוטה, ולא ידע להשיב: אם אתם מפרקים התנחלויות, הרי אתם מודים שכולן בלתי חוקיות? שאלה טובה. השגריר לא ממש ידע להשיב, ודי בצדק, איך ישיב להם? מי יכול לדמיין את הממשלה הבריטית עוקרת, כפרים אנגליים מעל אדמת אנגליה? את ממשלת צרפת עוקרת כפרים צרפתיים? אפילו לא בעולם החמישי והשישי, לא היה קורה מעשה אכזרי כזה, רק משום שמישהו מאיים על הכפרים האלה בטרור.
מאחר שטראמפ איננו יהודי, ורק היהודים אומרים שאדמה היא דבר לא חשוב שלא ראוי להילחם עליו, ורק יהודים מכנים חלקים מרכזיים במולדתם "שטחים כבושים" או "גדה מערבית", יהודים שעל פניו מכנים עצמם נורמלים, אז מזלנו שהנשיא האמריקני, הוא גוי גמור.
באותו ראיון טלויזיוני בלונדון נשאל השגריר, איזה עם עוקר ישובים שלו? האם זה שלכם או לא? ואז סיכם המראיין: בעצם לא מגיע לכם דבר בתמורה כי לא מדובר בשום ויתור אלא בהחזרת הגזלה לבעליה, ועוד אמר: אם תתנו ערים וישובים, עדיין יציקו לכם הפלשתינים, כי הם ירצו את כל הגזלה...
כמו 'יהי רצון' שלפני נטילת לולב, חייב נתניהו לסגור את כל העניינים בהקשר ליהודה ושומרון עם נשיא ארה"ב. לכל זמן, ועת לכל חפץ, אמר קהלת. אז בעבר היו זמנים רעים בו נאלץ לשוחח מול נעליו של הנשיא אובמה, ולהפטיר, ככה זה אולי באפריקה. אבל היום לאור הידידות הגדולה, כל עוד מנשבת הרוח הטובה, כל עוד הברכה קיימת, עליו לשנות את המציאות האסטרטגית, כדי ששנת תשע"ט, תאפיל אפילו על קודמתה.

תאריך:  30/09/2018   |   עודכן:  30/09/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ראש הממשלה - שעת רצון
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
המושג "חזר בו" , בנוסח אסתר
שלמה המגיב  |  30/09/18 17:29
 
- עוד תגובה פבלובית - ללא שכל  ל"ת
טודא  |  30/09/18 18:31
2
בעיית הבעיות שלנו הוא נתניהו.
אל:הגב' שניאורסון  |  4/10/18 06:17
 
- אני מחרה מחזיקה אחרייךבכל מילה
אסתר.ש.ג  |  4/10/18 11:11
 
- ויש להוסיף עוד: שהיושבים
נכון ביותר  |  4/10/18 21:23
 
- רבות בשלטון .זה לא משתנה
ואחרי שנים כה   |  5/10/18 12:44
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
עומר כרמון
משטר אסד מתמלא תעוזה בעקבות הגיבוי הרוסי    שר החוץ הסורי: "העולם מתחלק כיום לשתי מחנות. האחד בראשות רוסיה - מעודד שלום, קיום הסכמים בינ"ל ומתינות. ואילו השני בראשות ארה"ב - מעודד אלימות, טרור, קולוניאליזם ואי קיום הסכמים"
עומר כרמון
"ישראל צריכה להיות הכוח הדומיננטי מבחינה ביטחונית, עם הסכם שלום או בלעדיו. זה התנאי שלי. אנשים שואלים: האם ניתן להגדיר את זה כמדינה פלשתינית. אני לא יודע. תחליטו אתם"    "אעיין בתוכנית השלום האמריקנית ברצינות ובראש פתוח"
עומר כרמון
בתגובה לנאום נתניהו באו"ם, רוסיה מרחיבה את רשת ההגנה שלה גם לביירות    שר החוץ הרוסי: "התחלנו בהעברת הטילים למשטר אסד. מזהירים את ישראל לא להפר את המרחב האווירי של לבנון"    "אירן היא בעלת בריתנו ואינה תומכת בטרור"
עומר כרמון
מנהיג החמאס יחיא סנוואר הגיע לגדר הגבול עם ישראל כדי לתמוך במתפרעים    צה"ל: כלי טיס תקפו בתגובה לרימונים ומטענים שהושלכו לעבר הכוחות
שאול מנשה
הסיסמה מיוחסת לג'אמל עבדול אלנאצר    נאצר מעולם לא אמר שיזרוק את היהודים לים, אך בעידנו הושמעו סיסמאות כגון חיסולה של ישראל
רשימות נוספות
אבו מאזן ברך שאהידים וזכה לתשואות  /  איציק וולף
הנשיא לא יתעקש על שתי מדינות  /  עידן יוסף
טראמפ: מצדד בפתרון שתי המדינות  /  עידן יוסף
שתי מדינות - לא להבהל  /  אלכס נחומסון
נשיא בדורינו  /  אסתר שניאורסון גרי
נביאי שקר - מול המציאות  /  עו"ד אברהם פכטר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il