X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
22 יועצים משפטיים של משרדי ממשלה פנו ליועץ המשפטי לממשלה על-מנת שיסכל את חוק למינוי יועצים משפטיים לטענתם על-פי החוק החדש יחדלו היועצים המשפטיים להיות שומרי הסף של הציבור
▪  ▪  ▪
שקד. מחזירה לציבור [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]

אין כל ספק ששרת המשפטים איילת שקד פועלת בנחרצות לשבש את מהלכיה של המהפכה החוקתית, פרי הבאושים של הפרופסור אהרן ברק, היא פועלת לכל רוחבה של החזית, והיא עושה זו בהצלחה לא מבוטלת.
לא, אין כאן ניצחונות באבחת חרב, אין גם צורך באבחת חרב, כי אבחת חרב שכזו עלולה לשפוך את התינוק עם המים, יש לפעול בהתמדה, בנחרצות, שלטון הימין מובטח לפחות לעוד קדנציה, ולכן יהיה די זמן להשלים את המלאכה או לפחות לייצב אותה על קו מספיק רחוק מנקודת ההתחלה. קו מספיק איתן שלא ייסוג עם החלפת השלטון.
ומדוע נדרשת פעולה מקיפה לרוחבה של חזית שלמה? המהפכה הזו עמנו כבר הרבה מאוד שנים, היא הדביקה במגרעותיה הקשות את כל המערכת הציבורית, שופטים בכל הרמות, יועצים משפטיים בכל הרמות, שליחי ציבור ופקידיו בכל הרמות. אנו רואים את השרה שקד שוקדת על מינוי שופטים אשר המהפכה החוקתית היא לצנינים בעיניהם, אך מה יועילו השופטים העליונים החדשים אם מחליפיהם בשנים הבאות יבואו מהאסכולה הישנה והקלוקלת? ומה תועיל הזרמת דם חדש ומקורי בבתי המשפט אם היועצים המשפטיים יושארו מאובנים בקונספציות של המהפכה החוקתית, ויהוו שכבת בידוד מזיקה בין המינהל הציבורי ובין בתי המשפט ה"חדשים".
ומה אומרים חסידי המהפכה החוקתית הישנה והקלוקלת? הם אומרים שאסור לפגוע בשומרי הסף, יש לשמור על העדר זיקה בין השר לבין היועץ המשפטי שלו, זיקה כזו לטעמם של תומכי המהפכה החוקתית לא תאפשר עוד ליועצים המשפטיים לשמור על סף הדלת של המשרדים והשרים השונים מפני פעולות נפסדות, מפני מדיניות נפסדת.
יועצים משפטיים נכבדים, אינכם שומרי סף, ודאי לא שומרי סף מטעם הציבור, אתם לכל היותר שומרי סף מטעם גילדה מצומצמת של "מהפכני משפט" אשר השתלטה על המינהל הציבורי בישראל, ומפעילה אותו בשלט רחוק ממגדלי השן באקדמיה. אנא הציגו לציבור היכן פעלתם למענו, לאיזו קשישה סידרתם מיטה מתוקף חובתכם כשומרי סף, לאיזה אסיר דאגתם למזרון אנושי, לאיזה חייל דאגתם לאפטר על-מנת שיוכל לעזור בפרנסת המשפחה? בעיניכם שומרי סף הם אלה התוקעים מקלות בגלגלים של עגלת המינהל, על-פי האינטרסים הצרים של קבוצה מאוד קטנה של אנשים, שהציבור מעולם לא בחר בהם, ומעולם לא היה בוחר בהם לו היו מעמידים עצמם לבחירה.
ואם הייתם באמת שומרי סף, האם אולמרט יכול היה לחגוג? האם פרשת משה קצב הייתה מתפתחת לממדים שהתפתחה? האם מעון ראש הממשלה היה שורף כל כך כסף על חמגשיות לאורך תקופה כה ארוכה?
חברי היועצים המשפטיים, הסוס שלכם נגמר, התורה שלכם פשטה רגל. מי שלא יוכל להשתנות ולהתאים עצמו למשטר חדש שבו היועצים המשפטים הם יועצים ואינם מחליפים את אנשי המינהל, ילך לביתו ויוחלף על-ידי יועץ משפטי שבא לעבוד, ולא כזה המיישם בפועל תורת משפט אבסורדית, המשרתת מיעוט מבוטל, שהשתלט בעבר על מערכת המשפט, "חטף" אותה על-מנת לשעבד אותה לצורך מימוש אידיאולוגיות משפטיות מופרכות מהשורש, ועתה, סוף-סוף מחזירה השרה שקד את בן הערובה היקר הזה, לציבור.

22 יועצים משפטיים
תאריך:  05/11/2018   |   עודכן:  05/11/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
היועצים המשפטיים אינם שומרי הסף
תגובות  [ 14 ] מוצגות  [ 14 ]  כתוב תגובה 
1
הגיע הזמן לעשות סדר חדש!!!
אקטואלי  |  5/11/18 17:48
2
יועצים משפטיים
אני1  |  5/11/18 17:50
3
אתה טועה כאן , הלפרין
שלמה המגיב  |  5/11/18 20:18
 
- כנראה לא הבנת את כוונתו של
במבה  |  6/11/18 04:33
 
- היועצים לא מנהלים שום דבר
שלמה המגיב  |  6/11/18 09:51
 
- התייחסות
ה.א  |  6/11/18 11:33
 
- "להתאים את עצמו או ללכת" ?
שלמה המגיב  |  6/11/18 17:01
 
- להתים עצמו לדרך הישר או ללכת.
ה.א  |  6/11/18 20:59
 
- "ישר" , אדון ה.א. ?
שלמה המגיב  |  6/11/18 22:09
 
- לא אמרתי מילה וזילבר הולכת
ה.א  |  7/11/18 02:26
 
- אתה צודק בהחלט בנקודה זו
שלמה המגיב  |  7/11/18 10:27
 
- הפער אם כך אינו כל כך עמוק
ה.א  |  7/11/18 14:27
4
מר הלפרין, פעם סגדת לברק, מה
לא מכאן  |  7/11/18 11:57
 
- אמת, האמנתי מאד בדרך הזו
ה.א  |  7/11/18 14:31
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורי שרגיל
אין זרים, אומר פתגם מימי מתן תורה בהר-סיני, אלא יהודים    עברים – הם נקראים, מן העבר האחר, אותו עבר שאיש מן הישוב אינו רוצה להיוולד בו או לעבור אליו ולחיות בו
משה נסטלבאום
תכירו רון קובי, קוסם מטבריה, שלקח את העיר בהליכה, מבלי שהוציא שקל אחד על פרסום    איך הצליח איש כמעט אלמוני, לכבוש את העיר רק באמצעות המכשיר הסלולרי שלו? לקרוא ולא להאמין
יצחק מאיר
א: לכל זמן ועת לכל חפץ תחת השמיים: ב עת ללדת ועת למות עת לטעת ועת לעקור נטוי: ג עת להרוג ועת לאפוא עת לפרוץ ועת לבנות: ד עת לבכות ועת לשחוק עת ספוד ועת רקוד: ה עת להשליך אבנים וכת כנוס אבנים עת לחבוק ועת לרחוק מחבק: ו ת לבקש ועת לאבד עת לשמור ועת להשליך: ז עת לקרוע ועת לתפור עת לחשות ועת לדבר: ח עת לאהוב ועת לשנוא עת מלחמה ועת שלום [קהלת פרק ג']
עו"ד יוסי דר
שופט מחוזי הרוצה להתקין עצמו לכניסה לבית המשפט העליון של איילת שקד מוצא עצמו תוהה בינו לבינו: מה משמעות שופט שמרן? מה מסתתר כאן בין השורות?
מייקל רוזן, רוברט הנוק, וויל רוזנצוויג
חברות השקעה מציעות מימון להליכים משפטיים, תמורת אחוזים מהסכום שייפסק לטובת התובעת. זהו פתרון מצוין לחברות טכנולוגיה צעירות, הנאלצות להתמודד מול חברות רב-לאומיות עתירות משאבים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il