X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
מי אתם כותבים יהודים ב'ושינגטון פוסט', ב'ניו-יורק טיימס', טוראים בצבא השנאה לטראמפ, שתחביאו את האמת, האחת והיחידה, שבתקופת אובמה נרשמה עלייה תלולה במספר ההתקפות האנטישמיות?
▪  ▪  ▪
חאיר בולסונרו [צילום: סילביה איזקוורדו/AP]

אחד הפסיכיאטרים בארה"ב ריצ'רד פרידמן (כמובן יהודי) קבע כי נשיא ארה"ב דונלד טראמפ מפזר שנאה. עקב הפיזור הנ"ל, הוא טוען, הטרור שנעשה לאחרונה, הושפע מהשנאה ועל כן התרחש... אבל הן השנאה של טראמפ אינה מופנית כלפי יהודים, אז מדוע דווקא יהודים נפגעו?
עוד אחד ששנאתו לטראמפ העבירה אותו על דעתו, ומאז נבחר טראמפ נמצא הפרידמן הזה עם ידידיו היהודים הדמוקרטים, ב'דיכי', ב'דאון', ב'דכדוך', ממש כמו חבר מרעיו בישראל. אז מי יכול לסמוך על רופא כזה, שבעצמו צריך פילולים של פרוזק?
מאותה סיבה של שברון לב, הפסיכיאטר פרידמן יוציא עוד מעט מרשמים גם לז'איר בולסונארו נשיא ברזיל. שבוע רע לשמאל הקיצוני, הוא טוב ליהודים, ושבוע טוב ליהודים, הוא שבוע רע לשמאל הקיצוני. הנשיא הברזילאי מכונה 'דונלד טראמפ הברזילאי', וכבר ראינו שהמחבלים התקשורתיים מתעבים אותו, כי הוא הולך להעביר את השגרירות הברזילאית לירושלים, וכך אמר: "ישראל היא מדינה ריבונית. אם אתם מחליטים על עיר הבירה שלכם, אנו נלך לפי זה כמובן והשגרירות תעבור במהרה לירושלים", הולך לסגור נציגות של אש"ף, הבטיח שישראל יכולה לסמוך מעתה ואילך על הקול של ברזיל באו"ם, ואם לא די בכך, בנימין נתניהו ראש הממשלה הוזמן לטקס הכתרתו לנשיא.
גם בולסונארו יודע, כי לא ירווה נחת משמאלניו, כי: " השמאל הולך עם הספר הקומוניסטי של לנין, ותמיד השמאל מאשים אחרים במה שהוא מגלם". גם בברזיל היה זה השמאל הליברלי נגד הימין השמרני, שמאל ששלט ללא מיצרים בברזיל הענקית, והברזילאים קצו בהם והעלו את הנשיא שדיבר ברור נגד תחלואי המערכת שהשחיתה את הערכים הבסיסיים ביותר של חברה מתוקנת. ברחובות בהם עברו האדומים, בלטה הרוח הרעה, האלימות, ומנגד, אלה שהניפו את דגלי ברזיל חייכו בעיניים בורקות, על שהצליחו לגרש את החושך של הממשל המושחת ששלט במשך שלוש קדנציות נשיאותיות.
מי אתה?
הראיון הראשון שהעניק הנשיא הברזילאי היה לעיתון 'ישראל היום'. ואצל השמאל כמו בשמאל, אם אתה פרו ישראלי, מיד קוראים לך בשמות, אבל אם אתה הצורר אובמה, שהפעיל לחץ אטומי על ישראל שתסכים לנטוש את הר-הבית ואת חברון, שכל כך רצה שלאירן תהיה פצצה אטומית, כדי שברבות הימים תנחת לה בישראל, אז, אתה כמובן חף מכל שנאה.
האמת היא שבשנים האחרונות הפכה שנאת יהודים לשגרה בארה"ב. מדי יום יהודים חווים השמצה והפחדה בקמפוסים מאנטישמים שמאלנים. רק להזכיר שמנהיג האיסלאם האמריקני לואיס פרחאן כינה את היהודים "טרמיטים", ולא הייתה תרעומת על כך. אתרי חדשות שמאלניים כמו הניו-יורק טיימס מוצפים בטוקבקים אנטישמים, ניאו נאצים פותחים ערוצי תקשורת של שנאה ליהודים, והיהודים עצמם כמו הפסיכאטר פרידמן מאשימים את טראמפ. במקום לדבר על הדברים שמתרחשים, להישיר מבט למציאות ולחשוב איך מתמודדים עם ההשמצות, הסרטונים האנטישמים, הם מפנים אצבע מול טראמפ.
עורך מגזין 'אטלנטיק' היהודי ג'פרי גולדברג היה ידיד טוב של אובמה, והוא פרסם מאמר באלה המילים: "כל אסטרטגיה שנועדה להעצים את הביטחון של יהדות אמריקה צריכה לנדות יהודים שתומכים בטראמפ, יש לסרב לקבל את כספם, יש להרחיק אותם מבתי הכנסת, הם מסכנים את היהדות". מי אתה, עוד פרוזקאי שתטיף לנדות יהודים? מי אתה, ידיד הצורר אובמה שתקרא להחרמת 25%, מיהודי ארה"ב שתומכים בטראמפ?
מי אתם כותבים יהודים ב'ושינגטון פוסט', ב'ניו-יורק טיימס', טוראים בצבא השנאה לטראמפ, שתחביאו את האמת, האחת והיחידה, שבתקופת אובמה נרשמה עלייה תלולה במספר ההתקפות האנטישמיות? ועוד איזה גרינבלט שעבד בבית הלבן אצל אובמה, גם הוא מאשים את טראמפ בליבוי השנאה ליהודים? כמה אפשר לרמות, לשקר? מילא אותם כוכבי קולנוע גויים שעוברים מבית לבית כדי לשכנע את הבוחרים האמריקנים להצביע נגד טראמפ? אבל למה אתם?
ידידות כנה
ממתי היה ליהודים ידיד אמת של ממש, בבית הלבן? האם הנשיא רוזוולט שכיהן בשנים 1932-1945 וידע על-פי תצלומי אויר של מחנה אושוויץ, מה מתרחש שם, ולא נקף אצבע! היה טוב יותר? כידוע שיגר מנהל מחלקת ההצלה היהודית ליאון קובוביצקי מכתב אל הנשיא וביקש ממנו כי יפציץ את המשרפות באושוויץ, את מסילות הברזל שעליהם דהרו רכבות מדי יום עם רבבות יהודים. מאחר ש-2,800 מטוסים אמריקנים חגו שם. והתשובה הייתה: "אין באפשרותנו לבצע זאת! או הנשיא לינדון ג'ונסון, שהתחמק מההתחייבות של קודמו אייזנהאור מימי מבצע סיני, לפרוץ את מצרי טיראן אם תחסום אותם מצרים ביום מן הימים. לפני מלחמת ששת הימים אמר ג'ונסון לשר החוץ אבא אבן, כי איננו מוצא את ההעתק מהמכתב. כאשר במלחמת ששת הימים נכנס צבא מצרי לתחום סיני, לא פעלה ארה"ב למלא את הבטחתה, וישראל נותרה בודדה.
זו הייתה אמריקה. כך היה יחסה למדינת ישראל, אז מה אתם רוצים מטראמפ הנשיא הטוב ביותר שהיה אי-פעם, ותמורת ידידותו הכנה, היהודים האמריקנים המשפיעים לא חדלים מלגנות אותו כאנטישמי. איזה דוגמה אתם מותירים לנשיאים הבאים, שלא כדאי יהיה ל תמוך עוד ביהודים?
מאז ומתמיד לחם חוקו של השמאל היה התרת דם. מזה 50 שנה זה מופנה בישראל בעיקר נגד המתיישבים ביש"ע ונגד החרדים. "צריך לתלות את כל החרדים על עמודי חשמל" אמר פרופ' עוזי אורנן ב'כל העיר הירושלמי'. ואפרים סנה ח"כ ושר לשעבר בעבודה, אמר כך:"צריך לשבור להם את העצמות, להעמיס אותם על משאיות ולזרוק אותם באיזו פינה". אלה מרעילי הבארות בארצנו, והשמאל האמריקני אינו מפגר אחר עמיתו הישראלי, והכינויים שהדביק להם טראמפ, הם עוד מתונים ועדינים.
דונלד טראמפ סגר את השגרירות הפלשתינית בוושינגטון, הוציא את ארה"ב ממועצת האו"ם לזכויות האדם, הפסיק מימון לאונרא ולרשות הפלשתינית, ביטל את הסכם הגרעין עם אירן, והשמאלנים אצלנו אינם מפסיקים לנפנף באצבעם ולהודיע לנו: "אתם עוד תתגעגעו לאובמה". וזה מזכיר את הסיפור הבא: אורח עני התיישב בביתו של קרובו העשיר ונראה שאינו חושב לעזוב. פקעה סבלנותה של בעלת הבעית ואמרה לו... תמהה אני שאינך מתגעגע לרעייתך ולילדייך. התמלא שמחה האורח העני ואמר: אין בעיה, מיד אכתוב להם שיגיעו גם הם לכאן.
אז לא. הסירו דאגה מליבכם. לעולם לא נתגעגע לאובמה.

תאריך:  05/11/2018   |   עודכן:  05/11/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הפרוזקאים
תגובות  [ 10 ] מוצגות  [ 10 ]  כתוב תגובה 
1
מאמר עצום של אשה נדירה וחכמה
יישר כוח ותודה  |  5/11/18 12:07
2
מגיב 1 הוציא את המילים מפי
אראל.ס  |  5/11/18 14:18
3
מי צריך לקחת "פרוזאק" ?
שלמה המגיב  |  5/11/18 16:46
 
- ואיפה
שמ   |  6/11/18 14:19
 
- היא גם "משקרת" , אדון שם
שלמה המגיב  |  6/11/18 18:48
 
- רק מטומטם לא מבין מהו ה"סיוע"
יהודי אחד  |  7/11/18 01:49
 
- מי כאן "המטומטם" , יהודי אחד ?
שלמה המגיב  |  7/11/18 10:11
 
- חדש.פותח תכשיר פלא נגד עלוקות
עלוקה המגיב  |  10/11/18 20:37
4
שאפו. היטבת כתוב. ל"ת
תל אביבי  |  6/11/18 02:57
5
הזמן עם טראמפ הוא הטוב ביותר
חיים לוי  |  9/11/18 08:21
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק מאיר
אמת, אין חי היכול להבין המוות של הוא עצמו מה הוא, אבל הוא יכול לפחד    אולי זה כל שאפשר, שיכול האדם להבין במותו, לפחד    כי אם יפחד, לא יעלה המוות בפיגומים, לא ידהר מולו בנתיבים אסורים, לא ישפוך את דמו בדמו
יורם אטינגר
בחירות אמצע כהונת נשיא אמריקני מכרסמות, בדרך כלל, במספר נציגי מפלגת הנשיא בשני בתי הקונגרס, כפי שארע בבחירות אמצע כהונת הנשיאים אובמה, בוש הבן, קלינטון, בוש האב, רייגן, קארטר, פורד, וכו'
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי    והפעם - שיסוי, דרוש שיטור, קללה, והפעמונים יצלצלו    חודש טוב
אסתר שניאורסון גרי
צחי הנגבי נהג בכסילות רבה כשהגיע למחול השדים הזה, על תקן הנאשם    מה ציפה לשמוע מהם? הרי ברור היה שתופי הטם-טם והנהמות חסרות הפשר, ירקיעו עד מעלה, כאשר נפל זה לידיהם כפרי בשל
יוני בן-מנחם
ישראל הפרה את שתיקתה בפרשת רצח חאשוקג'י והיא חוששת שצעדי התגובה הבינלאומיים יחבלו במאמצים לרסן את תוקפנותה של אירן. ארה"ב חייבת לקחת בחשבון את האינטרסים הביטחוניים של ישראל ואת ההשלכות האזוריות של כל סנקציה שתוטל על סעודיה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il