X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
בועז הרפז הודה בזיוף המסמך שנקשר בשמו במסגרת מסע הבחירות של יאיר לפיד לכנסת, הוא פרסם את המסמך מאולפני ערוץ 2 האם יאיר לפיד יתנצל? האם יחזיר את המיליונים הרבים שקיבל כמימון בחירות?
▪  ▪  ▪
לפיד. [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]

2010 – יאיר לפיד מקים מפלגה כבר כשנתיים, ובמקביל משדר לנו את "אולפן שישי" מול 400 אלף צופים כל שבוע. תעמולת בחירות לא רק חינם חינם אלא עם משכורת נכבדת בצדה.
ציבור רחב ידע, ציבור רחב אחר חשש שהמסך הזה הוא תעמולת בחירות אחת גדולה, רק יו"ר מועצת העיתונות טמנה ראשה בחול, ולא ראתה בזבל החדשותי הזה כל פגם.
בהמשך נודע מפיו של רביב דרוקר שיאיר לפיד לא בא מהחלל הריק אלא היה שליחם של החברים המכובדים מהמרכז (המדושן) הבינתחומי בהרצליה, והמרכז הזה הימר אז על שני סוסים במקביל, סוס אשכנזי רמת אביבי לבן, יאיר לפיד, וסוס בת ימי שחור – שלומי לחיאני. הלבן התמחה בברברת והשחור התמחה במעש. כולם יודעים איך סיים לחיאני את המרוץ. הוא סיים אותו עם מצלמות ערוץ 2 אשר בניגוד בולט ובוטה לחוק, מלוות את המעצר, כאשר יאיר לפיד הוא באותה עת בכיר המגישים בערוץ 2, ומקים במקביל מפלגה, ויואב סיגלוביץ' אז ראש אח"מ במשטרה, הוא מזה כמה שנים דמות מובילה במפלגתו של לפיד. אני לא יודע אם אתם מרגישים סירחון עז באף, אבל אני מרגיש.
ובואו נחזור למסמך הרפז. הרפז הוא בחור מאוד מוכשר ומאד מסוכן, הוא כבר נענש (משמעתית) פעם אחת על חריגה מכללי אבטחת מידע, אך מוחו קודח, יש לו זיכרון מאוד מאוד ייחודי, הוא מאוד יצירתי, והוא יודע המון. הרפז הוא לדעתי פצצת מידע מהלכת, אשר לכל אדם בסביבתו רצוי לשים לב אם הרפז מקפיד על שמירתו אם לאו.
להרפז יש גם עסקים. קירבת בכירי מערכת הביטחון לעסקים אלה לא יכולה להזיק, ולכן הרפז הסתופף אז, וייתכן שגם בזמנים אחרים, בקרבתם, וכאיש ידידותי לסביבה הוא ודאי ניסה גם לעזור להם.
בהקשרים אלה חייבים אנו לראות את ההסדר שנחתם עמו 8 שנים לאחר ביצוע העבירות: של"צ בתמורה להודאה בזיוף המסמך והשימוש בו, תוך מחיקה מכתב האישום של סעיפים פליליים חמורים נוספים, וכאשר אלה ההקשרים, ברור מדוע מערכת אכיפת החוק התכופפה כל כך נמוך, עד כדי השפלה רבתי של החוק והסדר הציבורי, במטרה להגיע עם הרפז להסדר.
ומה נותר? נותר הדיווח העיתונאי של חבורת פלצנים בראשות יאיר לפיד על אותו מסמך. דיווח אשר אם ניתן לשקול אותו במנדטים ובכסף, אפשר להעריך שיש לו משקל כבד ביותר ב-19 המנדטים שקיבל לפיד בבחירות עם המימון הממלכתי הרב שליווה את אותם מנדטים.
בשחיתות מן הסוג המלוכלך והמזוהם הזה, יאיר לפיד, או יותר נכון החבורה הפלצנית שמסביבו שהוא, לפיד משמש לה פריזנטור בלבד, יכולה ללמד את ביבי נתניהו שיעורים פרטיים.
האם נשמע התנצלות? הם מישהו יבקש סליחה על ה FAKE FAKE FAKE NEWS אלה?

יאיר לפיד - פייק ניוז - והמיליונים המושחתים
תאריך:  19/11/2018   |   עודכן:  19/11/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
האם יאיר לפיד יתנצל
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
לפיד, המורה לשחיתות של נתניהו
ה.א  |  20/11/18 09:41
2
מאמר טוב. הכל נכון. סיפור
לפיד לא יתנצל  |  21/11/18 05:13
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסי אחימאיר
ילדים יהודיים לא יוולדו עוד בעזה. החלום לשוב לרצועה על-מנת להתיישב בה מחדש - כבר לא יתגשם    לא יהיה מנוס מכך שכל עוד החמאס הוא השליט, לוחמים ישראלים הם אלה שישובו אליה, במוקדם או במאוחר, רגלי, או טנקים ונגמ"שים, עם עוצמת אש כבדה
גרשון הכהן
השיח אחרי כל הסדרה או הפסקת אש נוטה להציב במוקד את "אובדן ההרתעה". תגובתו של חמאס בעוצמתו המתריסה מעלה את השאלה מדוע הנהגת חמאס שכנראה אינה מעוניינת במלחמה, מרשה לעצמה להעז בהסלמה כזו, בהתהלכות ללא מורא על סף המלחמה? מן הצד הישראלי, מתבקש הסבר מה מונע מממשלת ישראל מהוראה לצה"ל להכריע את איום החמאס
מוטי פלד
"חגיגה דמוקרטית"! זועקות הכותרות בעיתונים ובאתרים השונים תוך ניסיון לשכנע את האזרחים להטריח את עצמם ולהצביע    אמנם, כתוצאה ישירה מבזבזנות מופרזת של מפלגות ומועמדים, מאות אלפי אזרחים נהנים מהכנסות בלתי צפויות, כל אחד ואחת עם הקומבינה שלו    כסף רב "נשפך" למשק שזה דבר טוב, אולי היחיד שטוב...
יוסף אליעז
אכן רצועת עזה מציבה בעיה קשה בפני ישראל, בפני תושביה ולמעשה בפני כל העולם    בינתיים כל הניסיונות לשוב ולאחד את ערביי עזה עם ערביי יהודה ושומרן עלו בתוהו
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי    והפעם - דרוש ניצחון, מטרידים, סודות דולפים, בלתי-חוקי לכאורה, ולהגדיל התקציב    שבוע טוב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il