X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
חגיגת הבחירות החלה, הקומבינות בדרך ההשמצות כבר מוכנות, הדילים נרקחים בסתר הלכלוכים יקבלו חיים משלהם שירי האירוויזיון כתשדירי בחירות למאי 2019
▪  ▪  ▪
גנץ. כוכב עליון [צילום: משה שי/פלאש 90]

הלפיד הדועך
הלפיד שהולך לפני המחנה שכח את הפגישות עם מילצן ועכשיו את הפגישות עם מוזס. נראה לי קצת מוקדם מדי למחלת השכחה פרט כמובן לכל אי-השגב. מוזר - איך פוליטיקאי ששואף גבוה גבוה, מטיף לאחרים ושוכח את עצמו.
צהרות מיותרות
ההצהרה של גנץ בנאום הכלניות הייתה מוקדמת ומוגזמת, ההצהרה של רגב הייתה מיותרת ולא נבונה. מסקנה - פוליטיקה זה לכלוכים ונכלולים.
השקד המר
המאבק בין שקד למנדנבליט בפרשת היועצת זילבר הגיע לפשרה. במקום דינה זילבר יופיע אריאל זילבר באומר או בצליל ושקד תישאר בממשלה והיועץ... ימשיך לייעץ (דינה של זולברג יקבע בנפרד).
קיצוץ
קיצוץ רוחבי בתקציב להגדלת המשכורות של שוטרים, שב"כ ומוסד. המבקרים זה על חשבון הציבור וכל אלה הם לא הציבור שמגינים על המבקרים חוצפנים. ציבור נבחר יקטן שעושה ימים, לילות, חגים ומועדים למען ביטחון המדינה.
המשחק פוקר - ופני פוקר
נתניהו שיחק פוקר עם בנט, החזיק את הקלפים חסויים וברגע הנכון שלף את הג'וקר שהכריע את המשחק. בנט איים ואכל אותה עם שקד מר ולבונה. בנט הודה באדיבות שהפסיד והאולטימטום היה מוגזם, אם לא מבצעים אותו.
גנץ - כוכב עליון
כל אלה שבונים על גנץ ככוכב התורן הבא בפוליטיקה תהיו מוכנים שיתברר כברווז צולע או כברוז פוליטי ותזכרו את שחק מופז, ברק, מרדכי כל אחי.
שרה לא שרה אבל מנגנת
בהתייעצות שבין ראש הממשלה, שר החוץ, שר הביטחון, שר הבריאות - הוחלט פה אחד כי שרה תמשיך ללוות את ראש הממשלה בכל נסיעותיו גם בעתיד למען בטחונו כדיילת אישית.
B>>
הכונו לבחירות ב-2019
חגיגת הבחירות החלה, הקומבינות בדרך ההשמצות כבר מוכנות, הדילים נרקחים בסתר הלכלוכים יקבלו חיים משלהם שירי האירוויזיון כתשדירי בחירות למאי 2019.
גישור במעונות
פרשת המעונות של שרה הולכת לגישור בהסכמתה, כל הנושא טופל מלכתחילה בצורה לא נבונה, היה מקום להוריד מתקציב המעון את סכום החריגה 2019 - עדיין לא מאוחר.
פעמוני משיח
  • אני שומע פעמוני משיח גדעון לוי במאמר ב"ארץ", משבח את נתניהו על מנהיגותו שמונע מלחמה מול לפיד, גבאי לבני, ברק.
  • התרגיל הפוליטי של ליברמן ביבי שר ביטחון גלנט צריך להצטרף לליכוד איווט מחפש מנדטים וחמאס חוגג בצורה מגוחכת. הבחירות ב 2019 כבר החלו.
  • שמעתי את התגובות של לבני גבאי לפיד ברק ופרשנים על הפסקת האש וכמעט בכיתי מרוב צחוק על דברי הסרק שלהם ששלובים בתפיסתם הלקויה.

תאריך:  26/11/2018   |   עודכן:  26/11/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
משלי אברהם
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
רשימה משעשעת ונכונה. הכל
מדוייק  |  27/11/18 07:24
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (א)
רפי לאופרט
שנה לבחירות היא "שנת-בחירות"    השאלה מי יעמוד בראש הממשלה הבאה הוכרעה כבר (ראו להלן)    השאלה הפתוחה היא לאן הולכים וכיצד - על כך יצטרך העם להכריע בבחירות אלה
מירב ארד
ראש הממשלה התייחס בפתח הישיבה להודעת השרים בנט ושקד הגיב ואמר: שמח שהמאמצים נשאו פרי. אסור שהקבינט יהפוך מכשיר להדלפות. ביטחון ישראל הוא מעל הפוליטיקה
מוטי פלד
"חגיגה דמוקרטית"! זועקות הכותרות בעיתונים ובאתרים השונים תוך ניסיון לשכנע את האזרחים להטריח את עצמם ולהצביע    אמנם, כתוצאה ישירה מבזבזנות מופרזת של מפלגות ומועמדים, מאות אלפי אזרחים נהנים מהכנסות בלתי צפויות, כל אחד ואחת עם הקומבינה שלו    כסף רב "נשפך" למשק שזה דבר טוב, אולי היחיד שטוב...
מירב ארד
חוטובלי: "מברכת את בנט ושקד על ההחלטה הנכונה להשאר בממשלה"    יו״ר מרצ, ח״כ תמר זנדברג: בנט הוכיח את הפער העצום בין הדיבורים הגדולים לפחדנות הקטנה
עידן יוסף
"לא אגיד מתי נפעל ואיך נפעל. יש לי תוכנית ברורה - מתי לעשות ואיך לעשות, ואנחנו נעשה זאת"    "נמצאים באחת התקופות הביטחוניות המורכבות ביותר, ובתקופה כזו לא הולכים לבחירות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il