X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מהו סוד כוחו של האויב? ערכי המוסר של התרבות שלנו זה לא סוד כוחנו, זהו סוד כוחו של האויב אם נצליח להביס את ערכי המוסר שלנו, ננצח, ואם לא, שאלוהים ישמור עלינו
▪  ▪  ▪
נילחם כהלכה [צילום: פלאש 90]

המלחמה הבאה צפויה להיות קשה מאוד בלשון המעטה. אלפי טילים ורקטות יעופו כאן מכל עבר לכל עבר וירסקו מכל הבא ליד. אולי מערכות ההגנה יצליחו להגן חלקית על תשתיות ובסיסים צבאיים, אך אזרחים ייוותרו ללא הגנה. ממ"דים לא יספקו הגנה נגד טילי ענק. הדרך היחידה למניעת קטסטרופה היא מכה מקדימה שתשמיד ככל האפשר טילים ומשגרים בשעה הראשונה.
הבעיה היא, שטילי ומשגרי האויב מוקפים בשכבת הגנה עבה של המגן המושלם: אזרחים. הגנרלים שלנו יעמדו בפני הדילמה: האם להרוג את אזרחי האויב או לאפשר לאויב להרוג את האזרחים שלנו? אם יהרגו את אזרחי האויב הם יעמדו לדין בהאג וישראל תוחרם. בפעם הקודמת הם בחרו להקריב 70 חיילים.
רבותי ההיסטוריה חוזרת. התחושה היא טרום מלחמת ששת הימים. השמיים מתקדרים והאיומים נערמים מכל עבר. כל יום שעובר האויב צובר יותר טילים ויותר משגרים. הוא משפר ומשביח אותם, הן דיוק, הן עוצמה, וכן מסתיר אותם היטב מתחת לאדמה ובין אזרחים.
התחושה היא שאם אנחנו נפתח במכה מקדימה המלחמה תהיה כמו ששת הימים, אבל אם הם יפתיעו היא תהיה כמו יום כיפור. המפתח השני להצלחה הוא התעלמות מערכים, כלומר השמדת המטרות ללא היסוס גם אם המשמעות תהיה המוני אזרחי אויב, לרבות נשים וילדים הרוגים ופצועים. סוף מעשה בהרצאה תחילה, לכן כל שנותר הוא שראש הממשלה יישא נאום באו"ם:
כבוד היו"ר, או"ם אנטישמי נכבד, צופים, אנושות. בוודאי שאלתם את עצמכם האם אני אוהב לראות ערבים מתים ופצועים? חלקכם יופתע לגלות שלא. מה שאני כן רוצה זה שלא ישגרו טילים עלי ועל ילדי. אם אתם שוברים את הראש לתהות על קנקני הרי שהדבר פשוט להפליא: פשוט תתבוננו בראי. כמו שאתם רוצים לספוג טילים, כך גם אני.
פשוט נורא
כדי להגן על מדינתנו, אזרחנו וילדינו ננקוט בכל האמצעים, ואיש לא ימנע מאיתנו לעשות זאת. לצורך כך נשמיד כל מטרה צבאית! האם תוצאות המלחמה עצובות? בהחלט. זאת אנו יודעים מזמן. כולם יודעים. גם אני, גם אתם. גם האויב יודע זאת מצוין, אך למרות זאת הוא רוצה במלחמה, אז הוא יקבל אותה.
האם אני נהנה לראות את תושבי עזה ולבנון נהרגים, נפצעים, סובלים? אתם כבר יודעים שלא. האם אני אקריב את ילדי למען "זכותם הלגיטימית" של חמאס וחיזבאללה לשגר אלינו טילים ולהרוג את ילדי? גם לא. אני אדאג לילדי בדיוק כפי שאתם הייתם דואגים לילדיכם. כפי שאתם מוכנים להקריב את ילדיכם כדי להגן על תושבי עזה ולבנון, כך גם אני. זה נורא פשוט. כל שאלה שיש לכם אלי, פשוט תשאלו את עצמכם.
הבעיה היא כמובן המלחמות בתקופתנו הפכו להיות "מלחמות אזרחים". המחבלים מתחבאים בין האזרחים שלהם ותוקפים את האזרחים שלנו. מדוע זה קרה? אשמח לענות. לא בטוח שתאהבו את התשובה. מכל מקום אין דבר טריוויאלי יותר מכך שבמלחמה שכזו יהיו נפגעים אזרחיים רבים. מי שתמה על כך הוא כמובן גולם.
מלחמה לצערנו זה דבר רע. רע מאוד. אם אני הייתי רוצה בה, אני הייתי אחראי לתוצאותיה. אבל במלחמה, למרבה הצער, בניגוד לטנגו, לא צריך שניים. מספיק שהאויב רוצה בה, אז היא פורצת. אני לא יכול לסרב. צר לי לא פחות מכם שמלחמה זה רע, אך זו טבעה. מי שמאשים אותי בכך שמלחמה זה רע הוא כמובן גולם.
סקרנים לדעת מדוע המלחמה היום היא מלחמת אזרחים ולכן נהרגים ונפצעים המוני אזרחים? אשמח לענות, לא בטוח שתשמחו לשמוע. בגלל טיפוסים שמסרסים צבאות ולא מאפשרים להילחם כמו שצריך. לכן הטרור כה פורח והשימוש באזרחים כמגן אנושי כה מוצלח. למרבה הצער מכיוון שהם אווילים, כוונותיהם הטובות מובילות את האנושות לגיהינום.
שכבה עבה
כך או כך, מדינת ישראל תילחם הפעם כהלכה כדי להגן על עצמה. המשמעות ברורה מאליה: כל מטרה צבאית תושמד! לצערנו, עקב ההיסטריה מפגיעה באזרחים, גרמנו בדיוק לתוצאה ההפוכה, והיום כל טרוריסט מגן על עצמו בשכבה עבה של אזרחים. לכן צפויים הרוגים אזרחים רבים מאוד.
חובתו של כל צד להפריד בין אזרחים לכוח לוחם. צד שאינו עושה כן, האחריות המלאה עליו. אני חוזר: כל מטרה צבאית תושמד, וכל האזרחים המשמשים כמגנים אנושיים יפגעו! זה מאוד מצער אותי, מאוד מאוד, אך לא אוכל להפקיר את ארצי. האופציה הזאת לא קיימת יותר.
במלחמה הבאה ישראל תהיה תחת מטר של מאות טילים ורקטות ממינים וסוגים שונים בו זמנית. לא נוכל להמשיך במשחק הילדים המפגרים הבודקים אם יש אזרח בסביבה, כי אז המדינה תתרסק תוך דקות. לא יהיה לנו מנוס וניאלץ להשמיד מהר מאוד את כל המטרות הצבאיות. לפיכך במלחמה הבאה צפויים הרבה יותר נפגעים אזרחיים מכל מה שידענו עד כה. כמה הרבה? אולי פי עשר, אולי פי מאה, המון.
הכל ידוע מראש. מרגע שתפרוץ המלחמה זה יהיה בלתי ניתן למניעה. הדרך היחידה למנוע את הזוועה היא לפרק את החמאס, החיזבאללה ואירן מטיליהם. אני אומר לכם קבל עם ועולם בצורה הברורה ביותר. אני מכיר אתכם ואני יודע שכבר תוך כדי המלחמה תתחילו ליילל על ממדי הזוועה.
אז גמרנו, אין יותר להתעורר מאוחר. הכל ידוע מראש. רוצים ליילל? עכשיו! רוצים למנוע את הזוועה? פרקו את החמאס, החיזבאללה, ואירן מטיליהם. אין דרך אחרת. כרגע הצפי הוא למלחמה בעצימות עצומה. בדקות הראשונות למלחמה ישוגרו המוני טילים מצד לצד בזירות מרובות. ייתכן שיהיו גם השמדות תשתיות, לבנון ועזה עלולים לחזור לתקופת האבן.
עתיד מר
אנחנו נגן על עצמנו כהלכה, אבל שאף גולם לא יופתע מממדי הזוועה. מי שרוצה לזעוק, שיזעק עכשיו. אין מה להתפלא אחר כך, הכל ידוע כבר עתה. אנחנו נשמיד את כל המטרות הצבאיות, הן מרופדות באזרחים, והזוועה בלתי נמנעת. מי שאוהב לתקוף אותנו שיתקוף עכשיו, אבל מי שיש לו קצת שכל, יבין שהדרך היחידה למנוע את הזוועה היא למנוע את המלחמה, כלומר לפרק את הטרוריסטים מטיליהם.
אנחנו לא עושים מצות מדם של ילדים, אנחנו לא שולטים בכלכלת העולם, אנחנו לא גזע נחות, אין לנו אף ארוך, אנחנו לא כובשים אכזריים. שטפו לכם את המוח, לא מאוחר להתפכח ולבקש סליחה. אנחנו בדיוק כמוכם רוצים לחיות. אם אתם הייתם עושים משהו אחר, אם אתם הייתם מפקירים את ילדיכם לטרור ולטילים, בואו ספרו לי. כמו שאתם הייתם מפקירים את ילדיכם, כך אנו נפקיר את ילדינו. למרבה הצער נראה שגורלה של אירופה עתיד להיות מר משלנו.
אנחנו את הבחירה שלנו עשינו: כל מטרה צבאית תושמד! אם בית חולים ישמש למטרה צבאית נגדנו הוא יושמד! הכדור כולו כעת ביד שלכם. מה תבחרו: לנבוח עלינו או למנוע את המלחמה? הבחירה בידכם.

הכותב אינו מומחה לשום דבר מטעם אף אחד, אך יודע לחשוב לבד.
תאריך:  29/11/2018   |   עודכן:  29/11/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
השיטה של אהרון להכרעת האויב
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
חיים בהכחשה
יוסי שפניר  |  30/11/18 13:15
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
יוני בן-מנחם
סבב נוסף של שיחות בין פתח לחמאס הסתיים בקהיר בכישלון חרוץ והסכם פיוס בין שתי התנועות איננו נראה באופק. כישלון השיחות מהווה מכה למצרים אשר יזמה אותן, ההערכה היא כי בטווח הקצר כישלון השיחות לא יפגע בהבנות הרגיעה עם ישראל וכי מצרים תשוב ותחדשן בעתיד הקרוב
איציק וולף
השר לנושאים אסטרטגיים, גלעד ארדן, טוען כי החלטת הסנאט האירי לקדם חוק להחרמת מוצרי יהודה והשומרון היא חרפה לאירלנד הנובעת מאנטישמיות    על-מנת לאשר סופית את החוק נדרשים הליכים נוספים בסנאט האירי
בעז שפירא
המונח "שטחים" אינו מבטא ערכים, אינו מזהה את הבעלים, איננו משמר את הזיקה שבין אומה למכורתה    ב"שטחים" ניתן לסחור, על "שטחים" ניתן לנהל משא-ומתן, שטחים ניתנים להחלפה ואין במושג הזה היבט של נצח, בוודאי אין קשר לנצח ישראל    ובכלל, שטחים הוא מושג המרחיק תחת לקרב, מה ליהודי בעל נשמה יהודית ול"שטחים"?
אסתר שניאורסון גרי
הממשלה הזו די התרשלה ויכולה הייתה לעשות יותר    בנייה מאסיבית ביהודה ושומרון, ולא בנייה מדשדשת, עיכובים בהריסת בתים של רוצחים ערבים    פשוט לא הורסים, פרט לקיר או חלון, במקרה הטוב
איתמר לוין
דחה את ערעורו של פלשתיני שטען ש-522 דונם בגוש-עציון שייכים לו    אימץ את קביעות המחוזי, לפיהן המשפחה הפלשתינית סתרה את עצמה והשתמשה במסמך מזויף
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il