X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
עמי דור-און פובליציסט
אולי החליטו עורכי העיתון החדשים, לראות את המציאות המתפתחת בישראל והתחזקות כוחו של הימין ולהפוך את העיתון לביטאון מובהק של השיח הימני. עובדה: במקום ברנע השמאלן לא הוצב עיתונאי שמאלני אחר אלא דווקא עיתונאי משורות הימין - עמית סגל. ולא שתגידו שהוא סתם מוטה ימין. עמית הינו עיתונאי צעיר ונמרץ חובש כיפה שקיבל לא מעט פרסים על עבודתו, ושאי-אפשר לטעות בדעותיו ובנטיית לבו. הוא ימין כשר למהדרין. השריד האחרון של השמאל - סימה קדמון
▪  ▪  ▪
ידיעות אחרונות. משנה את פניו [צילום: איתמר לוין]

משהו מוזר מאוד מתחולל בידיעות אחרונות. אולי זה רק חילופי דורות בעקבות הודעת הפרישה של נחום ברנע אחרי 31 שנים בשרות משפחת מוזס, או אולי החליטו עורכי העיתון החדשים, סוף-סוף, לראות את המציאות המתפתחת בישראל והתחזקות כוחו של הימין ולהפוך את העיתון לביטאון מובהק של השיח הימני.
עובדה: במקום ברנע לא הוצב עיתונאי שמאלני אחר אלא דווקא עיתונאי משורות הימין - עמית סגל. ולא שתגידו שהוא סתם מוטה ימין. עמית הינו עיתונאי צעיר ונמרץ חובש כיפה שקיבל לא מעט פרסים על עבודתו, ושאי-אפשר לטעות בדעותיו ובנטיית לבו. הוא ימין כשר למהדרין.
עכשיו, כשעמית מגיע לידיעות אחרונות, שהיה פעם "העיתון של המדינה" ובין כל כותביו היו מיטב מביעי דעות השמאל, נראה כי עתידה להתחיל בקרוב מלחמת עולמות בין השמאלנים לימנים. קרי: בין סימה קדמון, הרואה את עצמה יורשתו של האב הרוחני השמאלני נחום ברנע לבין עמית סגל הקיצוני ימני. בקרב הזה כנראה ינצח עמית וזו אולי הסיבה שבגללה הביאו אותו ל"ידיעות". סימה אינה ותרנית מטיבה ולכן היא תיאבק בכל דרך על מעמדה וזכויותיה שנרכשו במשך שנים. היא תתחנף לממונים עליה, היא תאיים על כל מי שרק אפשר.
מנקודת ראות אחת יש לעמית יתרון מובהק על סימה. הגיל. וזה לא תרגיל. סימה בת 65 והיא כבר לא ילדה ותרמיל הצד שלה מלא בשגיאות עבר, בפרשנויות מוטעות, בשונאים שאינם שוכחים. גם בתוך "ידיעות". בהודעה על השינויים הפרסונליים במעמדו של ברנע שנדפסה בעמוד הראשון של "ידיעות" נכתב כי סיפוריה של סימה יופיעו בעמוד התוכן הראשון. אינני יודע מי הוא זה שניסח את הטקסט, ברנע, סימה או העורך הראשי. כך או כך זה מגוחך. אם לעורכי ידיעות יש הבנה שהובילה אותם לקלוט שמשהו חדש צומח בישראל ולכן הביאו את עמית, אולי יעדיפו קוראי העיתון את עמית הצעיר על פני סימה שעכשיו דרוש לה הרבה יותר זמן להיראות רק מבוגרת ולאו-דווקא צעירה. על כך אפשר לומר - "השמאל, זמנך עבר".

תאריך:  01/12/2018   |   עודכן:  01/12/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"ידיעות"- תחילת מלחמת עולמות
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
עמית סגל לא ימני
מידע פנימי  |  21/12/18 18:51
 
- תודה.הארת את עינינו. ל"ת
לחשוף מתחזים.  |  25/12/18 23:41
2
"ידיעות" הוא ציפיתון! ל"ת
יהודי מפוכח  |  31/12/18 22:28
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מלחמת העיתונים
עידן יוסף
סקר TGI: שיעור ההאזנה ברדיו בירידה קלה של 1.2% בשנה    תחנות גלי צה"ל עוקפות את קול ישראל    החשיפה לעיתונות הכתובה ירדה בכ-5% בשנה
עידן יוסף
היועמ"ש הורה למשטרה לזמן לחקירה את חברי הכנסת מהמחנה הציוני שהיו מעורבים בקידום החוק נגד העיתון המזוהה עם ראש הממשלה    כבל נחקר בעבר באזהרה בפרשה
איתמר לוין
התקשורת הישראלית במצב קשה, ולא רק בגלל האילוצים הכלכליים, אלא גם בגלל שורה של מעשים ומחדלים שלה-עצמה. אם היא לא תתעשת במהירות, קיימת סכנה אמיתית לעצם קיומה של הדמוקרטיה
עידן יוסף
מחיר דמי המנוי לחודש עולה ל-300 שקלים, כדי לסיים את השנה באיזון    מו"ל הארץ: "מספר המנויים המשלמים רק גדל, ואם נקרוס - זה בגלל הירידה בהיקף הפרסום"
עידן יוסף
ראש הממשלה אומר כי הציבור לא מתרשם מהקמפיין האגרסיבי של ידיעותאחרונות, שנשען על סיגרים וחמגשיות    "ידיעות מנסים בכל דרך לקשור אותי בכוח לחקירות שאין לי כל קשר אליהן. הם יודעים שבסוף לא יישאר כלום, חוץ מכמה עשרות חברי הכנסת שנשלחו מטעמם כדי להצביע בעד סגירת ישראל היום"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il