|
1 |
|
|
תגובת רשות האוכלוסין: "הנוהל אשר אינו מאפשר לבני זוג זרים לשהות ולעבוד יחד בישראל קיים זה שנים רבות ומהווה קו מנחה לרשות, כשבבסיסו הרצון לצמצם השתקעות של עובדים זרים שהגיעו מלכתחילה לתקופת עבודה קצובה. על אף האמור, מופעל שיקול דעת במקרים בהם הנסיבות מצריכות בחינה פרטנית. במקרה האמור, מדובר בהורים ובבתם, המהווים תא משפחתי שלם השוהה בישראל וכלל הנסיבות מצביעות על חשש ממשי להשתקעות בני המשפחה ומכאן עמדת הרשות. נבהיר כי העובדים מודעים לסוגיה עוד בטרם הגעתם לעבודה בישראל" איתן, אפילו כאשר דבריך מעוררים סימפטיה, אתה חייב לקלקל עם הצגה לגמרי חד צדדית של התמונה? לא חראם? כל כך קשה להציג גם את צדה השני של המטבע? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
|
|
|
ה.א היה השבת בבית הכנסת. הוא קרא את פרשת שמות. הוא קרא על מלך אכזר שחשש פן ירבו אותם פליטי רעב, שיושבים בארצו תקופה ארוכה כארבע מאות שנה. הוא מבקש לגרש מתוך החדש שיתרבו. ובישראל מבקשים אותה בקשה. עשרות פעמים נסוגה רשות האוכלוסין , ובשבוע של פרשת שמות לא רק שהיא לא נסוגה, רשות אחרת החליטה שכספי פנסיה בשלב זה לא משלמים למכונות העבודה התאילנדי עם. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פרשת השבוע |
|
|
|
|
|
פרעה גירש אותם? הוא אחז בהם, הוא רצה אותם כעבדים, הוא הורה להשליך את בכוריהם ליאור, LET MY PEOPLE GO , עשרת המכות, יציאת מצרים בתוך הים בחרבה, שירת הים, "אשירה לאדוני כי גאה גאה סוס ורוכבו רמה בים" אומר לך משהו מגיב בור ועם הארץ? איזו בורות אוי איזו בורות, איתן, אלה תלמידיך לארון הספרים היהודי? זה מה שהם קלטו? ראשי קש!!! בוא נראה אם יתנצלו. ואנחנו לעומת פרעה לא רוצים אותם כעבדים, ואנו נעשה כל מאמץ שייצאו מפה, איתן לא לוקח אותם הבייתה, טיבי לא לוקח אותם הבייתה, גלאון לא לוקחת אותם הבייתה, ולכן מה שנשאר זה עבדים ואנחנו הומניים לא רוצים אותם כעבדים ומבקשים שיילכו. אפילו נותנים להם כסף שיילכו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
|
|
|
ה.א יהיה כדבריך. אם פיליפינית תיפגש עם עובד סיני ויתנו ביטוי לאהבתם במסגרת ממוסדת אז נחליט לגרשם. אם יעשו זאת בחדרי חדרים בבקשה מותר להם. לך ה.א יש כבוד לכבלים המוסריים של המסורת היהודית, שאהבה כזו תמומש במסגרת משפחתית אצל עובד זר - לא ולא. כי הוא חתם בבואו לכאן שהוא מכונת עבודה. זוגיות תחייב שאחד מהשניים יעוף למולדתו וכל זה ברוח ארון הספרים היהודי.
פרעה לא רצה לגרש את בני ישראל. פרעה לא התאכזר לבני ישראל . הכל זה שטויות של השמאל.
כולנו אחרי ה.א לכבד עובדת זרה ועובד זר שמקיימים יחסים רק לא נותנים לכך ביטוי ממוסד. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א צודק |
|
|
|
|
|
אינני מבין איך התקבצו כל כך הרבה מחרטטים דווקא בשמאל. וכשמעירים להם, אז הסל עקום, הרשת בלויה, והפרקט פגום רק לא סליחה טעות ועוברים הלאה. חבורה מגוכחת ומביכה. איתן תחליף אותם.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פרעה רצה לגרש? |
|
|
|
|
|
אינני מבין איך התקבצו כל כך הרבה מחרטטים דווקא בשמאל. וכשמעירים להם, אז הסל עקום, הרשת בלויה, והפרקט פגום רק לא סליחה טעות ועוברים הלאה. חבורה מגוכחת ומביכה. איתן תחליף אותם.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פרעה רצה לגרש? |
|
|
|
|
|
שבעים שנה להתגשמות חלומם של אבותינו חלום בן 2000 שנה ישראל גברה והביסה את כל אויביה סביב והשפילה אותם ארצה פעם אחר פעם הקימה צבא אדיר שאין שני לו דמוקרטיה לתפארת באוקיינוס ערבי פרימיטיבי ומפגר פיתחה חקלאות המשנה סדרי עולם בלב המדבר הקימה תעשיה טכנולוגית פורצת דרך מובילה עולמית בכל התחומים אור לגויים המשחרים לפתחה ללמוד דרכיה. ארץ זבת חלב ודבש סוחרת עמים המייצאת מעל מאה מיליארד דולר בשנה ומארחת ארבע מיליון תיירים בשנה ועוד היד נטויה ישראל היא נווה מדבר דמוקרטי בישימון הערבי המוסלמי המבוסס בדם רצח ודיקטטורות הללויה ישראל לשנה הבאה לממש את חזון נבאי ישראל במלואו מהטבו אוהליך יעקב משכנותיך ישראל |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ב .ל |
|
|
|
|
|
ה.א, מתעלפ מכך שבמקרים רבים מנעה העמותה "קן לעובד" גרוש של אחד מבני הזוג, למרות שהעובדים הזרים הבאים לארץ חתומים על מסמך לפיו הם רק מכונות עבודה. אם הם חפצים בחיי אהבה כמו שכל אדם זכאי לכך, בל ינסו למסד את חיי האהבה שלהם. או בלשון אחרת מותר לכם לשקר, ולא לטעון שאתם זוג.
בימים שעובדי הרשות קראו את פרשת שמות , הם פעלו בהוראת שר הפנים לפעול על פי אותם קוי פעולה , מהם אנחנו מסתייגים שאנחנו קוראים את פרשת שמות. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
דרעי לא קרא |
|
|
|
|
|
ה.א אתה מבייש את ארון הספרים היהודי. ארון הספרים המבקש בחגי ישראל לשתף את העבד ואת האמה, ארון הספרים היהודי האומר, שמשפט אחד יהיה לך, ה.א, ולגר - לעובד הזר - שבעירך, אתה ובת זוגתך זכאים לחיי אהבה בלי התערבות השלטונות. ואילו עובד זר שמגיע לארץ חותם על מסמך, שאם הוא ייתן ביטוי לאהבתו במסגרת ממוסדת, הרי הוא או בת הזוג שלו דינם להיות מגורשים מהארץ. עצם הדרישה לחתום על מסמך כזה ועצם המאבקים שמתנהלים כאן שנים כדי לא לממש את הצו הלא מוסרי והלא אנושי הזה, בא ה.א הטרחן "הדייקן" ומברבר ומברבר ומברבר. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
די לברבור של ה.א |
|
|
|
|
|
הם מקלקלים לך את השם שלך. אני במקומך הייתי מתבייש בכאלה תומכים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
|
|
|
ה.א הוא אדם דייקן . הוא מביא את תגובת רשות האוכלוסין וההגירה.
אני מאחל למגיב ה.א להיות במצבו של פועל סיני, שעובד עבודה קשה ומאומצת תחת האדמה והוא מצא אהבה עם עובדת פיליפינית. שניהם עובדם כחוק. אם שניהם היו עושים סטוצים, שום רשות ממשלתית לא היתה גוררת אותם לבית משפט. אך מאחר והפיליפינית חשה צורך להיות נאמנה לדתה וסיני מאוהב במי שמנקה את החרא של זקנים בישראל, הם פשוט מיסדו את יחסיהם. טוב שישנם בישראל ארגונים של "יפי נפש", שהתנדבו לסייע להם שלא יוצא הצו שאחד מהם חייב להיות מגורש. ומר ה.א, עליך מוטלת האחריות לדייק ולקבוע אחרי בדיקה כמה עימותים משפטיים כאלו מתקיימים, כשרשות ממשלתית מביישת את ארון הספרים היהודי |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א יחי הסטוץ |
|
|
|
|
|
בנושאי הגירה יש בעיות מוסריות לא קטנות, ההחלטות הן קשות, אני משוכנע שרשות ההגירה לא חפה מטעויות, וייתכן שאף במקרה זה היא טועה. בכל מקרה, יש במדינת ישראל בית משפט אשר מאד מקפיד על זכויות אדם, וראוי שאיתן או כל אדם/חבר בני אדם אחרים יעלו את הנושא בפני בית המשפט, ובית המשפט יחליט. בלי שום קשר, איתן עושה עבודה עיתנאית, ועבודה עיתונאית ראוי שתהיה מדויקת ומאוזנת, אין לי כל בעיה עם הביקורת של איתן על רשות ההגירה, יתרה מכך, יחד עם הבאה לידיעת הקוראים את תגובת הרשות, אפילו כתבתי שעמדתו של איתן מעוררת סימפטיה, והסימפטיה הזו לא השתנתה על אף הבורות, חד הצדדיות, וחסר התבונה שבתגובות משמאל. עם זאת מינימום של עבודה עיתונאית היא הבאת תגובת ה"קורבנות" אשר במקרה זה פורסמה בעיתונות. לא הייתי מצפה מאיתן שיפנה לרשות לתגובה, זו היתה ודאי ציפיה מוגזמת, אך להימנע מלהזכיר תגובה שפורסמה כבר, זו עבודה עיתונאית מאד מאד לוקה בחסר. איתן בזכות מותח ביקורת על פי קוי מחשבתו והאידיאולוגיה שלו, והוא ודאי לא היה רוצה שאחרים יימנעו מביקורת על כתיבתו - דמוקרטיה, חופש ביטוי - וודאי גם שאר המגיבים רשאים לבקר את מי שחפצו, אך קצת יושר, הגינות ושום שכל לא יזיקו. בכלל לא יזיקו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
|
|
|
חוץ ממוטי יוגב שהיה מוכן לעלות עם טרקטור על בית המשפט, העם מקבל בהכנעה , בין אם מסכים ובין לא , את הכרעות בית המשפט בכבוד רב. רשות ההגירה עד כה נמנעה מלתבוע לדין עובדים זרים שבאו כחוק לישראל ברגע שמיסדו את אהבתם.
כל אחד יקבל בהכנעה את הכרעות בית המשפט, אבל לכל אחד יש זכות להביע את דעתו, שרשות ההגירה החליטה להתנהג באופן בלתי מוסרי. כי אם זוג יחליט לתת ביטוי לאהבתו לא במסגרת נישואין, הרי זה בהחלט לא יזכה לתביעה משפטית.
מותר לנו כיהודים לחלוק כבוד למאוויים נפשיים של עובד זר, למאוויים שהם מנת חלקו של כל אדם. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
די לטרחנות. |
|
|
|
|
|
וגם האתיקה העיתונאית שלו. מחלה קשה. לא התרגל שמישהו אחר מנהל את העננינים, ופי מאה טוב יותר מהשמאל. איתן תעבור עם חסידיך השוטים לימין החדש, אולי תלמדו פרק ביהדות, בארון הספרים ובבטחון ישראל. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
|
|
|
אתה , ה.א, שיודע כי קין והבל הביאו מנחות מן האדמה , חברך מגיב ותיק שיודע שאבא של יפתח ספקטור הטייס שהשתתף בהפצצת הכור האטומי בעיראק, היתה הצדקה להיסטוריון האהוב עליו להלעיז את שם אביו אחד מכ"ג יורדי הספינה שעשרות שנים כבר נמצא בתהומות הים, חברך ב.ל שמגלה שנאה תהומית לאשכנזים - אתם כולכם גאוני הדור |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א אתה גאון |
|
|
|
|
|
היכו ההתנצלות על ההטעיה הגסה?!, מגיב מטעה את הגולשים, כותב לנו כי פרעה רצה לגרש את העבריים ממצרים, בעוד שהאמת המקראית היא דווקא הפוכה, הם רצו לצאת, אך פרעה מנע זאת בעדם. אז האם השקר וההטעיה היוא לחם חוק של מגיבי השמאל במדור? האם השקר הוא לחם חוק ל השמאל בכלל? האם הם מכזבים ומטעים את הציבור גם בנושאים האחרים בהם הם מתבטאים? לו היו מתנצלים ניתן היה להבחין בין פליטת קולמוס לשקר, בין טעות להטעיה, ומשאינם מתנצלים אפילו כאשר מראים להם באותות ובמופתים כי הם טועים, כל אפרות של טעות הופכת כמובן להטעיה בכוונה, וכל סיכוי לכשל לשוני בתום ללב הופכת כמובן לכזב במזיד. הם לא נולדו כך, החינוך הסטאליניסטי הביא אותם לידי כך. זה מה יש. איתן תחליף אותם, תחליף את להקת החסידים השוטים שמלווה אותך. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
|
|
|
יש כאן מגיב המבקש שנבקש את תגובת רשות ההגירה והאוכלוסין.
אין מקום לבקש תגובה ממי שעומד מאחורי תקנה לא אנושית, לפיה עוזרת סעד פיליפינית היא רק מכונת עבודה, אין לה צרכים וכמיהות כמו לכל בן אנוש לפי הבנת רשות ההגירה. אם מתוך מניעים מצפוניים היא מבקשת לתת ביטוי ממוסד לחיי האהבה שלה מבחינת רשות ההגירה היא עבריינית. היא או בן זוגה חייבים לעזוב את הארץ.
לפי גרסת מגיב בשם ה.א יש בית משפט . אני לא נמנה אל אלו שמבקשים לעלות עם טרקטור על בית המשפט כשדעתי לא נוחה מפסיקותיו. אבל שמורה לי הזכות לחלוק על החלטות בית המשפט. נותרה לי הזכות להביע דעה שכבוד בית המשפט טועה.
ואני הייתי מצפה שחוק אחד יהיה לאזרח ולגר הגר איתנו . המוסר של ספר במדבר פרק ט"ו לא פג תוקפו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רשות עברינית. |
|
|
2 |
|
|
עובד סיני העובד ברישיון כל יום 12 שעות מתחת לאדמה במנהרות הרכבת התחתית, אם הוא הכיר עובדת עם רישיון עבודה שהגיעה מהפיליפינים כדי לסעוד קשישים, ושניהם החליטו לתת לאהבתם מסגרת קבועה , אחד משניהם מחויב לעזוב את הארץ.
תאילנדית צעירה פגשה תאילנדי צעיר , שניהם עובדים קשה בבתים שונים במתן סעד לקשישים, והם החליטו לאותן שעות של אהבה מסגרת ממוסדת, במקרה הזה אחד משניהם חייב לעזוב מיד את הארץ.
זו תביעה שמביישת את היהדות, כשהיא נשמעת מפי רשות המדברת בשם היהדות. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רשות האוכלוסין |
|
|
|
|
|
אנרכיסט (או אנרכיסטית) מדבר בשמה של היהדות...
אוי דבילים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
3 |
|
|
קומוניסט נתלה על ארון הספרים היהודי ועל בבא מציעא...
ליצן. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מגיב ותיק |
|
|
|
|
|
מגיב ותיק נציג נאמן של הליצנות. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
הליצנות |
|
|
4 |
|
|
חובה ליישם את הדרישה המוסרית והאנושית - משפט אחד יהיה לגר ולאזרח. מפלגות דתיות נצמדות לריטואל הדתי ועליו נהרגים, אך מוכנים לבעוט בעיטה גסה בספר המדבר פרק ט"ו פסוק ט"ו.
בחברה הישראלית ובחברה הדתית מתרחש אסון. הרטואל הדתי מקבל מעמד בכורה, ואילו הציווים המוסריים והחברתיים נזרקים לשוליים.
לזכור את ישעיהו נ"ח הלועג לרטואל הדתי - "הזה צום אבחרהו???" ישעיהו דוחה את בחירת עינוי הנפש בצום, אם היא אינה משלבת עשייה מוסרית, חברתית וסוציאלית. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לא לרטואל הדתי |
|
|
5 |
|
|
"זה סביר בהחלט" להחתים כל פועל סיני שיורד למנהרות בתל אביב , פועל תאילנדי העובד בחממות בערבה ופיליפיניות שמנקות את החרה של סבא וסבתא שלנו , כן להחתים אותם , שאם בשנוצת העבודה הקשה שהם מבצעים הם יבקשו להוסיף נורמליות של אהבה - של בעל ואשה - הרי רק אחד מהם יוכל להישאר בארץ. מדובר באנשים שהמצוקה הכלכלית הביאה אותם לעבוד כאן ולהשתכר כך שיוכלו להיטיב את חייהם בארצות המוצא שלהם. אך אנחנו אתהנדיבות הכספית מתנים בעוק חיי אהבה ממוסדים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
"זה סביר" |
|
|
6 |
|
|
רשות ההגירה מוציאה הודעות מנומסות וכביכול הומאניות. למעשה בחיי יום יום פועל סיני שעובד כמו מאורף שעות על שעות במעבי האדמה , אם הוא ועובדת פיליפינית מצאו את אושרם זה בחיקה של זו, והם נותנים לכך ביטוי של זוגיות בברכת בעלי הבית הקשישים המעסיקים את העוזרת הפיליפינית, הם נדרשים להיסחט במערכות משפטיות עם רשות ההגירה והאוכלוסין. אך אם היא שמבחינה דתית אינה מוכנה לשום קשר ללא מסגרת של נישואין בכנסיה ף היא חייבת להיסמ=חט על ידי עמידה במערכות משפטיות. אך אם תעשה נכל במסגרת של סטוצים הכל כשר כי למכונת עבודה פיליפינית מותר לעשות סטוץ אבל לא יותר מזה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חסרי מצפון |
|
|
|
|
|
אבל שר הפנים ההומאני והאנושי החליט שרק אחד מחלקי המכונה יגורש. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
דינם גירוש |
|
|
7 |
|
|
אנחנו קוראים את פרשת שמות, אבל מתנכרים לא רק לפרשה אלא לרוח המקרא. כאשר אנחנו מחליטים שפנסיה לעובד זר אינה חייבת להינתן, כעובדת זרה חיה חיי אהבה במסגרת ממוסדת אנחנו אומרים לה את או בן זוגך חייבים לא להיות כאן, אנחנו מתנהגים אל הזר לא על פי דרישות הספר שאנחנו כל כך גאים להיןת נושאיו. אבל אנחנו בין בועטיו ורומסיו |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אבי ... |
|
|
8 |
|
|
עצוב לי, שעמוס עוז איננו איתנו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איצי |
|
|
|
|
|
לצערי לא אוכל להוכיח לך איצי שיש חיים לאחר המוות, לי זה ברור כאדם דתי, אבל אין לי כלים להוכיח לך דרך המשקפיים שלך כאדם שאינו מאמין. אבל אני יכול לנסות להוכיח לך לפחות שזה לא בלתי אפשרי שיש חיים, אחרי שנפטרים. אולי הספק הזה יהיה לך לתקווה מתוקה. אז ככה ..... כמו שהחיים הללו בלתי הגיוניים בכלל ולא עומדים בכלל הבסיסי של המדע הטוען ששום דבר לא נוצר מאין (כמו שהחיים הללו לא הגיוניים ובכל זאת קיימים), כך יש סיכוי שהעולם הבא שאינו הגיוני באותה המידה, גם יתקיים. כשזורעים זרע באדמה, הוא קודם נרקב (מת) ורק אחר כך מעלה שורשים, אז קיימת עדות לחיים אחרי המוות שאפשר לעקוב אחריה בפעילות הזריעה. העולם הוא רוחני. הגוף נרקב, הנשמה היא אנרגיה והיא נשארת. בתוך תוכינו אנחנו מבינים את זה ולכן חשוב לנו מה יחשבו עלינו אחרי שנמות, לכן אנחנו מכינים צוואות, לכן אנחנו דואגים לזולתנו למרות שעוד מעט כביכול לא נהיה ולא יהיה אכפת לנו יותר מהם. בדוק גם אצל הדרוזים והם יספרו לך איך אצלם החיים אחרי המוות היא עובדה של ממש ואין לי מושג למה דווקא אצלם העניין כה בולט. (ילדים דרוזים קטנטנים זוכרים מה היו בגלגולם הקודם והולכים לבקר את משפחתם מהגלגול הקודם וזוכרים פרטים שמשאירים אותם המומים ושאף אחד אחר לא יכול היה לספר אותם חוץ מהם). זה לא סוד שיש לי ביקורת חריפה על דרכו של עמוס עוז, ואפילו כעס ואני לא פחות אוהב שלום ממנו. אבל נשים רגע את המחלוקות בצד, יש לי גם איזו הכרת הטוב לאלמנתו למרות שרוב הסיכויים שהיא אינה זוכרת אותי. העולם אינו הפקר, הטוב בסוף מנצח. איתן קלינסקי להבנתי (והלוואי שאני טועה) אינו מאמין בחיים אחרי המוות ולכן הוא אדם עצוב (כפי שזה מתבטא בשיריו), אפשר להבין אותו, כי העולם הנוכחי רחוק מלהיות גן עדן שמח. אמונה מועילה המון לחוסן לשרוד את העולם הזה. אם אני יכול לברך אותך ואת איתן בברכה הכי יפה שיכולה להיות, אז אני בוחר לאחל לכם אמונה בעולם הבא ובהשגחה עליונה שתחליטה רק טוב, למרות שבינתיים רע. אם לאנשים טובים יהיה טוב ולאנשים רעים יהיה רע אז כולנו נהיה טובים מתוך אינטרס. אבל המטרה בין השאר בעולם הזה, היא לבחון את האדם אם הוא טוב באמת ולא רק מתוך אינטרס להיות כזה ולכן, לפעמים צדיק ורע לו, רשע וטוב לו. קשה לי להוכיח זאת ללא דיון מעמיק וממושך שאינו יכול להתקיים כאן, אבל אני כן ממליץ לקחת את האפשרות הזו כאופציה כי זה יכול לתת תקווה ולעודד. זה לא רק יהדות, זו מחשבה הקיימת בכל התורות הרוחניות או לפחות ברובן המכריע. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עמוס שנער |
|
|
9 |
|
|
חצי אמת גרועה משקר מוחלט.ולכן אשוב ואומר שוב את אשר מוחו האטום של קלקלינסקי קשישא מסרב בתוקף להבין ולהפנים. התורה מדברת אודות גר צדק,ז״א מי שהצטרף בכל לבו לעם ישראל והינו חלק אינטגרלי ממנו לכל דבר.שנית גר תושב בא״י יכול להיות רק מי שעומד בתנאים הבאים:1.שהוא מקיים את שבע מצוות בני נח בשלמותן.2.שאין לו שום תביעה לאומית כל שהיא לגבי ארץ ישראל.3.שהוא מכיר בכך שא״י שייכת לעם היהודי בלבד.4.שאין הוא עובד עבודה זרה.5.שהוא עוזר ומשמש את עם ישראל בכל נושא ללא תנאי כלשהו מתוך נאמנות מלאה.6.אין הוא יכול להיות אזרח היכול לקבוע לגבי אורחות החיים בא״י.7.שאינו פועל וזומם מזימות רשע כנגד יהודים.- מכאן מובן כי יש להשיב מיד לארצותיהם את כל השוהים הבלתי חוקיים.ומשום שאיש מבני ישמעאל הרצחניים אינו עומד בתנאים הללו,אין הוא יכול להיות חלק מהדמוקרטיה בישראל כל עוד אינו מקבל את התנאים האלה באופן מלא ללא עירורין.כמו כן ללא קיום החובות למדינה,אין לתת להם כל זכויות כל שהן.ויבוא לציון גואל ורווח לישראל.בב״א. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פלא יועץ |
|
|
|
|
|
פלא יועץ , התורה מדברת על הגר , שאינו מבני ישראל ועל האמה שאינה מבני ישראל.
בשום מקום בתורה המצוות בדבר הגר מחייבות התגיירות. אין שום מקום ב-36 המקומות בתורה המדברות על חובת הגר להתגייר. והמשך הציטוט מבבא מציעה אומר במפורש שחובתנו לסעוד את הגר שאינו מבני עמך. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לפלא שאינו יועץ |
|
|
|
|
|
הפלא שאינו יועץ לא קרא את בבא מציעה , הוא לא קרא בשום מקום בתורה שהגר והאמה מחוייבים בהצטרפות לעם היהודי. הוא לא פלא ולא יועץ. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ללאיועץ |
|
|
|
|
|
א-לוקי אשר נפל בשבירת הכלים לעומקי הקליפות הטמאות והוא משתוקק בכל מאודו לשוב אל כור מחצבתו.עם ישראל נאלץ לרדת לגלות מצרים רק בכדי להוציא את אותם ניצוצות מתוך שיא הטומאה-״ערוות הארץ״.כאשר ראה הקב״ה שחלק מאותם ניצוצות אינם מבקשים באמת לשנות את דרכם הרעה ואין הם מצטרפים לעם ישראל מתוך רצון להיות חלק ממנו והיגאל,אמר למשה שלא יצרפם ליציאה.ומשה התעקש ואמר שהלא לשם כך ירדנו למצרים וכי הוא לוקח זאת על אחריותו.ואלו הם חרטומי מצרים ומכשפיהם הגדולים שבראשם עמדו שני בניו של בלעם- יאנוס ויאמבלוס.והם אלו אשר עשו את עגל הזהב בכדי להכשיל את ישראל ולמנוע גאולה ותיקון העולם.ואותן נשמות פגומות המחופשות לישראל ומדברות גבוהה בשם ״היהדות״,עשו ככל יכולתן בכל הדורות בכדי להחטיא את ישראל ולהסיתו מדרך הישר. כגון דואג האדומי, הצדוקים,הבייתוסים,הקראים,הנוצרים הראשונים וישו, אנשי שבתאי צבי ויעקב פרנק,אנשי תנועת ההשכלה,ואלו שנשבו מרצון ונסחפו אחרי רעיונות הקומוניזים הטוטליטרי.והתנועה הרפורמית כיום.והם הינם הגדולים שבאויבינו במשך כל הדורות,כי הם מחופשים ליהודים לכאורה, המבקשים את טובתנו,ובכך מצליחים להוליך שולל רבים מהיהודים התמימים להאמין בהם וברעיונותיהם הזדוניים.ולא תעלה מזימתם הערמומית והזדונית בידם הטמאה וסופם שיעלמו במהרה מנוף חיינו.ומיהו גר תושב? כגון הגבעונים שרימו את יהושע בעת כיבוש הארץ,השומרונים שהינם גרי אריות, שבט הקיני,בניו של יתרו אשר נצטרפו לעם ישראל במדבר.אין להם כל זכויות אזרח כלשהן בא״י ואף אינם רשאים לשאת בשום משרה אשר בה יש להם שליטה על יהודים.כלהשאר החיים בקירבנו לרעתנו,אין מקומם כלל בקירבנו ואינם רשאים להישאר בא״י כלל.ויבוא לציון גואל בב״א. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פלא יועץ |
|
|
|
|
|
פלא שאינו יודע היסטוריה. פלא שמדבר כאן על הגבעונים. אז מה קרה שלגבעונים נתן דוד המלך 7 ילדים בני ישראל כדי שיהרגו אותם . אולי נקבל תשובה נפלא יועץ איך נותן מלך בישראל 7 ילדים לגבעונים 7 ילדי מיכל ורצפה . אם הגבעונים כל כך מתועבים. איך זה שמלך בישראל נותן לגבעונים שיהרגו 7 ילדים כדי לעצור מגפה בישראל . ואם תתן את ההסבר, ששאול המלך חטא כלפיהם. מוותרים על התשובה
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לפלא שאבד לו |
|
|
|
|
|
מהסתיידות עורקים והחמצן מסרב להגיע לתאיו האפורים, הינך מתקשה לצאת מנבכי החשיבה המקובעת והרדודה להחריד. כבר אמרתי אודות התנאים שרק משום שהגבעונים קיבלו על עצמם לקיימם יכלו להחשב לגרים תושבים בא״י.כמו כן הם שירתו את עם ישראל כשואבי מים וחוטבי עצים,אשר בזכות כך ניתן היה לעשות את כל עבודת ביהמ״ק. והם עשו זאת מתוך התבטלות מוחלטת ובאהבה.הם לא ביקשו לעצמם לא שליטה,לא חבלי ארץ,ולא חתרו תחת היהודים בארץ בכדי לפגוע בהם.ז״א הם נהגו בכבוד ובנימוס כלפי עם ישראל,וקיבלו שא״י שייכת אך לו לעד.מכאן גם יובן מדוע מילא דוד את בקשתם.אז חדל להתחסד בהעמדת פנים מיוסרות המלאות צדקנות מאוסה,כאילו לבך הערל והאטום שופע חסד וחמלה.תתפכח מאיוולתך הרצוצה והדהויה ותשכיל להבין ולהפנים. בהצלחה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פלא יועץ |
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
תודה לקו לעובד. שעד כה הצלח למנוע גירושם של אחד מבני הזוג שנמאו כאן אהבה ונישאו. שר הפנים מכבד את הצו המוסרי של דת ישראל , אבל פיליפינית שצו דתי מנחה אותה לחיות חיי אהבה רק במסגרת דתית היא לא נראית עבורו אדם שצריכים לכבד את מאווייו המוסריים, כי היא בסך הכל מכונת עבודה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
תודה לקו לעובד |
|
|
11 |
|
|
|