X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
מחנה השמאל מתאמץ להכתים את שרת המשפטים באמצעות פרשת אפי נווה, רק מפני שהיא הראשונה שהצליחה לגבור על 'השיטה' הנואלת לבחירת אנ"ש מהשמאל
▪  ▪  ▪
שקד. עשויה מחומרים אחרים [צילום: נועם רבקין פנטון/פלאש 90]

נקיון הכפיים האישי, החריצות והדביקות המוחלטת באידיאולוגיה הלאומית, והלשון החדה והבלתי מתפשרת, שמרכיבים את ארגז הכלים של שרת המשפטים איילת שקד לכל אורך שנות פעילותה במשרד המשפטים, הציבו אותה בראש רשימת החיסול הווירטואלית של השמאל, ממש בשורה הראשונה, לצידו של בנימין נתניהו. שניהם מעלים לשמאל את הסעיף.
אבל מה לעשות, שתכונותיה של שקד, בניגוד לתכונותיו החיוביות והשליליות של נתניהו (כמו למשל השבוע, כשנחשף הירי המטורלל שלו בתוך הנגמ"ש על-מנת לחסל פוליטית את בנט) – הפכו אותה לסוג של טפלון. שום רבב לא דבק במי שבנויה, לחרדת השמאל, מחומרים שמהם עשויים מנהיגים בעלי פוטנציאל לראשות ממשלה.
עד שצצה הפרשה המכוערת שבמוקדה ניצב היו"ר הפורש של לשכת עורכי הדין אפי נוה. או-אז נשלפה נגדה הטענה המוזרה, שבמאמציה לאזן את מערכת המשפט הישראלית ולעשותה למייצגת אל נכון את העם היושב בציון, באמצעות מינוי שופטים חדשים שאינם מייצגים את בית מדרשו המהפכני של אהרן ברק, היא חברה לקואליציה אחת - שומו שמים! – עם נציגי לשכת עורכי הדין (ובהם אפי נוה), ובאמצעותה ביצעה למעלה מ-300 מינויים חדשים (ובהם 2 שופטות יוצאות אתיופיה ושופטת חרדית), שאינם שיבוט אוטומטי של אהרן ברק, אביה הרוחני של חונטת השמאל שהשתלטה בכוחנות על המערכת.
תפסנו אותה! צוהלים בשמאל. היה עליה, טוען השמאל המצטמק, לזהות את השחיתות (לכאורה) של נוה ולברוח מכל ברית קואליציונית עימו בוועדה למינוי שופטים.
השמאל, כמו גם מערכת אכיפת החוק ומערכת המשפט, 'מחפשים' מזמן את שקד. יש להם נסיון רב בצייד האנושי הזה. כך נהגו כלפי פוליטיקאים אחרים שקדמו לה. כאשר רק ניסו לתקן את חוליי מערכת המשפט, הם נדרסו באמצעות חקירות משטרה מופרכות, תפירת תיקים ותקשורת מגויסת; ע"ע יעקב נאמן, רובי ריבלין, חיים רמון, אביגדור קהלני, גל הירש ועוד.
שיתוף פעולה
אבל זה לא עבד אצל שקד, שעשויה כנראה מחומרים אחרים. אילוף הסוררת נכשל. עד שנפלה לידם פרשת נוה, שאף שאין לה כל קשר אליה, הפכו אותה לקרדום להכפשתה.
ומהי אפוא הטענה כלפיה? שהיא פירקה את הקואליציה של השופטים עם לשכת עוה"ד, והקימה עם הלשכה קואליציה חדשה, לסיכול יוזמות השמאל להמשיך ולצבוע את ביהמ"ש בגוון אחד.
כאילו החוק או המוסר אוסרים הקמת קואליציה כזו או אחרת, בארגון כלשהו. הרי נשיאת העליון אסתר חיות הודתה במו פיה בקואליציה של השופטים עם הלשכה, וזאת כדי לסכל בחירת שופטים ש"אין להם אג'נדה". וכך אמרה כבוד הנשיאה: "...שיתוף פעולה בין לשכת עורכי הדין והשופטים, הוא שיתוף פעולה מיקצועי בבחירת המועמדים האיכותיים לתפקיד, אך לעומת זאת שיתוף פעולה בין לשכת עוה"ד לפוליטיקאים, טומן בחובו סכנה".
הבנת את זה, ברוך? כאשר כבודם, כחולי הדם, מקימים קואליציה עם לשכת עוה"ד – זה סוּפר-מיקצועי! אבל כל קואליציה אחרת מהווה סכנה. לקרוא פעמיים כדי להאמין שזה מה שהולך בקודש הקודשים של המשפט: אם נציגי עוה"ד פועלים כפי שהיא מצפְָּה מהם, ומסייעים להשליט על המערכת את האג'נדה השמאלנית, הפרו פלשתינית, האנטי ציונית, האנטי דתית והאנטי לאומית, שבקושי מקובלת אולי על שליש מהציבור (כולל הערבים ותומכי אש"ף), זה בסדר גמור. זה מיקצועי וזה לגיטימי.
אבל אם נציגי עורכי הדין מתיישרים לפי עמדות שני השלישים האחרים של הציבור, ועם לפחות 90% עם הציבור היהודי, שלמרות התפצלותו הפוליטית אוהב את עמו ואת ארצו, את מדינתו ואת תרבותו היהודית, כי אז זוהי "סכנה חמורה". אם נציגי עורכי הדין פועלים לטובת איזון המערכת ולצירוף שופטים בעלי תפיסת עולם לאומית/יהודית/שמרנית וכו', הם כמובן ראויים לכל גינוי.
לקרוא ולא להאמין: כבודם, אבירי הצדק במגדל השן, באמת מאמינים שמה שמותר להם, אסור לאחרים. ולזה הם קוראים, ברוב איוולת, דמוקרטיה. לא ייאמן כי יסופר.

תאריך:  23/01/2019   |   עודכן:  23/01/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הגינות השמאל: מה שמותר לכבודם, אסור לשקד
תגובות  [ 14 ] מוצגות  [ 14 ]  כתוב תגובה 
1
}}}איילת שקד נבחרה במפלגה דתית
שמנצלת החילוניים.  |  23/01/19 19:13
2
תעמולה שקרית מזוהמת
הירונימוס  |  23/01/19 21:49
 
- כן...
אמנון111  |  24/01/19 13:40
 
- מה יש לספר?
הירונימוס  |  24/01/19 14:31
 
- שופטים אקטיביסטיםפשיסטים=ערכי?
ע_הראל  |  25/01/19 11:23
 
- סתם שקר תעמולתי מטונף
הירונימוס  |  25/01/19 17:18
 
- דוגמאות שקריות=שלפני אהרון ברק
ע_הראל  |  27/01/19 00:12
3
שקד יישר כח ל"ת
כוכי  |  24/01/19 13:30
4
השמאל התגייס לטובת שקד
בין השיטין  |  25/01/19 01:29
5
על פניו נכונים דברי מנחם רהט
צודק  |  25/01/19 05:37
 
- שרת משפטים מוצלחת???
סימן שאלה  |  26/01/19 12:42
6
לא צריך את כל הפלפול הזה,
אברהם 101010  |  25/01/19 13:10
7
שקד
שפרירית  |  27/01/19 18:32
 
- בחיאת שפרירה>הפסיקי קשקושיםשלך
ע_הראל  |  29/01/19 14:29
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשת שופטים
מתן ברניר
אמש הודיעה יאח"ה לביהמ"ש כי היא מסכימה לצמצום צו איסור הפרסום על הפרשה, כך שלא יחול על פרטי החקירה הנוגעים לשופטת, עורכת הדין והמתמחה ● השופט ציון קאפח: "אני מכיר את החקירה הזאת לפרטי-פרטים. אני מעדיף שלא לחוות דעה בקשר לעוצמת החשד הסביר, אבל בוא נגיד ככה - הוא לא מבוטל"
עו"ד אברהם פכטר
פרשת נוה ושיטת המינויים של השופטים עלתה על שרטון והפכה לסרטון ויראלי בשל הגילויים על מינויים דרך המיטה במקום דרך הכשרון וההתאמה    בעקרון - כולם מצפים שמינוי השופטים יהיה מקצוע ענייני והטוב יותר והמתאימים ביותר יתמנו לתפקיד שנושא בחובו החלטות של דיני נפשות, דיני חברות, דיני משפחה, קריירה ודרך חיים
אביתר בן-צדף
ענני סירחון אדיר מאוד עולה מפרשת השבוע: פרשת אפי נוה - או פרשת "מינוי תמורת מין"    זה עוד פרי באושים של שערוריית מינוי השופטים אצלנו
איתמר לוין
הדרישה מופנית גם לאנשי גלי צה"ל רזי ברקאי, נורית קנטי ואיליאל בן-שחר    טוען שהם ביצעו ומבצעים עבירות פליליות בפריצה למכשיר הסלולרי שלו ובהמשך החזקת התכנים שהוצאו ממנו
ד"ר ליפז שמוע-ניר
מבלי להיכנס לפרטים המביכים והאישיים של הפרשה, אני חוששת שאנו מחמיצים את הדיון החשוב שצריך להתקיים כאן וזועק לשמים והוא הקלות הבלתי נסבלת שבה גברים בעמדת כוח יכולים להחליש נשים ששואפות להתקדם ולהתפתח, לפגוע בהן או לנצל אותן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il