X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
תהליך השפיטה הטריבונלי - המדמם, החל בצוללות (זוכרים?), נמשך בחמגשיות, עבר לסיגרים, המשיך בראיות לשיחוד בפרינט, הלוא הוא חוק ישראל היום, בו תמכו 43 חברי כנסת לפחות חלק מהם זכו לטיפול מפנק מאוד בידיעות אחרונות, אבל בתקשורת הקפידו לא לקרוא לכך שוחד בהקשר זה נתפרסמה פרשת נוני מוזס - נתניהו - תיק 2000
▪  ▪  ▪
בייניש. דיבור מזוייף [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
חלוקת תפקידים ברורה
גם להדיוטות ברור לחלוטין כי במשחק הזה התקיימה חלוקת תפקידים ברורה: מציע השלמונים, לכאורה, נוח מוזס, והאיש שאמור היה לקבל אותם - וסירב - ראש הממשלה.

משך תקופה ארוכה, ארוכה מדי, ישבתי, אני ושכמותי - מאות אלפים, אם לא מיליונים, מול המסך הקטן, מדי יום שישי, כדי לחזות שוב ושוב, במעשה הלינץ', בהמשכים, המבוצע בנתניהו וברעייתו.
כחובב היסטוריה, לא יכולתי להימנע ממחשבות טורדות על הטריבונל הזה, המתכנס אל מול עינינו, באולפני הטלוויזיה הממוזגים, ערב שבת, ואומר את דברו: נתניהו, נתניהו, נתניהו.
למחרת התנהלה, כמצוות אנשים מלומדה, ברחובות הסמוכים הפגנה צרחנית, רבת שלטים ורמקולים, שמימונה לוט בערפל, אך עם ניחוחות כבדים מחו"ל. בין סיסמאותיה הונפה מעלה גם זו האומרת: "ביבי אשם עד שתוכח חפותו". היו גם כרזות וחבל תליה לראשו, והרבה בד על שחיתות, שוחד. שוחד, שחיתות. אגב סיסמה דומה לזו הראשונה נישאה על-ידי מפגינים בעת ההפיכה הצרפתית רוויית הדמים, בשנה אחרת - 1789.
ההפגנות הללו לוו גם בגילויים מכוערים של תוקפנות גסה כאשר מפגינים הופיעו בבית הכנסת של היועמ"ש, בעת אזכרה לאמו. איומים ניתכו עליו מכל עבר בכל הקשור לסיכוייו להבחר לעליון... אכן טריבונל. בית דין שדה, שפיטה בכיכר העיר.
תהליך השפיטה הטריבונלי - המדמם, החל בצוללות (זוכרים?), נמשך בחמגשיות, עבר לסיגרים, המשיך בראיות לשיחוד בפרינט - הלוא הוא חוק ישראל היום בו תמכו 43 חברי כנסת. לפחות חלק מהם זכו לטיפול מפנק מאוד בידיעות אחרונות, אבל בתקשורת הקפידו לא לקרוא לכך שוחד. בהקשר זה נתפרסמה פרשת נוני מוזס - נתניהו - תיק 2000. גם להדיוטות ברור לחלוטין כי במשחק הזה התקיימה חלוקת תפקידים ברורה: מציע השלמונים, לכאורה, נוח מוזס, והאיש שאמור היה לקבל אותם, וסירב - ראש הממשלה. כל זה לווה באילוסטרציה מהפנטת בעבור הצופים: רה"מ יורד ועולה שוב ושוב מידי ערב ומדי שבוע, אל ומתוך צריח אותה צוללת...
הנוסחה הייתה קבועה, הפרשנים היו קבועים. אנשים שסברו אחרת, וכאלה היו וישנם במדיה, הודרו, לעיתים בגסות, משידורים אלה. לא הורשו ליטול חלק בטריבונל הזה, במעשה הלינץ' הקבוע. הרוח הקולקטיבית ששרתה על כל הכתבות הללו, הייתה אחת: שנאת נתניהו. להצגה זו הורמו המסכים ופונתה הבמה.
העויינות הזו לרה"מ, שהוא "רה"מ מצויין" (כך אמר היועמ"ש, בשפתיים חשוקות), הצדיקה הכול. היא הצדיקה את הלך הרוח האלים, את תחושת ה"אני ואפסי עוד" של הדוברים הנישאים מעם. לא ייפלא כי באווירת השנאה הזו ננזף קשות, בסתר, מאחרי הקלעים... אחד המגישים, כאשר העז לומר, אבוי, דברי ברכה לרה"מ ליום הולדתו ה-68.
הציבור שחש עצמו מתכווץ מבחילה ומתחושה עמוקה של קבס, לנוכח ההתקפה הפראית והבלתי מרוסנת שקבוצת עתונאים, מסוימת מאד, הרשתה לעצמה, לבצע ברה"מ, בוהה בלינץ' האין סופי הזה, חסר אונים וכועס.
אהרן ברק - אלוף הנפוטיזם
ומי פרץ לתוך נסיון ההפיכה האנטי דמוקרטית הזו, אם לא אהרן ברק וחברתו משכבר הימים, דורית ביניש? וכך נגלה לעינינו עוד חזיון מביש: ברק וביניש טובלים במקווה ושרץ בידם.
ההתגלות החדשה של הצמד, החלה לפני ימים ספורים, כאשר אהרן ברק טרח והודיע לכל העולם, "אני מקווה שהיועמ"ש לא יאכזב אותי"(!), כוונתו הברורה הייתה לספק אותה דחיפה נוספת למנדלבליט על-מנת שידלג סוף-סוף מעל לקו האדום, ויניח כתב אישום נגד נתניהו על שולחן ביהמ"ש העליון.
כאשר בוחנים את עברו, הנגוע בנפוטיזם קיצוני, של אהרן ברק (ע"ע מסלולה, כ'מטאור משפטי', של רעייתו אלישבע. ורק להזכיר כי הוא עצמו הגדיר את הצוות הנוכחי של ביהמ"ש העליון כ"משפחה". אבוי להגדרה החונטאית הזו, שיצאה מפי 'הגבורה'), לכן בא לומר לו, אנא, שב בשקט על זרי הדפנה, בהם התכבדת בשפע, כנראה שלא בצדק.
ואילו דורית ביניש, נשיאת בית המשפט העליון בדימוס, תרמה אף היא את חלקה בדיבור מזויף על הצורך בשמירה על ביהמ"ש: "נראה שקרה משהו חמור מאוד בהליך שהוא קודש הקודשים". כך תגובתה לפרשה במסגרתה נבדק החשד לקיום יחסי מין בתמורה למינוי שופטים.
לא נפרט כאן גילויים של נפוטיזם מצדה של ביניש, וגם לא נעלה כאן את התנהלותה בנושאים שונים ביניהם הקשורים לבני משפחתה. נזכיר רק כי הגיע הזמן ששני וטראנים אלה ישחררו את מערכת עשיית הצדק מנוכחותם המעיקה, ויניחו לה לפעול על-פי הכללים הנכונים והראויים, ובעיקר תאפשר לשקם את הנזקים החמורים שהם גרמו לדמוקרטיה הצעירה שלנו.

תאריך:  24/01/2019   |   עודכן:  24/01/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הטריבונל שופט (שוב) את נתניהו
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
ממש לינץ'
ארי כספי  |  24/01/19 08:27
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשות נתניהו
איתמר לוין
נפגש עם פרקליטיו של ראש הממשלה, הטוענים שיש לדחות עד לאחר הבחירות את ההחלטה האם להעמיד לדין את נתניהו בכפוף לשימוע    ההערכה: ההחלטה תפורסם לפני הבחירות - בתנאי שיהיה זה עד תחילת מארס
הבל גולד
כדאי לשתות קצת מים קרים ולהרגע    משפחת נתניהו אחראית לטרלול    אם יורשע ברבות הימים ראש הממשלה בגדר ניצחון פירוס מלך אפירוס, חלקים רחבים באוכלוסייה יאבדו את אמונם במערכת אכיפת החוק
עידן יוסף, איציק וולף
היועץ המשפטי לממשלה זימן באופן חריג את פרקליטי נתניהו לפגישה בשבוע הבא בעקבות בקשתם לדחות את ההחלטה בתיקים עד אחרי הבחירות
ד"ר חיים משגב
התיקים נגד נתניהו נתפרו בתפרים גסים    עדים רלוונטיים לא נחקרים. פינות אפלות לא נחקרו.
רשלנות וחוסר מקצועיות ניכרים על כל צעד וצעד    למרות זאת, הלחץ על היועמ"ש מנדלבליט להפליל את נתניהו הינו עצום - הן מצד כלי התקשורת והן מצד בכירים בפרקליטות
עו"ד יוסי דר
יש להבין את טענותיו של נתניהו כלפי הפרקליטות בעניין דרישותיו להתעמת עם עדי המדינה    בטענות אלו ובסירוב הפרקליטות להענות לדרישותיו, רוצה נתניהו להמחיש את אי-האמון שהוא רוחש לה - דבר שיש בו ליצור נסיבות מתאימות שיצדיקו, לפחות ציבורית, ויתור על הליך השימוע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il