X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
נאומי כחול לבן - מלאי קלישאות, סיסמאות יפות לעין ולאוזן, אך רחוקות מהמציאות והיכולת ליישמן. פרשנים ופוליטיקאים מתוסכלים - טוענים שאת נתניהו מעניינים רק הקולות לשלטון ואילו הם נלחמים על ארץ ישראל - אבסורד במיטבו. ומעניין דיומא
▪  ▪  ▪
גנץ. לוגואים וסיסמאות [צילום: פלאש 90]

לא כחול ולא לבן - רק חול וחול
נאומי כחול לבן של מפלגה ללא אידאולוגיה אבל עם הרבה לוגואים וסיסמאות שחוקות שחלקן נעימות לעין ולאוזן -אך רובן לא מציאותיות ומתאימות רק לסיסמאות שלפני. הנואמים שכחו לציין כי הם נסמכים על גוש חוסם שנתמך על-ידי מחבלים מבפנים הרוצים בהשמדת ישראל והיעלמותה מהאזור כמו היועץ של עראפת ותומכי אבו מאזן. לעומת זאת לא נעלמו הרמיזות על קיצוני הימין שהם כביכול פסולים לעומת תומכי המחבלים. מול נאומי כחול לבן קבלנו נאום בנוי היטב, פרגמטי, תוך פירוט הישגי הממשלה בתחומי הכלכלה, הביטחון, ומעמדה האיתן והעולה של ישראל בעולם גם בתחום יחסי החוץ. באשר ליכולת הנאום -כבר מזמן הוכח למי העדיפות הבולטת. ונא לא לשכוח - גנץ בנאומו ציין בחיוב ובנוסטלגיה את המנהיגות של רבין ושל בגין ז"ל, ושכח לציין או להדגיש שחלק גדול מתומכיו קראו בהתלהבות לבגין רוצח ופאשיסט, ולאריק שר הביטחון שלו "רוצח". לגוף העניין ההתלהבות הראשונית מצוות הגנרלים + סמל לפיד שנראו כמו תפאורה של מדינה בדרום אמריקה אחרי מהפכה, קיבלו סקרים מחמיאים שיתחילו להתפוגג עם פיזור ענני ההתלהבות. לכן יהיה שמח עד הדקה ה-94 כמו בכדור-רגל ביום 9.4.19. נלך לישון עם.....ונתעורר עם.......אך מדינת ישראל תמשיך להיות מדינת העם היהודי בארצו ובתפוצות, למרות שגם גנץ וגם אשכנזי הם נגד חוק הלאום שלא ישונה, כי הוא מייצג את הזהות הלאומית של העם היהודי. ומעל לכל לא נשכח שיש לנו ארץ נהדרת.
גב' קוטלר מתנצלת ומסבירה
דמעות אינן תחליף לדעות או אמירות אוויליות גורפות כלפי ציבור שלם על-ידי עיתונאית בשידור. גברת קוטלר מתנצלת מסבירה ומנגבת דמעה. הבעיה אינה בהבעת דעה אלא בצורה, בתוכן ובמסגרת כעיתונאית, דעה אישית בשידור פומבי שגויה וגורפת היא פסולה.
הגינוי של איפאק - חוצפה גלותית
הגינוי של איפאק - חוצפה יהודית גלותית, לא מתנגדים לתומכי מחבלים: עזמי בשארה זועבי ומרעיהם, ומתערבים את מי לצרף מבין היהודים, גינוי לכם.
קושמרו ואברמוביץ' - בשדרות - למי להצביע. למי להצביע קושמרו ואברמוביץ' בשדרות, הרוב רק ביבי ואשה אחת הבריקה, ינצח גנץ אני ביבי. וזה מזכיר לי את חמותי רק בגין אחרי שמזמן נפטר.

תאריך:  02/03/2019   |   עודכן:  02/03/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 עזמי בשארה
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לא ימין ולא שמאל - לא רואים את הכחול
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
כל הקטעים מצויינים, במיוחד זה
לעו"ד פכטר  |  2/03/19 13:26
2
https://www.youtube.com/watch
DJT  |  2/03/19 21:11
3
הקוטלריזם משחית
תל-אביבי  |  3/03/19 10:56
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (א)
עידן יוסף
מגיש "סרטון הקברים" של הליכוד טי-וי שעורר סערה, ביקש סליחה מהמשפחות השכולות ברשתות החברתיות    "הלוואי שמי שנפגע מהסרטון יראה בהתנצלות הזאת התנצלות אישית"
איציק וולף
טוען שהשמאל הצליח להשפיע על מנדלבליט לפרסם את ההחלטה לפני הבחירות    מייחס לשי ניצן וליאת בן-ארי הטיה פוליטית    "מתכוון לשרת אתכם כראש הממשלה עוד שנים רבות"
עידן יוסף
יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, דחה על הסף את העתירה למתן צו מניעה וקבע כי מדובר בשידור אינטרנטי מזוהה    עו"ד שחר בן מאיר ניקנס בהוצאות מופחתות של 3,000 ש"ח
איתמר לוין
תובע 500,000 שקל מהאישה שטענה שהטריד אותה מינית לפני 40 שנה    טוען שמדובר בעלילת דם, שכנראה נרקמה בשליחותם או בסיועם של גורמים פוליטיים מן הימין
מנחם רהט
צדקני הרצף שבין השמאל הציוני-דתי לעיתון הארץ, מוכנים לשרוף את המועדון – ובלבד שנפשם הממורקת לא תוכתם מהתגייסותה של עוצמה יהודית להצלת הבית היהודי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il