X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הכיצד עושות המפלגות הציוניות שימוש ציני, אכזרי ופונקציונלי בקולות הערבים נגד העם היהודי? יאיר לפיד הציוני, בני גנץ שהיה רמטכ"ל, בוגי יעלון ואשכנזי, אבי גבאי ומפלגתו, כל הציונים כולם.....הכיצד?!?!?!
▪  ▪  ▪
איךך הם יכולים? [צילום: נועם רבקין פנטון/פלאש 90]

בחינת מאזן הכוחות במגרש הפוליטי מלמד על קיום רוב מסורתי לגוש הימין. בסקר מהימים האחרונים מסתמן שוויון עם יתרון לשמאל והנתונים מציבים (שוב) סימן שאלה באשר ללגיטימיות שבהסתמכות השמאל על קולות אזרחי המדינה הערבים.
בדמוקרטיה הישראלית מעוגנת זכותו של כל אזרח לבחור ולהיבחר. לטענת רבים זהו אחד החוליים שבשיטה ואת הטיעונים לעניין זה אין לדחות בקש, בעיקר נוכח מורכבות חיינו כאן בארץ הקודש ועובדת היותנו מוקפים באויבים רבים, ערבים כולם.
בצד היות המדינה דמוקרטית מהווה ישראל בראש ובראשונה את הבית הלאומי של היהודים (ושלהם בלבד). הוויכוח הנוקב שהתעורר בעקבות חקיקת חוק הלאום המחיש לכול את הבדלי הגישה בין הסוברים כאמור לבין אלה השואפים לכונן כאן את "מדינת כל אזרחיה", תפישה המנוגדת בתכלית אפילו למגילת העצמאות שם מובהרים הדברים במפורש, שלא לדבר על זכותנו על ארצנו מכוח ההבטחה האלוקית לאבות האומה.
בכל מקרה, מצינו בהזדמנויות רבות שלייצוג הערבי בכנסת יש מחיר לא פשוט הבא לידי ביטוי גם בשאלות הנוגעות באופן מובהק בסוגיית לאום המדינה, היותה בית לאומי לעם היהודי בלבד, הקמתה ברוח חזון הנביאים ושאיפה של כל הדורות לראות את בוא הגאולה כאן בארץ הקודש.
עת הועבר בכנסת הסכם אוסלו שגבה מעמנו מחיר דמים נורא, הסתמך השמאל על קולות הערבים. כך גם בהחלטה על הגירוש והחורבן מגוש-קטיף וצפון השומרון, כך בעניינים רבים נוספים. נשאלת השאלה הבלתי נמנעת - האם הסתמכות על קולות הערבים בעניינים הנוגעים לסוגיות כמו ריבונות, מלחמה, מסירת חבלי ארץ וכיוצא באלה נושאים - האם הסתמכות כזו היא לגיטימית?
שהרי הערבים אינם יהודים ואינם חלק מהלאום שזו מכורתו וזה ביתו. הערבים בוודאי אינם ציונים. הערבים רואים ביום העצמאות שלנו את אסונם הציבורי והאישי. דגלנו אינו דגלם וכך גם ההמנון שלנו. דומני שרוב מכריע בקרב ערביי ישראל אינו רואה עצמו ישראלי.
מוקד הזדהותם הפוליטי/לאומני הוא עם האויבים הרבים המקיפים אותנו והחפצים להשמידנו, אויבים עמם אנו נלחמים מזה מאה שנים והסוף לא נראה. הדברים אינם בגדר סוד וכל מי שחי במציאות מודע לדברים, שביטויים כפי שאני עושה בשורות אלה, אינם נחשבים בגדר ה"תקינות הפוליטית הנדרשת".
אירועי הנכבה, הפגנות יום האדמה, אירועי אוקטובר 2000 והמרד הגלוי בו השתתפו הערבים, הזדהותם עם אחיהם בסוריה, בלבנון, ביהודה ושומרון וברוב העולם הערבי אינם מותירים מקום לספק באשר לשאלה היכן מונחת זהותם הלאומית ומהי נטיית ליבם. לא סוד הוא שבעת מלחמות, בזמן פיגועים ואבדות בנפש, בשעות של מבחנים לאומיים- ערביי ישראל מזדהים על-פי רוב עם האויב, עם מי שפוגע בנו ועמו אנו נלחמים.
כך אנו עדים להפגנות של ערביי ישראל בהם מניפים דגלי אש"פ, חמאס וחיזבאללה. כך אנו רואים כיצד נבחרי ציבור ערביים משחרים פני מנהיגים ערבים ואחרים העוינים מאותנו ומפליגים בשבחם (מזמין להיזכר בביקור ח"כים ערבים אצל קדאפי, נסאראללה, ארדואן ועוד הרשימה ארוכה). לא נשכח גם את עזמי בשארה שמסר לאויב הערבי מידע רגיש בעת מלחמה, את ח"כ גטאס שהורשע בסיוע למחבלים בכלא, את חנין זועבי במרמרה ואת אחמד טיבי מהלל השהידים ששמש יועץ לארכי רוצח ערפאת וישב עמו במוקטעה ברמאללה באותם ימים בהם שלוחיו הרוצחים טבחו בנו והקיזו את דמנו.
לאור האמור (והמתואר הוא חלק קטן מהתמונה כולה...) עולה במלוא חריפותה השאלה בה פתחתי - כיצד מעיזות מפלגות ציוניות ותיקות וחדשות, להסתמך על הקולות האלה, של הערבים, על-מנת לשלוט ולהקים ממשלות? ובעת שמונחות על סדר היום סוגיות של מלחמה, ביטחון, התיישבות, מסירת שטחים לאויב חלילה ועוד נושאים הרי גורל מאוד - הכיצד עושות המפלגות הציוניות שימוש ציני, אכזרי ופונקציונלי בקולות הערבים נגד העם היהודי?
יאיר לפיד הציוני, בני גנץ שהיה רמטכ"ל, בוגי יעלון ואשכנזי, אבי גבאי ומפלגתו, כל הציונים כולם.....הכיצד?!?!?!
מהאמור לעיל עולה כי יש הרבה מה לתקן בשיטת המשטר הנוהגת אצלנו. ייתכן שהפתרון הוא בעיגון חוקי יסוד מתאימים, אולי בשינוי שיטת המשטר (באופן חוקי כמובן...). בכל מקרה, בוודאי שאין להשלים עם המצב הקיים.

תאריך:  04/03/2019   |   עודכן:  04/03/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הסתמכות השמאל על הערבים
תגובות  [ 13 ] מוצגות  [ 13 ]  כתוב תגובה 
1
נציג דעות KKK בישראל
רוזן  |  4/03/19 15:07
 
- ישנם יהודים אנטישמים. המגיב
פגם גנטי  |  4/03/19 18:11
 
- הסתמכות על המפלגות הערביות
קאטו  |  5/03/19 11:57
 
- אינך רוזן כי אם חלאת הזבל ל"ת
לולינקה  |  5/03/19 13:18
2
מה זאת אומרת "להסתמך", בועז?
שלמה המגיב  |  4/03/19 18:19
3
בוא נדייק
אלטע קאקער  |  4/03/19 20:50
 
- מי הכשיל את אוסלו?
עובד 1  |  5/03/19 15:25
4
גרמניה
ערה  |  4/03/19 22:30
5
אז מה אתה מציע
הירונימוס  |  5/03/19 00:04
6
צודק בכל מילה. ל"ת
רמי רצון  |  5/03/19 02:05
7
היהודי יהודה דרורי כה מתעב את
מי הוא י. דרורי?  |  5/03/19 05:17
8
כרגיל-
אבנר צפוני  |  5/03/19 07:40
9
גנץ, אשכנזי ויעלון = קסטנר
מתחלחלת  |  5/03/19 13:11
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (א)
איתמר לוין
סבור ששירותו של רוסו כמפקד מפקדת העומק במילואים בתנאי קבע, אינו נחשב כשירות קבע לצורך חישוב שלוש שנות הצינון הנדרשות ממנו
ציפי לידר
בשולי הכותרות: הבית היהודי החדש    הכבוד האבוד של בוז'י הרצוג בסוכנות    ולקינוח האם אפשר לרצות את כולם? תשאלו את הזקן והחמור
מחלקה ראשונה
"‎גשר תכבד את זכות השימוע, אך גשר לא תשב בממשלה שבה מכהן ראש ממשלה שהוגש נגדו כתב אישום בפלילים!״
עידן יוסף
יו"ר ועדת הבחירות המרכזית אסר על המפלגה להפעיל אוטובוס בשבת, הן בהפעלה עצמית והן באמצעות אגודה שיתופית    חייב את המפלגה בתשלום הוצאות משפט לש"ס שעתרה
משה חסדאי
האדמה נרעדה שוב ושוב, כאשר את אומנותו של בלעם, תפסו אנשים כסויי ראש, שהתברר שהם עונים לתואר רב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il