X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אם כל כך אכפת לך מהמצב הנוכחי למה לא חשבת מעולם לחקור (פרופסורים חוקרים לא?) על חשבון האוניברסיטה שבה אתה עובד, מהם הגורמים לכשל החיסוני
▪  ▪  ▪
ידידיה שטרן [צילום: איציק וולף]

1. ידידיה שטרן כדאי שתוריד את התואר הפרופסור לפני שמך בראש המאמר כיוון שבנושא הנידון בקיאותך שווה לבקיאות אחרון מפצחי הגרעינים ואוהדי הכדורגל. אל תטעה את ציבור הקוראים שחושב בטעות שאתה יודע משהו שהם לא, בזכות היותך בעל מקצוע באוניברסיטה.
2. גילוי נאות אני מצביע ליכוד. מה אתה? או שאתה מתבייש או מפחד להגיד?
3. אתה כותב: "עירוי דמגוגי כבר החל לטפטף את הרעל לוורידים הלאומיים", וכוונתך היא שמה? שנתניהו וחבריו למפלגה טוענים שקיים מארג שחיתות של המשטרה-פרקליטות-בתי משפט-תקשורת? אני כפרופסור לפיצוח גרעינים, עם התמחות בשחורים, יודע ומרגיש יום יום שבאמת קיים במדינת ישראל כשל של מערכת החיסון, קרי משטרה-פרקליטות-בתי משפט-יועצים משפטיים-פרקליטי מדינה-עיתונאים. הם אומרים חלק קטן מהאמת... לפעמים, מדליפים זה לזה מידע חסוי ומשתדלים לחפות זה על זה. רובם ככולם הם אנשים שאתה ואני לא בחרנו. במקום מערכת חיסון יש לנו כשל חיסוני - מארג השחיתות לאו-דווקא פוליטי.
אתה איש לא הגון אם לא זעקת מעל כל במה (בתור פרופסור יש לך כמה במות נכון?) על השחיתות האיומה בפרשת יחזקאל ביניש, בפרשת רות דוד, סרטן שכבר שנתיים "מערכת החיסון" מפחדת לגעת בו וחושפי שחיתות שהוכו מכות אנושות על-ידי "מערכת החיסון" כמו רפי רותם. זהו כשל חיסוני! אם ישנת בשקט בלילות שחושפי יחזקאל ביניש הוכו כספית ותעסוקתית, חלמת חלומות ורודים בזמן שחושף השחיתות (שאולי קשורה לליכוד) רפי רותם ישב בכלא, ולא זעקת אחרי הפיגוע שעשתה אילנה דיין בסרן ר' ואחרי תלונה נגדה, עשתה תוכנית מפרגנת על בית המשפט העליון והתלונה נדחתה בעליון, אז כנראה אתה מנותק וחי במקום אחר. לא באותה מדינה בה אני האפ"ש (אזרח פשוט) חיי.
אם כל כך אכפת לך מהמצב הנוכחי למה לא חשבת מעולם לחקור (פרופסורים חוקרים לא?) על חשבון האוניברסיטה שבה אתה עובד, מהם הגורמים לכשל החיסוני, ש"כשכנופיית מע"צ" הורשעה בזדון, על-ידי שוטרים ופרקליטים שקרנים ושופטים חסרי אינטליגנציה (=יכולת להטיל ספק) ושעמוס ברנס הורשע על-ידי 7 שופטים! ולמה רק אחד מהם, חיים כהן, לא ישן טוב בלילה ונלחם לשחרורו? במערכות אחרות שקשורות לחיים ומוות כמו חיל אוויר ומערכת הבריאות אם היה קורה מקרה אנלוגי למערכת אכיפת החוק בה שבעה שופטים טעו בזה אחר זה כמו במקרה ברנס, אז היו מפסיקים לנתח בבתי החולים, מפסיקים לטוס בחיל-האוויר וחוקרים עד שמגיעים לפתרון שימנע הימשכות הכשל.
אבל אצלך הכל בסדר. אין צורך בשינויים, הכל בסדר. סוס זה מספיק טוב לא צריך מכונית. מאז שאדם הראשון אכל מעץ הדעת, השאיפה האנושית לפריצת דרכים חדשות היא אין סופית בתחומי מדע שונים, חוץ מ... מדע המדינה, שם הכל בסדר. עד כה מניתי מספר קטן מאוד של מקרים שלא קשורים כלל לפוליטיקה, החושפים כנף אחת של זבוב שיושב על קצה קרחון של מארג השחיתות, של מערכת חיסון חולה שפוגעת במדינה. אתה כנראה שייך מטאפורית לאצילים של לואי ה-16, שהמהפך וזעם ההמונים יכה בכם בהפתעה.
4. אתה כותב: "כביכול "חקירות נתניהו = ניסיון חיסול פוליטי". אולי לקחת פעם קורס בלוגיקה או שבלימודי משפטים אין צורך בכך? במקרה שלא לקחת או שאתה לא זוכר, אז בזכות זה שאתה כבר באוניברסיטה, תשמע איזה קורס על לוגיקה. שיעור מספר אחד בלוגיקה קובע: "זה שאתה חולה במחלת הרדיפה לא אומר שלא רודפים אחריך באמת". אתה כנראה גם לא חושב שביצעו פיגוע ביעקב נאמן ובחיים רמון. זה הכל צירוף מקרים לדעתך? כאחד שמצהיר על עצמו כאינטלקטואל (אינטלקטואל הוא מישהו שיש לו היכולת להטיל ספק, בניגוד למלומד שלומד הרבה, כמוך למשל) היית צריך לחשוב יום וליל איך ניתן להקטין את הסיאוב והשחיתות במערכת, אבל כנראה שלא השקעת בכך אפילו מעט מחשבה פרופסורית.
התקדמת בסולם הדרגות כשמארג השחיתות ביצע פיגוע בעמית למקצוע יעקב נאמן, בטכניקה הידועה: "נגיש תביעה, הוא לא יוכל לכהן כשר כיוון שיצטרך להגן על עצמו וכבר לא חשוב עם הוא זכאי או אשם. מטרתנו הושגה להרחיקו ממשרד המשפטים". זה לא הפריע לך? הפיגוע שנעשה בשר משפטים נוסף חיים רמון לא נראה מתוזמן? כמה פיגועים צריכים להתרחש כדי שתוכל להעביר קו ישר בין הנקודות ולהבין מה קורה? מה שכול מפצח גרעינים ללא כל השכלה משפטית, מבין.
5. אתה מציע לנתניהו להגיד: "אינני מציע להחליף את מערכת אכיפת החוק - באמצעות המשטרה, הפרקליטות, היועץ המשפטי לממשלה ולבסוף בית המשפט - במערכת אחרת. זהו ההליך ואין בלתו וגם אני כפוף לו". כאינטלקטואל "מארמונו של לואי ה-16" אין לך שום ספק שכול המערכת בסדר ולא דורשת כל שינוי (להזכירך אינטלקטואל = מישהו שיש לו היכולת להטיל ספק), משל, למה לעבור למכונית אם יש כבר סוסים. מה דעתך למשל להתחיל בניסיון לסגור מחלקה אחת בפרקליטות ולהוציא מכרז לקדנציה יחידה של ממשלה, למיקור חוץ ממשרד עו"ד? ולראות למשל את יעילות מיקור חוץ לעומת עובדי מדינה שצוברים כוח רב מידי? מה דעתך למשל שכמו בכול משרד עו"ד, אנו מפצחי הגרעינים, נדע כמה משאבים של מערכת החיסון (שעות עבודה כספים וזמן עינוי דין) עלה כל תיק מגונב גרעינים שחורים בסופר ועד טייקון כמו דנקנר? ואיך הסתיים התיק - בזיכוי או הרשעה? או שאתה חושב שהמידע צריך להישאר חסוי למפצחי גרעינים? מה דעתך למשל שכול גופי הבקרה ירוכזו במשרד נפרד ממשרד המשפטים? מה דעתך שאם קרוב משפחה עובד במוסד ציבורי, קרוב אחר לא יכול לעבוד במוסד או במוסד המפקח? ראה אהרן ברק ואשתו, ניסו שחם (משטרה) ואשתו (מח"ש).
6. אם אתה אדם הגון ואינטלקטואל, עזוב את כל הג'ובים הריקים שמהם אתה עושה השלמת הכנסה תאסוף עמיתים הגונים למקצוע ותתרכז רק בפריצת דרכים להקטנת הכשל החיסוני של מערכות השלטון, שמוכרות יותר בעולם בשם Deep State (רמז, בבנקאות כבר התחילו אחרי אתי אלון). את הפוליטיקאים תשאיר למפצחי הגרעינים להחליף פעם ב-4 שנים או פחות.
אושר ובריאות לך ולכול עם ישראל.

תאריך:  05/03/2019   |   עודכן:  05/03/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נתניהו נגד מדינת ישראל
תגובות  [ 9 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
תוריד אתה
יורם לורד  |  5/03/19 12:01
 
- יורם לורד , מגיב בולשביק מצוי
פרשנדתא  |  5/03/19 15:27
2
בראוו - כל הכבוד ל"ת
ה.א  |  5/03/19 12:28
3
שטרן&קרמניצר>100%נוכלים שודדים
ע_הראל  |  5/03/19 12:28
 
- חפש את המכון הישראלי לדמוחארטה
אשכנזוביץ  |  5/03/19 23:40
 
- השופט
נטע אורי  |  11/03/19 10:19
4
הגיון פשוט
יוסי מ.  |  5/03/19 17:43
 
- גם מנגלה היה דוקטור ל"ת
אז מה?  |  5/03/19 23:50
5
לכותב האמיץ, יישר כוח. ל"ת
מאמר טוב ובמקום  |  5/03/19 19:48
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתן קלינסקי
בנימין נתניהו הוא סכנה לדמוקרטיה, כשהוא מציג את אביחי מנדלביט כעוכר ישראל וכמי שעושה את דבר השמאל הרדיקאלי
יהודה שלם
מגמות הפייסנות וכפיפות הקומה של מפא"י ההיסטורית, הנובעות מהמנטליות שאותה אבחן ז'בוטינסקי, היוו מאז "המהפך" ב-77' כר פורה להשתרשות התפיסות האנטי-ציוניות של התנועה הקומוניסטית, במצע תנועת "העבודה", אשר מעטיניה ינקו ברקאי וחבריו
יוני בן-מנחם
הממשל האמריקני איחד את הקונסוליה שלו בירושלים עם השגרירות בראשות דיויד פרידמן שנוא נפשם של בכירי הרש"פ. בסביבתו של מחמוד עבאס רואים במהלך האמריקני צעד נוסף להפעיל לחץ על הרש"פ להסכים לדון ב"עסקת המאה" שתתפרסם בקרוב
אליהו קאופמן
הסיפור של גב' גיי'קובס מארה"ב - כנגד בני גנץ, כשהיה כבן 17, מוריד את רמת הסחי במאבק הבחירות מתחת לאפס    נושאי התשובה, ההזדמנות הנוספת והמחילה, ועוד בגיל הנערות, עומדים לעבור מהעולם בחברתנו אם מתקפות ה"פמניזם" הברוטאלי הזה תמשכנה בלהט נקמני נגד אישי ציבור, שכולם רק גברים
אלברט שבות
היתכן שכולנו כבר נגועים בצרעת הזו במחלה החשוכה הזאת - לעשות רע לשם הרוע - לאו-דווקא כי רע הוא כי אם העין חושקת ברע ואוהבת לראות את הרוע; התרגלה כבר לרקע הרע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il