X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות
קווי המידע של מפלגת זהות בראשותו של משה פייגלין נחסמו ביום 4.4.19 ביוזמת "ועדת הרבנים לענייני תקשורת" בכל ספקי התקשורת, כך שהציבור החרדי לא יכול לחייג ולשמוע את מצע התנועה (קווי המידע של המפלגות החרדיות והדתיות האחרות פתוחים לציבור החרדי) הוגשה עתירה ליו"ר ועדת הבחירות המרכזית, שהוציא החלטה בבקשה פנייה קודמת ב-4.4.19 לשר התקשורת ולצמרת משרד התקשורת - לא נענתה
▪  ▪  ▪
השופט חנן מלצר [צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90]

כהקדמה לחשיפה כאן אני ממליץ לקרוא את הכתבה הקודמת, שפורסמה תחת הכותרת: "חשיפה: מי מסוגל לשתק בישראל מיליוני מספרי טלפון בלחיצת כפתור מרחוק?", שמתארת כיצד ניתן לחסום מיליוני קווי טלפון מרחוק בכמעט כל חברות התקשורת בישראל, בלחיצת כפתור של עכבר. פעילות, שנעשית מחוץ לכל מסגרת חוקית הקיימת בישראל.
את הכאוס הזה "חטפה" כעת מפלגת זהות בראשותו של משה פייגלין, כשפעיל של המפלגה פתח תוך שימוש בפלטפורמה טלפונית חינמית 2 קווים להשמעת מצע התנועה ודברים דומים לגבי המפלגה, קו שבשעות הספורות, שהיה פתוח, התקשרו אליו לא פחות מכ-30 אלף חרדים, מה שעורר את עסקני "ועדת הרבנים לתקשורת" "ללחוץ על הכפתור" ולשתק את 2 הקווים הללו, בכל ספקי התקשורת המרכזיים בישראל.
קווים דומים של מפלגות חרדיות מתחרות - נשארו פתוחים.
פנייה דחופה לשר התקשורת ולצמרת משרד התקשורת נשארה ללא מענה (כרגיל).
הפנייה לשר ולצמרת משרד התקשורת נמצאת כאן1.
מפלגת זהות פנתה בעתירה דחופה להוצאת צו מניעה כנגד ועדת הרבנים וחברות התקשורת, עתירה, שהוגשה לכבוד השופט חנן מלצר, המשנה לנשיאת בית המשפט העליון ויו"ר ועדת הבחירות המרכזית לכנסת ה-21 (בתמונה למעלה משמאל).
את העתירה הגישו עורכי הדין יסכה בינה ונריה הרואה מעפרה.
העתירה המלאה נמצאת כאן2 - למתעניינים.
כבוד השופט חנן מלצר הוציא החלטה מהירה לכל המשיבים (ועדת הרבנים לענייני תקשורת וכל חברות התקשורת הגדולות) להגיב עד 7.4.19. ההחלטה של השופט מצויה כאן3, למתעניינים.
מהנסיון שלנו, בסקירת הפעילות הבלתי חוקית הזו, שהציבור החרדי מתקומם נגדה, של עסקני ועדת הרבנים לענייני תקשורת, עצם הגשת העתירה, תוביל לפתיחת הקווים החסומים (כך ראוי כי כך דורש החוק). זה לא אומר שצריכים להסכים עם המסרים של המפלגה הזו, אבל "לסתום פיות" - זה אנטי דמוקרטי ולא חוקי.
יצויין, שאך לפני מספר ימים חשף הכתב ארז רביב מהעיתון "דבר ראשון" - כאן4, כיצד עסקי "ועדת הרבנים לתקשורת" חסמו גם קווי חרום המופעלים מכח חוק, ובהם אפשרות לדווח על פגיעות מיניות, או לבקש עזרה נפשית וקווים חיוניים נוספים.
הבעיה היסודית היא, שיש לעסקנים הללו את הכוח לחסום קווים מרחוק כרצונם. זו בעיה חריפה ביותר, שוועדת הבחירות המרכזית לא תוכל לפתור.
זה יוכל להפתר בדרכים אחרות לגמרי, למשל חקירה ב"להב 433". גם שר התקשורת ומנכ"ל המשרד, ששותקים מול הכאוס הזה ולמעשה מגבים אותו, אמורים להיחקר. הם חלק בלתי נפרד מהבעיה החמורה הזו.
מעניין לעניין ובאותו עניין: עו"ד צח מלול מהדרום, אזרח הגון ושומר חוק שלא מקלל איש וגם לא חבר במפלגה או אוהד מפלגה שיש כעת במרץ, נחסם אמש בטוויטר, רק בגלל שהעיז להשמיע את דעתו שמנוגדת לדעת אלו שמנהלים בישראל קמפיין שלילי מלא שנאת חינם, כנגד מי שלא מסכים איתם ואף קוראים להם בשמות גנאי דוגמת "בוטים".
צח מלול ביקש שאפרסם שהוא בוט גאה, עם נשמה ומחשבה עצמאית, שמעולם לא התבטא בשפה נמוכה, מעליבה או פוגענית, ולמרות זאת חבורת "סותמי הפיות" שאיבדו כיוון וכל רסן, לחצו על טוויטר והצליחו לסגור לו את החשבון - רק בגלל שהיה לו זמן פנוי להביע את דעתו העצמאית. דמוקרטיה ישראלית למופת (בסגנון רפובליקת בננות).

הכותב הוא מבכירי הכתבים בישראל בתחומי ה- ICT, בעל ניסיון מקצועי רב שנים. כתב חוקר, לוחם ללא כל פשרות לשקיפות, הוגנות ואמינות בתחום דיווחי התקשורת וההיי-טק. אבי וייס הוביל בשש השנים האחרונות (שהסתיימו בתחילת 2013) את תחומי הסיקור, המחקר והעריכה של האתר המוביל – TheCom (לשעבר), והיה אף הרוח החייה במסגרתו.
תאריך:  06/04/2019   |   עודכן:  06/04/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נחסמו קווי טלפון לקמפיין של פייגלין
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
לחסום את פייגלין זו חובה
הוא בעד סמים  |  6/04/19 13:00
 
- קנאביס זה לא סם. זה תרופה
מצביע זהות  |  7/04/19 02:17
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (א)
ד"ר חיים משגב
שלושה גנרלים העומדים בראשה של מפלגת כחול לבן, זחוחים, מנופחי חזה, מבטיחים הבטחות שווא לציבור בישראל. זה ייגמר רע    מי לא זוכר את "ההבטחות" של יצחק רבין ב-1992 שהוליכו שולל הרבה אזרחים תמימים ולאינתיפאדה רצחנית שבה נהרגו מאות ישראלים    ומי לא זוכר את הבטחותיו של אהוד ברק שהביאו לבריחת ישראל מלבנון, לאינתיפאדה השנייה שנולדה על-רקע הבריחה הזאת - מאות הרוגים בחודש (!), ולהשתלטות החיזבאללה על לבנון עם אלפי טילים מדויקים המכוונים עתה לישראל
איציק וולף
"זה הליברטריאניזם העמוק הזה שבא לפרק את המדינה ולפרק את הצבא, שלא נעזור למסכן ולעני"    חוטובלי: הליכוד לא הוביל באף סקר פנימי שערך
איתמר לוין
חוסנה של הדמוקרטיה הישראלית מחייב לשים לב ללקחים היסטוריים, של זמנים ומקומות בהם הייתה פגיעה פוליטית קשה בעצמאות המערכת המשפטית. ויש גם מה ללמוד ממורשת ישראל בתחום מינוי השופטים
איציק וולף
חברת פייסבוק הודיעה כי היא אינה מכירה בסמכות ועדת הבחירות המרכזית ובסמכות יו"ר הוועדה, השופט מלצר, להתערב בשיקוליה בחסימת חשבונו של עו"ד איתמר בן-גביר, המועמד בבחירות לכנסת    "לא הוסבר כיצד אכיפת כללי הקהילה עולים כדי התערבות זרה"
נסים ישעיהו
קמה תנועה חדשה, שעל-פי חוק היא אומנם נקראת 'מפלגה' ומציעה דרך חדשה, שזו בעצם הדרך הכי ישנה וטובה של עם ישראל. "זהות" מציעה לשחרר אותנו מהאחיזה החונקת של המדינה, חרות אישית היא מציעה. אני בעד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il