X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
Fake news הן חדשות שקריות אשר כל אחד יכול ליצרן ולהפיצן ברשת, Fake views לעומתן הן עמדות שקריות, הן עמדות של אליטה מתנשאת
▪  ▪  ▪
בג"ץ [צילום: איתמר לוין]

מה לא מספרים לנו על התוכניות ה"שטניות" המתרקמות בקואליציה המתגבשת בימים אלה, "הם הורסים את בית המשפט", "אנחנו נהפוך דיקטטורה", "פשיזם" ומה לא.
בואו נתחיל מהשורשים:
1. האם לא ראוי מידי כמה שנים, בייחוד לאחר שינוי כה תהומי שהנחיל לנו אהרן ברק, לעשות בחינה מחדש ולבצע התאמות במידת הצורך? יקום אחד שאינו מסכים, ואם יקום כזה אז הוא מפיץ Fake views.
2. האם יש ספק שבית המשפט מוסמך ותמיד יהיה מוסמך לפסול פעולות ממשלתיות המנוגדות לחוק? יקום אחד שאינו מסכים, ואם יקום כזה אז הוא מפיץ Fake views.
3. האם יש ספק שבית המשפט הרחיק לכת עם הסמכות שהקנה לעצמו להחליט מה סביר ומה לא סביר, ובהחליטו כן הוא נכנס בפועל לנעלי הרשות המבצעת? יקום אחד שאינו מסכים, ואם יקום כזה אז הוא מפיץ Fake views.
4. האם אין לשקול מחדש את העובדה שבית המשפט הפך לכנסת שניה, בכל נושא מרכזי בו כושלת האופוזיציה בכנסת היא עותרת לבית המשפט ובית המשפט דן? יקום אחד שאינו מסכים, ואם יקום כזה אז הוא מפיץ Fake views.
5. האם אין לשקול מחדש את זכות העמידה הפתוחה לכל ובכל נושא אפשרי? יקום אחד שאינו מסכים, ואם יקום כזה אז הוא מפיץ Fake views.
6. האם אין לצמצם דרסטית את מידת ההתערבות של בית המשפט בחקיקה, תוך עיגון התערבות כזו בחוק, ומאחר שאין רצון להגביל התערבות כזו מראש האם לא נכון ורצוי לכולם להעניק יכולת לכנסת התגברות על ביטול חוקים בבית המשפט, וזאת ברוב שאיננו רוב רגיל ולתקופה מוגבלת, יקום אחד שאינו מסכים, ואם יקום כזה אז הוא מפיץ Fake views.
7. האם אין מקום לדון בשינוי מאזן הכוחות בוועדה למינוי שופטים, כי במצב הקיים השופטים משכפלים את עצם ואת עמדותיהם על-ידי בחירת שופטים כדמותם... Fake views...
8. האם ייתכן שדווקא ההתנגדות המוחלטת לכל שינוי במערכת היא זו שיוצרת את הפער הענק הזה בין הרצוי ובין למצוי, ואשר מתואר כעת על-ידי יצרני ה Fake views כשאלה של להיות או לחדול.
אינני יודע אם לא מאוחר מידי, אך תמיד רצוי שכאלה נושאים יתקבלו בהסכמה, הסכמה על התוויית הדרך לחזרתו של בית המשפט לממדיו ההיסטוריים, תוך הקטנה הדרגתית ומשמעותית של מעורבותו בחיינו.

תאריך:  20/05/2019   |   עודכן:  20/05/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אהרן ברק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ציפורה בראבי
אני תוהה כמה דמוקרטיה יש בסחטנות הקואליציונית? כמה אמת בבחירת העם?
רועי אורן
כנהוג במקרים כאלה הודיע לאחרונה משרד החינוך כי הוא מקים ועדה מקצועית שתבחן מחדש את המבחנים    אך מי לא מיוצג בוועדה? שני הגופים שיצאו כנגד ערכית המבחנים: הסתדרות המורים, וארגון ההורים הארצי
איתן קלינסקי
בישראל למעלה ממחצית המנופים צברו ותק של כחמישים שנה    בעוד שיש הגבלה לגיל כלי הרכב הנע על הכביש ושלל תנאי מבחן ורישוי המזכים רכב לנוע על הכביש, אין בישראל הגבלה בחוק לגבי גיל המנופים המותרים לשימוש
חן בן אליהו
כיום, כאשר שמיטת הכספים לא ממש מתקיימת באשר בעקבות הפרוזבול, נמצאו והומצאו לה אלפי עיקופים ומעקפים, בצדק או שלא בצדק, וכאשר לכל היותר 1% מהעם עוסק בחקלאות ועוד פחות מזה ממש מתפרנס ממנה
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי    והפעם - תזמורת העונות, המלחמה הבאה, אינם חלק מאתנו ומרקחת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il