X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
רק בסיום תקופת הנסיגה, תיפסק התחושה הנוכחית ותתחילו ליהנות מיחסים טובים ומשמעותיים, הן במסגרת האישית והן במסגרת המקצועית
▪  ▪  ▪
קפיציים ודינמיים [צילום: מנדי הכטמן/פלאש 90]

ווהפעם נגיד מזל טוב למזל החודש מזל תאומים
תאריך המזל: בין 21.5 לתאריך 22.6. אלמנט: אוויר משתנה. סמל המזל: תאומים. איבר בריאותי רגיש: מערכת העצבים.
תכונות חיוביות של המזל:
בעלי אינטליגנציה טבעית, ערניים שכלית, פיקחים, רבגוניים, בעלי יכולת להתפרש על נושאים רבים, מלאי אנרגיה, ספונטאניים, מלאי שמחת ואהבת החיים, קלילים.
תכונות שליליות של המזל:
חסרי יציבות, נוטים להתפרצויות, בעלי מצבי רוח משתנים, חסרי יכולים להיות במנוחה, שטחיים, מתנשאים, חסרי סבלנות, לא נותנים מעצמם במערכת יחסים עד הסוף.
תחזית כללית שנתית לילידי מזל תאומים
כילידי מזל זה תהיו קפיציים ודינאמיים, אינכם יכולים להיות במקום אחד ואתם זקוקים להתרגשויות ותנועה כדלק להפעלת אישיותכם. אופייכם משתנה ועל כן אתם נחשבים כבעלי יכולת הסתגלות גבוהה בתנאים משתנים.
שפע
הכוכב יופיטר המוכר ככוכב השפע נמצא הפעם בבית הזוגיות והשותפויות שלכם בנסיגה עד לסוף שנת 2019. עובדה זו גורמת לכם לחוסר יציבות בכל התחומים האישיים והמקצועיים. התחושה היא שדברים לא זזים, אלא עומדים במקום. ייתכנו שיחות של רצון ואף הכרח לטפל בנושאים הדורשים התייחסות אישית ולכן יהיו פעמים רבות שתחושו שלמרות שפע האפשרויות, למעשה אין ביכולותיכם לעשות שינוי כלשהו, אלא רק לחכות עד אשר תחליטו מה התוכניות שלכם ותגבשו דעות ועשייה.
רק בסיום תקופת הנסיגה, תיפסק התחושה הנוכחית ותתחילו ליהנות מיחסים טובים ומשמעותיים, הן במסגרת האישית והן במסגרת המקצועית. גם אלה מכם שאין לכם מערכות יחסים יציבות, יוכלו הפעם למצוא מערכת יחסים שתרגש ותסעיר אתכם. אלה מכם שפנויים יוכלו למצוא מערכת יחסים שתגרום לכם להרגיש שהנה מצאתם את אשר חיפשתם מזה זמן רב. ואלה מכם המצויים במערכת זוגית ו/או מקצועית, תוכלו לשפר את מערכות היחסים שלכם ולהגיע להצלחות.
אתגר
בשנה הקרובה יימשיך להיות הכוכב סטורן המביא איתו צורך בצמצום ולקיחת אחריות במקום המקושר עם כספים המתקבלים מאחרים. זה בדיוק הזמן שבו תווכחו לדעת שאנשים שהבטיחו לכם כספים, לא בהכרח התכוונו לכך ואתם עלולים להיקלע למצוקה כלכלית במידה ולא תשמרו על כספכם. זה לא הזמן להלוות כספים לאחרים, גם אם תרגישו שאתם מחויבים לכך.
שמרו על כספכם קרוב אליכם. התקופה היותר רגישה מבחינה כלכלית, הינה עד לחודש אוקטובר 19. כוכב זה ימשיך להיות במקום עדין זה עד לחודש אפריל 2020 ואז יצא למזל דלי בין אפריל למאי 2020, אך ישוב ויחזור למזל גדי הוא בית הכספים שלכם עד דצמבר 2020 וישפיע בעיקר על אלה שנולדו בשליש האחרון של המזל ולכן חשוב מאוד לבדוק את הנתונים ולהיצמד לעובדות ולא להיצמד לאופטימיות שאולי לא תמיד תהייה במקומה. זה הזמן להסיק את המסקנות הנכונות לעשייה לאחר שנים לא קלות.
זוהי שנה מצויינת לבדוק את הרווחים העתידיים שלכם ולתכנן בהתאם את תוכניותיכם. מבחינה אישית ורומנטית, עד ליום ההולדת הבא שלכם, תהייה זו שנה שבה תעדיפו לעיתים חברות טהורה ונקייה על פני מערכת יחסים אינטימית פיזית. זו ההזדמנות לטפח את התקשורת בזוגיות.

תקופת יום הולדת
טיפ לילידי מזל השבוע - בשבוע הקרוב יגיע לבקר במזל שלכם כוכב התקשורת הידוע כשליט שלכם ושמו מרקורי זהו בהחלט זמן שבו תוכלו לממש את יכולת הדיבור והתקשורת הטובה שלכם
▪  ▪  ▪

טלה
בשבוע הקרוב, יבקר בבית הכספים שלכם הכוכב שמתאים לו להיות בעיקר במקום הזה ושמו ונוס. כוכב זה יעזור לכם לערוך מחדש את המצב הכלכלי שלכם ולדעת מה נכון לכם לעשות ועל מה אתם תאלצו לוותר כדי למצות את מקסימום היכולת הכספית שלכם. זה גם הזמן לבקש מאנשים שאתם סומכים עליהם, עזרה והכוונה בתחומים אלה, כיוון שלבד, לעיתים קשה לכם להסתדר.
שור
הכוכב ונוס נמצא השבוע במזל שלכם ולמעשה למשך כל החודש הקרוב. כוכב זה מקושר איתכם ואף שולט במזל שלכם ולכן בתקופה הקרובה תרגישו שאתם מצליחים יותר בתוכניותיכם ומקבלים עזרה מחברים קרובים שסומכים עליכם ואתם
על דעתם. זה הזמן לפנק את עצמכם בדברים שאתם מעוניינים בהם ושלאחרונה לא הרשיתם לעצמכם לקנות אותם.
תאומים
אתם נמצאים בתקופת יום ההולדת וייתכן שעדיין אתם חווים תקופה שבה יש לכם רצון וצורך להסתגר בעצמכם. אין לכם סבלנות לשמוע צרות של אחרים ואתם מרוכזים בתוך הקונכייה שלכם. זוהי תקופה משמעותית ובונה עבורכם כיוון שעל-ידי התכנסות פנימה יש לכם יותר יכולת להבין את עצמכם ואת המניעים שלכם להתנהגות בנסיבות השונות. לאחר התובנות תוכלו להגיע להחלטות ולביצוע.
סרטן
למרות הצורך שלכם בשקט ואפילו להתבודד קצת עם עצמכם ומחשבותיכם, נראה שהחיים לא מאפשרים לכם זאת ואתם מוצאים עצמכם מוזמנים לאירועים שבתקופות אחרות לא הייתם הולכים לשם, אך עכשיו בתוקף הנסיבות אין לכם יכולת להתנגד. אתם עובדים קשה מאוד ולעיתים אף מעבר לכוחותיכם. חשוב מאוד שתאפשרו לעצמכם מנוחה פיזית.
אריה
אתם בולטים מאוד בכל מקום אליו אתם מגיעים ונראה שבמקום העבודה שלכם יש לכם הצלחות שבעבר לא היו לכם. מומלץ לכם להיעזר בחברים קרובים בנושאי הקריירה שאתם רוצים לדחוף עבור עצמכם ולא להיכנס לעימותים בנושאים שמראש אתם יודעים שיש לכם נטייה להתרגז בגללם ולהגיד דברים שהם מעבר למקובל בעיתות מריבה.
בתולה
זוהי תקופה שבה אתם אמורים להרגיש שלמרות הקשיים שהיו לאחרונה, הנה בכל זאת המזל שפר עליכם מבחינה מקצועית ואתם מתחילים ליהנות מפירות השקעתכם במשך כל החודשים האחרונים. הכוכב יופיטר שמביא איתו שפע נמצא אצלכם בבית המשפחה הקרובה ונראה שתקבלו מהם את התמיכה שלה אתם שואפים כדי ליזום הזדמנויות חדשות.
מאזניים
אתם משלמים מחיר יקר עבור הצורך שלכם להיות בסדר עם הסביבה הקרובה ועם כל מי שאתם חושבים שנכון לכם להיות איתו בקשר מקצועי. ייתכן שמרוב שאתם רוצים לפרגן לאחרים, לא כל אחד רואה את הדברים בדרך שאתם רואים אותם ולכן חשוב לעשות תיאום ציפיות על-מנת לוודא שכולכם מבינים את פני הדברים במידה שווה. היזהרו מלפעול באינטנסיביות בנושאי קריירה.
עקרב
בית הכספים שלכם מופעל בצורה מאוד אינטנסיבית בגלל העובדה שכוכב השפע נמצא בנסיגה בבית הכספים שלכם ולכן נראה שאין לכם את הכספים שאתם שואפים לקבל אותם. אתם חייבים לעשות שינוי בצורת החשיבה שלכם ולא לצפות שאחרים יישאו בהפסדים שלכם. עליכם להכריח את עצמכם לחשוב בצורה שקולה נטולת אגו שתעזור לכם להתגבר על המכשולים.
קשת
זוהי תקופה מאוד מאתגרת עבורכם כיוון שאתם מרגישים שהכול קשה לכם ואתם מתעייפים מהר מאוד. חשוב מאוד שבמשך התקופה הקרובה ולא רק בשבוע הקרוב תקשיבו לשפת הגוף שלכם ותרשו לעצמכם לנוח כמה שיותר. זה הפתרון לימים שבהם אתם מרגישים שאתם מותשים וירודים אנרגטית. לאחר התיישרות הכוכב שלכם מהנסיגה בחודש אוגוסט, תחזרו להרגיש טוב.
גדי
בימים הקרובים תרגישו שאתם דואגים לאחרים שקרובים אליכם הרבה יותר מאשר לעצמכם וזאת בגלל העובדה שכוכב העשייה עובר לבית המקושר עם שותפויות עסקיות ו/או אישיות ולכן אתם עלולים להיות יותר קצרי רוח מהרגיל. תאלצו להבין שלא כל דבר תלוי בכם ולכן תוכלו לעזור לעצמכם במידה רבה כשתבינו שנושאים רבים שעליכם לפתור, למעשה תלויים בעוד אנשים.
דלי
נראה שמרבית האנרגיה שלכם הולכת למקום שבו אתם מרגישים את המחויבות הגדולה ביותר עבורכם והוא המעגל המשפחתי שלכם. חשוב מאוד שלא תתייאשו מאנשים קרובים גם אם אתם בטוחים שהם עושים טעויות, שהיו יכולות להימנע מהם אם רק היו מקשיבים לכם. אתם צריכים להבין שכל אחד לומד ומבשיל בזמן המתאים ולא תוכלו לקצר לאחרים את התהליך והתובנות.
דגים
אתם חשים מחויבות גדולה לאנשים שבמשך החיים היו בשבילכם בכל פעם שהייתם זקוקים להם. נראה שהגיע גם הזמן שלכם לפנק את עצמכם ולשדרג את החיים במקום המגורים שלכם. ייתכן שתרגישו צורך ליצור דברים שהם רק בשביל עצמכם כמו תחביב כלשהו לנשמה על-מנת להתאוורר, אך עדיין מומלץ לעשות זאת ללא השקעת שעות רבות מדי, כיוון שעדיין אתם בשלב של הצבת גבולות.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק. מומלץ לעשות מפה אישית אסטרולוגית על-מנת לקבל תמונה מפורטת.
תאריך:  19/05/2019   |   עודכן:  19/05/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר יהושע קרסנה
בשמונה השנים שמאז ההפיכה במצרים, התמקדה קהיר בענייניה הפנימיים על חשבון מעמדה כמדינה מובילה במזרח התיכון. מצב זה הולך ומשתנה - מאלג'יריה, דרך לוב וסוגאן ועד סיני ורצועת עזה
ד"ר ערן לרמן, ד"ר יוסי מנשרוף
המשבר המסלים במהירות בין ארה"ב לאירן עלול להביא להתלקחות, גם אם לא מכוונת, בין שתי המדינות. ישראל צריכה להתכונן להתלקחות אפשרית גם בדרום וגם בצפון, אבל עמידה איתנה יכולה לסייע לארה"ב להביא את אירן לשולחן המו"מ
איתמר לוין
שורה של תופעות, משני קצות המפה הפוליטית, מסכנות את הדמוקרטיה הישראלית. האיום המיידי עלול לנבוע מהממשלה החדשה, הן מצד שניים משריה העתידיים והן בדמות חוקים העומדים על הפרק
חגי קמרט
עיקר דרכו של שמואל מיקולינצר, במשך רוב שנותיו, היא הנתינה שלא על-מנת לקבל פרס    מגמה זו מוצאת את ביטוייה בפעילויותיו הציבוריות    כך הוא מעביר שיעורי טאי צ'י ואירובי בהתנדבות, במרחבי ירושלים ושכונותיה, במשך כ-30 שנה ויותר
אלי אלון
בימים אלה מלאו 45 שנים ל"אסון מעלות", אחד מפיגועי הטרור הקשים והטראומטיים שידעה מדינת ישראל מאז הקמתה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il