X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
האירוויזיון היה מתנת שמיים לערבים בעזה זו ההזדמנות לה חיכו אם יצליחו לשבש את האירוע לא רק שיוכיחו נוכחות, גם יכלו לקבל הרבה מיליארדים מאחיהם במדינות ערב ומשונאי ישראל באשר הם
▪  ▪  ▪
פתרון לא פופולרי [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]

הארוויזיון עבר בשלום וזה הזמן להגיד תודה רבה לראש הממשלה בנימין נתניהו. אי-אפשר שלא להתפעל מהנחישות, התחכום ראית מספר צעדים קדימה, המוכנות לשלם מחיר בקלפי וכל זאת כדי להשיג את השקט במהלך הארוויזיון.
אתחיל ואומר שאין לי דעה חיובית מדי על הארוויזיון, ואשמח מאוד אם הוא יתקיים בישראל פעם נוספת בעוד איזה 100 שנה. אבל מאחר שנקבע שהאירוע יתקיים בישראל, לא ייתכן שניתן לערבים בעזה ולעוזריהם בישראל להכתיב לנו את החיים!
השמאל בשיאפתו האינסופית לשלום עולמי ולאחווה אוניברסלית הצליח להקים מדינת חמאסטן עם עשרות אלפי טילים שמכוונים לישראל. עשרות אלפים ולא מאות אלפים בגלל המצור הימי שישראל הטילה על הרצועה. לו הצליח השמאל לבטל את המצור היינו חשופים למאות אלפי טילים).
האירוויזיון היה מתנת שמיים לערבים בעזה. זו ההזדמנות לה חיכו. אם יצליחו לשבש את האירוע לא רק שיוכיחו נוכחות, גם יכלו לקבל הרבה מיליארדים מאחיהם במדינות ערב ומשונאי ישראל באשר הם. אולי זה היה פוגע בזרימת הכספים לקרן (המקור זה אותו מקור) אבל למי ברצועה איכפת. מול מוטיבציה זאת לשבש, לרצוח ולהרוס נתניהו היה צריך פתרון.
פתרון אפקטיבי
בפני ראש הממשלה עמדו מספר אפשוריות: מלחמה כוללת, כולל פגיעה בראשי החמאס, הרס בתים בשכונות היוקרה בעזה ועוד. פעולה כזו יכולה הייתה להביא שקט, לפחות לזמן מה, אבל המחיר הי חיי אדם בצה"ל, בישראל ובעיקר ברצועה (חיי אדם ברצועה כידוע לא כל כך נחשבים). השגת שקט בדרך זאת, לא הייתה פועלת ל"טובת" הארוויזיון. התמונת של אזרחים הרוגים, תמונה שהייתה מקבלת הגברה של השמאל והתקשורת במימון הקרן, הייתה ללא ספק מונעת קיום האירווזיון.
ה"תועלת" היחידה שהייתה צומחת לראש הממשלה מהלך שכזה היה יותר קולות בקלפי. ראש הממשלה בניגוד לפוליטקאי קטן המעש, בעל 4 הפרצופים גנץלפידיעלוןאשכנזי, שהיה מוכן לשפוך את התינוק יחד עם המים, האמבטיה, הבית וכל מדינת ישראל, רק כדי לספק לשולחיו את הצלע השלילשית במשולש הכוח בג"ץ, תקשורת ממשלה. נתניהו בחר לא לקושש קולות ולמצוא פתרון פחות פופולרי אבל מסתבר הרבה יותר אפקטיבי.
האפשרות השנייה הייתה לא לעשות כלום, במקרה כזה בוודאי שהיינו מקבלים טילים על תל אביב בזמן האירווזיון. כידוע הערבים שוחרי שלום ידועים, אי-פעולה הייה מתורגם מיד לחולשה. במילים אחרות אור ירוק לרצח והרס! בנימין נתניהו, ראש ממשלת ישראל בחר בדרך שלישית שבדיעבד אנחנו יודעים שעבדה. שימוש בגזר-כסף קאטרי, ובמקל-הפלת בנייני קומות בעזה ופגיעה בפעילי חמאס מהשורה השנייה.
חייב להודות שבזמן אמיתי לא אהבתי את הדרך הזאת ורציתי כמו רבים אחרים ש"יכנס בהם". אבל כמו שאומרים בתעשיה בשורה התחתונה שיטת נתניהו הצליחה והארוויזיון עבר בשלום!

תאריך:  19/05/2019   |   עודכן:  19/05/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תודה נתניהו
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
ממש הישג
ארי כספי  |  19/05/19 18:59
2
אין ספק שנתניהו
באום  |  19/05/19 20:51
3
אני לא רציתי "שייכנס בהם" אלא
רותי איזיקוביץ  |  20/05/19 07:50
 
- מהו התרתי משמע? ל"ת
קורא ותיק  |  20/05/19 14:32
 
- אבידות בנפש הן מוות.אבידת
רותי איזיקוביץ  |  20/05/19 21:11
 
- תודה ל"ת
קורא ותיק  |  21/05/19 09:08
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתן קלינסקי
נפתלי בנט הסתתר מאחורי החלטה של מועצה כביכול פדגוגית, שפעלה בהשראתו, ופסלה להוראה בבתי הספר התיכוניים את הרומן של הסופרת דורית רביניאן "גדר חיה" בנימוק "משכנע מאוד"
יוסף אליעז
נושא השוד בפולין עלה לכותרות ברחבי עולם, ובעיקר שם ופה, אבל מדינות אחרות נקטו אותה מדיניות מבלי שהנושא יידון בפומבי, לרבות בארץ הולדתי ליטא, שם הפליא העם הליטאי ברצח שכניו היהודים    שם מתנגדים אפילו להשיב את האזרחות לשרידי הטבח שעודם מעוניינים באזרחות זו
ד"ר מיכאל מירו
לראש הממשלה הנוכחי יש זכויות רבות מאוד, עליו להוכיח מנהיגות ולהתוות את הדרך. כמנהיג בעל שם עולמי על בנימין נתניהו להוביל את הוכחת חפותו ולא לנהוג כאחרון הפוליטיקאים שמגייס אהדה ציבורית להתנהגות חוקית אך לא מוסרית
יוסף אליעז
האם השתגענו? כן! הכניעה לחרדים שחרדותם אומנותם הפכה לאסון לאומי ולנטל אדיר על המדינה, תקציביה ועל בניה שמסכנים חייהם בצבא, עובדים ומממנים את הפרזיטיות הזו
תרצה הכטר
גוליית בסיפור המקראי הן השותפות בלוויתן, שעיקר עניינן הוא הרווח הכספי    הטענה המשכנעת שהשותפות מפיצות, בתמיכת השלטון והארגונים הירוקים (החברה להגנת הטבע, אדם טבע ודין, רשות הטבע והגנים), היא שהשימוש באנרגיה מבוססת גז עדיף על פני שימוש בפחם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il