X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בשולי הכותרות: היכן קבלת השונה והאחר? קיץ של תאונות קטלניות ולקינוח מצניחה לצמיחה
▪  ▪  ▪
חוסך תאורה [צילום: פלאש 90]

היכן הסובלנות?
האם אנו חיים במדינה טוטליטרית, שֶבָּה משטרת המחשבות של הקהילה הלהט"בית, המתיימרת להיות נאורה, כופה על הציבור את דעתה, ויוצרת אווירה ציבורית המטילה אימה על כל מי שחושב אחרת ממנה.
אז היכן העיקרון הדמוקרטי היסודי של חופש הביטוי והבעת הדיעה, והיכן עֶקרון הברזל של חברה דמוקרטית כי "גם אם לא אסכים לדעתך, אלחם על זכותך לומר אותה"? היכן היושרה, האומץ והנחישות בקהילה לנהוג כך ללא פשרות והיכן הפתיחות, הסובלנות והליברליות שלה, שהם נכסי צאן של המשטר הדמוקרטי? איפה ההקשבה לזולת וקבלת האחר והשונה שהקהילה דורשת מהחברה הישראלית כלפיה, אך מתעלמת חד-צדדית מכך כשזה נוגע לאחרים?
אנו מצפים שהקהילה תכיר בשוויון זכויות יסוד לכל, ללא הבדל השקפה, נטייה. מגדר והמין, וּתְפַתַח עם כל גוֹני החברה שיח פורה בסוגיות השנויות במחלוקת שנוגעות אליה. ובא לציון הדמוקרטית גואל.
שעון קיץ - עובדות ומיתוסים
התאונות הקטלניות בדרכים, שאירעו לאחרונה, מוכיחות עד כמה מופרך המיתוס ששעון קיץ מונע תאונות. למרבה הצער גם בשנים קודמות אירעו לא מעט תאונות בקיץ למרות שעות האור הרבות.
יתר על כן, שעון קיץ אולי חוסך תאורה, אך לעומת זאת הוא מגביר את השימוש במזגנים, בגלל העבודה בשעות החום, אשר צורכים חשמל רב ומייקרים את עלותו. לכן דומה שיתרונו העיקרי הוא בהגדלת שעות האור על חשבון הלילה.
עם זאת יש לזכור ששעון הקיץ משבש אצל רבים, ובמיוחד אצל פעוטות וקשישים, את השעון הביולוגי ואת הרגלי השינה שלהם, וגם את זאת יש לקחת בחשבון.
מצניחה לצמיחה
מצבן של הנשים המוכות מזכיר את 'תסמונת השבוי' (הידועה בשם תסמונת שטוקהולם') - הן בידי בן זוגן המכה ולא פחות במקלט הגואל לנשים מוכות, אך שבהן הנשים נמצאות בצל הפחד מפני הבעל הרודן ומסתתרות מפניו. לכן כשהן יוצאות מהמקלט לא רק שקשה להן לחזור לחיי שיגרה שהכירו טרם נישואיהן, ולהשתלב בקהילה המנוכרת למצבן, אלא גם להשתחרר נפשית מסיטואציית הפחד אשר מוכרת להן כל כך והפכה למרבה הצער זה שנים למציאות חייהן.
מכאן החשיבות הרבה שיש ל'קרן מאירים' כגורם מתווך בין שני העולמות, וכסוכן שינוי וקידום הנשים בקהילה, כמו גם לצמיחתן האישית. אין ספק שהנשים, הבאות ממגזרים שונים ומגוונים, מתגלות הפעם כמפוכחות יותר, בוגרות יותר ובעלות תובנות עשירות יותר, דבר המסייע לתהליך קידומן האישי, המקצועי והחברתי. כל הכבוד!

תאריך:  18/07/2019   |   עודכן:  18/07/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
פרופ' חיים נוי
תופעה תרבותית שלא הולכת להיעלם, ולמעשה הייתה קימת כבר לפני 40,000 שנים    האימוג'י הפופולרי ביותר: האימוגי' הבוכה מצחוק, מאז 2012 הוא הופיע כ-2.5 מיליארד פעמים
עו"ד אברהם הללי
לכל מנהיג יש תחליף וכלל זה יובא להלן בצורה חרוזה כדי שיזכר ולמען כל איש רם ונעלה מהתנשאות ישמר
אליהו קאופמן
הרב רפי פרץ - איש הקבינט המדיני ושר החינוך, לא היסס לשנות את דעתו תוך 48 שעות בלבד לגבי "טיפולי ההמרה" ואף טען כי מעולם לא חשב כך, למרות ששתי יממות קודם לכן אמר את ההפך    או שהוא או שאנחנו איבדנו את השכל ואת הזיכרון
איתן קלינסקי
כאן "מבדיל" הרב רפי פרץ עצמו מהכהאניסטים, כאשר הוא מטבל את דבריו במתק שפתיים ובשפת גוף אבהית ודואגת של פריץ אדיב, המתחייב "לדאוג לכל מחסורם של הפלשתינים
עמוס גלבוע
יש לו "משרדי" שיכון, בריאות, חינוך, כספים ועוד רבים אחרים עבור האוכלוסייה השיעית    הוא דואג לה    בכך הוא שונה, בין השאר, מהחמאס שאינו רואה עצמו אחראי לאוכלוסייה האזרחית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il