X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
אזרח ישראלי המסתבך בעבירות בחו"ל, יכול להעזר בפרקליט ישראלי לצד פרקליט מקומי עו"ד ישראלי לא יכול לייצג אזרח ישראלי שמסתבך בעבירה בחו"ל, אלא במקרים נדירים ביותר, בהם יש לעו"ד ישראלי אישור הופעה בחו"ל לאחר שעבר בזמנו מבחנים מקומיים וקיבל הסמכה מלשכת עו"ד המקומית כאמור, מדובר במקרים בודדים יוצאים מהכלל
▪  ▪  ▪
מעורר מחשבה [צילום: יוטיוב]
ניהול החקירה
פרקליט ישראלי יכול לעזור למקומי, בהבנת החוק הישראלי, המנטליות המקומית, אך בעיקר בתרגום הגרסה של הישראלי, בקשר עם השגרירות ונציג השגרירות שמוזעק לעזרה, ובפיקוח על עבודת הפרקליט המקומי בניהול החקירה או המשפט כדי שלא ינצל את המצב של התייר ולהראות לו שיש מי ששומר על הנחקר/נאשם.

מותר ואסור
ולא לשכוח - גבולות היחסים בין המינים, למרות המיניות החופשית יותר, ליברלית, עדיין יש גבולות של מוסר, מותר ואסור. הסקס בטלוויזיה, בסרטים, במחשבים, פורנו, דורש הדרכה, חינוך ופיקוח ההורים, כולל בתי-הספר.

עו"ד ישראלי בחו"ל
מסתבר שקפריסין זה לא רק חופשות, אלא גם בילויים, אלכוהול וסקס בהסכמה ובלא הסכמה עד כדי אונס. הסתבכות של צעירים מישראל, במיוחד לפני גיוס באיה נפה היא לא תופעה חד-פעמית לצערינו.
ובכן מה יכול לעזור פרקליט מישראל? למרות מה ששמעתי מפנל מומחים, שמדובר בתמיכה רגשית בלבד, המצב שונה לחלוטין. הפרקליט עומד בקשר הדוק עם השגרירות, או הקונסוליה וכן בקשר הדוק עם עו"ד מקומי, שנשכר לייצג את הנאשמים. הוא עוזר לו בהבנת הגרסה של הישראלים, לפעמים גם עם הראיות, עם התרגום ובדרך מחזק את הנאשמים רגשית ופיזית כשהם רואים שיש מי שדואג להם משפטית, לצד ההורים והחברים.
דבר נוסף מאוד חשוב, הפרקליט מישראל דואג שהפרקליט המקומי ינהל את המשפט בצורה טובה ויעילה ולא יחלטר על חשבון הזרים. ללמדך החוק בחו"ל אומנם שונה אבל עקרונות המשפט הפלילי זהים בכל העולם הדמוקרטי ולכן יש משותף ובסיס לקשר בין הפרקליטים שנותן ביטחון לנאשמים ומשפחותיהם....
ובאשר לאירוע בקפריסין, הסיפור על-פי הפרסומים בתקשורת, המתלוננת האנגלייה מסתבר אינה ילדה תמימה. היא קיימה יחסים בהסכמה עם בחור ישראלי, במהלך שבוע, והלכה לחדרו בהסכמה. עד כאן אין עבירה, ומכאן הסיפור מסתבך. אם אכן הצעיר הישראלי הזמין את חבריו לחגיגה, הוא יישאר הרבה זמן בקפריסין. מאידך-גיסא, שהיא נאנסה באכזריות על-ידי כל הנערים, לא נשמע כל כך אמין.
הצילומים של האירוע באייפונים הם ראיות חשובות וכלפי חלק מהנערים אפילו מכריעות לזיכוי או הרשעה... לסיכום ניתן לומר משהו לקוי בתפישת העולם, החופשית ליברלית בתחום המין, המוסר, המותר ואסור, והחינוך של כבד את הזולת ואת הקשר עם המין השני. המקרים הרבים שקשורים במין ונוער, מעוררים מחשבה על ליקויים מוסריים בחינוך הבסיסי והבנת המטריה כולל השלכותיה על העתיד והכתם שיכול ללוותם בהמשך החיים. כדאי לחשוב על כך בתוכנית הלימודים בגמר התיכון.
עושה רושם מהתקשורת שהחקירה של המשטרה המקומית היא רשלנית, איטית, ולא קצבית כמו הבילויים בלילה. המשטרה והעירייה מעודדים באי התערבות ועשייה את הבילויים החופשיים - כדי להרוויח כסף על חשבון בטיחות.

הכותב הוא עורך-דין, בעל תואר שני במשפטים, המתמחה במשפט פלילי, צבאי וציבורי, והיה בעבר מדריך בקורס קציני שריון, ראש לשכה של האלוף טל, פרקליט צבאי, יועץ משפטי ביו"ש וברצועת עזה, שופט צבאי בדרגת סא"ל, סגן פרקליט מחוז, משנה ליועץ המשפטי של מועצת העיתונות, שופט בבתי דין משמעתיים ופרשן משפטי בהווה
תאריך:  25/07/2019   |   עודכן:  25/07/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עו"ד ישראלי בחו"ל - מעמדו ותפקידו
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתן קלינסקי
אני מודה לראש עיריית רמת גן, שאמה הכהן, שהחליט אמש באישור כל חברי מועצת העיר לקרוא לשר הפנים, אריה דרעי, לעצור מייד את גירוש הילדים שנולדו בישראל קתרין וקיאן
משה חסדאי
הנערה השתכנעה שההורים לא יכפו עליה דבר, והיא הגיעה עם הנער להיפגש עם ההורים בשדה התעופה בארץ    הנער היה מקועקע בכל מקום, פירסינג בשפה, באוזן, בגבות, באף
מרדכי איש-שלום
לא ביבי, לא ברק ולא שלשת הרמטכ"לים לשעבר, יעזו לנגוע בתקציבי הביטחון, מה עוד שלרמטכ"ל החדש לעומת קודמו תיאבון מוגבר ובריא!
אברהם בנמלך
ברק הקים אז ועדת חקירה ממלכתית בראשות שופט    תזכיר לי מה היו המסקנות? הרבה מסקנות אישיות קשות    שר המשטרה פרופסור בן עמי פרש ונעלם בספרד ומפקד המחוז והרבה קצינים הלכו הביתה
עמוס גלבוע
הנחת העבודה של הנהגת ישראל צריכה להיות שבמקרה הקיצון של התדרדרות למלחמה בין אירן לארה"ב, היכולת הזאת תופעל    האם יש לישראל יכולת הגנתית יעילה (להבדיל מהתקפית) מול יכולת האש של חיזבאללה? סימן שאלה מפחיד!
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il